A csupaszon felfújt belső elég torz alakokat tud felvenni, hisz nincs körülötte a külső, ami kordában tartja. De a jobbfajta belsőkkel (Schwalbe, Panaracer, Continental, Maxxis) nem lesz ilyen gond.
Félve kérdezem meg, hogy véletlenül nem ZAC2000 felnid van?
Én a helyedben a külsőt nézném meg. Ahol döcög (kidudorodik) valószínűleg szakadt a szövet. Ez látszik is (belső felén rojtos cérnaszálak, a gumi tapinthatóan vékonyabb).
Van egy 28-as trekking biciklim, a városban használom csak. A gyári belsőre az van írva, hogy 47-622 28x1,75. Úgy gondoltam, hogy lassan kicserélem, mert már itt lenne az ideje az állapota miatt. Az a bajom, hogy egyszerűen nem találtam eddig olyan belsőt, ami tökéletes lett volna. Általában az volt minddel a bajom, hogy ha felfújom őket, akkor a szelep két oldalán kiöblösödnek, a szelepnél pedig elvékonyodnak. Pedig még nem is érték el azt a keménységet, amit szerettem volna. Az eredeti gumi nem ilyen, az végig egyenletes átmérőjű marad felfújva is. Sajnos azon nincs feltüntetve a gyártó. Ez azért zavar engem, mert emiatt menet közben folyamatosan döcög a biciklim. Nem tud valaki ajánlani nekem egy biztosan jó, de megfizethető márkát/típust? Legutóbb egy - állítólag az átlagnál jobb minőségű - Semperit-tel próbálkoztam, az eredmény dettó ugyanaz. (Biztosam lámer kérdés, de hát ez van).
Outisokhoz fordulnék kérdéssel. Trekking bringám van,de szeretnék rá vékonyabb slick gumit/úgy kézelem haladósabb mint a normál/ Olcsóbb gumikat néztem ki első sorban: conti super sport,conti sport contact,vittoria roma.Ha valaki tudna segiteni,hogy milyenek örülnék neki.Előre is köszönöm.
Jó nyilván, de nem 9rugós gumi kéne, illetve soknak érzem. Egyébként 23masban 205g. Ezért kéne inkább 220g körűl, mert az nyílván olcsóbb lenne. Találtam még michelin pro2 race-t(220g) 7700ért. Meg 8-ért 195g-os schwalbe ultremo-t. De jobb lenne 4 ezerért valami.:)
Tökéletes választás városba/túrákhoz/trekking használatra, kompromisszumok nélkül.
Teljes vízelvezetés, a középső sáv telített mintázata alacsony gördülési ellenállást biztosít, míg az oldalsó barázdák kanyarban is tökéletes úttartást biztosítanak.
SmartGuard defektvédelem (5m-es speciális gumiból készült betét)
Tömeg: 980g
Ha MTB-d van és 26" és keveset mész terepre, akkor ajánlom!
"De ennek az az ára, hogy ezt eggyáltalán nem érdemes terepen használni, mert túl nagyok a bütykök, és annyira kopik, hogy nem igaz."
Nem érdemes terepen használni egy terepgumit? Pedig azt arra szánták. Ha betonon blokkolod a kereket, akkor a legdrágább gumi is ott fog hagyni magából 1millimétert.
"A versenyen nem volt defektem, pedig nem kíméltem..."
A defekt általában nem a gumitól függ, hanem a szerencsétől. A kevláros gumit is ki lehet nyírni ha bemászol valami hegyes-köves-tüskés szarra és pont úgy szedsz fel valamit, hogy átszúrja.
Tegnap az utolsó pillanatban vettem egy gumit a bp-i ridebike-ban. Mátramarton előtti utolsó pillanatra gondolok.
WTB Weirwolf. Hát ez a gumi csoda! (3990ft volt) Az én tapasztalataim szerint csoda.
A versenyen nem volt defektem, pedig nem kíméltem...
Erdei ösvényen 35-el száguldottam a kanyarban, és nem volt semmi kícsúszásom.
Bírta a felütést, jó volt az írányíthatósága...
De ennek az az ára, hogy ezt eggyáltalán nem érdemes terepen használni, mert túl nagyok a bütykök, és annyira kopik, hogy nem igaz. Egyszer gyorsan álta meg vele betonon, és verseny végén megnéztem a gumit és 5cm-es felületen 1mm-es kopást vettem észre (ezt úgyvettem észre, hogya bütykökön mintázat van, és az lekopott.)