Minden ami vasúti jármű REMOT, átépítés, felújítás, korszerűsítés, barkács, sufnituning, sikeres és/vagy sikertelen próbálkozás, megvalósult és/vagy meg nem valósult ravasz elképzelés, ostoba ötlet, széllel szembeni művelet, hazai és/vagy külföldi színtéren elkövetett megoldás; röviden: tippek, trükkök, tévedések; elméletek, tapasztalatok, spekulációk a múltból és a jövőből..; avagy egyik jármű hány százaléka a másiknak...
A 2301-est míg a pécsiek lovagolták,csak 2-szer állt le hajtómű hibával(maradtak fekve)igaz ebből egyszer ki kellet menni lekötni a kihajtó kardánokat állomáson az átmenő vágányon mert ott állt meg és nem volt vontatható.
A remot lUdmilla egyébként egy nagyon nagy gól volt a dajcsoknál, hiszen alapsan nekifogtak és az ő bevallásuk szerint alaposan körbejárták a kérdést, mielptt döntést hoztak volna.
ha érdekel, akkor összeüthetek egy kis szösszenetet a történetről.
Egyébként kapásból tudnék sorolni néhány sorozatot, ami remotolt éssehol nemkapok infót róluk: a spanyol 333-as sorozat, Ludmillák, a német 210-213-215 stb sorozat. Szóval erről ennyit.
O.k köszi, azt tudtam,h MTU-s van a sorozat első tagjai között,csak azt nem ,h 12 hengeresek.
Cottbus-ban a Ludmilla remotokat finoman fogalmazva is igényesebben készítik, meg hát tény,h egy jó alap gépből könnyebb egy remotot elkészíteni. SAjnos most nem készül újabb.
Fognak az biztos.Elég sokat kibírtak kibírnak azok a motorok.Nemtudom nem lett volna egyszerűbb és jobb egy ilyen motort persze újat belerakni
Ez bizony könnyen meglehet. A ganz-motor most szállíott 5 darab 16 hengeres PA4-est a malájoknak, ők azzal cserélték le a régi szintén 16 hengeres PA4-eseket. Módosult a kipufogó és feltötltő rendszer, valamint regulátor (asszem Woodward)