Sziasztok!Kérlek ha tudtok tanácsot adni mert jelenleg mindenki mást mond.Két hónapja kanyarkövető kakukk monták lámpavezérlő modul csere.Megvolt.Most bal első tompított lett vége csere de ugyanúgy visszadobja a hibát.Állítólag megint a bal első lámpa modul de lehet kettő van benne de akkor melyik?Ha ugyanaz akkor megint tönkrement ?Előre is köszi.
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. Az adattáblát kéne megcsináltatnom,mert öntapados volt,és leesett a "B" oszlopról. Insigniáról lenne szó. Köszönöm a segitséget.
Segítséget szeretnék kérni, a 2010-es gyártású, 2000 cm3-es, diesel, kombi Opel Insignia KAROSSZÉRIA VEZÉRLŐ MODUL valószínűsíthető meghibásodásának javíttatásában. Volt az autóban egy utólagosan beszerelt (nem gyári) riasztó, ami indok nélkül jelezgetett, és pár napja egy sor hibaüzenet jelenik meg a műszerfalon, mint például légzsák hiba, menetstabilizátor hiba, nem működik a sebességjelző óra, és a fordulatszámjelző óra sem, nem jelez a műszerfalon az irányjelzést mutató lámpa (miközben az irányjező lámpák működnek). A riasztóberendezést kiszereltettem belőle, de a hibaüzenetek megmaradtak.
Ha számít a pakolás, sokkal szűkösebb, és a korai motorokkal gyakori a csapágy és egyéb probléma. Ha olyat találsz, amit már megjavítottak szakszerűen, akkor azzal eljárkálhatsz, de ne a vectra tartósságra és fogyasztásra számíts.
igaz a bejegyzésed régi, de kérdezném, hogy mentél-e valamire a hibával. Én ugyanúgy jártam mint ,Attila akinek válaszoltál és te magad is. Jelenség ugyanaz. Javaslat szerelőtől kettős tömegű csere. A döbbenet akkor volt részéről mikor mutattam a számlát, hogy két hónapja volt cserélve. Utána már nem volt ötlete.
Érdklődnék, hogy 2016/5 évjáratú insigniát B20DTH (125kW) motorral, aut váltóval szabad-e megveni?
Vévig márkaszervizben kezelve, elméletileg sérülésmentes. Mikre kell figyelni? Milyen általános költségvonzata van? kb 40 ezer km-t megyek majd vele éves szinten.
Ami érdekelne, és nem derült ki, hogy milyen időközönként érdemes váltóolajat cserélni, vezérlést, felfüggesztést átnézni, stb
Sziasztok! Szeretném kérni a véleményeteket a 2.8 V6 T motorral kapcsolatban. Nagyon tetszik, de érdekelne a fentartása, gyerekbetegségei stb. tapasztalatok. :)
Sziasztok! Ilyen téli időben az Insignia szenzor szigete is lefagy és csak 1-2 óra után használhatóak a vezetés támogató rendszerek? Nekem Astrám van, azon zavaró, hogy a led-matrix sem működik egy-két órán keresztül.
Egy 2012-es 1,9 CDTI insigniát vettem 2 éve, autómata váltós kombi sport tourer.
Az autó kitűmően müködik de időnként az utastérben intenzív gázolaj szag van. A velem futott 20 e. km alatt kb. 3 alkalmommal fordult elő. Ilyenkor a fordulatszám megemelkedik és a pillanatnyi fogyasztás is megugrik! A motortérből füst jön ki a réseken, de egyértelműen nem behatárolható hogy honnan, a burkolat miatt.
Arra gondoltam hogy a részecskeszűrő autómata tisztitó funkviója lehet, de ez csak tipp!
Kérdésem, ha ezzel már valaki találkozott, hogy kell e ezt szervíznek is megnutatni, vagy ez normál dolog? Az utastérbe bejövő szag nagyon zavaró!!
Várom megtisztelő és megnyíugtató válaszát Tipustestvéreimnek!!
