Sziasztok! Szeretnék kérni egy szívességet! Valaki rakna ide be ha nagyon szépen megkérném az 500-as Pályaszámú GANZ-HUNSLET KCSV6 gyártmányú villamosról képet az oldaláról? Szeretném megtudni hogy oda mi van kiírva! Előre is köszönöm!
Hát, ez nem nyert hangszórót! Ez a pesti villamosok evolúciós skáláján pontosan az ICS és a KCSV7-es között helyezkedik el. Ez volt az első Ganz, amibe már tirisztoros szaggatót szereltek bele, nem előtét ellenállásokat használtak, mint a hagyományos iparikon. Ebből egy darab van, a 1303-as, mely a Ferencváros ksz-ben pihen, s a 24-es viszonylaton tűnik fel. Egyszer volt szerencsém kipróbálni, s nagyon jó menetdinamikája van, különösen fékezésnél, mert itt nem szolenoid fék van a nem hajtott forgóvázakon, hanem valódi tárcsafék, azaz keményebb satut lehet vele nyomni, mint egy ICS-vel. Bár elég purítán a vezetőállása, pl paravánfal választja el az utastértől, ami télen különösen szar. Majd megpróbálok készíteni képet a vezető pultjáról, mert az viszont nagyon érdekes (az egyik legrégebbi, de állítólag régen még nem is így nézett ki, azért is érdekelne egy ős Ipari vezérlőpult fénykép).
Még oktatáson említették meg, hogy a Ganz csiklósból készültek Egyiptomba is valamelyest módosított példányok, ha jól emlékszem 20 darab. Amennyit hallottam róluk, hogy nem ránc, hanem toló ajtókkal lett felszerelve. Többet már én se tudok róla. Még azt se, mikor gyártották őket, pedig az az infó is érdekelne:-)
Tudnátok segíteni? Képeket keresek a Ganz csuklós legelső műszerfal változatáról, illetve az Egyiptomba készült Ganz villamosokról. Tudtok oldalt, vagy tudna vki ilyen képet feltenni ide? Köszi