Keresés

Részletes keresés

Jimbo73 Creative Commons License 2018.12.27 0 0 179

Megelőztél én is népszerűsìteni akartam FB csoportot :)

 

Előzmény: FerenczyErvin (178)
FerenczyErvin Creative Commons License 2018.12.24 0 1 178
mackoapo12 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 177

A leg gagyibb Kínai webshop szintje alá sikerült süllyednie az Extréme Digitálnak!!! Garancia rémálom, 2 hónapig szívatják az embereket! Megrendelt, kifizetett terméket emailban átadják a futárnak DE a valóságban nem, ha fejed tetejére állsz és úgy könyörögsz,még akkor se és visszamondani se lehet a megrendelt terméket!  

Nadjason Creative Commons License 2018.12.11 0 0 176

Javaslom, hogy minden fórumon, bármi legyen az, terjesszék az érintettek, hogy milyen szemét az ExtremeDigital!

Nadjason Creative Commons License 2018.12.11 0 0 175

Nagyon jó ötlet a média. Remélem valaki tud segíteni, mert az ExtremeDigital nagyon pofátlanul packázik a póruljárt vásárlókkal. 

dunccat Creative Commons License 2018.12.10 0 0 174

Sziasztok,

 

egyikőtöknek sincsen ismerőse a médiában, ahol esetleg nyilvánosságra hozhatnánk ezeket az ügyeket?

Nyilván ennek a cégnek nem kiesés az a néhány száz ezer Ft, ami nekünk igencsak komoly anyagi kár. Hogy másról ne is beszéljek.

Szerintem össze kellene fognunk és egy nagyobb portálon hangot adni ennek, hogy legalább más emberek ne járjanak pórul.

 

Nadjason Creative Commons License 2018.12.06 0 0 173

Senki ne rendeljen interneten TV-t az Extreme Digitaltól!! 

Törött TV-ket küldenek ki futárral, és ha kibontod, nem látsz rajta hibát.

Bekapcsolt, kivilágított állapotban látod csak, hogy törött a képernyő, de addigra a futár már rég elment.

Az Extreme Digital pedig szemét módon, nem hajlandó kicserélni a TV-t.

2018-ban sokan jártak így. A cég pedig nem is reagál a megkeresésekre. Úgy látszik a fogyasztóvédelemtől sem félnek, valószínűleg, mert Mo-on nem működik rendesen a fogyasztóvédelem.

Nadjason Creative Commons License 2018.12.06 0 0 172

Senki ne rendeljen interneten TV-t az Extreme Digitaltól!! 

Törött TV-ket küldenek ki futárral, és ha kibontod nem látsz rajta hibát.

Bekapcsolt, kivilágított állapotban látod csak, hogy törött a képernyő, de addigra a futár már rég elment.

Az Extreme Digital pedig szemét módon, nem hajlandó kicserélni a TV-t.

2018-ban sokan jártak így. A cég pedig nem is reagál a megkeresésekre. Úgy látszik a fogyasztóvédelemtől sem félnek, valószínűleg, mert Mo-on nem működik rendesen a fogyasztóvédelem.

József Koczina Creative Commons License 2018.11.30 0 0 171

Ha teheted NE RENDELJ az Extreme Digital tól TV készüléket!!!!!!!!

 

A történetünk Októberben párom rendelt ajándékba egy tévét amit személyes átvétellel rendeltünk, meg mert nem tartózkodunk otthon hogy átvegyük a futártól a terméket. A megrendelést követően nem tudtuk idő hiány miatt átvenni az árut, hétvégén vidéken tartózkodtunk hétköznap mivel 10: órától vannak 19:00 sem tudtam átvenni a terméket, mert ugyanebben a munkarendeben dolgozom egy kereskedésben. Megrendeléstől számítva 2.5 hétre munkaidőmben átvettem nyitásukkor a tv t November első hetében.

 

Átvételkor kedves fiatalember szolgált ki kibontotta a tévét és megmutatta hogy épés törésmentes a képernyő ránézésre így is volt. Késő este munkából hazaérve letároltam otthon a tévét még nem volt helye sem így beüzemelve nem lett. 3 hétig a tv egy helyben ált, mi dolgozni jártunk, illetve egy lakás felújítást is navigáltunk vidéken időközben, ezért maximum éjjel tudtuk volna felfúrni a konzolt és a kábelt elvezetni így beüzemelni a tvt. 3 hét után a tévét 9-10 óra között beüzemeltem minden stimmelt konzolon fent bekábelezve nagy pillanat az első bekapcsolás, a képernyőn egy pontból  minden irányban kifutó vonalak voltak és fehér foltok hát percekig szóhoz se jutottam, mert kikapcsolt állapotban tökéletes állapotban volt a tv, akkor eszembe jutott hogy az átvételkor felfigyeltem a dobozon lévő nyomódásra megnéztem a dobozt és sérülése egy az egyben vissza adta a képernyőét.