Elöször megnézném a centírozást, gumikat. (volt, hogy egyszerüen rosszul centírozták ki a kerekemet, a harmadik gumis csinálta meg jól, és eltünt a rázás) A gyorsítással, fékezéssel összefügg? vagy csak a sebességgel? Úgy lehet továbbmenni a hibakeresésben.
Sziasztok.2019.06.an átt vettem új insigniámat .2.0dth 170le manuális 6os váltó. A kérdésem az lenne az autó 128km/h -tól apró rázást erezni.A szerviz szerint ez az utak minőségétől van.De nagyon sok felé jártam már minden országban tapasztaltam.Mi okozhatja?És nem centírozási probléma.
2017-es Insignia II-vel kapcsolatos kérdésem lenne. Valahol a menüben kikapcsolható a start-stop funkció és akkor alapértelmezettként ki vna kapcsolva minden indításnál. Valahogy - valszeg nyelv váltáskor - ez megváltozott és most minden indítás után ki kell kapcsolnom a start-stop funkciót és nem találom azt a menüpontot ahol vissza tudnám állítani az eredeti állapotot.
Egy ismerősöm szeretné a 2015 dec-i Insigniájában a Navi 900. IntelliLink 2.5-ös navigációt frissíteni. Természetesen az érdekelné, hogy van e rá "okos" megoldás vagy csak a gyári frissítés érhető el hozzá.
Először is felmerül a kérdés, hogy korábban olajat milyen gyakran cseréltek? Ha a turbó olajcsöve eldugul, ott az olajban levő lerakódásokra is lehet következtetni. Ha az olajbetöltő kupakját leveszed, látsz a vezérműtengelyeken a bütykök mellett olajos ráégést? A szervízkönyvben visszakövethetően milyen gyakran cseréltek olajat? Ha csak 30 000km-enként (ami egyébként a gyári előírt intervallum), akkor ez is lehet a hiba oka. Ajánlatos legalább 10 000 km-enként olajat cserélni.
Ez a motor egyébként a J Astráknál elég jó tapasztalatokkal üzemel.
Sziasztok! Van e véleményetek az Insignia 1.4t-ről,egy fél éve vettem egyet, az autó gyönyörű, ezzel nincs baj. A napokban tönkrement a turbója, csere 160e ft +szerelés. A turbo olajzo csöve el volt teljesen dugulva, az is kellett rá. A kocsit 85e km-rel vettem 2013-as évjárat, magyarországi, vezetett szervizkönyvvel. Megvétele óta kétszer cseréltem olajat a GM Dexos 2-olajat hasznàlva. Most 108e km van benne. Érdeklődnék, hogy másnak is volt e ilyen problémája már ilyen kevés km-rel, tipushiba lehet e? A turbó gyárilag Garret márkáju volt rajta, tengelytörése lett. Most is gyári Garret turbót kapott vissza, újjat. A Magyar Turbó kft-től.
2018. 10. hóban vásároltam egy 1.6 turbó insigniát / 2009. évj. /. Semmi baja nem volt, majd kb 1 hónappal ezelőtt egy hűvös, esős délután egyszer csak nem indult. Előtte semmi baja nem volt, ezért is furcsálltam.
Ezt követően állandóvá váltak ezek a problémák, reggelente 8.- 9. indítózásra sikerült elindulnom, ám kimondottan esős, párás időben az önindító nem is forgatott, olyankor csak egy halk kattanást hallani. / Elektronika működik kifogástalanul, az akksi az új /. Szerelők sötétben tapogatóznak, nem igazán tudják hova tenni a jelenséget.
Megjegyzem, hogy melegben, 30 fok felett az autó szinte pöcc- röff, tehát azonnal indul, mintha valami kiszáradni. A fenti probléma főleg éjszaka hosszabb állás után, valamint esős- nedves időben jön elő.
Sajnos nem igazán tudok hova fordulni a problémával..