Érdeklődnék, hogy Winkler Nórát nem lehet-e kapni ilyen kis, hordozható verzióban, amit haza tudnék vinni magammal? Amúgy a Wahorn András jól megöregedett. De azért még vicces.
A Second Life akkor piszkálta fel a kultúra iránt fogékony közönséget, amikor kiderült, hogy hatalmas zseton van benne. Ugyanez van az építészettel: a képernyő aljára biggyesztett info-sávban más se volt látható, csak hogy ez 25 millió, az 14 milliárd, amaz meg 8 zillió.
És a színházfinanszírozás meg színházigazgató-jelölés égető problémája az smafu? Hogy így meg úgy a minisztérium, meg a közpénzek, meg a tököm bánja mi? Meg hogy az egyik öt laptopot vett adóforinton, mivel csak öt laptoppal bírta megszublimálni a művészi önkifejezés határát, meg ilyenek... Szerintem van az, amikor már a néző és a műsorcsináló is lusta keresgélni a neten, aztán ott találkoznak a tv előtt és ostobán bámulnak egymásra, nem?
Érti-e valaki, hogy mit akarnak ezek az emberek? Miért ez az állandó hisztéria és mindent átható bornírtság? Ahelyett, hogy elegánsan és elnézően hallgatnánk, folyton meg kell vitatnunk minden hülye nyomorát. Szegény Galambosinak annyi baja van, erre pont egy ilyen faszsággal baszogatják. Na mindegy.
A magam részéről sajnos már nem tudom nagyon mellre szívni ezeket a tévés majmokat. Mindenki a csókosa valakinek, mindenki kapar valahol. Ezek most a tévében kaparnak, mert ott van a legtöbb pénz. Megcsinálja a magánszámát, megkapja a pénzét, játssza magát a haverjai előtt, aztán teljes egészében el lesz felejtve. "Ja, te vagy az a köcsög abból a szarból?", mondják majd neki.
A hangjáról tényleg nem tehet senki, de akkor menjen a nyomtatott sajtóba. Az a baj hogy Baló legjobb tanítványa, ameddig Ő nem megy nyugdíjba addig E.G.-ban is "gyönyörködhetünk". Baló is monnyon le!!!
Hát igen. A hangjáról nem tehet a jóember, arról meg, hogy ez az amerikaias, agresszív nyomulás végtelenül undorít, én nem tehetek. Mindenesetre létezik egyfajta ilyen retro hozzáállás, amolyan elnéző megbocsátás bizonyos körökben, amely szerint "olyan, amilyen, de szakmailag csúcs", pedig vannak már szuperjó beszédszintetizátorok meg ilyen optikai tuning effektek, amikkel elviselhetővé lehetne tenni egy-egy médiazombit. Vagy egyenesen csinálna magának egy fasza avatart, oszt a Second Life-ból jelentkezne folyton... Amúgy, ha a Müllner Dóráról vagy Dús Polettről van szó, én őt nem láttam sose a Kh-ban. De biztos tehetséges csaj.
Mostmár hónapok, évek óta hallgatom-nézem Erdős Gábort, de nem tudok megbarátkozni a hangjával. Szomorú vagyok hogy még kb. 25 éve van a nyugdíjazásáig. (Mint Baló legjobb tanítványának, fix helye van a tv-ben, piros pulóveres utazóként teljesen érdektelen riportfilmeket is csinálhatott a nagyvilágban.)
Nekem Monica Vitti "magyar unokahúga " tetszett a legjobban, de őt átrakták taxizni, pedig nem volt butább, igaz okosabb se a többinél.
Mitől jó egy interjú? Ha jó kérdéseket tesznek fel és utána elég időt hagynak a vendégnek arra, hogy értelmesen kifejtse a mondanivalóját. Miért kell, hogy egy interjú jó legyen? Mert egy korszerű médium valószínűleg már nem fogja a hátán cipelni azokat, akik szar interjúkat csinálnak. Miért csinál szar interjúkat Rózsa Péter? Mert egy korszerűtlen médiumban megteheti, senki nem szól rá, továbbá senkit nem is érdekel. Miért nem szól senki Rózsa Péternek, hogy tegyen fel jó kérdéseket az interjúalanyainak, majd maradjon csöndben és hallgassa végig, amit azok mondani szeretnének? Mert a manus hatalmas egójával senki nem mer kekeckedni, gondolom. Minek gyárt egy divatjamúlt médium olyan kultúrális műsort, amiben kultúrán kívül perui remetétől a vasútbuziig minden van, és amiben Winkler Nórán kívül egy kultúrált ember sincs? Hát mert ki nem szarja le, mi megy a Barátok közt után, hétköznap éjjel a tévében?!
Tegnap annyit csíptem el a műsorból, hogy a Galamb nevű műsorvezető rágógumival a szájában odavetette a Forte gyár emberének, hogy "Hányan dolgoztak itt?". A hanghordozása alapján azt is mondhatta volna, hogy "És ki a kurva anyád vagy te, hogy állva beszélsz énhozzám?!", de hát kultúradásban ilyet mégse lehet. Van az a másik kultúrember, aki meg bármit kérdez, az úgy hangzik, hogy: "Hallod, fingom nincs ki vagy és mit akarsz a műsoromban, de nem is érdekel, úgyhogy kussoljál, mert itt én kérdezek!" Na.
Sziasztok! Új vagyok itt és noha semmi baj nincs a Kultúrházzal, mivel úgy szar az egész, ahogy van, amihez viszont az élet minden területén már rég hozzászoktunk, azért közreadnám jobbító javaslataimat: 1. Minden műsort Winkler Nórának kellene vezetnie, és amikor beszélget valakivel, folyamatosan csak őt kellene mutatni. Mivel a vendégek jobbára teljesen érdektelenek. 2. Winkler Nórának teljes kreatív szabadságot kellene adni a műsor szerkezetét és tartalmát illetően. Ha bujtatott reklámmal akarja telerakni a műsort, legalább a barátnőit reklámozná, nem pedig Para-Kovács Imre vállalkozásait ( Videobomb, Moszkva tér ). 3. Tulajdonképpen az MTV összes műsorát a Winkler Nórának kellene vezetnie, úgy mint főzős, ruhás, utazós, művészetes, lottós, stb műsor Winkler Nórával.
Utolsó sorban azért emlékezzünk meg a tényről, hogy ezekben a kultúrműsorokban időről-időre feltűnnek valami penetráns személyes ambiciótól fűtött férfiak is, akiket mind modoruk, mind külső megjelenésük és általános habitusuk okán képernyőképtelennek ítélnénk első látásra, később azonban kiderül, hogy valóban azok. Ők a reménysugár miden magamutogató, karrierista köcsög számára, és ez így van jól.
Senki nem szokta nézni? Pedig ma is érdekes téma van kilátásban.
Műsorvezető: Galamb - A beszélgetés művészete. Őszinte vallomások a Playboyban. Nagyinterjúk: egy világszerte híres erotikus magazin oldalhajtásai. A kultúrház vendége Fiala János, újságíró. - Preparált állatokból csocsóasztal, felsálból nemiszervek. Gyomorforgató képzőművészet a Taxidermiában. Kultúra, szórakozás, szabadidő napról napra
Látod lafni, felcsigáztál mindenkit. Momentán ez az ominózus Ferkó kép olyan legendás lett, mit Columbo felesége: mindenki úgy tudja, hogy létezik, de még senki se látta. ;)