Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vt976 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23230

Ezek szerint az új rendszámoknál a Q betűt is kiadják?

Előzmény: R100 (23226)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 0 23229

kormánykerekének nem csontszínűnek kellene lennie mint a váltógombnak?

Előzmény: p21-feri-tb2 (23227)
Quattroman Creative Commons License 2024.02.27 0 1 23228

ilyenen nőttem fel. a mienk '61es volt és világoskék CB 80-63

Előzmény: R100 (23226)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 2024.02.27 0 3 23227

Itt a tesója. 

Előzmény: R100 (23226)
R100 Creative Commons License 2024.02.26 0 3 23226

kkn Creative Commons License 2024.02.25 0 2 23225

Quattroman Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23224

technológiai oldala és költségvonzata is van ennek.

a mai motoroknál inkább hőálló acélt használnak ami csak barnul kissé de nem rozsdásodik. így csak a formázást kell elvégezni és kész a darab, nincs utólagos felületkezelés...

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23223

Értem, köszönöm!

Előzmény: R100 (23222)
R100 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23222

A krómozás a környezetre és az egészségre is rendkívül veszélyes munka. A régi technológia környezetvédelmi okok miatt ma már nem használható, az új meg az általad említett eredményt hozza. Erre a motorra kicsit sem vigyáznak, a múlt héten még állt rajta a hó ennek ellenére a sok krómozott alkatrésze jó állapotú. De ha megnézel egy Bogár vagy egy Zsiguli lökhárítót ott is ezt tapasztalod, szinte elpusztíthatatlan.

A másik ok az lehet, hogy a korabeli japán motorok dupla falú könyökcsövekkel készültek, úgy tudom zajcsökkentés miatt, de a hőterhelésre is jó hatással lehet. Ma már ilyesmi a költségek miatt elképzelhetetlen.

Előzmény: A210 820 08 21 (23221)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.02.04 0 0 23221

Kérdeznék Tőled: az miért van, hogy az ember megnéz egy 30-40 éves XJ,XJS, vagy CB- CBF -CBX-et és mindegyiken, ha kicsit is vigyáztak rá, ilyen szép krómozott leömlőket lehet látni, maximum kicsit lilásra égve, ha meghajtották őket,  ma meg a legdrágább új motorok többségén is rozsdás, csúf csövek vannak, esetleg a legjobb esetben is csak egy krómozott kamu fedőlappal eltakarva?

Szóval ma miért nem készítenek ilyeneket?

 

Előzmény: R100 (23220)
R100 Creative Commons License 2024.02.02 0 1 23220

A '80-as évek magyar rendőrmotorja:

 

Quattroman Creative Commons License 2023.12.23 0 0 23219

ez egy napi használós autó, nem OT aspiráns. együtt öregszik a gazdival

szóval nagyon is rendben lévő

Előzmény: kkn (23218)
kkn Creative Commons License 2023.12.23 -1 0 23218

Lehet, csak árnyék, kosz. A hátsó lökös nincs odaverve a futó rúdjával? Kétoldalt az első sárvédők mintha nem állnának vonalban az ajtó síkjával. A vezetőoldali mintha magasságban sem stimmelne. A díszléc is más színárnyalat. Csakhát a kis felbontás miatt ezek képhibák is lehetnek. Élőben te láttad.

Nekem a patika az, mint a gyári, de ez ritka egy egy ilyen korú autónál. Viszont korához képest egyben van.

Előzmény: Quattroman (23217)
Quattroman Creative Commons License 2023.12.23 0 0 23217

az első lökös már nincs színrefújva, gondolom volt már balesete és cserélték. de úgy összességében még újszerűnek is lehetne nevezni :-)

motorjának is klassz hangja van, a gazdi nem csapatja szét.

 

Előzmény: kkn (23215)
kkn Creative Commons License 2023.12.23 0 0 23216

Persze lehet, a képminőség miatt a pixelek csalókák.

kkn Creative Commons License 2023.12.23 0 0 23215

Érdekes, a képeken egy pár cucc, elem nem az igazi rajta. Ami egy bő harmincas gépen amúgy normális, hiszen az évek nyomai csak gyűlnek.

Előzmény: Quattroman (23214)
Quattroman Creative Commons License 2023.12.22 0 0 23214

nem csak nagyjából. több éve összefutok vele a Túrkevei kempingben, volt lehetőségem körbevizslatni.

Előzmény: kkn (23213)
kkn Creative Commons License 2023.12.22 0 0 23213

Korához képest nagyjából. A másikhoz képest pláne. Kihalóban, mint a kortársak.

Előzmény: Quattroman (23212)
Quattroman Creative Commons License 2023.12.22 0 2 23212

Itt a tesó

mondjuk ez patika...

kkn Creative Commons License 2023.12.22 0 2 23211

Sezike Creative Commons License 2023.12.21 0 4 23210

Sziasztok!

Pár éves fogásom. ;)

Ilyet sem látni sűrűn az utakon.

1983 -as Skoda 120GLS.

 

- Sezike -

Quattroman Creative Commons License 2023.12.09 0 1 23209
pizo Creative Commons License 2023.11.24 0 0 23208

Ott szokott parkolni, majdnem minden reggel látom.

 

Zoli

Előzmény: R100 (23206)
Quattroman Creative Commons License 2023.11.21 0 3 23207

Tátra téri piac, minden nap

 

R100 Creative Commons License 2023.11.20 0 3 23206

 

Kőbányai út, ma.

kkn Creative Commons License 2023.10.13 0 1 23205

Nem a képeken, hanem magán az autón láttam , amikor a képeket készítettem, hehe.

Előzmény: yenoee (23204)
yenoee Creative Commons License 2023.10.11 0 0 23204

Ezek nem annyira jó felbontású képek szerintem, hogy meg lehessen ítélni... miből látod a sufni gittelést rajta?

(ezeken a Skodákon nekem is a 13-14 colos felnik szoktak tetszeni, de ez legyen a legkisebb baj :) )

Előzmény: kkn (23203)
kkn Creative Commons License 2023.10.11 0 1 23203

Az orvosolható a legkönnyebben. A sufni gittelés sajna nehezebben. Dehát legalább életben tartja valaki. Így sem lehetett kevés beleborítva.

Előzmény: Quattroman (23202)
Quattroman Creative Commons License 2023.10.11 0 1 23202

qrvára nem kellene rá az a gumi

Brrr

Előzmény: kkn (23201)
kkn Creative Commons License 2023.10.11 0 3 23201

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!