Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.08 0 0 988

Te meg go to 981, ami a 979-edre a válasz, és különösképp 982. :)

Előzmény: Ramius (984)
peti81 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 987

Igen, 1 gép tartalék náluk azaz áll és ha probléma van akkor be lehet vetni:)

Költséges dolog persze de a Lufthansa igy akarta mert a járattörlés néha még

költségesebb ráadásul München átszálló reptér s ha valaki pesten ragad járattörlés

miatt és nem jutt el ezáltal San Franciscoba akkor az sem kevés pénz.

A lényeg hogy az Augsburg Airways a LH-nak repül és ott igy kérték hogy legyen

egy gép arra az esetre ha lerobanna valamelyik a 9 Q400-as közül.

 

Ami a szerelést illeti, ezt nem tudom neked megmondani hogy éjjel nappal a gépeken

dolgoznak-e de talán utána tudok majd járni ennek is...

Előzmény: Ramius (985)
Gregor83 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 986

ez mit akar jelenteni es hogyan jott ki? :)

 

azaz az egy gépre eső költség *1,25.

Előzmény: Ramius (985)
Ramius Creative Commons License 2011.03.08 0 0 985

Azt mondod, hogy tartanak egy tartalék gépet? Azaz 8 repül, és egy tartalék, azaz az egy gépre eső költség *1,25. A másik kérdés meg az, hogy ezt a "nem nagyon volt járattörlés" hány éjszakai munkaórával valóul meg?? Merthogy marhájul nem mindegy, hogy este a hazainduló személyzet utolsó tagja becsapja a háta mögött az ajtót, és másnap reggel az elsőként érkező kolléga nyitja, vagy pedig a fél műszak azon keccsel, hogy a gép reggel indulhasson...

Előzmény: peti81 (983)
Ramius Creative Commons License 2011.03.08 0 0 984

Goto 979... :-)

Előzmény: Törölt nick (981)
peti81 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 983

Ma beszéltem egy jó barátommal aki elsötiszt az Augsburg Airwaysnél (Lufthansa Regional)

és gyakran repül pestre is, ugy tudom naponta egy járatot Münchenböl a Q400 repül.

Rákérdeztem hogy mi az ábra náluk ami a megbizhatóságot illeti s azt mondta hogy

apróságokon kivül nem szokott gond lenni és az 1 év alatt ami óta ott dolgozik még

egyszer nem kellett járatot törölni.

Igaz azt hozzá tette hogy 9 Q400 repül és van 1 ami csak áll arra az esetre ha lerobbanna

valamelyik, igy bevannak jól biztositva.

A másik amit mondott hogy az Augsburg Airways annak idején a Q100-assal kezdte, aztán jött

a Q300 majd a Q400 tehát a szerelök minden csinjét ismerik a gépnek hiszen tavalyig csak ez

a tipus volt a flottában.

Elötte 1 évet repült az ATR-en és azt mondta hogy ott gyakrabban akadt probléma illetve

járattörlés is.

Gyuri_utas Creative Commons License 2011.03.07 0 0 982

Már megbocsáss, de nekem éppenséggel úgy tűnik, hogy ennek a fordítottja az igaz.

Vannak, akik elhatározták, hogy márpedig ez a Q400 rossz, sőt, nagyon rossz, aki pedig ezt másképp gondolja, az vagy nem normális, vagy nagyon megátalkodott. És hozhat bárki, bármilyen adatot, táblázatot, linket, ami cáfol egy-egy konkrét kijelentést, a megcáfolt topictárs nem vesz róla tudomást. (Esetleg csendben marad pár napig, netán megjelenik új névvel és elölről kezdi, vagy egyszerűen csak nem arra válaszol, amiről konkrétan szó volt.) Volt már egy-két polémia a Q400-asról, de az annak beszerzését kárhoztatók valahogy sehogysem kerekedtek felül. Az elmúlt években ugyanis nem sikerült olyan tények birtokába jutnia a nagyérdemű topiclátogató közönségnek, ami egyértelműen alátámasztaná a Q400-assal kapcsolatos (eleve) negatív kijelentések megalapozottságát. Olvass csak vissza...

 

Előzmény: Ramius (979)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.07 0 0 981

Szultika, mint affélre rendes, hívő ember, hisz abban, hogy mánpedig ez a Q jó!!!

