Van egy 2017-es ford c-max eco-box benzinesem... mostanában jelentkező probléma , néha induláskor beesik a kuplung pedál,és nem tudok váltani 1-ből kettőbe...
csak ha megállok,és újra indítom az autót.
Nincs hangja a kuplungnak,ezektől eltekintve jó a váltó.
Mi a véleményetek,mi okozhatja,és mi a megoldás....???
Ford c max 2012. Volt egy kisebb koccanásom (belémjöttek hátúról). Megsérült a hátsó ajtó és a lökhárító. Sérült elemek levétele - javítása - festése után az elemek vissza, majd összerakása. Mitán az autót visszakaptam a szerelőtől a GPS nem működik. A GPS jel a kijelzőn áthúzva, majd kiírja, hogy "Az autó helyzete nem meghatározható". Esetleg mehetnek-e ott az érintett részeknél (hátso ajtó, lökhárító) kábelek, kábelkötegek, csatlakozók amitől eredhet a hiba? Vagy csak véletlen egybeesés?
Van egy 2014-es ford c-max grand-om, mostanában bemelegedés után (hidegen nem) 1-0-ba ránt egyet a powershift, ez is kuka, vagy esetleg egy olajcsere segíthet? Igen, el fogom vinni szervizbe, csak érdekel, hogy egyből nyithatom a buxát, vagy még menthető a dolog tapasztalatok alapján. 166E van benne, a szervizkönyv alapján 60-nál és 120 volt olaj csere benne.
Köszi, azokat láttam. Közben vettem a zárhídra szerelendő zárat, megvettem azt a kereszt alakú műanyag bizbaszt, ami a kulcsos részt összeköti a zárszerkezettel, de valamiért nem megy bele a kulcsos rész végébe a fehér kereszt profilú műanyag, így elakadtam. Nyilván ki kellene szerelni magát a kulcsos részt is, és úgy beleerőltetni ezt az összekötő keresztet, de egyelőre nem akarom szétbontani a kocsi elejét, így marad a ragasztószalagos motortérzárás.:)
Nem tudja valaki, hogy egy Focus C-max motortérzárjánál ha megveszem az új zárszerkezetet 7 ezerért, - és esetleg megint sikerül kinyitnom a motorteret, mint tegnap véletlenül egyszer sikerült, csak vissza kellett zárnom, és újra már nem nyílik- abba bele lehet eszkábálni a gyári zárbetétet, vagy a gyári zárszerkezetből csak roncsolással jön ki az a bovdenes-hengeres rész, ami a kulcsos zárbetéthez van kötve?
Kicsit elkezdett vacakolni a Power-índitásgombom. Ha csak megnyomom simán nem reagál, durvábban nyomom meg, akkor índit. Félek, egyszer ott hagy miatta. Nézegettem, hogy hogyan lehetne kiszedni és esetleg letéemkázni az érintkezőit, de nem jőttem rá. Van valakinek ezzel tapasztalata, írja le légyszi. Előre is kőszi.
Sziasztok. Vettem egy Ford C-MAX Energi autót és a tolató kamera teljesen random módon hol működik, hol nem. A parkoló szenzorok működnek tolatáskor, de a kamera van hogy menet közben mikor még működik, egyszer csak a kép eltünik majd azt írja, hogy a kamera nem elérhető, keressem fel a kereskedőt (persze angolul.) Az autó 2015.11 havi. Tud valaki erről valamit, hogy mi lehet? A csomagtér nyitás csukás nem szokta megoldani, szerintem nem az átvezető kábel. Leállítás kiszállás majd később mikor újra beülök akkor meg van hogy megjavul magától.
Másik probléma a motoros napfénytető roló. Motor működik, de a motort kikötöttem és csak kézzel lehet húzogatni a rolót de nehezen, tehát szorul és a motor ezért nem viszi. A rolót tartó keresztrúd is srégen áll. Ilyet javított már valaki közületek? Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni.
Kuplung benyomaskor a fordulat le esik 400 ra majd megáll a motor ezt csak akkor csinálja mikor kuplungolás történik de minden benyomaskor, menet közbe a fordulat nem ingadozik nem döcög,
És kicsit kellemetlen mikor a 4es kereszteződésnél a közepén leáll.
Hibákat akumlator alacsony feszültség, motorszerviz.
De a hibák törlése után nem visszatérő.
Akumlator hibátlan!
3 autó szerelőnek is fejtörést okoz....
Segítséget kérnék.
Ha lehet az email címemre küldve várom tapasztalatok, megoldásokat köszönöm.
Sziasztok! Egy fékhibával kapcsolatban kérnék segítséget. Menet közben elkezd "puhulni" a pedál, majd teljesen beesik. Amikor rápumpálok felkeményedik egy pillanatra, majd ismét "bekúszik", gyakorlatilag megszűnik a fékerő. Az az érdekes, hogy ha áll az autó egy ideig, megjavul, hetekig problémamentesen használható, aztán minden előzmény nélkül újra jelentkezik a hiba. Fogalmam sincs mi lehet az oka.
2011-es Grand C-Max kormány rásegítő hibát ír. Régebben csak néha, indulás után hirtelen kanyarodáskor állt le néha. Most néhány napos állás után, (amikor letettük működött) már nem indul el a rásegítő motor.
Szokott hiba lenni a tápkábellel? Ha cserés a rásegítő lehet javítani külön, vagy csak a kormányművel egyben cserélhető?
