Eladó néhány H0e vagon 1:87 méret, keskenynyomköz.
Mind a gyári, saját dobozában, nem használt, 0 kilométeres, nem futott. Nem szeretném feleslegesen bontogatni őket, igy minden cikkszámot ide leirtam, a neten rengeteg fotó van hozzá. Posta, MPL és FOX mehet, utánvétel kizárva!
Budán a XI-ben vehető át személyesen, az előre egyeztetett időpontban.
Dolischo vagonok 10000/db 2 db van.
2 tengelyes Liliput nyitott tehervagon 316101 (ebből 2 db van) a számuk, 7000/db.
Liliput zárt tehervagon 316606 és 316200 a számuk, 7000/db.
Liliput 2 tengelyes személyvagon 314350 314251 314305 314657 és 5315 02 (herpa céggel közösen) a számuk, 9000/db.
Liliput 4 tengelyes személyvagon 375525 374555 a számuk, 10000/db.
Liliput 4 tengelyes nyitott tehervagon 294514 316804 316408 a számuk, 10000/db.
Liliput 4 tengelyes zárt tehervagon 294715 (ebből 2 db van) 294500 316309 316705 a számuk, 10000/db.
Mike Naylor elkészítette eredeti GANZ tervrajz (kBk) és eredeti fényképek alapján
a 760mm nyomtávú Dmot egyikét H0e méretarányban.
A közölt képeket az ő szíves engedélyével teszem közzé.
Good evening everyone! I have a closed forum on Facebook called 009 railway modeling. Made by Mike Naylor based on original GANZ blueprints (kBk) and original photographs
one of the 760mm gauge Dmot in H0e scale.
I publish the published pictures with his kind permission.
60 évvel ezelőtt, 1962. augusztus 20-án adták át a társadalmi munkában épűlt Mecseki kisvasútat. 760mm nyomtávon, 570 méter hosszú pályán indult meg a közlekedés, a Mecseki Kultúrpark állatkertje és Dömörkapu (a város egykori vidámparkja) között. Mai napig közlekedik a C-50 tipusú 4506 pályaszámú mozdony - Balatonfenyvesről 1962. augusztus 1-jén került Pécsre. - és a 3 db nyitott, tetővel ellátott személykocsi. 2009-ben a kisvasút nyomvonalát és a mozdonyt is felújították.
Ma eljutottam odáig, hogy szétszedjek egy BEMO L45H-t. A kapaszkodókat nem feszegettem ki, de szerintem könnyen eltávolítható a festés idejére. Ha esetleg tönkremegy, vagy elveszik, 0,5 mm-es huzalból pótolható. A vezetőfülke külön leemelhető a kaszniról, de ahhoz egy kicsit össze kell nyomni a kasztnit, és szét kell húzni a vezetőfülkét. Az üvegek ragasztva vannak, de csak két ponton, ami valóban kb. 1 mm-es pontot jelent. A leemelt vezetőfülkénélkül alul hozzá lehet férni a ragasztás közelében, és erős hegyes szikével, vagy a legkisebb lapos műszerészcsavarhúzó segítségével szerintem el lehet választani a ragasztást. Hangsúlyozom, hogy mindezt nem próbáltam, csak megnéztem a lehetőségeket!
Nem valószínű, hogy lesz kapaszkodó elfekvőben, mivel ezek gyárilag fenn vannak a mozdonyon, és nem csomagoltak mellé tartalékot. De szerintem megfelelő huzalból néhány perc alatt készíthető.
Az ablakok nem tudom, hogy ragasztva vannak-e, de a kapaszkodók nem hiszem, mert a birtokomban lévő egyik mozdonyról hiányzik az egyik kapaszkodó, és nem látszik a helyén ragasztási nyom. Ha nem felejtem el, utánanézek, de most nem ott vagyok, ahol a mozdonyaim...
Bemo L45H tulajokhoz lenne kérdésem. Az alkatrészek (ablakok, kapaszkodók elsősorban) be vannak ragasztva a kasztniba? (átalakításhoz gondolkozom beszerezni egy külföldi gépet)
Itt egy lista valamennyi ismert és valaha Kecskeméten állagban volt járműről. Kicsit böngészősebb, de hátha találsz még olyan gyöngyszemeket, amire szükséged lehet.