 

Tehát ELŐRE KIFIZETTÜK októberben a SÉRÜLT TV t amit novemberben vettem át, tároltunk 3 hétig majd vissza vittem 3 hét múlva a tv t, úgy hogy egy percig se volt jó. Mire közölték, hogy szervízbeküldik és mivel ránézésre épen vettem át így nem tudjuk bizonyítani hogy sérült volt mikor átvettük. Mivel a tévé a boltban nem volt bekapcsolva így az Extreme Digital se tudja bebizonyítani hogy jó volt a tv KIKAPCSOLVA MOST IS HIBÁTLAN A TV :-)ezt tudják bizonyítani de bakapcsolva nem ellenőrizték hogy működik. (egy törött áru eladása nem garanciális szervízfolyamat és nem 30 nap azonnali CSERE A VEVŐNEK ÉS SÜRŰ ELNÉZÉSÜNK KÉNE KÉRNI HOGY PROBLÉMÉNK VOLT, szemétért fizettünk és a 3 hét eltelte miatt gyakorlatilag onnan hogy átvettem mikor bele kukkantottunk a dobozba esélyünk sem volt hogy TV nk legyen.

 

30 nap a garanciális elbírálás de ez csak időhúzás sérült árut adtak ki ami működésképtelen ami NEM VOLT LE ELLENŐRIZVE ÁLTALUK SEM!!!!

 

Karácsonyi ajándékom lett volna páromtól gyakorlatilag MEGLOPOTT minket AZ EXTREME DIGITAL 77 ezer forintal!!!

 

MÁR MEGRENDELTÜK EGY MÁSIK TV T MÁSHONAN EXTREME DIGITAL SOHA TÖBBÉ NEM RENDELÜNK!!

 

Nem januárra van szükség a tvre és addig a konzolt nézük a kábellel a falon, ünnepekkor tudtunk volna otthon pihenni végre együtt lett volna időnk időnk KÖSZÖNJÜK SZÉPEN EXTREME DIGITAL!!!

 

TE SE RENDELJ HA ÁTVETTED ÉS SZAR FUTHATSZ A PÉNZED UTÁN!!!!

dunccat Creative Commons License 2018.11.05 0 0 170

Mi nem kaptuk vissza a pénzünket.

Van egy törött tvnk és buktunk 99 990 Ft-ot.

 

Szeretnék más embereknek segíteni főleg, hogy bombázzák a tömeget a 0%-os THM-mel és jön a Black Friday.

 

Kérlek, tájékoztassátok ismerőseiteket/barátaitokat/családotokat!

 

1. SOHA NE RENDELJ SEMMIT AZ EDIGITALTÓL!

 

Ha mégis rendelsz:

 

1. SOSE FIZESD KI ONLINE!

2. SOSE FIZESD KI ADDIG A FUTÁRNAK A PÉNZT, AMÍG KI NEM BONTOTTAD, ÜZEMBE NEM HELYEZTED A RENDELT TERMÉKET!

3. HA A FUTÁR NEM AKARJA EZT MEGVÁRNI, AZONNAL ÁLLJ EL A VÁSÁRLÁSTÓL!

 

Védjétek meg magatokat ezzel a szélhámos bandával szemben. Mert ha a fuvarlevélen nincs rajta, hogy sérült volt a termék SOSE kapjátok vissza a pénzeteket!

 

Kérlek, segítsetek másoknak!!! Írjatok meg a rossz tapasztalaitokat az Edigital Facebook oldalára a képek alá illetve a sérült termék alá az Edigital oldalán!

 

És mondjátok el mindenkinek, hogy jártatok!!

 

Csak így lehet másokat megóvni ezektől a szemétládáktól!

