Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

razal Creative Commons License 2024.02.15 0 0 12840

Sziasztok!

 

2015-ös CC-m fura dolgokat produkál. A neten nem nagyon talátam hasonló jelenséget, leírom itt, hátha tudtok tanácsot adni.

Több hibajelenség van, ezek kb. az utolsó három hónapban jelentkeztek., nem tuodm van-e összefüggés közöttük.

1.) Infotainment/Dicover Media:

  • bizonyos pontokon érzéketlen érintőképernyő
  • változatos "automatikus" tevékenységek, pl. külső beavatkozás nélkül az autó indítása után, felhívja a kedvencekben eltárolt telefonszámokat, belép a menübe ott kiválaszt funkciókat. Ezek van, amikor megtörténnek van amikor nem. Reset nem segít.

2.) Tolatókamera nem húzódik vissza, nyitott állapotban marad, Alkalmanként visszahúzódik, de többnyire nem. Ez jelenség több éve előfordult, de ritkán. Most kb. mindig.

3.) Csomagtartó:

  • Legtöbbször a csomagartót nyitott állapotúnak érzékeli, ennek következében az autó bezárt állapotában is ég a lámpa a csomagtartóban
  • Távirányítóval nem nyitható a csomagtartó
  • A csomagtartó ha bezárt állapotban van, előfordul hogy nem lehet kinyitni sem az utastérben lévő nyitógómbbal, sem a csomagartó nyitógombjával, sem a távirányítóval. Többszöri ujraindítás után ez rendeződni szokott. M

4.) A tolató lámpára hibaüzenetet ír ki (többnyire, nem mindig) cserélve lett az égő, a probléma maradt.

5.) Leállításkor, az auó lezárásakor fura zúgó elektromos hangot ada aza utó a motorház irányából. Olyan mint egy erősen zúgó transzfomátor. Ez pár perc után megszűnik.

 

Akku csere kb két éve volt. Varta akkut szereltek be a szervízben. 

 

 

Tömören ez  a lényeg, aki tud segíteni ötlettel, tanáccsal kérme ne fogja vissza magát.

A szerviztől tartok, kicserélnek mindent sok százezerért.

 

 

 

 

12szenyo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 12839

Sziasztok!

 

Van egy 2013 Passat variantom amibe szeretnék gyári napfényvédő rollót hátra.

A kampók hogy vannak rögzítve?

 

Egy ismerősömnek láttam a b6-osát, ott csak simán be voltak csavarozva az ajtóba a kampók.

Ez lenne a gyári megoldás?

 

 

Köszönöm

Zsolt

B6FRLE Creative Commons License 2024.01.03 0 0 12838

Sziasztok!

Egy 2008-as B6-os Passatom (2.0 CRTDI, DSG6) van, jelenleg 350 ezer km-rel. Tudomásom szerint az előző gazdájánál fel lett újítva a váltó nagyjából 260 ezer km-nél, váltóolaj cserélve 320 ezer km-nél. Sajnos egy ideje egy búgó hanggal (kerékcsapágy problémához hasonló zaj) küzdök. Mostanra ki lett zárva, hogy más okozza ezt, egyértelműen a váltótól jön. Ez a zaj nagyobb nyomaték leadásánál hallható, egyrészt 90-100 km/h feletti sebességnél az út egyenetlenségei, akár emelkedők, lejtők szerint, illetve ez kombinálva a gyorsítással. Az intenzitás, gyakoriság csökken, ha utasok is ülnek (legalább egy) az autóban az anyós ülés oldalán. A váltó alapvetően szépen vált lefele, felfele, nem üt, nem rángat. 
Sajnos a kora miatt már nem érné meg százazreket költeni rá, viszont nem költséges javítás esetén még szívesen használnám egy-két évig. 
Találkozott már valaki hasonló gonddal VW konszernes autónál? 

 

Léjjjzer Creative Commons License 2023.12.20 0 0 12837

Köszönet Olvtársam!

Előzmény: mica-r (12836)
mica-r Creative Commons License 2023.12.20 0 0 12836

Nem rosszak, ne tuningoltasd meg, mert azt nem szeretik az euro 6-os motorok. Mármint ha ki van használva a többlet.
Az összkerékhajtása Haldex tipusú, a legjobb a piacon. Figyelni kell a Haldex olajcserére, azt el szokták hanyagolni.

