Ma a 2037-esen jött elő a hiba, egy vagy két lámpával később tudtunk csak indulni a Móriczról, ami azért a délutáni csúcsban a körúton nagyon nem mindegy.
A 2007-es combino már többször is produkált érdekes jelenségeket. Amit leírtál, hogy állva maradt a végállomáson olyan már többször is volt, de olyan is volt már, ha jól emlékszem, hogy menet közben állt le két megálló között és cak a rendszer teljes ujraindítása után volt hajlandó ismét mozgásba lendülni. Bár ilyet lehet, hogy több kocsi is csinált, de viszonylag gyakori utazásaim alkalmával én is csak a 2007-nél tapasztalatm ilyen érdekes jelenségeket.
Más: ma számomra érdekes jelenséget produkált a 2007-es Combino a Móriczon. Indulás előtt, a menetirányváltó vagy a kulcs elfordításakor leállt minden segédüzem (ventillátor, kijelzők stb.), csak minden harmadik fénycső maradt égve (kvázi vészvilágítás), és ajtót sem lehetett nyitni. Már kezdtem hinni, hogy fekve maradtunk és lesz "szerencsém" az ajtó vésznyitó működését is megtapasztalni, de rövid rádiózás és kapcsolgatás után helyreállt a világ rendje.
A városban egyébként több közlekedési csomópontban is felmondta reggelre a lámpa a szolgálatot, így az Irinyi-Karinthy is sárgán villog reggel óta.
A BKV-hajójáratokat aztán tényleg annyira fontos bemondani, hogy ez megelőzi a Boráros téren pl. a 2-es villamos, vagy az Erzsébeti és Gyáli buszokat is amikre aztán jóval több utas száll át. És ez a tendencia valószínűleg még hosszú távon így is marad, minden igyekezet (menjen munkába hajóval) ellenére is.