Vajh, a nemzetközi fordától elesve megtarthatja-e díszeit az FLN-324 - kíváncsi leszek milyen új fordára lesz kárhoztatva ezzel.
A mórahalmi tesztelgetések izgalmasak, a reggeli műszakok után a délutános és éjszakás műszakok eljutása is megoldott lesz. Remélem beválik.
Az ökoszállási kijárás mikor lett felhagyva amúgy? Mert 2019-es Google utca képen egészen csinos, kis buszmegálló van a szállóval szemben, de látszik, hogy jó ideje nem használt - na mindegy a plusz eljutás örvendetes.
NWX meg Tiszafüredre ment. De a Miskolci járatot FLR865 csinálja, a 9,20 Veszprémin meg AADS 291 van. Érdekes ez a kiosztás :) Legalább most Szeged környékén utazgathattam sokat a hosszú hétvégén, ha már az 1507 vonalon kivétel nélkül mindenhol "meggyógyult" a Tourliner Sef-ek meg Rlt-k :(
Azóta meg már az 1507/105-el megy Székesfehérvárnak... amit az NWX-377 vitt máskor.
Meglepődtem, amikor megláttam, mert eszembe is jutott, hogy mióta nem láttam kint - feltehetőleg időszakos javítás, műszaki vizsga felkészítés lehetett.
Sziasztok. Van ez a Siófok-Veszprém járat, amit az AA LC-834 csinál, de a menetrendek.hu szerint NVF-248, az utas.hu szerint meg az AA LC-829 csínálja.
Ugyanilyen, (igaz nem ide tartozik) de a Veszprém-Baja járatot a menetrendek.hu szerint egy Baranya megyei AA DS-250, az utas.hu szerint meg AA DS-287 csínálja.
Most melyik a valós? Melyiknek higgyek? Válaszokat előrre is köszönöm!
Március 18.-tól a 64-es busz útvonala, menetrendje megváltozik. A tovabbiakban körjáratban fog közlekedni: Fonógyãri út - Kereskedő köz - Városgazda sor - Bajai út - Fonógyári út vonalon. A továbbiakban a kihasználatlan reptéri es krematórium megallokat nem érinti.
Pár hónapja még biztosan megvoltak a bajai telepen. Az egyiket biztosan donornak használták az utolsó hónapokban. A többi viszont működőképesen állt le és nem látom értelmét mihez bontottak volna belőlük bármit.
A Tisza Volános üzemi újság annak idején azt írta, hogy az útvonalakat bejárták a busszal. Ez alapján a teljes megyét meg kellett vizsgálniuk. Tudomásom szerint menetrend szerinti forgalomban nem közlekedett, tehát a próbák utasok nélkül zajlottak, mert inkább a manőverezhetőség volt a kérdés, illetve az, hogy a tervezett útvonalakon elfér-e egy ekkora jármű.
Olvastam egy beszámolót, amely szerint a tiszás háromtengelyes autóbuszok 2001-es érkezését megelőzően a Kapos Volán adott kölcsön egy háromtengelyest, amellyel a szegediek a tervezett útvonalakat bejárták.
A beszámoló ennél nem sokkal részletesebb, de feltételezem, hogy 2000 végén, esetleg 2001 elején a Kapos részéről a HJL-583 (Rába Contact 302) jöhetett szóba, mint kölcsönbusz.
Emlékszik esetleg bármelyik Kolléga erre a tesztidőszakra? Szegedi a beszámoló, de ugye a HPD-sorozatból kapott Hódmező és Makó is (sőt, talán a HSX-ek is többfelé kezdtek, erre már nem emlékszem), ők is tesztelték a kaposos autót, vagy igazán csak a szegedi manőverezés volt kérdéses? Csak útvonalbejárás volt, utasok nélkül, vagy a konkrét járatokon is sor került egy-egy próbára? Egyáltalán maradt a busszal kaposos Kolléga is, vagy csak az autót adták át, és a tiszás csapat próbálgatta? Ha jól emlékszem, ez még az útvonalengedélyes korszak volt, szóval gondolom, aránylag határozott elképzelések lehettek arra vonatkozóan, hogy pontosan melyik vonalakra is szánják a háromtengelyeseket.
Bármilyen apró emléket örömmel fogadnék, előre is nagyon köszönöm. :)