Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 198

 

 

 

 

A többi kép a fotós topikban:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=129915468&t=9144939

Aron_son Creative Commons License 2014.04.13 0 0 197

Ezzel a fénykép-csokorral szeretnék én is búcsúzni a vonaltól, kellemes kis járat volt.

 

2008.05.18.: 1308 a Nagyszombat utcánál.

 

2011.05.31.: 1311 indul a Szent Margit kórháztól.

 

2008.05.21.: Áramszünet miatt veszteglő ICS-k a Szent Margit kórháznál.

 

2014.03.28.: Az utolsó idők; újra ICS a vonalon. A képen az 1315-ös.

 

2014.04.04.: kékórás kép a Váradi utcánál álló 1315-ösről.

 

2012.02.04.: 1328 dönget a Szent Margit kórház megálló felé.

 

2013.03.15.: 1329-es tavalyi nemzeti ünnepkor, Perényi út mh. és a végállomás között.

 

2013.03.15.: Az 1330-as érkezik a vonal északi végállomására.

 

2010.02.01.: Az 1331-es kanyarodik a Vidra utcába éppen.

 

2013.08.15.: Egy átlagos nyári nap. 1332 halad a Váradi utca és Szent Margit kórház között.

 

2010.04.22.: Aznapi Vörösvári úti tartalék szerelvény, 1333.

 

2013.09.28.: 1336-os a tartalék szerelvény.

 

2011.06.23.: 1338 érkezik a Szent Margit kórházhoz.

 

2012.12.08.: 1339 áll a "piros lámpánál". Telireklámos szerelvény ritkán volt a vonalon.

 

2013.02.24.: 1340-es bevetésre vár a Vörösvári úton.

 

2013.01.14.: A nagy hóban elakadt KCsV7-esek egymást tolva-húzva próbálnak kijutni az akadályból.

 

2010.02.10.: Az időközben selejtezett 1358-as halad Selmeci utca-Szent Margit kórház között.

 

2012.10.28.: Meghibásodott KCsV7-est tolnak be a végállomásra.

 

2012.10.28.: Az előbbi képen szereplő szerelvények teljes méretben.

 

2014.04.10.: Az utolsó napok; 1416 érkezik Margit híd, budai hídfőhöz a reggeli órákban.

 

2014.03.28.: Ipari csuklósok, Váradi utca.

 

2006 nyara: Elromlott ICS-t tolják a végállomás felé.

 

2011.07.14.: 1462-es áll a Szent Margit kórháznál.

 

2010.02.17.: Meghibásodott KCsV7-es, a másikkal csatolva.

 

2014.04.10.: 1416-os a déli végállomáson.

 

2014.04.04.: A frissen Ferencváros kocsiszínbe átcsoportosított 1417-es robog a végállomás felé a Perényi út mh-et elhagyva.

 

2014.03.30.: A vonal érdekessége volt a "Sárga Szöcske" elnevezésű program.

 

2008.03.28.: meghibásodott ICS állt félre a déli végállomás megmaradt hurkában.

 

 

Köszönöm a figyelmet, a vezetőknek a türelmét és remélem nem lett túl hosszú bejegyzés. 

 

 

Aron_son Creative Commons License 2014.04.13 0 0 196

Köszönjük, remek gyűjtemény! Éppen most készülök én is összeállítani egy kisebb "emlékezést" a vonal elmúlt néhány évéről.

Előzmény: Maxesz (195)
Maxesz Creative Commons License 2014.02.20 0 0 195

KCSV7-esek a 17-esen: Március 30-án búcsúzik a 17-es vonal, hogy átadja helyét felújítás és összekötés után, nagyjából egy év múlva az erre hosszabbodó 19-es, 41-es és 61-es vonalaknak. Ennek örömére összeállítottam egy galériát a 17-esen üzemelő KCSV7-esekről az elmúlt 6 évből. (Az 1343 és 1355 kivételével mind saját kép.) (Remélem megnyitható, nyilvánosra állítottam).

FAV 20 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 194

Svédországban.

Aron_son Creative Commons License 2013.07.04 0 0 193

FélOFF:

Jeep D. Creative Commons License 2013.02.08 0 0 192

Végre történt valami! Jó kezdet, egyedül azzal lehetne hatékonybbá tenni a dolgot, hogy amikor megáll a forgalom a szabálytalan beparkolás miatt, akkor egyből a lopós kocsit kellene elindítani és nem kiküldeni a zavarost adott esetben a város másik végéből, hogy tájékozodjon és csak az ő mérlegelése után induljon az elszállító brigád. A rendörség általában miért nem birságolja meg ezeket az embereket, pedig jó bevételi forrás lehetne ?!

Előzmény: FAV 20 (191)
FAV 20 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 191
Aron_son Creative Commons License 2012.09.23 0 0 190

Kemény! :D

Előzmény: KorGer (189)
KorGer Creative Commons License 2012.09.19 0 0 189

Remélem megint be fog lendülni az oldal :)

KorGer Creative Commons License 2011.08.01 0 0 188

17esen is volt a nosztalgia külön járat...

