Keresés

Részletes keresés

KápCity Creative Commons License 2013.07.05 0 0 803

Valóban, lehet már hallani olyanokat, hogy 200-asokat elpaterolnák és helyette alacsonpadlósokat hoznának. Meglátjuk majd. Én úgy gondolom, hogy amíg a GVM-ek a telepen vannak, addig ennek nincs értelme.

Előzmény: 430 322 (801)
430 322 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 802

A 00-74-nek nem a vázát figyeltem, de motorikusan jó volt.

 

Ma kb. 9 óra körül érkezett a 06-05 a garázsba. Alkatrészt vitt, vagy 2 rész között a garázsban tárolt?

Előzmény: FKU-911 (800)
430 322 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 801

MÉG van elég szóló kocsi. Valamit nagyon tudhatnak ott fent, mert meglepő a sok kocsi kiszórás. Olyat is hallottam (nyilván blöff), hogy szóló Van Hool-okat is kapunk.

Előzmény: KápCity (799)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 800

De a váz legyen a fő szempont. Két üzemképes kocsi között a motorcsere költsége töredéke egy vázjavításénak.

Előzmény: 430 322 (798)
KápCity Creative Commons License 2013.07.05 0 0 799

Ó74-nek lejárt a vizsgája, mivel van most elég szóló kocsi, ezért nem akartak már rá költeni, ami érthető.

Előzmény: 430 322 (798)
430 322 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 798

Motorikusan viszont pöpec, nem úgy, mint a 06-65.

A 00-74-et sem értem...

Előzmény: FKU-911 (797)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 797

Már 5 éve is alig volt egyben.

Előzmény: 430 322 (796)
430 322 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 796

+ 06-70, amit nem igazán értek, hogy miért.

Előzmény: BX-60-72 (790)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 795

Sajnos tényleg hardcore, de a korábbi elemei is bejöttek. Úgy fogalmaznék, hogy nagyon megbízható forrásból van.

Előzmény: KápCity (793)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 794

Miért is lenne az???

Előzmény: FKU-911 (791)
KápCity Creative Commons License 2013.07.04 0 0 793

Nem tudom ez milyen lista, de ez már kicsit hardc*re :D

Előzmény: BX-60-72 (790)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 792

Mondjuk ha a 479-ben azért nincs, mert utolsó forgalmi állapotában eltennék... :)

Előzmény: KápCity (789)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 791

Ez a lista azért túl hosszú lesz.

Előzmény: BX-60-72 (790)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.04 0 0 790

Én a következőkről tudok, amik selejtvárományosak Kőbányán még ezen a nyáron:

IK 280: 04-46, 04-47, 04-55, 04-62, 04-64, 04-68, 04-70, 04-71, 04-73(!), 04-79(!), 04-84(!), 18-23

Ik 260: 00-35, 00-38, 01-41, 01-59, 03-34, 03-81, 06-60, 06-71 (LZZ-316!), 12-27, 12-31

A 280-asok a villamospótlások idejére maradnak, a 260-asok meg elvileg a vizsgájuk érvényességéig, de ez nem mindig teljesül: pl. 00-41-nek augusztusig volt, a 03-60-nak is, mégis június végén estek ki. Meg nyilván a lista is változhat (állapotfelmérés) pl. 00-35 ás 01-41 is most kellett volna kiessen az ütemezés szerint, bár a vizsgájuk még érvényes (és nem is estek még ki).

 

Előzmény: KápCity (789)
KápCity Creative Commons License 2013.07.04 0 0 789

Ó35, Ó38 mellett még I227, I231 selejt várományos, illetve 468 csuklósból, bár arra mérget veszek, hogy a lista még bővülni fog nyár végéig. 479-nek szeptember elején jár le a szemléje, fedélzeti egység nincs benne, féltem is egy csöppet, mert ráncosból már igen kevés van és ez pedig még a jobbak közé tartozik. Aztán ott van még a 446 & 455, ami nyár végi vizsgás... Na meg a nagy túlélő 470-esünk, ami már jövő tavaszig is húzhatja akár :)

Előzmény: FKU-911 (788)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 788

Szóló tartalék van bőven.

Előzmény: KápCity (783)
KápCity Creative Commons License 2013.07.03 0 0 787

GE 06-71 -> BU 06-71 -> BPO-103 -> LZZ-331 -> BPO-671

-----

BY 76-07 -> BPO-671 -> LZZ-316

 

Azért, hogy az ex BU 06-71re hatósági jelzésként is felkerülhessen a 06-71-es szám.

Előzmény: 430 322 (786)
430 322 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 786

Mi van?

 

A 01-03-ból lett a 06-71?

Előzmény: Törölt nick (785)
Törölt nick Creative Commons License 2013.07.03 0 0 785

A BPO-671 rendszám az ex-LZZ-331-en (ex BPO-103, ex BU-06-71) él tovább.

Előzmény: 430 322 (784)
430 322 Creative Commons License 2013.07.03 0 0 784

Hü, ezt nevezem, le a kalappal! :-)

 

Mi szükség volt a 06-71 átrendszámozására?