Alchemist_Anonymous Creative Commons License 2018.11.02 0 0 169

Október 14-én rendeltünk mosógépet, ami az oldaluk szerint "Raktáron" volt. Az első visszaigazoláson a várható szállítás okt. 15. Másnap jött egy email, hogy a termék "átszállítás alatt van". 1 hétig semmi. Azután okt. 19-én ügyfélszolgálat telefonon azt kamuzta, hogy megérkezett központi raktába, várhatóan 24-én kiszállítják. Aztán jött egy email, hogy "várható beszállítás időpontja október 31.". Aztán megint nem történt semmi. Mai nap ügyfélszolgálat telefonon annyit tudott mondani, hogy nem tudják, mikor érkezik meg, ezért lemondtam és megrendeltem máshol. Pénzt még várom. 3 hetet töltöttünk mosógép nélkül 2 gyerekkel. Köszönjük Edigital!

ps-user Creative Commons License 2018.10.25 0 0 168

Hát sajnos én is szívom ezt mocsok szemét eljárást amit ezek produkálnak - 10-én rendeltem egy telefont ( ráadásul viszonteladóként cégnek ) - készleten volt - de  a mai napig "összekészítés" alatt van.  Természetesen voltam olyan barom hogy kifizettem előre :(((((((((.

dunccat Creative Commons License 2018.10.02 0 0 167

Szia!

 

Átlagban 10-12 percet szoktam rájuk várni, mire bekapcsolnak.

Minden beszélgetést rögzítettem velük. Javaslom mindenkinek ezt tenni.

Előzmény: mijjanó (166)
mijjanó Creative Commons License 2018.10.02 0 0 166

Sziasztok! Én még elérni sem tudom az Extreme Digital ügyfélszolgálatát! Nektek hogy sikerült?

aliell Creative Commons License 2018.09.21 0 0 165

Én is hasonló cipőben járok...tegnap délután kaptuk meg az extrem digitaltól az emailt, (kb. két héttel a képek elküldése után) 

hogy sem ők sem a DPD nem vállalja a felelősséget a törött készülék miatt. Szeptemben 4-dike óta kerülgetjük a folyósón...és most írnak, hogy nem hajlandók SEMMIT visszatéríteni, mert aláírtuk az átvételt. Persze a futár nálunk is úgy sietett, hogy még a vasrácsot is megrángatta úgy menekült. Arról szó sem volt, hogy megvárja a készülék kibontását, ami egy 20 kg TV-nél nem a leggyorsabb folyamat és amúgy is két embert igényel.

Az ügyfélszolgálat hangneme közönyösen visszautasító már egy hete, az ügyintézés lassú és mossák kezeiket. Egyszerűen hihetetlennek találom ami történik, és az is érdekes, hogy itt a fórumon is többen panaszkodnak törött TV-ről szeptemberben. Mindegyiket a DPD szállította ki... hova érdemes ezek után fordulni?? Van értelme a békéltető testületnek?

Előzmény: dunccat (164)
dunccat Creative Commons License 2018.09.21 0 0 164

A fogyasztóvédelem is egy nagy kalap sz..r. Részben visszautasították a kérelmet, fellebbezhetek.

 

Kértem telefonon az edigitalnál a jogi osztályt, felsőbb vezetőt...SENKIT nem tudnak kapcsolni.

Ez egy undorító, sz*rházi banda, senki soha ne rendeljen tőlük semmit!!!!!!

 

Semmivel nem kecsegtetnek, majd jövő héten érdeklődjön bla bla bla...

 

Igazából leshetsz és várhatsz, hátha őnagyságuk megállapodik a DPD futárszolgálattal, hogy ki vigye el a balhét...

 

Másfél hónapja otthon kerülgetem azt a sz*r törött tévét de még arra se vették a fáradtságot, hogy elvigyék...

 

No comment...remélem százszorosan visszakapják azt, amit a vásárlóikkal tesznek. Nyomorékok.

 

Ha valamire akarjuk vinni, akkor meg irány vmelyik TV csatorna, aztán majd magyarázkodhatnak. Bár jobb nekünk attól se lesz!

 

Előzmény: namsier (163)
namsier Creative Commons License 2018.09.13 0 0 163

Szia,

Bekeltetot vagy fogyasztovedelmet?

Ossze kene fognunk, nekunk akik pont ilyen johiszemu megkarositas aldozatai es egyutt ervenyesiteni az akaratunkat a birosagon.

Milyen eselyekkel kecsegtetnek?

 

koszi

Előzmény: dunccat (162)
dunccat Creative Commons License 2018.09.13 0 0 162

Szia!

 

Nem szeretnélek elkeseríteni, de 31 napja járok ugyanebben a cipőben...és a pénzem még mindig náluk van.

18szor beszéltem velük telefonon, 6 panaszlevelet írtam és múlt héten az illetékes fogyasztóvédelmet is bevontam.

A rendőrségen azt mondták ennél többet nem tudok tenni.

 

Esetleg ha visszaviszed a tv-t, leadod és leakasztasz szépen egy másikat...

 

Az egyik kollégámtól kaptam egy jó tippet: amikor kibontod, vedd fel telefonnal, hogy legalább Magadat be tudd védeni...persze ezt csak a jövőre vonatkozóan mondom.

