Keresés

Részletes keresés

1226 Creative Commons License 2008.08.25 0 0 114

Köszönöm a tályékoztatást.

 

Ennyit azért én is tudtam, de valami hivatalos elérhetőségi megjelölésnek jobban örültem volna.

Előzmény: BTKmániás (112)
BTKmániás Creative Commons License 2008.08.22 0 0 113
Hehe! Villamospótlás lesz.
Előzmény: **BPO-700** (110)
BTKmániás Creative Commons License 2008.08.22 0 0 112
Bár off, de az általad említett járat nem járt Budán.
Előzmény: 1226 (111)
1226 Creative Commons License 2008.08.22 0 0 111

Üdv mindenkinek!

 

Szeretném valahonnan megtudni (hitelt érdemlően), hogy a 2-es villamos járt e a Kelenföldi pu.-tól a Szabadság hídon át kb. 1965 és 75 között. Szerintem soha, de vitám van valakivel erről. ( A BKV honlapján nem találtam ilyen felvilágositásra vonatkozó jelölést. )

 

Várom szíves ötleteteket.

**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.21 0 0 110
Elvileg szombaton lesz, csak a menetrendben nem tüntették fel.
Előzmény: KTK-393 (109)
KTK-393 Creative Commons License 2008.08.21 0 0 109
Akkor most végülis lesz hétvvégén combino,vagy nem?
Előzmény: **BPO-700** (108)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.08.21 0 0 108

Tehát a mai nappal megváltozott a menetrend!

 

1 Bécsi út - Lágymányosi híd

1 Lágymányosi híd - Bécsi út

 

1A Bécsi út - Népliget

1A Népliget - Bécsi út
**BPO-700** Creative Commons License 2008.06.03 0 0 107
Előzmény: **BPO-700** (106)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.06.03 0 0 106
**BPO-700** Creative Commons License 2008.04.07 0 0 105
1A is jár, vagy csak az 1-es?
Előzmény: Törölt nick (103)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.07 0 0 104

Baross kocsiszíni mind  ????????

Előzmény: Törölt nick (103)
**BPO-700** Creative Commons License 2008.04.07 0 0 102
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=77926454&t=9008229
Scala26 Creative Commons License 2008.02.26 0 0 98
Naponta használom és nagyon szeretem az 1-es villamost, tök jó, ahogy végigsöpör a Hungárián az araszoló kamionok és autók gyűrűjében.
A nyár persze kritikus időszak. A sínek deformálódnak a forróságban, ilyenkor pedig jönnek a villamospótló buszok, amikkel a menetidő megháromszorozódik. (Ráadásul az utasokat nem, vagy csak késve tájékoztatják, a buszok pedig nem a villamosmegállóban állnak meg, mi pedig ott dekkolhatunk a megállóban, amíg gyanússá nem kezd válni a dolog.)

Sajnos a felmelegedés fokozódni fog, ezért el kéne kezdeni gondolkodni azon, mi lehet a megoldás.
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 97
Kicsit felhozom a topicot ezzel a 2 régebbi képemmel:
bve_star Creative Commons License 2007.11.11 0 0 96

1-es villamos:

 

1vill1

 

1vill2

1A villamos:

 

1avill
r_tamas Creative Commons License 2007.09.21 0 0 95

Nem jár az 1-es villamos az árpád hídnál most. 

Webkamera: http://www.utv.hu/index.php?content=st34

r_tamas Creative Commons License 2007.09.21 0 0 94
Vágányzár az 1-es villamos vonalán http://www.bkv.hu/hirek/hir1130.html
**BPO-700** Creative Commons License 2007.09.06 0 0 93
Ecsetelni? Annyira nem vagyok kukaagyú! Max farkasszemet néznének egymással... :)
Előzmény: vrobee (92)
vrobee Creative Commons License 2007.09.06 0 0 92
A helycserés játék esetleg akkor lenne elképzelhető, ha nem jár a villamos. Gondolom, nem kell ecsetelnem, h miért :)

akkor marad minden a régiben, hogy araszolunk a dugóban
vagy esetleg a teljes hídon átjövő forgalmat a villamos viszi, ugye
Előzmény: **BPO-700** (91)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.09.06 0 0 91

Láttam. Ideiglenesen "leterített" aszfalt, vagy beton lehet megoldana. A "vágányok" közötti megállóhely is megoldható lenne, mint a körúti villamospótlóknál a Mechwart ligetnél: helyet cserélnek.

 

Abban igazad van, hogy a "terítés" és a vágány ilyenfajta fenntartása sokba kerülne a cégnek, akkor marad minden a régiben, hogy araszolunk a dugóban, semmint sem javítva a helyzetet, holott megoldás (helye) lenne rá...

 

Tudom: A pénz beszél, a kutya ugat!

