Keresés

Részletes keresés

BPO583 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 146
Sziasztok! Nem tud valaki információkat a ma reggeli eseményről?
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 145
Köszönöm/~jük. :)
Előzmény: **BPO-700** (144)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.05.04 0 0 144
Nagyon jók lettek! Gratulálok! :)
Előzmény: BPI-553 (143)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 143
Ma volt egy siklás a Határ úton reggel, melynek eredménye képekben...
...tőlem: KÉP KÉP
...Vavestől: KÉP
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.05.02 0 0 142
Google earth-on szépen követhetőek az elveszett sínek
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 141
Tegnap jártam arra is, ha jól sejtem, még biciklivel át is hajtottam rajta. Mentem a 36-os busz vá.-jához, az Üllői úttól a járat vonalán. Hazafelé pedig a Fedezék utca felé mentem, mikor ráakadtam a MÁV telepre.
Előzmény: FAV 20 (140)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 140
Kölyök koromban felkéreckedtünk, és fel is vettek erre a járgányra. Akkor zöld szine volt és fehér csík volt benne. Jobban nézett ki akkoriban. A Lakatos útnál a sorompónál is volt iparvágány. A 21-es építőipari vállalathoz vitt be a sin. Ha arra jársz nézd meg.
Előzmény: BPI-553 (139)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 139
LOL, pont tegnap fedeztem fel a felsővezeték karbantartók telepét. Látszott is a mögötte levő játszótérnél, hogy eléggé ívesen van lekanyarítva a széle, gondoltam, hogy egykor ment tovább itt is a sínek. Viszont arra nem is gondoltam, hogy egészen a Szarvasig. Amúgy igen, a kép a rendőrség előtt készült. Nagyon szépen köszönöm ezt a részletes leírást erről az elveszett vágányról.
Tettem be egy-egy képet tegnapról. Első képen a tegnap felfedezett felsővezeték-karbantartó látható a vágány végénél állva, a másodikon pedig egy tegnapi visszafogás a Szarvas csárda téren.
Előzmény: FAV 20 (138)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 138
Ha ez a fotó a XVIII. rendörség elött készült, akkor lehetett mellékvágány és amit az elöbb írtam a sindarabról, hogy nem igaz az még is hihető.  1970-ben már nem volt meg az ív. Ez biztos, mert mindig arrafele csavarogtunk. A Rendörségel szemben ahol most busz végállomás is van, volt egy drótkerítés és tényleg lehetett vágány,de már akkor ráhordták a szemetet. A téglagyár még üzemelt. A téglaszállítást vasút, méghozzá gőzmozdony vitte.  A Pestszentőrinci vasútállomás után jobbra van egy leágazás. Azon ment a vonat. Most a felsővezeték karbantartóknak van telephelyük ott. Ráépítették a sinekre a házakat,de még egy lakópark is épűlt oda. A Tököli utcára fordult a sin és haladt a bal oldalon,majd keresztezte a nefelejts utcát és ment a volt lőrinci ifjúsági parkig. Nagy téglakerités volt és az mögött ment. Most a lörinci SZTK van ott. Jól látszik a két út szinkülömbsége amik párhuzamosan futnak. Akkoriban csak egy utca volt. A sportcsarnoknál a domb alatt van a kémény vasbeton maradványa nem tudták szétverni annak idelyén. Akkora gödör volt a téglagyárban,hogy 35 másodpercig gurult le a gumiabroncs amit fent elengettünk. Egy fordított piramist képzeljetek el. 1974-1984-ig budapest szemetét vitték a gödörbe. Ahol most házakat láttok, ott volt a gödör széle. Gimnázium,SzTK,Lakópark,Pennymarket,STB. Volt keskeny nyomtávú vasút is a téglagyárban. Jó nagy hálózata volt. Ebből sem látszik semmi. Végezetül annyit,hogy a rendörségnél csatlakozhatott a villamos vonalhoz a sín,mivel akkoriban a szürke mukik teherszállítást végeztek. Rengeteg gyárból vittek árut. Mára csak futóműveket,és roncsokat cibálnak.
Előzmény: BPI-553 (133)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 137
A 949-es volt az.
Előzmény: Fzolee (136)
Fzolee Creative Commons License 2009.04.28 0 0 136
Amúgy valamelyik volvo lement a Béke térig.
Előzmény: BPI-553 (134)
Fzolee Creative Commons License 2009.04.28 0 0 135
Nem figyeltelek, a villamosvezetővel társalogtam a megállóban. :)
Előzmény: BPI-553 (132)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 134
FKU-943 helyett FKU-949 volt pótolni. Most vettem észre az egyik képen. :S
Előzmény: BPI-553 (129)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 133
Egy elveszett sín az út túloldaláról. :) Nem tudtam eddig, h. h. került oda, de most már tudom, hogy egykor a téglagyárhoz vezetett. Bár azt se tudom, hogy hol volt. :(
Meg tudnád nekem mondani/mutatni, hogy a képen látható vágány hol ment tovább? Engem nagyon érdekelne.
Előzmény: FAV 20 (130)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 132
Egy biciklizős-fotózós gyereket nem láttál véletlenül a Szarvason? Fekete basketball sapiban voltam. :)
Előzmény: Fzolee (131)
Fzolee Creative Commons License 2009.04.28 0 0 131
Én a 768-cal mentem Szacsáig délután 16:50-kor, akkor ment el mellettünk a 1470 egy műszakossal, utána megindult a villamosközlekedés.
Előzmény: BPI-553 (129)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 130
 Figyelem soha nem ment itt vonat! Az máshol ment! Ez egy darab sin amit felhasználtak az aszfaltozáskor. Én tudom merre ment a vonat és van is vágány amit szívesen megmutatok. FAV:20
Előzmény: BPI-553 (127)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 129
Villamospótlók: 11-57, 11-59, 17-68, 18-43, R-714, U-943, HLN-324
Eseményezett villamos: 1470
Előzmény: uvmania (128)
uvmania Creative Commons License 2009.04.28 0 0 128
Ma Tinódi utca és a Darányi I. utca között luxus Mercedes pusziszkodott valamelyik ICS-vel. (Merci volt a hibás mert nem adta meg az elsőbbséget.) Villamos pótlás Villanytelep és Szarvas csárda tér között volt. A 136E-knek hivatalosan meg kellett volna állni az összes érintett VP megállóban.

