Sőt, volt itt nyáron még MRZ-382 is. Ez is és az MRZ-393 is csak kölcsönbe volt Veszprémből. Az MRZ-381 ami eleve siófoki kocsi, átfogó szervizen és motorfelújításon volt Pécsen a MAN szervizben és amíg vissza nem tért addig ez a két kocsi volt helyette. Egészen pontosan július közepétől nyár végéig a 382 és szeptember, októberben a 393.
Érdekes, mert az itt OFF HNP-290 és HIA-049 lekérdezése után a JSZP az alábbi szöveget dobta ki: "A rendszám nem került kiadásra" - ezek szerint azokat is hamarosan árverezni fogják?
Egészen pontosan 2023 augusztus elején került Siófokra. A Siófokiak kisírtak egy fix tartalék helyis kocsit ha valamelyik MAN vagy a két Credo valamelyike tartósan javít vagy lerobban. Ha jól hallottam, akkor Győrből a selejtsorról "menekült"meg. Siófokon tartaléknak még elmegy 1-2 évet.
Egy olyan kérdésem.lennr hogy jó emlékszem annó CCT-434 (KT 280)vol t piros matrica szélvedőjen. Ha igen nincs valakinek egy képe ról makett festés miatt kellene.
Sajnos alig maradt fenn pár példány, az ára is irreális néha, így én se tudom bővíteni a gyűjteményt ami hiányos.
Ezek egyfajta korlenyomatok, de az , hogy személyes kötődés meg fotó is van így " élő" lett egy picit.
Farossal nemzetközi járattal közlekedni kihívás volt, hiszen felkészültnek kellett lenni, a legkisebb műszaki hiba is komoly gond volt nem volt mobiltelefonos segítségkérés stb.
Mivel 70-es évek végén utaztam már, a korabeli gépkocsivezetők vidámabbak, segítőkészebbek voltak és barátságosak , ez maradt meg bennem. Jobb munkalégkör volt, mindenki aki tudott segített a masiknak.
Ez az ami a mai korból hiányzik, a korabeli jegyekkel meg a retró járművekkel együtt...
Általános iskolásként boldogan vittem a menetrendkönyveket papírgyűjtéskor,jó súlya volt.Manapság milyen érdekes lenne belelapozni néha.Érdekes Jugoszláviában mennyi megállója volt a Kaposvárról induló járatnak.
Feltűnt, hogy akkoriban Jugoszláviában a különböző helyközi busz társaságok milyen kicsi (midi ?) autóbuszokat üzemeltettek menetrendszerinti járatként.
1970-71 es negatív tekercsen volt néhány kép erről a járatról.Feltételezem a képeket a Bjelovári autóbuszállomáson készítette édesapám. Talán egy két szezont üzemelt a járat.GC 08-58 volt a busza ebben az időszakban.
1971 és 1972 es tőlem 35 kilométerre van, úgyhogy türelmed kérem. 1969-es kötetnek lehetett egy nemzetközi melléklete, mert a kötetben csak belföldi járstok vannak ami sajnos nincs meg hozzá.