Remélem, a többiek tudnak adni egy-két tippet.

 

 

Előzmény: namsier (161)
namsier Creative Commons License 2018.09.12 0 0 161

Sziasztok,

Nekem is egy ripiityara torott tv t adtak at, a futar meg a lakasba sem volt hajlando segiteni felcipelni, nem hogy megvarja a beuzemeleset. Szerintem ilyenkor altalaban a futarok toik ossze a cuccot, mert az enyem jobban sietett, mint 10. honapos anyuka a szuloszobara.

20 nap utan kulonosebb indoklas nelkul elutasitottak a reklamaciot.

Kinek van folyamatban ilyen ugye ill. van/volt olyan metodusa, ami sikerrel kecsegtet?

 

Koszi,

Balazs

dunccat Creative Commons License 2018.09.11 0 0 160

Szia!

 

Hogyan küldted el a fizetési felszólítást?

 

Köszi!

Előzmény: ilcsivacak (156)
Joee77 Creative Commons License 2018.09.07 0 0 159

Garanciáról szeretném megírni a tapasztalatomat:

 

Sok-sok éve rendeltem már sok terméket tőlük, és már régebben is feltűnt, hogy a számlán 12 hónap garancia szerepel, holott a weboldalon rengeteg termékre van 5 év garancia vagy több írva.

Megkérdeztem, hogy hogyis van ez, a válasz, hogy ezekhez garanciajegy kerül kiállításra.

Egyszer sem kaptam még garanciajegyet, se a Kingston se a Sandisk pendrive-ra amikhez 5 év jár.

Asus Cerberus billentyűzetre 2 év jár, semmi garanciajegy. Megjegyzem másnap jött egy másik áruházból Asus cerberus egér és fejhallgató, ezekhez ők simán küldtek garijegyet, szóval itt valami nagyon nagy "hiba" van. Direkt nem írok semmiféle más szót mert ezt döntse el mindenki maga, hogy mi a tényállás.

Én azért vettem tőlük egy terméket mert egyik boltban 2 év, másikban 5 év, de náluk élettartam garancia szerepelt az oldalon. Ki lehet találni ezekután mennyi van rá...: igen erre is csak 1 év.

Nagyon csodálkozom rajta, hogy a több millió vásárló egyikének sem tűnt még ez fel, vagy nem tett még jogi lépéseket senki, mert ez minimum a vásárló megtévesztése de inkább valami más.

Na én többet biztos nem veszek tőlük semmit, hiába lettek negyedszer is a legnagyobb bolt Magyarországon.

dunccat Creative Commons License 2018.09.06 0 0 158

Sziasztok!

 

Kicsit későn találtam Rátok és sikerült átvenni egy törött képernyős tv-t sértetlen dobozban a futár jelenléte nélkül.

A segítségeteket szeretném kérni, mivel már 3 hete megy a huzavona, pénz meg sehol, senki nem vállalja a felelősséget se az Edigital se a DPD.

Hogy lehet fizetési felszólítást feladni? Bocsánat a buta kérdésért, én mindig azt gondoltam, hogy ahhoz rendőrségi feljelentés is szükséges.

Kérlek segítsetek, most írom a levelet az illetékes fogyasztóvédelemnek.

 

Köszi szépen előre is!

Niki

nyakashegyi<3 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 157

A korrektség kedvéért azért leírom, hogy én is visszakaptam a pénzt.

Előzmény: nyakashegyi<3 (155)
ilcsivacak Creative Commons License 2018.08.17 0 0 156

Sziasztok! Ext RÉM e Digital "károsultak" Ha előbb Rátok találtam volna, akkor biztosan nem vásárolok ettől a RÉM cégtől, de sajnos nem voltam elég körültekintő! :( Mindenesetre szeretném Nektek megköszönni az összes itt leírt tanácsot! Nagyon nagy értékben vásároltam tőlük, úgy hogy elég nagy volt a veszteségem és persze nem akarták visszatéríteni a hibás készülék árát. Húzták az időt, kaptam a semmitmondó ügyfélszolgálatos e-maileket stb...szerintem ismeritek náluk a dörgést. :( Mindig új ügyintéző, új iktatószám, 14 napos visszafizetési határidő természetesen lejárt, nem tartották be, szóval a szokásos... Miután itt Nálatok "kiokosodtam" feljelentettem őket, járási hivatalban, mint illetékes fogyasztóvédelemnél, médiához fordultam több helyen is, NAV-nál jelentettem őket, majd elküldtem a fizetési felszólítást tértivevényesen és természetesen feljelentettem volna őket a rendőrségen is, ha kell...de azt már nem kellett, jelentem: fizettek! Persze egyből küldték az aranyos kis leveleiket, hogy értékeljem az ügyfélszolgálatot meg a jó..... pont azt. NEM! Örülök, hogy visszakaptam a termék árát, de egyrészről, ez nem a teljes károm, mert sokba vannak a telefonok, ajánlott levelek, a termék visszaszállíttatásának költségéről nem is beszélve...na, meg az idegeim és az ősz hajszálaim...szóval NEM nincs bocsi! Ahol és amikor csak tudom el fogom mondani mindenkinek: NE VÁSÁROLJATOK TŐLÜK! Köszönöm a jó tippeket :) 

