Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 22
1116001 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 20
A MÁV jegy BKSZ bérlettel szintén 300ft.
Előzmény: tetigi (19)
tetigi Creative Commons License 2008.12.03 0 0 19
Engedelmeddel pontosítanék:

A teljesárú HÉV menetjegy Gödöllőig 570 Ft, (a 300 Ft a kiegészítő jegy ára azok számára, akiknek van a közig. határig érvényes bérletük).
Ezért a pénzért a kb. 26 km-es távot 46 perc alatt teheted meg az Örs vezér tere és Gödöllő között, (+ aki Buda vagy a Belváros felől közelíti meg az Örs vezér teret, annak a Keletihez képest 7 perccel többet kell metróznia).

A MÁV menetjegy 600 Ft a 36 km-es Bp. Keleti pu.-Gödöllő szakaszra, míg a menetidő 29-40 perc.

Előzmény: egerecske66 (6)
semmeringbahn1 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 18
A csepeli HÉV-t is el lehet felejteni. Magas peron, 600V aztán mehetnek a csatolt hannoverik.  Mint ahogy Hannovorben közlekedtek hajdanán.
semmeringbahn1 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 17
Kössz. Közben gondolkodtam egy Bp. Keleti pu.-Gödöllő- Örs vezér tere körjáraton.
Előzmény: 1116001 (16)
1116001 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 16
Miért lennél megkövezve?:)
Szerintem is ez lenne az ideális megoldás.
(én még a ráckevei és csepeli vonalat bevezetném a 2-es villamos nyomvonalán a Fővám térig)
Előzmény: semmeringbahn1 (15)
semmeringbahn1 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 15

Inkább gondolat ébresztő (remélem nem leszek megkövezve):

A ráckevei vonal találkozik a MÁV vonallal  a Soroksári úton. Szépen idővel elfelejtődnek a cserére szoruló zöld-fehér HÉV szerelvények, némi pálya korrekció, korszerűsítés, 25 KV-ra átépített felsővezeték, aztán mehetnek a MÁV ingák.

A Gödöllőin hasonló lehet a helyzet.

Szentendrére meg mennek a Desirok vagy diesel, vagy jöhetnek mindegyik vonalra az elektromos Desirok.

És volt-nincs HÉV.  

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 14
Hát igen,egy-két daltavágány,vagy nyomvonalkorrekció kellne,de ennél sokkal nagyobb marhaságokra is volt már pénz....
Előzmény: 1116001 (13)
1116001 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 13
Ezen már sokat gondolgoztam én is. De mivel jelenleg kétszeri irányváltás kellene hozzá, nem hiszem hogy megvalósulna.
Előzmény: Törölt nick (12)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.03 0 0 12

Pedig ilyen megoldásokra lenne szükség!

Meg hogy Aquincumnál összekösség a HÉV-et a MÁV vonallal,mégpedig járatok formályában!Pl Nyugati pu-Szentendre vonat?

Előzmény: Rangun (11)
Rangun Creative Commons License 2008.12.03 0 0 11
Ezek szerint majd valamikor a MÁV-nak lesz 5-ös metrója,ha összekötik a szentedrei és a csepeli HÉV-et?
suexID Creative Commons License 2008.12.03 0 0 10
Nem szünteti meg, ez csak a szokásos pánikreakció. A MÁV megveszi az egész HÉV-et felépítményestől, járműparkostól, szerintem a kezdeti időszakban pár embléma lecserélésén kívül nem sok változás lesz, később esetleg modernizálják a járműveket. Bár erre a MÁV anyagi helyzetéből adódóan nem sok esélyt látok.
Előzmény: Törölt nick (7)
robcso83 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 8

Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit ezen a topikon!Az egész "újkeletű"hírhez csak annyi hozzáfűzni valóm lenne,hogy erről a döntésről már kb egy éve lehet halleni a MÁV-nál!Íme a bizonyíték:Nem zörög a haraszt ha nem fújja a szél!Persze mondhatnánk itt bármilyen frázisokat a tömegközlekedés szérzilálásáról:egy biztos ez se véletlen volt!Ma ezt a húrt megpendítették(átadják a HÉV-et),holnap átadják a vasútnak!Órjási erőfeszítése lesz a MÁV-nak a HÉV fentartása,de ez mellékes!És láss csodát ami a lényeg:holnapután az egész budapasti elővárosi kötöttpályás közlekedést eladják és itt kezdődik az újabb sikersztori mint a MÁV Cargo...Ők felújítják és döl a lé, persze nekik!Nekünk meg ha szerencsénk van lesz,lesz valami változás reméljük a pozitív irány felé...

egerecske66 Creative Commons License 2008.12.03 0 0 6
300 Ft.
A kalauznő úgy tudta, a Csepeli HÉV-et nem adják el, csak a másik 3-at (Ráckevei, Szentendrei, Gödöllő-Csömöri).

Viszont Airbus felvetése jogos... basszus... a HÉV mellett lakom, Gödöllőre járok naponta. Most egy óra alatt itt vagyok, de ha be kell utaznom a keletibe, ott jegyet venni (bérletből nem vehetek kedvezményeset, csak jegyből) - eddig ezt megtehettem a HÉV-en, hiszen a mi megállónkban nincs pénztár, a pesti szakaszra meg van bérlet... szóval megnő legalább fél órával, de inkább még többel, lesz vagy 1óra 40-45 perc, míg bejutok, ugyanennyi haza... nagy kiszúrás lenne ez sokakkal, de a MÁVot ez vszleg nem nagyon izgatja majd :-(
Előzmény: Törölt nick (5)
V43 1173 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 4
De mindkettő másik útvonalon megy más településeket érintve mint a 70-71 vonal esetében.
Előzmény: Airbus A320 (3)
Airbus A320 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 3
Bár én a Szentendreit használom de Számomra a Gödöllöi hév lesz érdekes.  Párhuzamosan 2 MÁV vonal???
Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 1
Csak annyira mint mi ezzel a topikkal!
Benny94 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 0
J0 kérdés!
Airbus A320 Creative Commons License 2008.12.02 0 0 topiknyitó

Szerintetek jó döntés volt? Mennyire járnak majd jól az eddig HÉV-et használó külvárosiak, elővárosiak???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!