Előzmény: KápCity (783)
KápCity Creative Commons License 2013.07.02 0 0 783

Az állomány pedig jelenleg így néz ki.

 

IK.260 (29db):

00-35; 00-38; 01-00; 01-39; 01-41; 01-49; 01-59; 01-61; 03-14; 03-34; 03-81; 06-43; 06-60; 06-65; 06-69; 06-70; 06-73; 11-98; 12-27; 12-31; 12-61; 12-76; 12-90; 12-96; 13-02; 15-55; 16-24; 16-29; LZZ-316.

 

IK.280 (42db):

04-19; 04-20; 04-21; 04-24; 04-26; 04-27; 04-30; 04-32; 04-33; 04-34; 04-37; 04-38; 04-39; 04-43; 04-45; 04-46; 04-47; 04-48; 04-49; 04-50; 04-51; 04-54; 04-55; 04-57; 04-58; 04-59; 04-62; 04-63; 04-64; 04-68; 04-69; 04-70; 04-71; 04-72; 04-73; 04-79; 04-84; 08-06; 08-73; 11-90; 18-23; 18-51.

 

Idei selejtezések:

2013.06.30: 00-39; 00-40; 00-74; 00-90,

2013.05.31: JLA-160,

2013.04.30: 04-78; 06-20; 06-58,

2013.03.31: 06-39; 16-06; 16-67; HLN-325.

 

Átrendszámozás:

BPO-671 -> LZZ-316

Előzmény: KápCity (782)
KápCity Creative Commons License 2013.07.02 0 0 782

Alapmenetrend (tanítási időszak) szerint úgy néz ki, hogy:

IK.260: 95/3db, 99/2db, 117/2db, 124-125/6db, 185-217/5db, 217E/1db,

IK.280: 7E-107E/18db*, 30-30A-230/4db, 133E/2db, 151/9db, 233E/2db,

E: IK.260/19db, IK.280/35db

 

Kiiktatás1 (nyári iskolaszüneti) szerint:

IK.260: 95/2db, 99/2db, 117/2db, 124-125/4db, 185-217/5db, 217E/1db,

IK.280: 7E-107E/15db*, 30-30A-230/4db, 133E/2db, 151/7db, 233E/2db,

E: IK.260/16db, IK.280/30db

 

Szabadnapi (szombati) szerint:

IK.260: 30A-230/4db, 95/2db, 124-125/1db, 148/4db, 185-217/3db,

IK.280: 7E-107E/7db*, 30/4db, 151/5db,

E: IK.260/14db, IK.280/16db

 

Munkaszünetnapi (vasárnapi, ünnepnapi) szerint:

IK.260: 30A-230/3db, 95/1db, 124-125/1db, 148/4db, 185-217/3db,

IK.280: 7E-107E/8db*, 30/3db, 151/3db,

E: IK.260/12db, IK.280/14db

 

*csak fokgyemes mehet már rá, táblás nem.

A 30-ason mindnnap maradt a 3 db csomóponti tartalék (Stadion, Mexikói, Garázs). Kiiktatásban a Garázstartaléknak nincs menetrendszerinti indulása 30-ason, csak azon vonal egyik fordájára van fölírva. Hétvégén továbbra sincs egyiknek se menetrendi indulása.
Kíváncsi leszek jövő hónapra is fog-e valami változni, de szeptemberre szinte biztos.

Előzmény: 430 322 (781)
430 322 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 781

Köszönöm! Más valaki talán majd többet tud mondani.

Előzmény: bajhozo1 (779)
bajhozo1 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 780

Persze gondolom Szeptemberben még egy nagyobb változási hullám lesz, az iskolaidőszak újbóli beköszöntével.

Előzmény: bajhozo1 (779)
bajhozo1 Creative Commons License 2013.07.02 0 0 779

Szervusz!

 

Én úgy tudom, hogy a 15-ös vonalba adott startokat elvették, illetve, h hétköznapokon a 30-as vonalra is csak három forgalmi szám maradt Kőbányás.

Nőt viszont a 7-es vonalcsaládba kiadott kocsik száma hétköznap az eddigi 10 helyett 14 kocsit ad a garázs.

A többi információval még én is ismerkedem, egyenlőre ennyivel tudtam többet írni.

Előzmény: 430 322 (778)
430 322 Creative Commons License 2013.07.01 0 0 778

Miként érintette ezt a garázst a július bekösözönte?

(Elvitt-hozott kocsik, elvett-adott viszonylatok...)

JLA160 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 777

124/125

F21: 06-60

F22: 12-96

F23: 16-29

Csak maradt egy kis Troli a környéken... :)

KápCity Creative Commons License 2013.06.02 0 0 776

Meglátjuk mi lesz augusztusig, amiket leírtam azoktól szabadulnának a jelenlegi állapotok alapján, nem kizárt semmi sem, hisz itt bármi megtörténhet :) Lásd ótriplahat :)

JLA160 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 775

A 12-31 abszolút rendben van szerintem is, rendre jól teljesít...

Előzmény: FKU-911 (771)
FKU-911 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 774

Persze, hogy van, de egy rendszámmezőn belül, meg össze-vissza.

 

 

Előzmény: 430 322 (770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!