Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mados Creative Commons License 2022.09.15 0 0 21768

Emlékszem,de arra már nem,hogy mi volt a nicknév.Azt tudom,hogy mi volt a rendes neve.

Előzmény: Liviati (21766)
telexta7 Creative Commons License 2022.09.14 0 0 21767

Szia!  Mit sikerült csinálnod a km óra villogással? Nekem is azt csinálja!

Előzmény: Fiatalxxx (20544)
Liviati Creative Commons License 2022.09.07 0 0 21766

Emlekszik meg vki melyik topiktarsnak volt garancialis motorproblemaja a 2.3-as FIAT Ducatoval? Kb 10 eve volt mar. Akkor sokaig allt az auto, ö meg batran küzdött a FIAT ellen.

Gri007 Creative Commons License 2022.08.31 0 0 21765

Sziasztok!

Adott egy Fiat Ducato 2008 3.0 158le autó és az lenne a kérdésem tud nekem valaki abba segíteni, hogy a vízszivattyút ,hogyan tudom kicserélni?

Előre is köszönöm a segítséget 

lekvar111 Creative Commons License 2022.07.27 0 0 21764

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne...Van egy Ducatom 2021es évjárat Adblue motorral 160Le eddig kb. 1800km ment el miután jelzett a lámpa hogy öntsek utánna Adbluet de mostanában már 5-600km után kijelez,mi lehet a gond?

Előre is köszi!

Bzotya72 Creative Commons License 2022.07.24 0 0 21763

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2004 2.3 jtd dobozosom alapjárata  indítás után 800 ról kb 20 mp alatt felmegy 1000 re. Stabilan ott marad. Sosem csinált ilyet.

Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm! Szép napot mindenkinek! 

csiburento Creative Commons License 2022.07.13 0 0 21762

Nos úgy tűnik DUKI hibáját megoldotta egy vákumcső csere és egy gázolajszűrő csere.

 

Hogy melyik volt a ludas a sánta járásban nem tudom, mert közben nem volt teszt. 

Előzmény: csiburento (21759)
triker Creative Commons License 2022.06.27 0 0 21761

Elnézést, közben találtam rá választ:

https://www.youtube.com/watch?v=2261bDd0XkA

Előzmény: triker (21760)
triker Creative Commons License 2022.06.27 0 0 21760

Tudtok segíteni? 244-es Ducato kézifék utánállítása mennyire egyszerű? Nagyon magasan fog. Hol találom az állítási lehetőséget? Alvázon alulról, vagy a fülkében? Könnyű hozzáférni? (lakóautó) 

csiburento Creative Commons License 2022.06.26 0 0 21759

https://youtu.be/FxcIs5PAfF8

 

Itt egy videó a jelenségről. 

Még annyi, hogy gázadásra, illetve fixen gázra nem változik, csak alapjáraton. Valamint az új, hogy menet után rögtön nem jelentkezik, csak egy kis idő elteltével, illetve az idő előre haladtával alapjáraton kissé mintha romlana a helyzet... 

Előzmény: csiburento (21758)
csiburento Creative Commons License 2022.06.24 0 0 21758

Sziasztok, 

a vonóhorog projekt még nem ért révbe, végülis minden meg van hozzá, és egyszerűsítettem már a kábelezésen is, a vezérlő modult egy kültéri vízmentes dobozban az alváznál fogom elhelyezni, vezérlő jeleket a lámpa csúszó saruiról fogom forrasztani, kivéve az indexeket, oda sorba kell kötni a vezérlőt... 

 

Viszont, ami miatt jelentkezem:

Ma egy furcsa jelenség lett úrrá az alapjáratomon. Néha olyan, mintha le akarna állni a motor. Fordulatszám mérő meg sem mozdul, de hallhatóan nem sima a járása. 

Hibajel, üzenet nincs. Nekem ötletem sincs mi lehet a baja, ami nem jár hibaüzenettel. Emelt fordulaton szépen dolgozik, akadás mentesen... 