 

Mondhat neki bárki és bármit, ez a gép jó!

 

Hisz benne, és kész. Márpedig az embereket hitéleti kérdésekben észérvekkel megingatni nem lehet,

 

 

No idesüss. :)

 

Hol voltak itt észérvek, tényadatok, átfogó sarokszámok, amelyek szerint a Q400 szar?

 

Miért kell a vitát, amit te is végigkisértél, ilyen marhasággal fűszerezned, már bocsánat?

 

Pont, hogy azok oldaláról hangzottak el észérvek, akik szerint általánosságban NEM jelenthető ki bizonyosan, hogy a Q400 szar. Azok oldaláról pedig, akik szerint szar, semmi konkrétumot nem látott senki.

Akkor ki is áll hitéleti viszonyban a típust illetően? :)

 

Vitatkozzál már komolyan, légy szíves. Olyat, ami nem igaz, ne hozzunk már föl...

Előzmény: Ramius (979)
uhb129b Creative Commons License 2011.03.07 0 0 980

Ennek is összecsuklott a futóműve... :-o

 

Thirty-four occupants of an Icelandic Bombardier Q100 turboprop have escaped uninjured after the aircraft suffered an overrun at Nuuk in Greenland.

The 19-year old aircraft, operated by Air Iceland, suffered a right-hand landing-gear failure during landing, says the carrier.

Images from the scene identify the stricken aircraft as serial number 337, bearing registration TF-JMB.

Air Iceland says the flight left the capital, Reykjavik, at 10:40 and performed a stop in Kulusuk before arriving at Nuuk at 13:30.

It says the gear collapsed and the aircraft ran off the runway before it stopped, it adds. None of the 31 passengers and three crew members was injured.

The Q100 is powered by Pratt & Whitney Canada PW121 engines.

Flightglobal's ACAS database last listed the aircraft involved in the incident as being owned by the carrier.

 

Ramius Creative Commons License 2011.03.07 0 0 979

Hát becarok!

 

Meg tudja ezt valaki mondani, hogy mitől van ez, hogy időnként a szöveg fogja magát, és eltűnik?? Nekem még nem sikerült rájönnöm...

 

No, szóval a párttitkárt győzködöd, hogy a Jóisten a Mennyben lakozik!!

 

Szultika, mint affélre rendes, hívő ember, hisz abban, hogy mánpedig ez a Q jó!!!

 

Mondhat neki bárki és bármit, ez a gép jó!

 

Hisz benne, és kész. Márpedig az embereket hitéleti kérdésekben észérvekkel megingatni nem lehet, amint ezt már a cuccilizmus nevezetű társadalmi kísérlet is bebizonyította oda-vissza!!

 

Akkor meg minek rágni a gittet...

 

Inkább eriggyünk strandolni!

:-)

 

Előzmény: Ramius (978)
Ramius Creative Commons License 2011.03.07 0 0 978

Ugyan, Banyeg, vedd mán észre, hogy a párttitkárt győzködöd, hogy Isten a Mennyben lakozik... :-)



Előzmény: falconfun (971)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 977

Valaki belinkelt AUA-s dispatch reliability-t, aztán persze más kérdés, mekkora műszaki támogatással érték ezt el. Persze, nem zárható ki, hogy igazuk van, de eddig nem úgy tűnik.

Előzmény: Gregor83 (976)
Gregor83 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 976

Viszont lehet, hogy igazuk van. Ezert is lenne jo vegre szamokat latni.

Előzmény: Törölt nick (974)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 975

De ha már:

1. Az ACE kinek a tulajdonában van? És van-e műszaki osztály/igazgatóság a Malévnél? :) Na mindegy...

Előzmény: falconfun (971)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 974

Ahol érzelmi "politizálás" folyik, ott hiába állnak például a folyamatos megrendelések, a számos üzemeltető még számosabb flottája, a rendelkezésre állás egyáltalán nem szégyenletes számai az ellenvéleményekkel szemben, nem számít azoknak, akik eldöntöttek valamit. :)

 

Előzmény: Gregor83 (973)
Gregor83 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 973

A 2. pontot valaki tenyleg tamassza mar ala szamokkal! :)

 

De tenyleg. Ha a szamok alatamasztjak, veget vethetunk ennek a vitanak.