nyakashegyi<3 Creative Commons License 2018.08.15 0 0 155

Sziasztok!

 

Szerettem volna magamnak venni egy normális, de mégsem túl drága PC-t, avagy személyi számítógépet. Egy barátom segített összeállítani a konfigurációt, nagyjából 210 ezerre jött ki.

 

Életem egyik legnagyobb hibája volt az Extreme Digitaltól megrendelni. Összesen 8 tételből állt: proci, ram, alaplap, stb. Na ez valszeg meghaladta a képességeiket. 8 tétel egy rendelésben!

 

A rendelést 06.18-án adtam le. A szállításra lett volna összesen 5 munkanapjuk, plusz még néhány a "megnövekedett terhelés" miatt. Összesen 50 napot vártam a csomagra, mielőtt visszamondtam volna a genyóba.

 

(Az előző hozzászólókkal ellentétben én azt tapasztaltam, hogy normálisak voltak a vevőszolgálatosok. Ők csak azt tudják mondani, amit a rendszerben látnak. Nyilván ha valamelyik előző hozzászóló beleordít a telefonba, hogy "hol van má a megrendelt cuccom?", akkor így fognak hozzáállni az ügyfélszolgálatosok is).

 

A történet röviden annyi, hogy megrendeltem a 8 alkatrészt egybe, előre kifizettem bankkártyával, oszt vártam, hogy megjöjjön. Hamarosan kiderült, hogy a processzor amit rendeltem nincs raktáron. Ezt az első két hét után tettem szóvá, hogy akkor nagyjából mikorra várható a cucc. Onnantól hetente írogattam nekik és hívogattam őket, mindig a jövő hétre ígérték. Kaptam olyan emailt is, amely szerint már megérkezett, majd 1 óra múlva újabb email jött, ami szerint beszerzés alatt van.

 

Amikor ezt már ötödszörre eljátszották öt héten át, akkor eldurrant az agyam és írtam egy határozottabb mailt, az ed_panasz@edigital.hu-ra, hogy faszkivan, nézzenek már utána értelmesen és hagy kaphassan már meg a kibebaszott rendelésemet. Majd még aznap megtaláltam ezt a fórumot is. Ha előbb látom, sosem rendeltem volna az Extreme Digitaltól. Miután itt elkezdtem olvasgatni a dolgokat, rájöttem, hogyha 50 nap alatt képtelenek voltak kiszállítani, akkor mi van, ha valamelyik alkatrész meghibásodik? Hogy a faszba tudom majd érvényre juttatni a garanciát? Mert itt jó pár ember megszívta vele. Szóval inkább visszamondtam az egész rendelést.

 

Augusztus 10-én felhívtam őket és megmondtam, hogy törölni szeretném a rendelést. A csajszi aki felvette, annyit mondott, hogy rendben, felvitte a rendszerbe a rendelés törlését. Majd augusztus 14-én kaptam egy "végszámlát". Gondolkodtam, hogy ez mi a faszom lehet? Felhívtam őket és kiderült, hogy 10-én a csajszi nem törölte a rendelésemet, szóval erre meg kellett kérnem őket újra. Majd ma délelőtt, augusztus 15-én ki is szállították volna a cuccot: miután kétszer lemondtam, csak elhozta a futár a ház elé, hogy átveszem-e. Mondtam, hogy tuti nem, és már az eDigitalnál is lemondtam. Összesen 55 nap alatt hozták volna ki. De ezek után én át nem veszem, az tuti. 55 napon keresztül rugdosták és dobálták a raktárban – gondolom én.

 

Ezután még izgulhatok, hogy visszakapom-e egyáltalán a pénzemet. Történt ugyanis, hogy lehet választani valami "kényelmes barion fizetést", vagy mi a faszomat. Először azt választottam, csak rájöttem, hogy nem vagyok regelve a barionon, ezért nem is tudok arról utalni – addig nem hallottam a barionról. Majd rámentem a sima Mastercardra és fizettem. Csakhogy a rendelésemen a barionos fizetés szerepelt. Külön emailt kellett küldenem a számlaszámommal, hogy arra utalják vissza a pénzt és ne a barionra, amire regelve sem vagyok. Na most, ha eddig ekkora káosz volt, vajon elvárhatom-e, hogy ezután a megadott számlaszámra kapjam vissza valamikor – ki tudja mikor, hiszen a terméknek még vissza kell érkeznie, vissza kell venniük, stb. – a pénzemet?

