Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 2 65058

GB-58-03 (Nysa N59?)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 4 napja 0 2 65057

AU-76-83 (Renault Alpine A110)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65056

ZK-91-08 (ZAZ 968)

D 20 Creative Commons License 5 napja 0 2 65055

Szintén George Erdi képe a közösségi médiából:

EB-66-89

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65054

YD-84-12 (Rába 831)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65053

FB-12-99 (valamilyen korai ZiL?)

apron64 Creative Commons License 5 napja 0 2 65052

FK-28-56  /Csepel D-450. Bp. X. Maglódi út 6. Kőbányai Növényolajgyár./

(Fp.)

apron64 Creative Commons License 5 napja 0 3 65051

HL-20-15  /MAZ-537G, harckocsi szállító./

 

D 20 Creative Commons License 5 napja 0 3 65050

George Erdi fotója a közösségi médiából capcarázva.

KP-19-90

ZsoltALM Creative Commons License 5 napja 0 0 65049

Bocsi, most látom hogy már szerepelt :)

Előzmény: ZsoltALM (65048)
ZsoltALM Creative Commons License 5 napja 0 0 65048

Úgy tudom a baleset után ez lett az ik55 böl

Előzmény: ZsoltALM (65047)
ZsoltALM Creative Commons License 5 napja 0 2 65047

Előzmény: gumidani (65030)
Tomsz85 Creative Commons License 5 napja 0 0 65046

Például ez is. 

Előzmény: hotib (65034)
gumidani Creative Commons License 5 napja 0 0 65045

Örülök, hogy nem a rendeltertésszerű használatban mentek tönkre, vagy semmisültek meg.

 

 

 

Előzmény: trizs77 (65043)
gumidani Creative Commons License 5 napja 0 1 65044

Előzmény: gumidani (65042)
trizs77 Creative Commons License 5 napja 0 1 65043

Az ilyen tábori körház eü zászlóaljak teljes gépjármű állományának 99%-a így végezte.

 

Beszerezték mondjuk Csepel-346-os alvázra.

Valahová letették.

Körbekerítették.

Őrizték.

 

Majd 20 év múlva leselejtezték és vettek újakat, itt például ZIL-130 alvázakra.

Ezeket is elvitték valahová.

Bekerítették.

Őrizték úgy ahogy azután 20 év múlva..................

Előzmény: Gordon Zsigmond (65038)
gumidani Creative Commons License 5 napja 0 2 65042

A cikkíró fényesen bizonyította az inkompetenciájaát.

Az előbb már említett felfestéssel kapcsolaban írottakon kívül a következőkkel is:

 

"Hiszen, ha a hosszabb áruk miatt nyitott hátsó ajtókkal kellene közlekednie" .........

............akkor bizony megsértenő a KRESZ 47. §-ban foglaltakat.

Előzmény: Gordon Zsigmond (65036)
gumidani Creative Commons License 5 napja 0 3 65041

 

 

Annak minősítését a Nagyérdeműre bízom, hogy a szabályalkotók mennyire voltak, vagy nem voltak körültekintőek. Gondolok a forgalomban levő teheratók méreteire, valamint a színskála ismeretére. 

Előzmény: Gordon Zsigmond (65036)
scsabi Creative Commons License 5 napja 0 1 65040

Teljesen jogos az újság megjegyzése a rendszám felfestésével kapcsolatosan, csak a megállapítás hibás.

 

"8. Teherautó és pótkocsi rakfelületének hátsó falára a rendszámtáblán levő rendszámot 15 cm magas, 2 cm vonalvastagságú betűkkel és számokkal, fehér színű, tartós festékkel rá kell festeni."

A hiba itt, hogy az üzembentartó túlgondolta a szabályt, és fehér helyett a szerinte nagyobb kontraszthatást biztosító fekete festékkel festette fel a rendszámot.

Előzmény: Gordon Zsigmond (65036)
John Howard Creative Commons License 5 napja 0 0 65039

Nem neked, hanem a cikknek válaszolva:

Talán azért, mert egy időben a tehergépkocsik rendszámát kötelező volt felfesteni a hátfalra. A miértjét, az értelmét nem firtatnám, hiszen a legtöbb esetben - amikor a lehajtott hátfal pl. eltakarta volna a rendszámtáblát - ugyanúgy nem látszott volna ez sem, mint a cikkbéli esetben. Ez a Moszkvics pedig tehergépkocsinak volt vizsgáztatva, tehát akkor fel kell festeni a (tulajdonképpen nem létező) hátfalra. A szabály túlértelmezése...

Előzmény: Gordon Zsigmond (65036)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65038

HS-26-39 (ZiL-130)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65037

IK-01-07 (Fiat 500)

(Csikós Zsolt képe)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65036

FG-09-52 (Moszkvics 433)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 1 65035

YD-06-38

hotib Creative Commons License 5 napja 0 0 65034

A szerelőnek nem volt tapasztalata a buszhoz . Az sem tudta hogy a kipufogó féknél hogy milyen állásban rakja be a pillangó szelepet.

Előzmény: Tomsz85 (65033)
Tomsz85 Creative Commons License 5 napja 0 0 65033

Az a grazi baleset azért egy kicsit összetettebb dolog volt, nem csak ez a 2 ok volt. 

Előzmény: gumidani (65030)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65032

IE-87-02 (Moszkvics 412)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 5 napja 0 2 65031

BA-13-47 (Volga GAZ M-21)

gumidani Creative Commons License 6 napja -2 1 65030

 

Megjegyzem, hogy igen ritka az, hogy a megcsúszás következtében történt baleset után nem a járművezetőt okolják a "nem az útviszonyoknak megfelelő sebbességért", hanem a útfenntartót a "csúszásmentesítés elmulasztásáért". 

 

Hasonló volt a Graz környékén szakadékba hullott autóbusz ügye. Ott sem a gkv. lett a bűnbak a lejtőn nem megfelelő sebességfokozat megválasztásáért (Az 5 fokozatú váltót a 4. fokozatában találták az osztrák rendőrök), hanem egy szerelő, aki nem szabványos csavart szerelt a kipuffogófékbe. 

 

 

Előzmény: trizs77 (65022)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 1 65029

igen.

Mivel ebből 1 db volt.

Előzmény: Gordon Zsigmond (65026)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!