Aron_son Creative Commons License 2011.07.09 0 0 187

Már teljes vonalon járnak a villamosok.

Előzmény: Aron_son (186)
Aron_son Creative Commons License 2011.07.09 0 0 186

Napi fail, tippem szerint sínkivetődés, teljes BKV-s gárda kivonult. Pótlás elkezdőtött, BPO-744-el.

Aron_son Creative Commons License 2011.07.07 0 0 185

Mai tanuló a 1362-es.

davill Creative Commons License 2011.07.05 0 0 184

Á tegnap én is összefutottam vele, már régóta vadászom, de még egyetlen egy darab képem sincs róla. Ma ismét láttam, már gép is volt nálam, de a villamosról láttam, így megint nem jöhetett össze. Ismét Óbuda felé tartott.

Előzmény: KorGer (182)
Aron_son Creative Commons License 2011.07.05 0 0 183

Nagyon jó, ezekszerint nem az én szemem káprázott :D

Előzmény: KorGer (182)
KorGer Creative Commons License 2011.07.05 0 0 182

Tanulójárat volt tegnap (2011.07.04) a 17esen.

További képek : ( a képre kattintva)

 

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.07.01 0 0 181

Értem. Tehát a 61-es egyenesbe jár (gondolván, hogy ez fonodó után lesz), az 59A ott fog vissza, ahol jelenleg.

 

Vagyis aki a 61-esről leszáll, vagy felszáll az megy az 59A vágányain?

Előzmény: AtomcsiKK (180)
AtomcsiKK Creative Commons License 2011.07.01 0 0 180

#168

"Eredetileg arról volt szó, h a 18-as ismét Hűvösvölgyig fog menni, a 61-esről 56-osra visszaszámozandó vonallal párhuzamosan. Az 59A-s marad a helyén (azaz esténként, meg hétvégén reggelente visszafog a busztároló előtt), [...]"

Előzmény: * * BPO-700 * * (179)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.30 0 0 179

Lehet én értelmezem rosszul. Ha a fonodó létrejön, akkor a 18-as már nem itt fog végállomásozni?

Az 59A-val mi is lesz?

Előzmény: Maxesz (178)
Maxesz Creative Commons License 2011.06.30 0 0 178

Pontosan ugyanezt mondtam én is. Mi nem érthető? A Vérmező úti vágányokon, ahol most a 18-as végállomásozik, a 61-es fog átmenni É-D irányban, a 18-as pedig a mostani 59-61-es megállókhoz kerül (az 59A amúgy is ott fog vissza). Senki nem akadályoz senkit.

Előzmény: AtomcsiKK (177)
AtomcsiKK Creative Commons License 2011.06.30 0 0 177

Nem lesz belőle gond, mert azokon a vágányokon nem fog villamos végállomásozni, csak a 61-es halad rajta át. Válasz a kérdésedre.

Előzmény: * * BPO-700 * * (176)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.30 0 0 176

Akkor a #165-ös kérdésem továbbra is él!

Előzmény: Maxesz (175)
Maxesz Creative Commons License 2011.06.30 0 0 175

Igen, így lesz és visszaépítik a 2006-ban elbontott második vágánycsatlakozást a 4-6-os felé.

Előzmény: * * BPO-700 * * (174)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.30 0 0 174

Igen, hogy mi lesz. Addig a tervrajz szerint lesz? Igaz?

Előzmény: Maxesz (173)
Maxesz Creative Commons License 2011.06.30 0 0 173

Dehogynem, azzal megadtam a választ, h a 18-as elkerül onnan és csak a 61-es fog ott megállni, azaz ilyen probléma nem fordulhat elő normál üzemben.

Előzmény: * * BPO-700 * * (171)
Maxesz Creative Commons License 2011.06.30 0 0 172

Egyébként, ha vki kérdezné, h miért nem takarom ki az autó rendszámát, azt direkt csinálom, h lássák a(z igen kevéssé) tisztelt autós(barm)ok, h vmilyen szinten azért van civill kontroll...

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.06.30 0 0 171

A kérdésemre ugyan nem kaptam választ...

Előzmény: Maxesz (168)
Maxesz Creative Commons License 2011.06.30 0 0 170

Önmagában tényleg lassú és sz*r (nap, mint nap használom, én már csak tudom...). Értéket az ad neki, h a Margit hídnál a 4-6-osokhoz közelebb van, a Kolosy térnél a 29/65/111/165-ösökhöz szintén közelebb van, az Eurocenter-közeli multikhoz szintén közelebb van, mint (a majdnem) az ugyanebbe az irányba közlekedő 160/260-asok. Azaz így önmagában felújítani nem érné meg, csak akkor, ha összekötik a 19/41/61-es vonalakkal Közép- és Dél-Buda felé és így felújítják a Budai Fonódó-projekt 0. ütemének formájában.

Előzmény: xandue (166)
Aron_son Creative Commons License 2011.06.30 0 0 169

Az szép! :D

Előzmény: Maxesz (167)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!