 

AKI EZT OLVASSA ÉS AZON GONDOLKODIK, HOGY RENDELJEN-E AZ EXTREME DIGITALTÓL, ANNAK MONDOM, HOGY KURVÁRA NE!

 

Szóval "Magyarország legnagyobb webáruháza" szégyen, ahogy működik. Szerintem túlvállalták magukat. Régen innen csak elektronikai cuccokat lehetett rendelni – ha jól emlékszem. Most már wécépumpát is házhoz visznek. Csak eközben kurvára nem tudják teljesíteni a megrendeléseiket.

 

Hihetetlenül felkúrták az agyamat.

mscm0re Creative Commons License 2018.06.20 0 1 154

Kedves nhencz!

 

Teljesen azonos problémám van, mint amit leírtál. Tudnál nekem segíteni abban, hogy válaszként megírod mi lett az üggyel és hogyan oldottad meg?

 

Nagyon hálás lennék a segítségért!

 

Üdv: Tomi 

 

u.i: 5 hete nem történik semmi a cserével, csak azt mondogatják, hogy kivizsgálás van folyamatban :(

Előzmény: nhencz (123)
KBT Creative Commons License 2018.05.29 0 1 153

NE RENDELJ SEMMIT AZ EXTREME DIGITALTÓL!

Belsős ügyvédi irodás információk alapján tudom, hogy az EDigital a legmegbízhatatlanabb üzlet a magyar piacon, magasról tesznek a fogyasztói jogokra, rengeteg panasz érkezik rájuk.

Leírok egy saját ügyet:

2018. január 3-án rendeltem egy szakácsfáklyát, ami egy használat alatt elromlott. Sebaj, írtam az áruháznak, azt a választ kaptam, hogy a terméket kicserélik. Rögzítettek egy futárt, persze olyan időpontra, ami nekem nem volt jó, így a futárnak kétszer kellett jönnie, bár jeleztem rögtön, hogy az elsőként rögzített időpont nekem nem megfelelő, így ne jöjjön hiába a futár. Végül március 7-én vitte el a terméket tőlem a futár.

Ezután egy visszajelzés nem érkezett sokáig, se arról, hogy beérkezett a termék, se semmi. Március végén ezért írtam egy levelet, hogy mégis mi a helyzet. Március 22-én visszaírtak, rögtön két emailt is kaptam. Az egyikben arról tájékoztattak, hogy a beérkezett termék raktári jóváírására várnak, azután tudják nekem rögzíteni a csereterméket. A másik levélben arról tájékoztattak, hogy szervizbe küldték a terméket, 15 napja van a szerviznek a termék megvizsgálására. Tehát két ellentétes tartalmú emailt küldtek.

Május 1-sején újabb emailt küldtem, mivel a 15 nap jócskán letelt. Azt írták visszaküldik a pénzt, vagy rendeljek csereterméket. A szervizről, a vizsgálat eredményéről egy szót nem írtak. Én a cseretermék mellett döntöttem (rosszul). Ezután két emailt kaptam mindenféle szállítási dátumokról és azok változásáról, de terméket nem kaptam.

Május 28-án írtam egy újabb emailt, hogy nem várok tovább, utalják vissza a pénzt, soha többet egy gombot nem rendelek tőlük. Erre azt a választ kaptam, hogy visszautalják a pénzt, de erre 14 napjuk van. Jelenleg várom az utalást.

Konklúzió: egy egyszerű szakácsfákyla ügyét nem sikerült cirka 4 hónap alatt rendezniük.

NE VEGYETEK SEMMIT AZ EXTREME DIGITALTÓL!

reedy Creative Commons License 2018.03.05 0 1 152

Sziasztok!

 

Múlt csütörtökön jártam a rendőrségen. A feljelentést megfogalmazó rendőr elmondta, hogy írásban kell felszólítani az ed-t 3 munkanapon belüli pénz visszatérítésre, ezután fogadja be a rendőrség a feljelentést. A felszólítást megírtam és láss csodát, ma visszautalták a pénzem, pedig nekem is 30 majd 14 napot emlegettek. A 14 nap az ászf-ben szerepel, de elállás esetén negatív számla kiállítása, pénzügyi valaki jóváhagyása, banki megbízás kiadása és csak ezután indul a 14 nap szerintük, ez nagyjából 30 nap. Az ászf-ben viszont nem találtam arra semmit ha az ed áll el a szerződéstől, konkrétan nem szállít belátható időn belül. (a rendőr elmondása szerint ez a gyakorlatban egy hét, a paypal szerint is) 

Szóval írásban felszólítani, majd rendőrség.

