Keresés

Részletes keresés

Volvo 8900 Creative Commons License 2024.03.06 0 0 20584

Tegnap megpróbáltam "levadászni", de valószínüleg a telepen lehetett délelőtt, mert az állomáson nem volt, a mai napnak is adok egy esélyt, hátha. 

Előzmény: LLaurent (20583)
LLaurent Creative Commons License 2024.03.06 0 3 20583

Credo Econell Next tartózkodik ma Békéscsabán a karcagi járat révén 7:35 és 14:45 között (9:20 Békéscsaba-Békés 9:50, 9:50 Békés-Békéscsaba 10:20, 14:45 Békéscsaba-Karcag 17:16)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=166527361&t=9137167

 

 

D 20 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 20582

Off:

Valami ilyesmi történt 90sokban nálunk is a 222 444 autókkal.

Arról semmi dokumentációt nem ismerek.

On

Előzmény: robbanómotor (20579)
Volvo 8900 Creative Commons License 2024.03.05 0 1 20581

Kis helyezetjelentés:

 

FLX-728 helyett SWR-589 

SWR-589 helyett SWW-267
SWW-267 (LXN-695) helyett KBJ-868
PRF-925 helyett KSA-677

RDB-660 helyett HYG-626

SRD-401 helyett továbbra is LTE-942

LTE-942 helyett HXT-671

 

 

 

MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2024.03.05 0 2 20580

KSA-677 Békéscsaba - Miskolc

KBJ-868 Békéscsaba - Eger

 

robbanómotor Creative Commons License 2024.02.28 0 0 20579

Hiába archív, akkor is rossz nézni. :D 

Előzmény: Komlósfecskés (20578)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.02.28 0 3 20578

Volt még egy emlékezetes médiamegjelenése, amikor 1997.01.16-án egy szerencsés kimenetelű tömegbaleset részese volt Csabaszabadinál, a makói BHJ-314-gyel együtt. A BHM-934 a szokásos reggeli Medgyesegyháza-Békéscsaba járatán volt, ami akkoriban kicsit korábban indult, így Csabaszabaditól gyakorlatilag együtt ment a Szeged-Tótkomlós-Gyula busszal.

Előzmény: robbanómotor (20573)
7down. Creative Commons License 2024.02.28 0 1 20577

Olybá tűnik, hogy a LTE-942-őn is hosszabbítást igényeltek, mert most 4810-esen kint van.

D 20 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 20576

Okay. Akkor esetleg kotorászok benne... Am érdekes, hogy a csúszkát végighúzva pont nem adja be a buszt a tartalmazó videoban...

(Mert én sem nézem végig a temérdek videot, csak végighúzom alul a lejátszás minevéjét...)

Előzmény: robbanómotor (20575)
robbanómotor Creative Commons License 2024.02.27 0 1 20575

Nem, mert van jobb dolgom is, ugyanakkor elégedettséggel nyugtáztam, hogy Ilkei Csaba szép sorban töltögeti fel a jútyúbra a régi műsorait. Ezt a 260-ast most csak a véletlen hozta. 

Előzmény: D 20 (20574)
D 20 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 20574

Hi!

Átnézted az összes ilyen feltöltést a user-nél?

Előzmény: robbanómotor (20571)
robbanómotor Creative Commons License 2024.02.27 0 2 20573

Eleve ez a busz mintha nem is lett volna még említve a topik történelmében, a kereső legalábbis nem dobta ki pont ezt a rendszámot. 

Mindig is szerettem a hasonló jellegű közéleti műsorokban, ha faluhelyen felvették a buszjáratot vágóképnek, még ha nem is ennyire direktben, mint itt. (A vezér úr meg aztán elújságolhatta, hogy benne lesz a tévében. :)) 

Előzmény: Komlósfecskés (20572)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.02.27 0 2 20572

Ez de jó, köszi hogy hoztad. Valamikor ekkoriban utaztam vele először a 11:00-ás Békéscsaba-Medgyesegyházán. A battonyai akkor még munkanapokon külön, 10:10-kor ment, iskolaidőben az EKG-871-gyel.

Előzmény: robbanómotor (20571)
robbanómotor Creative Commons License 2024.02.27 0 5 20571

BHM-934 pózol a Magyar Televízió érdekvédelmi riportműsorának Pusztaottlakán 1995-ben: 

 

MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2024.02.26 0 1 20570

MXU-907 helyett MRY-939,

LXN-694 helyett FLR-291,

MXU-952 helyett AE BD-666.

Volvo 8900 Creative Commons License 2024.02.24 0 1 20569

HZE-127 a HSX-202 helyére került, a HPR-237 helyére pedig ment a HSX-202, annak a fordának ahol most van a HZE, van gyulai kanyarja is meg az szokott menni a Csaba Metálhoz, szóval tippre logikusabb volt, hogy inkább arra a fordára menjen a helyközis busz, a másikra pedig a helyis.

