Én is futottam egy két kört ez ügyben, mert nekem is sok volt az arány.
Forgalmi kell hozzá, meg megyei vizsgabázis.Ha szerencsés a motor, meg is találják a típusbizonyítványát. Állítólag külföldi motornál nem mindig egyszerű. Aztán az alapján kijavítják az adatokat ha jogos az eltérés. Persze egy műszaki szemle után. Majd kicserélteted az új forgalmira.
Sziasztok! Nem gs 500 de ugyan az a mikuni bst33 as karburátorral szerelt motorom van!És lenne egy kisproblémám! Azt vettem észre hogy engedi a benzint karburatorom. A pillangószelep tengelyén levő rugó tiszta benzin! Már körbe néztem és lemostam többször de mindig ugyan oda lyukadok ki. Szóval lehet olyan hogy a tengelynél engedi a benzint? Belülről nem kellene benzinnek lennie abban magasságban! Egyébként semilyen panasz nincs rá (falsot nem szív )
Jelképes összegért eladó, hogy ne a szemétre menjen. A tükörtartó hibátlan az a kétcsavaros ami felfogja, a dekni viszont esztétikai hibás, meg van reszelve egy részén, mert karcos volt. Az irányjelző csak a sárga bura ami a foncsorral van egyben, kis hajszálrepedés található rajta. Sajnos fényképezni nem tudom, mert nem ott vagyok ahol az alkatrészek, amik Egerben vannak. Tel.: 20/562-77-99
Sziasztok, A fordulatszám mérő probléma forrása a vezeték volt, gyors csere és mint az új. Viszont mi a tapasztalat a megemelkedett bio részaránnyal ? Ugyebár az új özemanyagokban 6,4 ről 8,2 % ra emelték, ami bizonyos autók esetében problémákat okozhat.
Mit gondoltok 90´s GS ek hogy fogják ezt a problémát venni ? Mi más megoldás marad ? Csak a 100 ast üzemanyagot tankolni ? Köszi
Érdeklődnék, hogy ti hogy és miként/mivel rögzítitek a túrafelszerelést a motorhoz? Nem rég próbáltam utána járni, hogy milyen lehetőség van oldaltáska/oldaldoboz rögzítésére és hát...nem sok jóval találkoztam. Javasolták, hogy rendeljek direkt GS 500-hoz gyártott oldalkonzolt, de 90 ezer Ft környéke. Így itt el is ment ettől a kedvem. Hátra tudom, hogy lehet doboztartó konzolt rakni, az tervben is van csak nem tudom milyet is nézzek. Jelenleg egy nyeregtáskám van, szó se róla jól lehet rögzíteni, de kell hozzá pár gumipók, hogy 100%-osan fix legyen. Szóval azzal kapcsolatban szeretném a véleményeteket ki kérni, hogy ti milyen felszerelést,konzolt használtok, esetleg tudtok róla, hogy van. Plusz lehet nem árt megjegyeznem, hogy a motor egy 1997-es GS 500 E.
Én zömében 80 km/h-val jártam vele, akkor a fogyasztás 3,1-3,4 l/100 km volt. Ha ritkán 90-100 km/h is volt benne, akkor pár decivel több volt, de még mindig 4 liter alatt vagy ott körül. Ha volt benne város is, akkor a max . amit mértem, az 4,2-4,3 körül volt...
Sziasztok Azt szeretném meg kérdezni hogy nektek a gs-el normál használat mellet utazó tempóba (90-100 km/h) mennyi km-ert megy el egy tankkal? Mert nekem 250 km után tartalékra kell már tennem a csapot és ezt keveslem hogy csak ennyit megy el nekem vagy esetleg közre játszik hogy meleg most az idő. Tavasszal volt karbi tisztítás meg szinkron is?????
Biztos vagyok benne ha megméred a motort akkor nem 174 kg fog kijönni, hanem legalább 190 kg. Az erőre sem 35 kw lesz, hanem kevesebb. Hivatalosan tényleg több az adat, de ,011 bitang kevés. A 35 kw viszont passzol, nem hiszem hogy számolgatnak ellenőrzéskor. 175 kilótól már legális lenne. Vagy átíratni a forgalmit, hivatalosan leméretni a sújt, s.t.b.
Sziasztok! Tavaly vettem egy GS 500-ast, nem rég felhívták a figyelmem rá, hogy a kW/kg aránya a forgalmi engedélyben 0.2011. Így ezt már nem vezethetem A2 kategóriával? Amennyiben nem, mit lehet ez ügyben tenni? (Kategória váltás koromból adódóan nem lehetséges.) Jelenleg a forgalmi engedélyben a következők szerepelnek: Saját tömeg: 174 kg Legnagyobb leadott teljesítménye: 35 kW
Sziasztok, fordulatszám mérő problémába ütköztem.. Tegnap reggel meg szepen mutatta a fordulatot, delutan megneztem a gyertyákat, minden renben e velük (minden rendben volt), este hazafele munkából pedig arra lettem figyelmes, hlgy valamiert nem megy a fordulatszam mérő,azóta sem megy.. Volt valakinek hasonlo esete? Mi lehet a gond? Spirál? Köszi 🙂
Az utóbbi napokban lezajlott közúti ellenőrzésekről szóló hírekben hallottam, hogy ellenőrzik a motorokra utólag felszerelt dolgokat, tuning-felszereléseket, vagy optikai kiegészítőket. A téma különösebben sosem foglalkoztatott, mert az eredeti állapot híve vagyok. De ma reggel - olvasva az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat - rádöbbentem, hogy én is érintett lehetek, vagy vagyok, hiszen van egy Ermax gyártmányú kis univerzális, típusfüggetlen plexi a motoron, valamint a két GIVI oldaldoboz tartója -az előző tulajdonos gondos, precíz tervezése és kivitelezése - sem gyári. Ezekkel engem megbüntethetnek az úton? A műszaki vizsgák során is rajta voltak a motoromon, és semmilyen negatív megjegyzést nem kaptam.
Mire számíthatok? Ha valakinek van ilyen ismerete, tapasztalata segítségét megköszönném.
Kilóméterórám bizonyos sebességeknél elkezd billegni sajnos. Egyik ismerősöm(műszerész) átnézte az órát, megolajozta, kitakarította. Az alsó hajtás is új tökéletesen működik. Most az új spirálba műszerolaj helyett egy kicsit sűrűbb olajat tettem és egy kicsit jobb lett a helyzet.
Egyik ismerős azt mondta próbáljam ki azt hogy zsírt teszek a spirál házába. Szerintetek?
Nem olvassa a korábban eladott GS 500-am mostani tulaja a topicot? :-)
Lekérdeztem a nyilvántartásban, most kb. 15-16ekm lehet benne. Kék színű, 2007 évi gyártás, 2008 áprilisi forgalomba helyezés. A rendszáma UIT-013 volt...
Üdv! Vásároltam egy Suzuki GS 500 típusú motort, és szeretném átalakítani. Kezdeném a kormánnyal: Az enyémen 2 kormánycsutkás van, viszont én túra kormányhidat keresek. Apropó: kompatibilis a túra kormányhid ehhez a típushoz, szóval fel lehet rá fogatni? (95-ös évjárat).
Üdv! 95 ös gs500 - ra szeretnék cafe racer kormányt. Olyat szeretnék, ami a felső kormánykifli alá rögzül, és csutkakormány. Van tipp hol szerezhető be?