Nem tudja valaki, az első szériás C-Maxok 1,6 100 lovas motorja (HWDA az esetemben) hidrotőkés vagy ezeken kell szelephézagot állítani? Kicsit dízeles hidegen a hangja újabban.:(
Tudom, hogy 2 éves a hozzászólásod, de érdeklődnék, hogy megoldódott e a fűtés probléma! Nemrég vásároltam ugyan ilyen autót, és szintén ez a problémám. Ha sikerült megoldani, mi volt a gond? Előre is köszi a válaszod!
C-Max benzines vásárlását tervezem. Tempomat mindenféleképp szükséges. Ha belefutok tempomat nélküli változatba, van-e, milyen lehetőség "tempomattosítására"? Pl: bontott átépítése vagy más megoldás? Ha a bontott változat menne, milyen azonosító adatokra van szükség ?
Nekem kb. 6km-nél jelzi a hőmérő az üzemi hőfokot, ha akkor bekapcsolom a klímát 21-22 fokra, akkor szépen visszahűl egy kicsit. Ilyen a dízel, csak hosszab útnál működik télen hidegben "normálisan"
Köszi az infót, nagyjából én is igy használom. Annyi még talán, hogy amit leírtam az külső légkeverésre vonatkozott. Ha viszont belsőre van rakva, akkor jobb sokkal a helyzet, még lefele is tartja nagyjából a motorhőmérsékletet. Viszont akkor meg borzasztoan párásodik. Klimahasználatkor, meg ugyanugy kintről szivja a hideg levegőt, ami megint csak lehűti.
Ez ilyen, facen is folyamat megy, hogy termosztát hiba stbstb. Nekem 2011es 1.6tdci van és nem szoktam foglalkozni vele. 65fokig elektromos rásegítés van, így nem hül ki teljesen a víz. Mostanság ha rövid táv/időn megyek akkor 19fokra állítom 1-2 ventire.
Ha hosszabb út akkor automat 21re klima off. Ha lakott részre érek akkor nekem is leesik a vízhőfok. Amint terhelés van akkor vissza áll. Még Baranyában is (Pécs-Villány). MIvel kicsi a hatásfoka így nem termel annyi hőt. Mondjuk azt még mindig nem tudom, hogy a mutatónak hol van a szenzora. Ha a hűtőben akkor persze h lemegy, mert lezár a termosztát és nem kap meleg vizet. Ha nem akkor passz.
Tegnap reggel a mínusz 18 fokban begyújtottam (C-Max 1.6 D), egy kulcsra indult, majd egy fél perc melegedés után leállt. Ha vártam egy kicsit, újra lehetett indítani, de már kb. 2 mp-ig kellett tartani a gyújtást, majd ismét leállt fél perc múlva. Gondoltam, hogy valahol elfagyhatott a gázolaj, valami vezetéken , vagy szűrőben. Vártam délig, a napon hagytam az autót, kb. minusz 6 fokig "melegedett" a levegő, begyújtottam, de ismét elég sokat kellett tartani a kulcsot. Ezután már nem állt le többet, meg is járattam rövidebb távon, amíg felmelegedett a motor teljesen. Ezek szerint a dugulás, fagyás megszűnt,de maradt az elég hosszas gyújtási idő, ami eddig nem volt. Vajon helyrejön,ha plusszok lesznek, vagy valami végleg megkárosodott, gyertyák, szűrők?
Nekem olyan gondom van(2013 as1,6 TDCI 115 LE) Ha elinduláskor megy a fütés, az Istenért se melegszik fel a motor, még el sem indul a mutató. Ha kikapcsolom, akkor elkezd melegedni a motor. Fütést visszakapcsolom, megint lehüti a motort. Hozzá kel tennem, hogy itt Baranyában kevés a sik terep, itt domb le-fel van használva. Hosszú lejtők lefele.
Végül megoldódott a dolog szerencsére. Leszedtem a döglött ablaktörlőkart. Láttam, hogy alatta forog a tengely )rájöttem, hogy a másik tengely, ami nem forgott, annak nem is kell, bontott motor hirdetésben tűnt fel a kép alapján, hogy oda nem is megy a "hajtórúd" a motortól). Visszaszereltem a kart, jól meghúztam a csavarját, most épp működik. Arra tudok gondolni, hogy törléskor megszorult a később működő kar, ettől valahol eltolódott a két kar szinkronja, és összeakadtak, amitől valamiért az addig jól működő kar állt le. Fura, de egyelőre megúsztam a komolyabb szétszerelést.
Ott valami a csonk tengelyen, a toldalon elengedte magát. Lehet pontheggesztés, vagy tömöritve a mozgató karhoz az a kis csonk, amihez rőgzitve van ricnivel a lapát. Ki kel szerelni az egész rudazatot. Biztos javitható házilag.
Na, leszereltem a rossz ablaktörlő kart: Ennek a 2 csonk kiállásából az egyik nem forgatható kézzel, - ahogy a jól működő ablaktörlő kar csonkja sem-, viszont a másik csonk szabadon körbe forog mindkét irányba. Ennél egyébként a kar rögzítő anyacsavarja laza volt, de hiába húztam meg, ettől még nem javult meg a dolog. A kérdés, hogy van ezeknek a csonkoknak a túloldalon valami ellencsavarja, vagy valami, ami kikophatott, és ezért forog az az egy tőcsonk?