123Lalipapi123 Creative Commons License 2018.03.01 0 1 151

Sziasztok!

Szeretném én is megosztani a tapasztalataimat az Edigitallal kapcsolatban, mivel már nem akarom elhinni, hogy ezt törvényesen megteheti és meg is teszi Magyarország egyik legnagyobb online web-áruháza. Mielőtt leírom a történetet leszögezném, hogy többször rendeltem már tőlük a korábbi években problémamentesen, teljesen elégedett vásárlóként, de ami ma történt volt az utolsó csepp a pohárban, hogy véglegesítsem korábbi döntésem miszerint soha többet nem rendelek ettől a szemét, csaló, pofátlan bandától.

 

A sztori 2017.12.13-án kezdődött, amikor ~70 000 Ft összegben két dolgot szerettem volna megrendelni karácsonyi ajándéknak, bízva abban, hogy korábbi rendeléseim tapasztalatai alapján 2 hét biztosan elég lesz a szállításra még karácsony előtt is. (Bíztam a személyes tapasztalatban és hittem a félrevezető reklámoknak sajnos) Mindkét termék a rendelés napján a szokásos zöld „Raktáron” jelöléssel volt megtalálható az oldalon 3 munkanapos házhozszállítással. A termékeket előreutalással rendeltem (én hülye).

Egy órával a rendelés után kaptam egy mail-t, miszerint „Rendelésedben található termék(ek) közül egy vagy több nem a választott átvételi mód szerinti raktárban található, ezért a termék(ek) beszállításáig szíves türelmedet és megértésedet kérjük!”

És valóban a két termékből egy már nem volt rendelhető az oldalon a rendelésem leadása után. Kicsit furcsálltam a dolgot, de még bízva a rendelésem sikerességében türelmesen vártam mi fog történni.

 

2017.12.18-án egy héttel a rendelés után kaptam egy újabb levelet „Rendelésed átszállítás alatt” címmel. Na itt jött el a pillanat, hogy felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem mégis mi a jó büdös franc folyik itt. Természetesen az ügyfélszolgálat elérhetetlen volt, pedig nem egyszer próbálkoztam és volt, hogy 20 percig tartottam a vonalat (már a fülembe égett az idióta zene a vonal végéről). A telefonom statisztikája szerint a leghosszabb hívásom 26 perc 38 másodperc volt és a procedúra végéig összesen 1ó 16p 57mp ideig voltam vonalban a vezetékes és további 1ó 2p 57mp ideig a mobil ügyfélszolgálati számukon. A két számot összesen 13x hívtam, ami átlagosan ~11 perc hívásidőt jelent hívásonként. Természetesen ennyi idő alatt esélytelen, hogy felvegyék a telefont (15-20 perc a reakcióidő). Összesen 3x sikerült ügyfélszolgálatossal beszélnem és a tényleges beszélgetés ideje szerintem összesen nem haladta meg az ~ 5 percet (erről nincs pontos adatom :-) ).

 

Na visszatérek a történethez. Az első telefonbeszélgetés során 18.-án hétfőn tájékoztatást kaptam, hogy a termékem átszállítás alatt van és 20.-áig (szerda) meg fogom kapni mindkét terméket, jelenleg ezt látják a rendszerben. Kedves voltam és türelmes (mint ilyen esetben mindig), így szépen megkérdeztem, hogyha ez mégsem így történne, akkor szerdán tudom-e még töröltetni azt a tételt, ami nincs raktáron és kiszállítják-e péntekig (2017.12.22) a másikat. Megnyugtató választ kaptam, miszerint ennek semmi akadálya.

Természetesen szerdán újból telefonáltam, mivel a termék státusza mit sem változott, így ismét perceket tölthettem a csodálatos zene hallgatásával, amit időnként megszakított a géphang, miszerint minden munkatárs foglalt és várjak a kapcsolásig. Hát nagy nehezen sikerült kapcsolatba lépnem egy munkatárssal, aki közölte, amit az előző nem. Sajnos Ők már nem tudnak törölni, mivel előre utaltam, így csak továbbítani tudják a kérésemet az illetékes kollégának. Hát ez nagyszerű gondoltam magamban, de természetesen higgadt maradtam, hisz gondoltam, hogy sok a panasz és a meló karácsony előtt, de azért mégis na… a reklámban nem ezt mondták biszi baszi ba…+.

