Hazajövök és erre látom, hogy jól tönkre akarják tenni az egészet. Nyilván direkt számolják csütörtök-pénteken a népet. Hétvégét is akarnak ritkítani, ezért szombatot is néznek. 15%-ot akarnak kiszedni. Amúgy 5%-kal növekedett az utasszám egyedülálló módon, mert amúgy mindenhol csökkent a városi közlekedést használók száma. A rendszer nullszaldós,a Volán számainak nem kell hinni. Hinni a templomban kell, az első sorban...
Összefogás-Összefogás-Összefogás
Én már alig vagyok itthon, ezt most az utasoknak kell megvívni a várossal. Amiben tudunk segítünk :)
Már szóltam miatta. Valószínűleg direkt számolnak pénteken a nagy szakemberek. Fészbúkon elindítottam egy lájkolást, de csak összefogásal lehet megakadályozni a járatritkítást. Amúgy minden Volán piaci napokon szokott számolni...
Nem vagyok egy nagy bicajos ,ha mozogni kell akkor inkább séta. Úgy gondolom,hogy Szekszárdon a legnagyobb gond az kerékpárutak minősége és a gyalogos/keréppáros nem törödömsége azzal kapcsolatban,hogy hol kéne menni.(tegyük hozzá,hogy jó sok iq-ja lehetett annak aki 2 párhuzamos sárga csikkal megoldotta a kerékpárutat a garaygimi környékén.) Ha nem is szint különbséggel,de legalább 1 sor oszloppal elválaszthatnák.
Kikészülök inkább a sok hülyeségen ami otthon megy, de már nem érdekel tulajdonképpen... Az egész helyzet reménytelen. Akkora még mindig az autóslobbi a hivatalban, hogy labdába se rúgnak még a többségben lévő gyalogosok sem.
Friss felmérés szerint 17% megy mindenhová autóval Szekszárdon és 10% busszal. 35% gyalogos, a többiről vhogy nincs adat :D
- Nagyon rossz kerékpárutak, újvárosi bekötés hiánya
- Kivilágítatlan szőlőhegyi szakasz
- Keskeny, balesetveszélyes
- Kiegészítő lámpák hiánya
- Domborzati nehézségek (Bottyán-hegy, Alisca stb.) miatt a város lakosságának majdnem a fele nem érintett
- Kevés nagykapacitású tárólóhely
- B+R megoldások hiánya. (Pl.: Csatárig sűrűn járó buszokról át lehetne szállni a bicajra és azzal kimenni a csatári völgybe) Az 5-ös és 4-es buszokat ha be lehetne kellően sűríteni, akkor kerékpárszállítási lehetőséget is el tudnék képzelni rajtuk. A 7-es buszokon akár most is megléphető lenne. Szerintem egész jó lenne, ha reggel le lehetne gurulni a Bottyán-hegyről bringával és délután bicajt fel lehetne tenni a buszra.
Ma Magyarországon sehol sem könnyű, és nem lehet általánosítani. A munkanélküliségről elhíresült Borsodban pl. a barátnőm pikk-pakk talált egy szuper munkát, és azt mondja, protekció, vagy egyéb segítség nélkül. Ugyanaz a végzettsége, mint nekem, még továbbképzésre is együtt jártunk.
Itt, Szekszárdon kapcsolatok nélkül elveszett az ember. De azt kell mondjam, nagyon lassan javulgat a helyzet. Én legalábbis egyre több hirdetést találok, még, ha nekem nem is jönnek össze. Valakit csak felvesznek ezekre a helyekre is. Csak ki kell várni a soromat. :)
Önkéntes munkát én is sokat találok, meg olyat, hogy "Adminisztratív munka - nem baj, ha csak kicsit tudja kezelni a számítógépet" :D Pont tegnap olvastam. Nem jelentkeztem rá. :)
Amúgy egyébként nem szabad elhinni, hogy itt Pesten több a minőségi munka. Minden hülyeséget el lehet vállalni, de a jobb állásokba úgy kapaszkodnak, mint szikláról zuhanó ember az utolsó fűszálba. Egyetem mellett semmi lehetőségem nincsen, pedig aztán vannak cégek ahol be kell segíteni--->ÖNKÉNTESEN... :(
