Első ablaktörlőm úgy gondolta, hogy nem akar tovább működni, pontosabban csak kétnaponta töröl egyszer. Biztosíték jó. Már húztam le fél napig az akksisarut is, hátha az "agymosás" segít, de semmi. Ha ő úgy gondolja, egyet töröl rögtön gyújtás után és ennyi. Valaki találkozott már ilyennel? A válaszokat előre is köszönöm.
Ablak: állítólag, ha kicsit nyomsz/húzol a kapcsolón, akkor folyamatosan megy le-fel, ha nagyot, akkor szakaszosan. Szerintem fordítva logikusabb lenne, de ez van.
Én igen, jó pár éve meg is énekeltem itt a fórumon. Nálam szinte méterre pontosan 10 km után szólt be a hibajelzés. Úgy emlékszem, a kormányszög miatt (akkor ment egyenesen, ha a kormány egy kicsit ferde volt), aztán egy alapos futóműállítás után elmúlt.
Valaki tapasztalt esetleg olyat, (2,2 HDI) hogy ESP/ASR hiba megjelenése után a ménes 15-20%-a prózai módon sztrájkba kezd, majd egy szerencsés leállítás - újraindítás után visszajönnek, és így tovább. Van, hogy 10 km-en belül, van, hogy csak 30-40 km után fogy el az erő.
Továbbá, ha az elektromos ablakok hol működnek, hol nem, akkor lehet tenni valamit: kalibrálás, kézrátétel, ráolvasás, kapcsolócsere, beletörődés(ezt annyira nem akarnám, mert télen még jó is a zárt ablak, de nyáron annyira nem, mivel a klíma használatát nem bírom)? Van, hogy csak le megy, fel nem, van hogy le sem, és (ritkán) de azt teszik, amit én szeretnék.
Sziasztok,Kaptam egy antipoller fail hibát, egy check engine-el együtt. Amit még észrevettem, hogy szerintem mostanában mintha kicsit lomhább lenne, és a fogyasztás is megnőtt kicsit, és ma amikor a hibát dobta, az autó úgy kormolt 2000-2500as fordulatnál gázadásnál, hogy nem láttam a mögöttem jövőket. 2003as 2.2Hdi (94kW) 807esről van szó. Azt kaptam tippnek, hogy tipikusan turbócső hiba. Viszont van abból egy pár, hogy tudom kideríteni, hogy melyikkel van a gond? :)
Motorosak is az ülések, a vezérlő elektronika is benne van, nem értem, miért kell annyi vezeték, ha elektronika van hozzá, elég lenne egy + és egy -, de hát a modern csodáknak sokmindennel kommunikálni kell, szerintetek megéri vesződni vele?
Elsőre mindenképpen ellenőrizd, hogy műkodik-e az az ülés fűtés, mielőtt bekötöd. Ne legyen kellemetlen meglepetés, hogy sok meló után kiderul, hogy rossz. Motoros is az ülés, vagy csak fűtött?
Hasonlót csak Xsaraba csináltam, fűtött, elektromos tükröket, hátsó elektromos ablakot, de az nem CAN Buszos, az egyszerű.
Nekem - vélhetőleg test vezetek miatt (kissé oxidos krimpeles) - hibázott dobott, sőt, volt, hogy tiltotta az oninditot, nem is indítózott. Atforrasztottam a testkaábel krimpeleset, azóta tünetmentes:) egyébként itt a fórumon is a testelesek ellenőrzését javasolták, de szemre, leszedve nem mutatott semmit :)
Mivel az előző problémám megoldódni látszik, gondoltam csinálok magamnak mégegyet. Elég netbuzi vagyok vásárlás terén, így benéztem és vettem két első ülést a saját leharcoltam helyett, aminek a kárpis színe egyezik. Ezzel nem is lenne gond, mert megkaptam, minden ok, csakhogy ezek elektromosak az enyém meg nem. Most fúrja az oldalam, hogy hogyan tudom beapplikálni a sajátomba, mert hát az ülésfűtés vonz így tél után. Van valakinek ötlete, leírása, kapcsolási rajza, hozzá, mert nincs sajna a vezeték kialakítva hozzá.
Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy megvan a probléma. A maf szenzor csatlakozó kábeleit piszkálva elmúlt a tünet, valahol kontakt hiba lehet, ami össze zavarja az ecu-t, persze a megrendelt, kifizetett map is érkezik, kontakt hibára egy kis tanuló pénz.
Sajnálom, értékeket én nem tudok, nem tudom, mi a normális. De jól értem, ha nincs fenn a légtömegmérő, és úgy kozlekedsz, akkor is csinálja? Mert akkor azt gondolom, nem azzal van a baj.
A légtömegmérőt lehúztam, működött tovább, mad obd-vel bemértem, infókat adott, 8-9 g/sec mutatott alapjáraton, aztán egyszer csak felugrott 12-14 g/sec-re és a motor abba hagyta a kerregést. Emiatt kicseréltem a maf szenzort és láss csodát a tünet semmit sem változott :(, ugyan azt az értéket mutatja, mint az előző. Most a Map senzorra kezdtem gyanakodni, mert nem megy 100 kpa alá, de szkeptikus vagyok, mert gyorsításnála nyomás érték változik, nagyobb gázfröccsnél naggyából 200-230 kpa-ra.
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy van egy Peugeot 807 2.2 benzines autóm (motorkód: 3FZ),amiben elszakadt a vezérműszíj és elég nagy bajt okozott a motoron belül.
Szükségem lenne egy ilyen motorra! Ha tudtok, kérlek Titeket segítsetek!
A légtömegmérőt lehúzhatod, a nélkül is működik, persze be fog dobni hibát (idővel). Ez tapasztalat, nekem is produkált valamit, és cseréltem. Lehúzva mennie kell, kb normálisan átlan körülmények között.
Valaki még foglalkozik Lancia Phedra (és társai) RT3 fejegység magyarításával, illetve térképet tudok-e szerezni valakitől? Ha nem magyarítás akkor angolosítás (ha létezik ilyen szó).