Előzmény: Léjjjzer (12834)
john2324323 Creative Commons License 2023.12.20 0 0 12835

Which device or app you should use to display the current soot content often depends on personal preferences and the type of car. In addition to the paid apps available in the App Store, there may also be free options, and the user experience may vary depending on the app.

The information found in the Passat club can also be useful, and hopefully when you have your car, you can easily register and find even more useful information from the community there. em 2024 stadiums

Előzmény: Barangolo55 (12832)
Léjjjzer Creative Commons License 2023.12.19 0 0 12834

Sziasztok!

 

Tapasztalat érdekelne 2.0 TDI 190 LE motorról megbízhatóság témába, a 150-hez képest? Van amiről jó tudni?

Az összkerék hajtásról tudás szintén érdekelne, ha van érdemes. 

Köszönöm!

Octi19 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 12833

Nem kell ezt ennyire túl misztifikálni! Regenerál amikor jól esik neki. Arra ügyelj, hogy viszonylag rendszeresen legyenek több 10km-es országúti etapjaid, és a többit bízd rá! Egyébként többnyire passzívan fog regenerálni, szóval észre sem veszed majd. Megtanulod majd elengedni ezt a dolgot idővel....

Előzmény: Barangolo55 (12832)
Barangolo55 Creative Commons License 2023.12.04 0 0 12832

Remélem nem lesz gond a regenerálással.

A Skoda fórumot rendszeresen olvasom.

Ott foglalkoztak vele sokat, hogy milyen eszközt, milyen appal kell használni, ami mutatja az aktuális

koromtartalmat.

Nem tudom, hogy van jó, meg még jobb eszköz??

Az App Store-ban van egy fizetős app az iPhone-hoz.

A passat klubban is van róla írás, de amíg nincs meg az autó, addig nem tudok oda regisztrálni.

Állítólag lehet kényszer regenerálni is, ha szükséges.

Ennyi erővel a VW is rakhatna a diesel autókba gyárilag és a műszerfalon látni lehetne az aktuális értéket.

Egy videót láttam arról, hogy egy kolléga összehozta azt, hogy amikor regenerál, akkor kigyullad egy led és addig világít amíg tart a tisztítás.

Addig is falok minden ezzel kapcsolatos írásokat.

 

Előzmény: Octi19 (12829)
ktm250 Creative Commons License 2023.12.04 0 0 12831

Szia köszi tippet megnézem majd engem zavar nagyon :) 

Előzmény: atuc (12830)
atuc Creative Commons License 2023.12.03 0 0 12830

Lehet stabilizátor szilent. Az enyémen is nyikorog, minél hidegebb van annál jobban. Sajnos lusta vagyok kicserélni.

Előzmény: ktm250 (12828)
Octi19 Creative Commons License 2023.12.03 0 0 12829

A 150 ló az mindenre elég! sőt... ennél többhöz már nagyon kell az összkerék. Ne feledd hogy azt a teljesítményt le is kell tenni az útra! Nekem is 150 ló van + dsg! Semmi bajom a teljesítménnyel, megy is húz is mikor mi kell! ma már nem ülnék vissza egy manuális váltós autóba.

Előzmény: Barangolo55 (12820)
ktm250 Creative Commons License 2023.12.03 0 0 12828

Sziasztok! 2011-es passat cc-nek a jobb első futómű felől csak hidegben az kB az első 10kmen nyöszörgő hangot hallok de csak hideg időben rugózs közben  hallatszik! Alámentem megrángattam semmi rendellenességet  nem találtam! 

Spanos Creative Commons License 2023.11.27 0 0 12827

Nem vígasztal, de nálam is ez van. Amúgy szerintem neked is dupla termosztátos, vagyis 2 körös. Nekem is szerintem a másik termo adta meg magát. Nem tudom, hogy az hol van, nálam nagyobb szakik szerintem zsigerből nyomják.

Előzmény: BinderAndrás (12826)
BinderAndrás Creative Commons License 2023.11.27 0 0 12826

Sziasztok. Adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy  hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat.

Spanos Creative Commons License 2023.11.27 0 0 12825

Erre a válasz: hihetetlen, de a gyári izzó hibás volt. Jól megszopatott a drága...