Előzmény: falconfun (971)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 972

1. Kötekedés. :) Kifejezés értelmezendő: "aki a Malév-gépek karbantartását végzi".

2. "A hír szent, a vélemény szabad". Mindenkinek van véleménye, és ez így jó. A tények meg természetesen más lapra tartoznak.

Előzmény: falconfun (971)
falconfun Creative Commons License 2011.03.06 0 0 971

1. A MALÉV-nek nincsenek szerelői.

2. Véleményem szerint a Q400 nem sikeres konstrukció.

Előzmény: Törölt nick (970)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 970

Természetesen a Malév gépeire a maléves szerelőknek van a legjobb rálátása, nem is erről beszéltem. :)

Arra utaltam csupán, hogy a széles nemzetközi példák alapján nem tűnik annyira elkummantott típusnak, megítélése és népszerűsége szerint.

Továbbá, hogy egyszer magad is azt mondod, a MA-nél futó példányok különösen problémásak az állás miatt, és máshol viszont úgy tűnik, kevesebb a gikszer, másszor pedig az egész típust általánosan lehúzod a vécén. :)

Ennyi.

 

Előzmény: johnny737 (965)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.06 0 0 969

 

Ilyen volt...

Előzmény: tezslam (968)
tezslam Creative Commons License 2011.03.05 0 0 968

Köszönöm!

Előzmény: téglaci (964)
BJ Creative Commons License 2011.03.05 0 0 967
Előzmény: Gregor83 (957)
BJ Creative Commons License 2011.03.05 0 0 966

OFF

 

ez egész pontosan úgy van, hogy a közgázon körbemennek a tanszékeken és felteszik a kérdést hogy mennyi 2+2

 

a matek tanszéken azt mondják hogy 4

a statisztika tanszéken az a válasz hogy ezt egy normáleloszlással lehetne leírni ahol az átlag 4, a szórás viszonylag kicsi

a pénzügy tanszéken megkérdezik hogy vételi vagy eladási árfolyamon?

a számvitel tanszéken pedig visszakérdeznek hogy mennyi legyen?

 

:-)

 

ON

Előzmény: johnny737 (965)
johnny737 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 965

Szerintem meg pont annak van a legnagyobb rálátása aki nap mint nap a közelében van és mindenről tud.A kerités túloldaláról nem sok mindent látsz, hiába rendelkezel nagy látószöggel.Az a fotózáshoz nagyon jó csak a megitéléshez kevés.

És milyen alapvető kérdéseket nem lát az aki túl közel dolgozik hozzá?Nem statisztika  alapján kéne nézni egy légijármű üzemeltetését(amit közzétesznek),hanem valós adatok alapján.Ez pont olyan dolog amire egy hasonlattal tudok csak élni.

 

Mi a különbség egy matematikus és egy közgazdász között,akitől megkérdezik,hogy 2+2 mennyi?

A matematikus: 2+2=4

A közgazdász: Mennyi legyen?

Az ilyen tipusu adatokból vagy adatokról próbálsz meggyőzni?Nem sok esélyt látok

 

Előzmény: Törölt nick (958)
téglaci Creative Commons License 2011.03.05 0 0 964

D-EFMA

Előzmény: tezslam (963)
tezslam Creative Commons License 2011.03.05 0 0 963

Mi volt a régebbi lajstromjele?

Előzmény: téglaci (960)
topi55 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 962

Ebből is látszik, hogy egy jó futóművet hogy lehet "fejleszteni" rossz irányba..., és nem is magyarok követték el.

 

Egyébként nem frocliból tettem be, csak nekem is tetszett és a fenti gondolat fogant meg bennem.

Mivel magam is több mint 25 évig javítottam repülőgépeket nekem elhiheted, hogy ennyiszer egy műszaki sem b...kodik már csak azért sem mert presztizs is és lelkiismeret is van a világon. (Bár az utóbbi időben erősen fogynak.... a pénz beszél a farok meg csóválja a kutyát).

Előzmény: Törölt nick (961)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.05 0 0 961

Nem tudom, hogy számít-e, de ez egy Dash 8-100, nem a "mi" -400-as típusunk, mindenesetre klassz videó. :)

Előzmény: topi55 (959)
téglaci Creative Commons License 2011.03.04 0 0 960

 

már'' bontogatjuk '' a szárnyait

topi55 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 959

Ez nem csak áll a füvön....

 

Előzmény: Törölt nick (951)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!