Cikk mindenképpen lesz belőle, bár ide nem terveztem beküldeni, de lehet, hogy még meggondolom magam. :) Amúgy most se tudom, spontán megnyilatkozás volt-e, vagy egy fergeteges színészi alakítás. Lehet, hogy kandi kamera, és majd adásba kerül valamelyik nagy nézettségű kereskedelmi csatornán. :D Akkor majd biztos sokat fogok röhögni magamon. El nem tudom képzelni, hogy egy ilyen ember miként küzdötte fel magát a jelenlegi pozíciójába, és miért vagyok én évek óta munkanélküli. Nem mintha olyan nagyra tartanám magam, de legalább nem ömlenek a számból a trágár szavak egy hivatalos megbeszélésen. És előző este még 11-ig itt ültem a gép előtt, angolt gyakoroltam, meg nézegettem az állásportálok által közölt általános interjú kérdéseket. Persze, amikor elhangzott az első f.sz (nagyjából 1,5 perc után), akkor már sejtettem, hogy itt nem kell majd vesződni az angol társalgással. :D Csak néztem ki a fejemből bután, teljesen letaglózott az egész. Alig bírtam megszólalni, tény és való: rosszul teljesítettem. De mindegy, élménynek jó volt (az első forduló tényleg nagyon pozitív, akkor a cégvezetővel beszélgettem), megtartom belőle, ami hasznos, és elfelejtem, ami, hogy is mondjam... nem vált épülésemre. :D
Ja! Azt is megtudtam, hogy aki hetente 2-3x sportol, annak jobb a házasélete. :D Gondoltam, ez az infó még nektek is jól jöhet. :D
Köszi! Még nem kaptam választ, de úgy sejtem, hogy mostanában nem leszek Ferropatent-dolgozó. Illetve, biztos, hogy nem, mert a megadott feltételekkel nem vállalhatom. 7-től 4-ig tartana a munkaidő, ez alapon is azt jelentené, hogy a gyerekem reggel fél 7-től du. 5-ig van az oviban. De azt is kikötötték az interjún, hogy heti 2-3 alkalommal 1-2 óra túlóra garantált. Na, emiatt számomra vállalhatatlan.
De örülök, hogy bepróbálkoztam, sokat dobott az önbizalmamon, hogy behívtak a 2. körre is, 120-ból bekerültem az első 3-ba. Az első forduló életem legkellemesebb interjúja volt, pedig részt vettem már néhányon sajnos. A 2. forduló meg szerintem világszerte egyedi, gyanítom, hogy soha senkinek ilyenben nem volt része, csak nekünk, a 3 esélyesnek. :D Legalábbis gondolom, hogy a cégtulaj a másik két hölggyel is ugyanolyan ősprimitív stílusban trágárkodott, mint velem.
Hát tényleg nem egyszerű sötétben melózni menni. Kinnt dolgozók én is a Keselyűsi útom majdnem a tejipari. 16-30 végzek és nincs busz. Sötétben tényleg kalandos, tavaly is végig méregetett egy roma banda. Hát szószerint majdnem becartam. Barátnőmmel beszéltem kellene egy vipera szerű fegyver, persze olyan ami legális. Ajánlották a gázspray, de ilyen állapotban magamat fújnám le szerintem. Kerékpárral nem lehet mindig menni dolgozni. Hogy néznék ki vajon ha egy jó nagy bottal mennék dolgozni, mint az ősemberek mikor vadászni mentek. Körmömet befesteném vörösre....
Köszi! Holnap világosban megyek, aztán meg talán nem is kell mennem többet. Állásinterjú lesz ugyanis, úgyhogy, ha lesz pár üres percetek, szoríthattok értem. :)
Nagyon köszönöm, a 6-osok ideálisak lesznek nekem! Azt túlzás kérdeznem, hogy merre van ott kint a prérin buszmegálló? :) Úgy értem, a Ferropatenthez viszonyítva sokat kell gyalogolni? Persze majd meglátom, ha ott leszek. Nem önmagában a gyaloglástól félek amúgy, hanem attól, ha mondjuk télen, sötétben kell km-eket menni ott a kietlen pusztában. :)
Kis segítséget kérnék. A Ferropatenthez kellene eljutnom. Milyen buszok járnak arrafelé? Ha jól sejtem, a 8-as és a 8A-s helyijárat. De amikor a Volán menetrendjébe beírtam, azt láttam, hogy kb. 20 percenként járnak erre a buszok a kórháztól és vissza. Ezek milyen járatok? Távolságiak? Mert a 8-as és a 8A-s jóval ritkábban jár. És jól feltételezem, hogy Ebespuszta megállóban kell leszállnom? Ez kb. milyen messze van a Ferropatenttől? Sokat kell még gyalogolni?
Életemben csak 1x jártam arra, akkor is taxival, úgyhogy köszi, ha segít valaki!
Bocsánat, lehet kicsit túl erős vltam, csak az összefogás lett volna a Gemenc GP-ben is a lényeg, de ezt persze nem látták be. Nagyon tudom sajnálni a dolgot. Akár még mindig UCI minősítéses lehetne...