Előzmény: Spanos (12817)
Spanos Creative Commons License 2023.11.27 0 0 12824

Kedves Fórumozók!

 

Segítsetek beárazni egy autót, amely konkrétan pont az enyém:

2005-ös évjárat, Passat Variant 2.0 FST (de turbos; 147kW)

210eKm van benne.

2013. óta van a tulajdonomban, ebben a 10 évben mentem vele 50eKm-t (nem vicc). A saját cégünk autója volt, azaz nem tekert. Gyakorlatilag szó szerint 2. autónak volt használva, egyrészt a fogyasztása miatt, másrészt, mert a garázsban pihent és anya autója, ami a garázs előtt állt, könnyebb volt A-B-be menni.

 

Az autót kuplung hibásan vettem, sajnos a szétszedéskor derült ki, hogy a kettős tömegű is kiment, SACHS kuplung cserét kapott. A CAMFOLLOWer cserélve lett, a 180eKm-nél a vezérlés is.

Az autó jön-megy, "persze" esztétikai hibái vannak. A tetőkárpit lekínálkozott, most kárpitoztatom újra.

 

Szerintetek mi lenne a reális ára?

Dióhéjazást nem kapott, pimpelve nem lett, teljesen gyári állapot, sajnos az extra lista sem túl hosszú benne (nincs tempomat, nincs xenon, kézi 6-os váltó).

 

Ha valaki nagyon rá akar nézni az ügyfélportálon, KAC-602 a rendszáma.

 

Egy árat szeretnék rá kapni, ami reális. 

Egy baja van, amiről tudok: 2 helyen voltam klímásnál, mind a kettő mást mondott. Ha az autó nincs fordulaton és nincs menetszél, akkor a klíma nem megy. Ha olyan 80-90 -el megyek elkezd hűteni, de akkor is olyan 14C-os a levegő. Egyik azt mondta rá klíma kompresszor a másik azt, hogy ventilltor hiba (nem kapcsolt be, ez igaz). A ventit cseréltettem, a hiba megmaradt. Ha a kompresszor a KO, akkor is ~150eFt-ból megvan a csere.

 

Hiába nézem a hahu-t ott egyrészt irreális árak is vannak, másrészt 2.0 TFSI Passat Variant nincs is, vagy ami van, az külföldről behozott. Ez, végig magyar volt.

saválló Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12823

Nem ijesztgeni volt szándékom, ráadásul 2021 az  2021 volt, azóta szerintem sokminden változott szállítási határidő tekintetében.

Mihamarabbi átvételt kívánok!

Előzmény: Barangolo55 (12822)
Barangolo55 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12822

Az elmúlt évben valóban így volt.

A héten a rendelés után a 16.hétre vették át a Passatot.

Lehet, hogy sokan a B9-re várnak.

Engem február vége, március elejével ijesztgetnek.

 

Előzmény: saválló (12821)
saválló Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12821

" Február végére talán meg is jön a Passat Variant Elegant jót felextázva."

Kolléga hasonló Passatot rendelt 2021 májusban, augusztusra ígérték ami tul.képpen be is jött  csak az volt a bibi, hogy 2022 augusztusa lett belőle.

Mindvégig chiphiánnyal mentegetőztek.

Előzmény: Barangolo55 (12820)
Barangolo55 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12820

Köszi az infóért.

Időközben le is adtam a rendelést egy 150Le TDI-re.

Pusztán csak az volt a kérdés a végén, hogy 150Le, vagy 200Le.

De úgy ítéltem meg, hogy a 150 is elég lesz.

Ráadásul ma kaptam egy levelet Vas Vármegyéből, hogy fizessek be 39ezer forintot gyorshajtásért.

A hetvenes táblánál 88km/ órával fotóztak.

A bosszantó az egészben az, hogy 87km/óránál nulla lett volna.

1km/óra volt a határérték.

Szeretek dinamikusan vezetni, de ennek ára van.

Utoljára a reptéri úton Vecsésnél kaptam fotót úgy tíz éve.

Február végére talán meg is jön a Passat Variant Elegant jót felextázva.

A Skoda 1.5 tsi kombit a lányom megkapja.

Előre örömködik, mert csak 76 ezer van benne és Style 150Le.

Még egyszer köszi a javaslatért.

