Honnan tudod, hogy a "fel" működik? Ha kihúzod a kulcsot felmegy magától a végállásba? Onnan nincs feljebb.
A kapcsolót hogyan ellenőrizted? Testet kapcsol az ülésmemória modul(ez a sofőrülésben van) különböző bemeneteire,az állító motorokat pedig ez a modul vezérli ki.
Üdv Márkatársak!Az alany egy e39 528i Touring.Elektromos kormányoszlop hibával kapcsolatban kérnék segítséget tőletek.Egyik napról a másik napra nem tudom lefelé állítanom a kormányomat, a ki és be irány és a fel működnek. Bajuszkapcsoló jó.Esetleg valakinek ötlete, hol keressem a hibát, vagy valaki találkozott már ilyen hibával?Előre is köszönöm az esetleges segítséget!
Nekem van mindegyikből, jobb autó mint az E 39,bár nézőpont kérdése. Egy tippem van ,ne a legaljáról válassz, a 2 literes benzinest kerüld el és ha az autó kinn a szabadban parkol, akkor olyat vegyél amin nincs tetőablak.
Segítséget szeretnék kérni egy 2002-es E39 520D-vel kapcsolatban. Röviden: eső után merült akksi fogad. Valahol/valami beázhat. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, tippje esetleg? Eddig nem láttam beázási nyomokat sehol. Esőmentes, zárt állapotban egyébként rendben van az áramfelvétele, "elalvás" után lemegy 97mA-re.
Felkerestem a reflektorklinika.hu-t es kertem arajanlatot. 130.000+Afa a ket lampa felujitasa. Az szerintem nagyon sok, pont a felere gondoltam, de hatha valakit erdekel itt, ha van penz, akkor van ilyenre lehetoseg.
Bura csere lesz ez, ahogy javasoltad eloszor. Megneztem, igazad van, nem is annyira veszesen draga, csak napi hasznalatban van a kocsi. igy ciki egy kicsit a par napos kieses. Nem tudtok valakit aki foglalkozik vele?
Rábeszélhetnek a búra polírozására is vagy polírozás+fóliázására is.
Én a tapasztalataim osztanám meg,aztán döntsd el:
-A csak polírozás hetekig lesz csak jó. Az eljárással ki kell szedni a karcokat,ergo lecsiszolnak róla egy UV védő réteget és a szép karcmentes felület csak egy ideig tart, utána rosszabb lesz, mint volt.
-Ha fóliázzák is,valaki csak egy "sima" fóliát tesz rá,aminek semmi köze az UV védelemhez.
-Ha megfelelő fólia kerül rá,talán ez a legjobb, de sokszor ez sem tartós megoldás. A szélei idővel megsérülhetnek,(autómosás,szembeszél bogarak stb..) és nagyon csúnya lesz.
Viszont, ennek annyira, de annyira sz@r a lámpája, hogy az nm létezik. Nektek milyen? mit lehet ezzel tenni? tudtok valami trükköt esetleg? Foglalkozik valaki a lámákkal az országban?
Nagyon köszönöm előre is a segítséget!
Csaba
This price concerns the pair of rail (as I see on pictures) or on piece.
Akkor jobb is,hogy nem kínlódtam vele sokáig, viszont legalább már jó lett így a programozás után, van tolatólámpa és műszaki is. E90es BMWhez is értesz? A hiba amit kiolvastam a kocsiból az az , hogy a forgattyús tengely nincs szinkronban a szívó oldali vezérműtengellyel. Erre azt mondtam a tulajnak , hogy valószínűleg a vanos kerékkel lesz gond, a tünet pedig az mellé, hogy az autó sokadik tekerésre indul el , vagy éppen el sem indul elsőre. Viszont most , hogy visszahozta kocsit azt mondta, miután kitöröltem a hibát nem jött vissza a motorkontroll lámpa és én sem látom benne ezt a szinkron hibát jelenleg, viszont ugyanúgy nehezen indul, csak most elindul első próbálkozásra de hosszasan teker mire elkapja. Van esetleg valami ötleted?
Hát igen azt tudom, sajnos az nincs benne. Gondolom ahhoz már kellene az autó is, meg most már mindegy is mert kifizettem, viszont most az lenne a lényeg, hogy műszakizni tudjon az autó, aztán maradékot megcsináltatnám veled ha lesz rá lehetőség. Egyébként próbálkoztam vele én is míg nem jelentkeztél, gondolkoztam olyan dolgokon, hogy mi lenne ha az eredeti tachoból kimásolnám az adatokat majd csinálnék egy új Fsw Pswt majd ezt beírnám az újba. Ez így működhetett volna? Na a lényeg az volt , hogy a régi kombit nem is tudtam aztán olvasni, mert folyton hibát dobott. Aztán így ez az ötlet meghiúsult.
Egyenlőre ráérsz mert Ebayen találtam egy hirdetést és kifizettem a 60 eurót érte , amiben a tag azt ígéri , hogy elküldöm neki a Kombit amit vettem, a VIN. Numerral és így ő meg tudja csinálni a gyári állapotú kódolást. Mit gondolsz erről? Mert azóta , hogy nem beszéltünk hárman mondták, hogy meg tudják valószínűleg csinálni, de aztán nem sikerült nekik, így a valószínű az lett, hogy nem lett. Bemásolom a címet , hátha tudsz rá mondani valamit.
Nekem ojan probléma akat az 98 525tdsel hogy ha nincs tompitot cagy hejzet fény kapcsolva akor müködik az irányjelzöm de viszont ha fel van kapcsolva a menet fény akor viszont nem müködik az irányjelzöm