BPI-553 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 127
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.21 0 0 126
Nem csak az Iparikon, hanem egyre több TW-n is megjelenik a sárga, vagy zöld napellenző az új elhúzhatós fülkeablakon. :) A sárga kifejezetten tetszik is nekem a TW-ken. Jól áll nekik =)
Előzmény: BPO583 (124)
BajniBPI-530 Creative Commons License 2009.04.21 0 0 125
Igen, bár nem mindegyiknek sárga. A Hannókon általában áttetsző zöld, vagy zöld, de előfordul a sárga is. (pl.: 1558). Bár 1479-nek "Add át a helyes" matricával van megoldva a napellenzés.
BPO583 Creative Commons License 2009.04.21 0 0 124
Üdv mindenkinek. Végre a Száva ksz. is segíti a vezetőket abban ,hogy a napot kellőképpen eltakarják így a szélvédő felső részén és a vezetőfülke ablakainak a teteje sárga matricával lettek beborítva. Eddig csak a 1475-ös kocsin vettem észre ,hogy mindenhol megoldották.
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 123
Mennyire sérült a villamos?
Előzmény: FAV 20 (122)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 122
Közel a Béketérhez 1569-es 5 métert tolta a sinen az eléje kanyarodó suzukit. Pár perce tőrtént. 8 óra 20 perckor.
**BPO-700** Creative Commons License 2009.04.06 0 0 121
Köszi! :)
Előzmény: Zolcsi67 (117)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.06 0 0 120
Reggel volt egy kis üzemzavar. 1473 a Béke-Szarvas között "lerobbant" és feltartotta a mögötte levőket kb. 10 percig. 1504 fogott vissza a szarvason a Határ út felé, az utána levő ipari ment tovább a Békére. Aztán 1473 elment a szarvason utasokat nem szállítként és megindult a forgalom mögötte.
sensei47 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 119
OFF
=====================
Villamost kért nászajándékba a pár
2009. március 12. 08:36

MNO
A szokásos háztartási eszközök helyett villamost kért nászajándékba egy pár Cincinattiben. Pontosabban azt, hogy a násznép a városközpont és az egyetem között épülő 5 kilométeres vonal építéséhez járuljon hozzá.

Az ifjú pár rokonai megértően fogadták a kérést. A 185 millió dolláros beruházás megvalósulásáért ugyanis az amerikai város vezetői a lakosság segítségét kérték.
(radio.hu)
=====================
ON
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 118

41-es számot viselt például a BKVT egyik körforgalmú viszonylata (az ellenirány 39-es számmal járt):

Hüvösvölgy - Fogaskerekû vasut - Budai belsõ körut - Ferenc József-híd - Központi városház - Váczi-körut - Margithíd -Fogaskerekû vasut - Hüvösvölgy

 

A 41-es aztán a 20-as/30-as években egy igen rövid budai járat volt: Átlós út-Sósfürdő.

Mai helynevekre lefordítva a Bartók Béla úttól ment a Tétényi úton a mai Szent Imre kórházig.

 

Aztán 41-es számot kapott a Hoffherr Albert (Vörös Csillag) utcai összekötő járat.

 

Ami a mai 41-es, az csak 1963. január 1-jétől létezik.

Előzmény: **BPO-700** (88)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 117

Akkor itt az ideje felfrissíteni a tudásodat.

1955-nél keresd!

Előzmény: **BPO-700** (70)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!