Előzmény: Octi19 (12819)
Octi19 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12819

Nekem egy 2018-as hasonló 150 lovas TDI autóm van DSG váltóval, sosem, és sehol sem éreztem kevésnek a motort, simán pályázok vele 160-180-nal akár tartósan is, és ilyenkor sem fogyaszt 6,5-7 liternél többet! Odafigyelve a fogyasztásra és a sebességhatárokat betartva akár 5 liter alatt is fogyaszthat! Ha belefér a dízel és nincs parád a dízeltől akkor tudom javasolni. Kb.: 10 ezrenként kell AdBlue-t tankolni, de lehet kapni nagyobb áruházakban kannás kiszerelésben is, szóval nem para ha nincs a közeli kutakon. Egy Arteon-nal van kevés tapasztalatom a benzines motorral, szintén DSG-vel, az is jó választás!
Problémákról nagyon nem tudok egyik motornál sem...
A dízelhez kell, hogy legyen alkalma rendszeresen regenerálni, szóval annál a rendszeres városozás kizáró ok, de ahogy írod, a te felhasználási szokásaidhoz bőven jó bármelyik.

Előzmény: Barangolo55 (12816)
Octi19 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 12818
Előzmény: Spanos (12817)
Spanos Creative Commons License 2023.10.11 0 0 12817

Sziasztok!

 

 

1000 éve nem jártam itt. Ki tudna nekem ebben hitelt érdemlően segíteni?

B6 2005-ös Passat Variantom van. Kiégett a jobb első fényszóró H7-es izzója. Gondoltam, kicserélem és jó lesz. Kicseréltem, nem működik továbbra sem.

 

Gondolom, a biztosíték adta meg magát. De még a gépkönyvben sem találom, hogy hol van a jobb első biztosítéknak a helye? Mindenféle gázkisüléses izzót találtam benne, de enyém hagyományos, nem xenon.

 

Valaki tudna benne irányt mutatni?

Barangolo55 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 12816

Szevasztok!
Itt még soha nem jártam.

Most tervezek egy új B8/2 Passatot vásárolni.

Egyedül a motorja nincs még eldöntve.

2.0 Tdi 150Le

2.0 Tsi 190 Le

Nagyon kérném, ha az ilyen motorokkal rendelkezők elmondanák a saját tapasztalataikat.

fogyasztás, problémák, javaslatok.

Évi 15.000km körül szoktam tekerni.

60% autópálya

20% város

20% egyéb

Most 1.5 Tsi Octáviám van.150Le

 

Előre is köszönöm

mica-r Creative Commons License 2023.10.05 0 0 12815

esetleg fojtószelep

Előzmény: Péter Kisss (12814)
Péter Kisss Creative Commons License 2023.10.05 0 0 12814

Leírtam,de akkor újra írom , diag nem mutat semmit,se hibakód,se rendelenesseget, kért - kapott érték jó minden téren, üzemanyag, turbó nyomás stb .. több szaki is nézte, Németországban is...

mica-r Creative Commons License 2023.10.03 0 0 12813

A tippem az, hogy diagnosztikával érdemes keresni a hibát

Előzmény: Péter Kisss (12811)
Péter Kisss Creative Commons License 2023.10.03 0 0 12812

2.0 cr cbab

 Ezt elfelejtettem írni 

Előzmény: Péter Kisss (12811)
Péter Kisss Creative Commons License 2023.10.03 0 0 12811

Sziasztok, hátha...
Jelenség
2200- 3200 között tilt, olyankor ráz is és megtorpan
Kis gázra ( normál gyorsítás)
De ha nagyobb gázzal nagy többségben 3000 körül csinálja vagyis átmegy az alsó tartományon
99% ban 3200 fordulatszámnal többet képtelen gyorsulni ( ráz kb 5 másodpercig ha nem veszem el a gázt olyankor teljesen letilt ( veszuzem rakja magát, elmegy a turbó nyomás is) újraindítás segít csak
De ha pl ráz 2200( normál gázra) elengedem várok egy kicsit és nagyobb gáz akkor tovább megy ennél a tartománynal
Egész üzemanyag rendszer cserélve
Előadat semmi rendelenesseget nem mutat ,kert kapott érték jó , hibakód semmi,se gyári program se írott
EGR dpf off
Tipp?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!