Ötleteket szívesen vennék, amit előre is köszönök! 

 

csiburento Creative Commons License 2022.03.28 0 0 21757

Persze, a check control még egy sima relé miatt is szivat. Még a tolató kamerához is gyártottam vezérlőt, igaz ott az is feltétel volt, hogy fék lámpára is adjon képet, és elengedés után pár másodpercre (7s) is. 

 

A vezérlő, kábel már meg van, csak a csati kéne. 

Előzmény: majkel (21756)
majkel Creative Commons License 2022.03.27 0 0 21756

Nem lesz jó.

A can-bus miatt hibát fog dobni.

Nem véletlenül kell hozzá vezérlő.

Előzmény: csiburento (21755)
csiburento Creative Commons License 2022.03.26 0 0 21755

Köszi, már kérdezem, több helyen is. Nevét nem sikerült megtudnom, ami alapján kereshetném a gugliba... 

 

Amúgy nagyon szívélyesen fel is ajánlják a cca200 eurós vezérlő szettet, amiben benne vannak a csatik...

Akkor inkább a forrasztás (nem esik le a gyűrű), csak gondoltam hátha, mégiscsak szebb lenne csatival... Persze a forrasztás +zsugorcső korrektebb egy csatlakozónál... 

Előzmény: majkel (21754)
majkel Creative Commons License 2022.03.24 0 0 21754

Vonóhorgossal beszélj, sztem csípőből megoldják.

Pl:

https://www.autoflex.hu/

 

Vagy aki felszerel.

Előzmény: csiburento (21753)
csiburento Creative Commons License 2022.03.23 0 0 21753

Ötletet szeretnék, hogyan keressem...

 

DUKI hátsó lámpáihoz menő vezetéken van egy stekker a bal hátsó keréknél, az alváz nyúlvány belső oldalán. Azt már bemetszettem, hogy a platós DUKIké is olyan megoldás, dobozos másként van megoldva.

 

Nos vonóhorog projekt elektromos bekötés megvalósításához kellene az a stekker párban (papa/mama), plusz 10-10 centi vezeték, de nem tudom, mi lehet a neve, hogyan keressem...

 

Két bontót próbáltam, de csak az egyikben volt platós, ott el mutogattam mi kell, de végül nem adták, mert állítólag azt még talpra állítják.... 

zogobacsi Creative Commons License 2022.03.10 0 0 21752

Sajnos sehol nem kapok az országban. NEm forgalmazzák az alkatrész kereskedők. Viszont tegnap alámásztam a szekérnek, és úgy láttam, hogy nem bonyolult kivágni az egészet és maga az emelő bak olyan vastag anyagból van, ami nem rohad el egykönnyen. Inkább a kis gerenda amin fekszik, az a gyenge pont. Az viszont nem túl bonyolult geometriai forma, szerintem elég könnyen lehajtogatható. Amint jobb idő lesz, nekiállok. Amúgy nem nagyon vészes állapotú az enyém, inkább  csak az zavar, hogy ki utoljára javította, nem volt a hegesztés mestere és szerintem nagyon ronda munka. Az autó amúgy egy megvigyázott, szervízkönyves lakóautó, tehát nem tervezem  a leselejtezését. Üdv. mindenkinek, és köszönöm a segítő szándékot.

u.i. : ugyanilyen problémám van az autó hátsó sárvédőjének lökhárító alatti részével is, bár ott már komolyabb a baj. Oda sem találok javító elemet, csak sárvédő külső borítást. A belső merevítőt sehol .

 

 

Előzmény: majkel (21751)
majkel Creative Commons License 2022.03.09 0 0 21751

Akkor le kell gyártatni, küszöbkészítős lakatossal.

Látom az FB csoportokat is megszórtad vele :)

Előzmény: zogobacsi (21750)
zogobacsi Creative Commons License 2022.03.09 0 1 21750

attól tartok nem nagyon van már a bontóba használható.

Előzmény: majkel (21749)
majkel Creative Commons License 2022.03.08 0 0 21749

Bontó, kivágják nekek ha találnak használhatót.

