Elvileg hétfő-szerda-péntek a napja, de az utóbbi időben többször kimaradt. Diósjenőre vagy már a 7:17-es előtt odaérnek, vagy fél tíz körül, és utána már rögtön mennek is föl Romhányba, hiszen már nem kell személyvonatra várniuk. M43 a gépe és 4-16 eltolhatú oldalfalú kocsival megy, néha egy tartálykocsival az Erdőkémia vagy nyitott teherkocsikkal valami erdészeti farakodás számára.
De minek? AS szerint megy az egész, a szerbek az éppen rendelkezésükre álló eröforrások függvényében hordják a vonatokat, mi meg rájuk várunk. Nyáron azért nincs mozdonyuk, mert kell a tengerpartra, most meg összetörtek kettöt.
Köszi, ezt tudtam, h Sgss-y 703, de részletes képeket nem találtam még eddig a NET-en... és akkor a franciák 200-as teherkocsijáról még nem is szóltam:(
Uj tagként had osszam meg egy szerényke kis megfigyelésemet a tehervonati menetrenddel kapcsolatban..én minden nap reggel 8:45-8:55 körül megfigylelem ahogy Ferencváros felől érkezik egy tehervonat, Kőbánya kispestre,bár nem tudom hogy tényleg mindennap e mert nem szo szerint mindennap járok arra de mondjuk 5-ből 3 alkalommal igen...
az anyatopicban már feltettem a kérdést, de nem reagált még senki.
szeretném ha vki érdemi információt adna arról, hogy a 20-as vonalon mennyi tehervonat közlekedik naponta, milyen (nemzetközi, kombi, gyorteher, belföldi, irány, csomóponti, iparvágábny, tolatós, stb.) utóbbiak Veszprém állomásra vonatkozóan.
A visontai Mátrai Erőműről van szó? Ott Bobók vannak. Bükkábrány és Visonta között akarja maga intézni a szállításokat, vagy csak ösztönözni a MÁV Cargót, hogy jó ajánlatot adjon. Mert ha nem... :)
Egyébként azok a szenes vonatok ideálisak lennének a magánvasutaknak, mind az ilyenre hajtanak. Nincs velük sok gond. Van pár vágány Bükkábrányban, a vonali Szili beállítja a teljes vonatot, a rakodógép végigmegy mellette, szalagon jön a bányából a szén. Aztán csak rááll az elejére, és elhúzza Visontára. Ott eddig is az ipari gép vette át, és tolta a kocsiürítőre.
Csak tudjátok, nagy volumenű, hosszú távú teherfuvarozást nem lehet ellátni egy M32-essel... de még a MÁVtól villanygépet+kocsikat hosszútávon bérelni is drága...
No, ezért is merészkedtem gondolni a helyi jelentőségű forgalmat.