Előzmény: 7down. (20568)
7down. Creative Commons License 2024.02.24 0 0 20568

Mi a három helyi járatos Ikarus rendszáma?

HZE-127, HSX-202 és HZE-184? 

 

HZE-127 lett a HPR-237 helyére átvezényelve? 

Nem ismerem a csabai kocsikat rendszám szerint, csak Fb képekből.

Ködszitálás Creative Commons License 2024.02.24 0 0 20567

HZE-184 helyett továbbra is szóló Merci jár.

MRY-939 pedig éppen most megy Dobozra (4820/565).

418 128 Creative Commons License 2024.02.21 0 1 20566

Ha a HZE-184 ma is közlekedik, akkor annak friss műszakija lehet, mert az előzőt elvileg 2023.01.18 kapta. 

Meg ott van még talonban 2-3 csuklós Conecto is.

Előzmény: BPO-628 1987 (20565)
BPO-628 1987 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 20565

HZE-127 így, hogy helyis lett és a másik kettő 4 ajtós C80 biztosan húzza még, amíg lehet. 

 

A helyközik könnyebben pótolhatóak, de ott is jó az öreg a háznál.

Előzmény: Volvo 8900 (20561)
Volvo 8900 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 20564

Igen, tudom, én ezért is nem jelentettem ki biztosra mostmár, majd látjuk mi lesz, én is abban bízom, hogy kapnak műszakit, és legalább a még meglévők maradnak, amíg tudnak.

Előzmény: Ködszitálás (20562)
Ködszitálás Creative Commons License 2024.02.21 0 3 20563

JAW-724 Csabán helyizik.

Ködszitálás Creative Commons License 2024.02.21 0 1 20562

Azért mert sokan mondják, még nem lesz igaz.

 

Legalább egy cikket, linket, jogszabályt vagy valamit tegyünk már be ahol erről írnak. 

Előzmény: Volvo 8900 (20561)
Volvo 8900 Creative Commons License 2024.02.21 0 0 20561

Ködszitálás: Ez az Ikarusos dolog olyan, hogy én sem hittem el eddig, viszont most nem egy embertől hallottam, hogy már nem is kéne menjenek, mert 2024-től az EU tiltja az Euro II-es járműveket a tömegközlekedésben, az hogy milyen problémákhoz vezet a selejtezés, az nem hinném, hogy érdekli őket, hisz elég csak ránézni az állományra, a helyiben közlekedő HZE-127-re, vagy az újkígyósi fordára, ahol az LTE-942 helyett a mai napig nincs semmi konkrét, és ez megy több hónapja, az LTE-nek most járt le a műszakija, nagyon kíváncsi leszek, hogy fog-e még kapni, jelenleg még elég a hosszabbítás, de azt maximum március közepéig tudják eltolni. Ha az LTE nem kap műszakit, akkor egyik sem fog sajnos, hiába lesz a megyében hatalmas nagy káosz. 

 

MAN Lion's Classic SÜ313: HXU-115-ben is Euro II-es motor van, szóval az is búcsúzik, ha úgy van

 

IVE-630: LIW-790 és LIW-792 elvileg felújításon vannak, szóval nem kell őket selejtnek tekintni (remélhetőleg)

 

csimbum01: KBK-844-ben ha jól tudom Euro III-as motor van (ha nem, akkor bocsánat), szóval az még maradhat, bár nincs túl jó állapotban...

Ködszitálás Creative Commons License 2024.02.20 0 3 20560

"Az ikarusok ebben az évben közlekednek utoljára, nem kapnak új műszakit!"

 

Ezt már szerintem harmadik éve hallom, hogy most aztán év végéig és nincs tovább, aztán mégis mennek.

Ha lesz új jármű akkor nyilván a régiektől el lehet köszönni. Azonban új beszerzés hiányában, a selejtezés újabb problémákhoz vezethet.

Előzmény: IVE-630 (20552)
MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 20559

A sort folytatva ott áll az FLX-336, (aminek nem sok idő jutott nálunk a megyében), az orosházi KWX-467, és egy bajai származású KZX-196 (ami kérdéses hogy mit is keres itt).

Előzmény: Volvo 8900 (20554)
MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 20558

Így van... TGN-061, HZE-127, HZE-184, LTE-942, HSX-202 is ebbe a kategóriába tartozik :)

Előzmény: csimbum01 (20556)
csimbum01 Creative Commons License 2024.02.20 0 1 20557

Így van.

Előzmény: Szolnoki fotós (20555)
csimbum01 Creative Commons License 2024.02.20 0 0 20556

HXT-671 is Ikarus..Sőt KBK-844 is..

Előzmény: IVE-630 (20552)
Szolnoki fotós Creative Commons License 2024.02.20 0 0 20555

Sziasztok!
A KWX-462 még mindig Pusztaottlakán a faházában "pihen" forda után?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!