Előzmény: zogobacsi (21748)
zogobacsi Creative Commons License 2022.03.07 0 0 21748

Sziasztok! Ilyet honnan tudok venni. Neten nem találtam. Köszönöm és üdv mindenkinek .

kanapekamred Creative Commons License 2022.02.28 0 0 21747

 

 

 

Le kell szedni a lökhárítót. Onnan látható minden. A hűtő javítható.

 

 

 

Előzmény: Nagyharcos11 (21741)
majkel Creative Commons License 2022.02.26 0 0 21746

Én mindíg azt mondom, a tisztán város egyelő az autópályával.

Én szerencsére nem közlekedek ilyen üzem módban, ezért sikerül az, hogy a 4e Km-es átlagom 7.9L

Előzmény: mados (21745)
mados Creative Commons License 2022.02.25 0 0 21745

Nekem L2H2,  2,3 Mjet 150 ló,robotváltóval,állandóan trélerrel,4-4,5 Tonna gördülővel ,2500-2800 km-es körökön eszik 10,5-10,6-ot a komputer szerint. 105-110 közé van állítva a tempomat,GPS szerint az 95-101.

Előzmény: mikroferike (21743)
majkel Creative Commons License 2022.02.23 0 0 21744

Mekkora a bódé?

Az enyém L1H1 tehát a legkisebb.

Sztem hagyd a fenébe az érzékelőt, nekem is ezt mutatja a diag.

Előzmény: mikroferike (21743)
mikroferike Creative Commons License 2022.02.21 0 0 21743

Ma voltam egy hosszabb úton, ahol stabilan tudtam tartani a 110-es tempót, hát mitmondjak végig 10 felett volt a fogyasztás.

Régebben említetted, hogy szerinted rossz a lambdaszondám, nem foglalkozott vele a szerelő, hiába mondtam.

Közben Lexiáról váltottam Autocomra, ott is azt írja, oxigénérzékelés nem működik, de semmi hibakód nincsen. Ezt nem értem, nem kellene dobjon rá hibát?

Előzmény: majkel (21740)
mikroferike Creative Commons License 2022.02.21 0 0 21742

Igaz az enyém 2014-es de nem volt vele, nagy szívás. Le kell bontani az egész elejét, keresztmerevítőt elől, és akkor viszonylag könnyen hozzá lehet férni. Nekem a klímahűtő okozott kis kellemetlenséget, mert előtte volt, de ki lehetett fűzni. 

Előzmény: Nagyharcos11 (21741)
Nagyharcos11 Creative Commons License 2022.02.19 0 0 21741

Sziasztok !

 Szeretnék egy kis segítséget kérni.

 

Az alany egy 2005-ös Jumper lyukas vízhűtővel. Volna esetleg valaki aki cserélt már a sajátjában és nagy vonalakban leírná hogy hogyan kezdjek hozzá, hogy ne legyen nagyon nagy szívás?

 Előre is köszi!

majkel Creative Commons License 2022.02.17 0 1 21740

Nem tom :)

Én extrém kímélőben ebben az időszakban 8.1  -  8.4 között vagyok.

Az napi 2x 12Km melóba meg haza.

Ki az M0-ig 3Km, ott gurulok 8-at és vége.

Nyáron ez 1L -el kevesebb.

Csont városba a 9-10 meglenne.

Amior nyáron elmegyek horvátba, 6.8

De ez 2e fordulat 87Km/h utazó :D

Ráérek.

Előzmény: mikroferike (21739)
mikroferike Creative Commons License 2022.02.17 0 0 21739

Hát ha nállad is ilyen, akkor megnyugszom, mert melegen abszolút szépnek tartom a hangját. Akkor egyenlőre használom, és meglátjuk hogyan viselkedik. Egyébként ennek mi a normál fogyasztása, mondjuk 80% városnál?

 

Köszönöm az eddigi segítséget, tanácsokat! 

Előzmény: majkel (21738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!