Egy Yamaha Majesty 150-es mocim van és tavaly előjött egy probléma. Mivel év vége volt, nem tulajdonítottam neki nagy problémát, letettem télre pihenni.
Most elővettem, kapott egy új akksit, cseréltem egy gyertyát is majd beindítottam. Picit erőlködött de beindult.
Sajnos a probléma ugyanaz mint legutóbb:
Messze nem gyorsul úgy mint korábban, majd ahogy komótosan eléri a 70 km/h-t, vége, ennyi. Hiába húzom, semi, a 70 a vége és annyi.
Van esetleg valami ötlet?
Tavaly júliusban volt cserélve szíj, a kipufogó volt még javítva, mert belül zörgött, aztán a szerelő szerint rendben volt a járgány. Hasította is a 115-120-at.
javaslom hogy kösd le próbaképpen a benzintank jeladóját,a hiba megállapítása miatt, ha az nem akkor valamelyik másik jeladót ami kapcsolatba van a műszerrel. Esetleg egy villamossági szerelő
Kontakthibát nem találtam, viszont Majesty esetében egy videót igen, ugyan ez a jelenség, és szintén sok helyről hallom, hogy valami hibaüzenet, csak tudni kéne mit jelent..
Urak tudom, hogy ez Mayesti topik, de hátha valaki tudja, vagy Yamaha Teos 125 téren rendelkezik ismeretekkel. Érdekes dolgot csinál az óraegységen a benzin/volt mutató, őszi lerakáskor semmi gondja nem volt, aksit kivettem ősszel, most rátöltöttem egy napot, berakom, minden fasza, de a videón látható gondokkal küzd....
Előre is köszi, az esetleges segítséget, válaszokat.
Csepel közelében van a kertes kéglim...Azelőtt termeszvárban (panelba) laktam ,de már 10 éve buckalakó vagyok. Klassz mert van garázsom igy az agyament hobbimat van hol gyakorolni. Néhányan hozzám járnak szerelni, elég jól elvagyok látva a matatáshoz szükséges szerszámokkal, és drága feleségem megértésével. Néha gyártok különféle idomokat üvegszálból és műgyantából, főleg motorhoz de csináltam már BMW autóhoz spoilert is, na meg egy 360-as Modena Ferrarihoz..
-A motorjaimmal akkor vagyok elégedett ha kissé különbözik a többi,, típus azonos géptől..
Na ezek aztán dombelhárító mocik..GRatula...Nekem ezek valahogy kimaradtak.
Elkényelmesedtem, ezért kellet a nagy robogó. Vele nagyon jól tudok túrázni mert minden kényelmi cucc elfér benne. Valamint nagyon kényelmesen lehet menni vele. Príma a szélvédelme, és a sebessége is elfogadható.. Igaz hogy nem egy kanyarvadász gép, de erre a célra ott a Kawa.
Ha választanom kellene a Kawasaki és a Yamaha robogó közt hát bizony vakarhatnám a fejem.
Nos én elég sokat használom a gépet,még akár télen is ha az út ép elmével motorozható.
Feleségem is nagyon szeret jönni velem (1974 óta motorozom).
Van egy két jó robogós haverom és velük gurulunk, de szívesen látunk bárkit, aki nem őrülten húzza a gázt.-
A gépemen elég sok extra van ami a képen nem látszik pl más fékkarok,világítás, hátsó utas kihajthatós lábtartó,tuning kipufogó, a meghajtásban spéci gőrgők stb. A motorban XADO 10w-40 4T fémkerámiás olaj van .. (revitalizáló) .. Nagyon jól megy, szép a hangja. Szeretek vele foglalkozni, nem csak menni.
Rosszalkodni pedig van egy Kawasaki Zephyr 550-es gépem,, Ő is nagy becsben van tartva. Ezt csak szólóban szeretem használni, nagyon gyors, de gonosz is tud lenni ha visszaélnek azzal amire képes.
Szia- nekem volt eddig összesen 3db 250-es majám, nem rossz gép bár van egy-két gyári gyenge pont rajtuk Pl fesszabályzó, gátlók olajfolyása. De hát minden gépnek van valami nyűgje.
Rátértem a 400-as majásra már 2-éve. Teljesen elégedett vagyok vele.Hogy miért?-
1-2 személlyel is nagyon jól bírja az emelkedőket.
2- minimálisan eszik többet mint a 250-es,, 100km 4-4,5 L