 Továbbra is megnyugtattak, hogy a törlés péntekig teljesül és még nagy valószínűséggel ki tudják szállítani a terméket, így karácsonyra még a fa alá is kerülhet. Ekkor még mindig bíztam benn, hogy ez meg is valósulhat (Hisz karácsony lesz, mért ne?!).

 

Hát persze… Én naiv… Hiába hívtam őket, nem értem el, de valószínű már esélyem sem lett volna semmire. Több levelet is írtam, amikre persze nem jött válasz, sebaj…

A fa alá pedig beraktam a 23.-án kapott levelet, miszerint Késik a rendelésed, köszönjük a türelmed!”.  hmm…ez még talán rímelt is :-)

A rendelésem a két ünnep között sikerült törölni, amiről külön tájékoztatást nem kaptam és 28.-án ki is szállították a maradékot, köszönöm is szépen (legalább megjött).

 

Január elején újból hívtam őket, hogy tájékozódjak a vételár visszatérítéséről. Ez volt a 3. sikeres próbálkozás, amikor beszélni is tudtam valakivel. Közölték, hogy a folyamat elindult, 30 munkanap és meg is kapom. Hogy mi? Ezt hol találom meg, hol van leírva? Többször átnéztem az oldalukat, de szerintem sehol. Szívesen veszem, ha valaki leírja, mert komolyan érdekel.

Teltek a hetek, közeledtünk a 30 naphoz. Már kezdtem elveszteni a reményt és jogi lehetőségeket keresgélni, amikor 2018.01.24-én megkaptam a pénzem. (Volt öröm… :-) )

 

Na de miért is írtam ezt mind le lassan 3 hónappal az eset után?

Mert a 23.-án kapott levélben nem csak a bocsánatomat és a türelmemet kérték, hanem volt egy 2500Ft értékű kupon is, amit március végéig vásárolhatok le. Gondoltam ezt ma el is költöm, hisz amit adnak, el kell fogadni nem?

Hát szembesültem azzal, hogy csak a nem akciós termékekre érvényesíthető a kupon, így eléggé beszűkítették a lehetőségeket, mivel az oldalon található termékek szerintem 90%-a egy nagy kamu akció.

Gondoltam rá, hogy bosszúból kiválasztom a lehető legtöbb és legolcsóbb dolgot az oldalról, hadd válogassanak, de rájöttem, hogy ezzel nem a rendszerrel cseszek ki, hanem azzal a szerencsétlennel, aki a feladatot megkapja a raktárban. Viszont mivel a múltkori eset után egy fillérrel sem voltam hajlandó a kupon értékénél nagyobb összegben vásárolni, így 2 raktáron levő, nem akciós, összesen 2 480 Ft értékű terméket választottam. A szállítási költséget természetesen nem fedezi a kupon, így utánvéttel rendeltem Pick Pack pontra.

 

Na és itt jött a pillanat, amitől már nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek. Újból jött az email, mint karácsony előtt: „Rendelésedben található termék(ek) közül egy vagy több nem a választott átvételi mód szerinti raktárban található, ezért a termék(ek) beszállításáig szíves türelmedet és megértésedet kérjük!”

Most ez komoly? A két termék még mindig raktáron van az oldal szerint… Egyszer becsúszhat egy ilyen baki, de egymás után kétszer?! Könyörgöm, ugyan azt játsszák el, mint 3 hónapja ráadásul azzal a kuponnal, amit azért adtak, mert ezt eljátszották?

 

Tényleg elvesztettem minden hitem ebben az oldalban, de az itt olvasottak alapján gondolom nem én vagyok az egyedüli, aki hasonlóan járt.

reedy Creative Commons License 2018.03.01 0 0 150

Szaisztok!

 

Időközben sok dolog történt. 

Kaptam egy értesítő e-mailt, hogy febr.28-án szállítják a tévémet du 3-4 között. Három óra után pár perccel e-mail jött a DPD-től, miszerint az én kérésemre visszafordították a küldeményt. Miután felhívtam őket kiderült, hogy a kedves ed hívta vissza a készüléket. A DPD küldemény követés oldalán az szerepel, hogy én megtagadtam az átvételt, miközben ez hazugság. Legszebb az ed oldalán a szállítás státusza: teljesült!!!, vagyis szerintük átvettem azt amit visszahívtak a futártól. Az ügyfélszolgálatuk csak mellébeszél, talán 30 nap elteltével visszakapom a pénzem ha...

Kinyomtattam az összes információt, indulok a rendőrségre. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!