Előzmény: vrobee (90)
vrobee Creative Commons License 2007.09.06 0 0 90
Láttad már azt kihagyott helyet? Burkolatlan vágánynak van kihagyva, a 103-as busz úgy járna, mint Aranygiga. Elvileg a keresztaljak is megvannak, csak le kéne erősíteni a síneket.
Persze, elvileg létrehozható egy közös tömegközlekedési sáv, csak pénzbe kerül... és mindenképp hátrányos a megoldás. Az utas szempontjából azért, mert két azonos irányba haladó jármű különböző megállóhelyeken áll meg. A BKV-nak meg azért, mert a villamospályát is fenn kell tartania, meg _emellett_ a fajlagosan drágább buszokat is üzemeltetnie kell.
Előzmény: **BPO-700** (88)
vrobee Creative Commons License 2007.09.06 0 0 89
A Comino és a csatolt ICS szinte azonos befogadóképességűek.
És szerintem ez a lényeg (mert a különböző mértékben kitömött járgányok csúnyán el tudják verni a követést). A többi szerintem leginkább szervezési kérdés, ami ha tényleg szükség van rá, kellő erőfeszítéssel megoldható - a BKV most éppen legalábbis nem szenved villamoshiányban.
Előzmény: Ordas (87)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.09.06 0 0 88
Ennek kapcsán: A lágymányosin ugyis megvan a villamosnak a helye. Nem lehet azt (hosszútávon, amíg üzembe nem helyezik) erre terelni a buszokat, hasonlóan a metrópótlóknál a Kerepesi úton? Amolyan buszsáv. Nem kéne a hídon kivárnia a dugót. Tudom a Könyves Kálmánnál visszahozza a késést... :S
Előzmény: vrobee (85)
Ordas Creative Commons License 2007.09.06 0 0 87

De még érdekelne, hogy az eltérő típusokat hogy oldották meg a 4-6 vonalán? Combino-ICS.  Vhogy a TATRA-ICS közelebb áll egymáshoz.

 

Sokszor kénytelen vagyok a MÜPÁnál (végállomás) felszállni az 1-re, mert MEster utcánál már tömve van. Délután 4-5 körül.

Előzmény: vrobee (81)
Menroting Creative Commons License 2007.09.05 0 0 86

Ha a 12-est megszüntetnék lenne (kb10utas van kanyaronként)de azt nem lehet mert az önkormányzat fizet érte.De ne is szüntessék meg jobb lenne ha nosztalgia járatot készítenének itt nosztalgia villanyossal és kis vilimúzeummal a végén.S akkor felszabadulna néhány tátra s több utas is lenne s több bevétel is.

vrobee Creative Commons License 2007.09.05 0 0 85
Jaja. A budai hosszabbítás után az 1A valszg. összevonható.
Ezért tartom marhaságnak azt a mostanában divatos ötletet, hogy az 1-es ne érjen el Kelenföldig. Akkor vagy meg kell tartani a 103-ast, ami lassú és gazdaságtalan a hídon a villamos mellett - vagy pedig átszálláskényszer.
Előzmény: Menroting (83)
Menroting Creative Commons License 2007.09.05 0 0 84
Igen tátrával oké lenne de szerintem nincs túl sok plusz kocsi hisz a cserekocsi kiadása is időnként problémába ütközik.
Előzmény: vrobee (76)
Menroting Creative Commons License 2007.09.05 0 0 83
Lehet hogy igaza van csak azért nem tűnik fel a villamoson annyira mert már a Népligetnél leszállnak a 103-asra ami tényleg nagyon ki van tömve.Amúgy kb három hete a Népligetnél is elég sokan szállnak fel majdnem tele a szerelvény csúcsban a hidig.
Előzmény: vrobee (81)
vrobee Creative Commons License 2007.09.05 0 0 82
a 2A-nak nincs jó helyen a végállomása.
Többek közt. Meg hogy nincs rendesen hangolva a kettessel, meg hogy a HÉV-ek miatt a 2-es terhelése (ergo követése) amúgy is totál ingadozó, és ezt a betétjárat méginkább szétzilálja.
Na de ez most meg van oldva egy időre.... :(

Számolgatás ide, számolgatás oda: egy ilyen tehermentesítő járat símán befér az északi szakaszra!
Befér, de szvsz. az ördög itt is a részletekben lakozik.
Ha csak a meglévő teljesítménnyel tudunk operálni, akkor komoly problémának látom, hogy az 1-1B-1-1B-... leosztás túlságosan kiritkítja a nem betétezett szakaszt, egy mondjuk 1-1-1B-1-1-1B-... leosztás meg csak átlagosan kezeli a kapacitásproblémát, vagyis: valamelyik szakaszon mindenképp egyenlőtlen lesz a követés, és felváltva lesznek tömött és üres villamosok.
Előzmény: **BPO-700** (80)
vrobee Creative Commons License 2007.09.05 0 0 81
Sajnos déli végen is kevés a kapacitás.
Én nem így tudom, nem így tapasztaltam. De persze változhatott a közelmúltban, csak eddig te vagy az első, akitől ezt hallom.

1A-t nem úgy kell megszüntetni, hogy eltűnnek a vonalról azok a szerelvények
Azt gondoltam :)
Előzmény: Ordas (79)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!