Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Sziasztok! Colt Z30 (CZ3, CZC, CZT, stb.) központi kijelző hibáival bátran keressetek, tudok segíteni! A javítás rövid határidővel, profi technológiával történik és tartós megoldást ad a gondokra. Akár ki-be szereléssel is (Gyömrőn), de jöhet-mehet postával, futárral, foxpost csomagautomatával, bárhogy. mitsukijelzo@gmail.com
Valamint gyári Colt rádiók típushibáinak javítását is vállalom (recseg, újraindul, nem kapcsol be, bizonyos gombokra nem/hibásan reagál, stb.). Az európai piacra szánt modelleknél AUX (3.5mm sztereó Jack aljzat) bemenet utólagos beépítése is megoldható, így a telefonunk, laptopunk, mp3 lejátszónk csatlakoztatásával hallgathatunk zenét az autóban.
További infó a mitsukijelzo@gmail.com e-mail címen kérhető.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Mitsubishi colt cz3 2006os, 1.1es motorral. Kigyullad az aksi lámpa (ez tudom mire utal) de ami a legfurcsább hogy az alapjárat annyira ingadozik hogy a kocsi 5 percenként lefullad. Ezelőtt gyulladt már ki a check engine lámpa is, olyankor mindig kicsit lomhább az autó de következő indításnál semmi gond és a lámpa is elalszik 2 nap alatt. Az ingadozás probléma tegnap jött elő, most a lámpa nem gyulladt ki.
Van egy 1500 és 2000 fordulatszám közötti erős, csapágyszerű búgó hang a motorból. Hidegen erősebb, melegen halkul. Egyértelműen a motorból jön, váltó, difi kizárva. Ékszíjat levettem, a búgó hang maradt, tehát a segédberendezések is kizárva. Az lenne a kérdésem, hogy hol van még golyóscsapágy a motorban, ami ilyen hangot adhat pl. a vezérműnél esetleg van?).
Honnan lehet megkülönböztetniazt, hogy ClearTech technológiával készült az 1.3 Invite Coltom 2013 júniusi és Svájcból hoztam. Az előző tulajdonos forgalmijában az van beírva, hogy Mitsubishi Colt 1.3 CT Az ülésfűtésen kívül full extrás, még telefonkihangosító is van benne.
Kb egy hónapja tönkrement a hütőventillátor,kikopott a fix csapágy rész és elolvadt az alaplap ami a szénkeféket tartja,a 40A biztositékot leolvasztotta.Gondoltam veszek egy új ventit és cserélem a biztit és kész,de sajnos az uj ventivel is kiverte a biztit.Az új ventinek közvetlen áramot adva működik,ha venti nincs bekötve az áramkörbe akkor a bizti sem olvad le.
Szóval:bizti,relé,vezetékek rendben,venti közvetlen az aksira kötve rendben.
Ha valakinek van valami ötlete azt nagyon megköszönöm!
Sziasztok! Én még új vagyok itt és nehány napja a 98-as kis coltomhoz érkezett egy fiatalabb tesó, egy 2005ös Colt CZ3. Lenne egy olyan problémám, hogy a fedélzeti computer nem világít (ha fényszorót kapcsolok se) és az időt sem tudom beállítani, illetve azt tapasztaltam, hogy amikor lezártam az autót, akkor zölden világított a kijelző, de semmit nem mutatott. Nem jártam még így. A volt tulaj azt mondta, ő be tudta állítani az órát.
Továbbá, cikázott a km óra. :(
Valaki tud segíteni, mit tehetek az ügy érdekében vagy hogyan tudnám beállitani?
A napokban vàsároltam egy Mitsubishi Coltot. 2006 os évjàrat 1.3 motorral. A probléma a következő:
Gyujtàst ràadom automatikusan kapcsolja a tompitottat, az index karon kivan kapcsolva és vilàgítàs de vilàgít. Hogy tudnàm ezt kikapcsolni? Illetve van valami tipushiba amire figyelnem kell?
Mennyire megbizható ez a motor? Tudomàsom szerint làncos a vezérlése mennyi a csere periódus?
Colt 1.1 invite 2007, klímája rossz. Még nem derült ki mi a baja, de felkészülve a legrosszabbra keresgéltem klímakompresszort. Jelenleg egy DENSO 447220-9687 van benne és sok helyen azt írják, hogy az alábbiak is megfelelnek, mert csereszabatosak:
DENSO
447220-9682
447220-9683
447220-9684
447220-9685
Ez valóban így van? Miben térnek el ezek az egyes típusok azon túl, hogy az utolsó számjegyük más?
A mai napon vettem egy 2011.es Mitsubishi colt 1.1 cleartec típusú gépkocsit mely Start Stop rendszerrel ellátott. Amikor felnyitottam a motorhaztetőt akkor szembesültem vele hogy nem olyan akkumulátor van benne ami Start Stop hoz kell. A szerelő azt mondta hogy agm akkumulátor kell bele. Az interneten olvasgattam és találtam agm illetve efp típusút. Csak azt nem tudom hogy melyik kell bele. Esetleg ha valaki tudná azt megköszönnem.
Továbbá észrevettem hogy a jobb első kerékjarati burkolaton azba kis fedő(pattintos ) hiányzik. Tudja valaki esetleg hogy olyat lehet e külön venni és nem kompletten az egészet.
A múlt héten szert tettünk egy 2009-es Mitsubishi Colt 1.3 Inform-ra. Az autó lekövethető előélete ellenére sajnos nincs meg a kezelési útmutató. A márkakereskedőnél nem tudok venni, az interneten nem találtam semmit...
2005-ös MITSUBISHI Colt 1.5 DI-D Invite ajtóinak belső műanyag borítása kezd kopni és fel hólyagosodni.Ezt hogy lehet javítani vagy lehet csak azt a részt cserélni vagy kárpitozni?
Remélem van köztetek olyan aki tud segíteni. Adva van egy 2007-es CZ3-as 1.5 benzin/gáz Colt. Dugóba csorogva, egyszer csak letiltja a kocsit (max 40 Km/h és fordulat is alig). P0222 és P2135-ös hibakódokat dobja. Már kapott új akkumulátort, katalizátort és fojtószelepet, de a hiba még sem oldódott meg.
Köszi a választ. Arra már én is rájöttem, hogy a fedélzeti számítógép kiírt adatai nagyon sokszor nem fedik a valóságot, ezért én is az elfogyasztott üzemanyag mennyiség és megtett km. osztásából számolgattam... A magas fogyasztáshoz nagyban hozzájárult az is, hogy a munkahelyem 4 km.-re van a házamtól és ez kevés ahhoz, hogy a motor be tudjon melegedni ráadásul elég nagy hidegek is voltak.... de közben még rájöttem a valódi hiba okára is és leírom hátha valaki ugyanígy jár mint én és akkor tudja orvosolni. Szóval: van egy cső a levegőszűrő és a turbó között, egyszerű gumi cső kb. 30 cm., nem is tudom miért kerül 15000 ft-be... na ebbe a csőbe, közvetlenül a turbó előtt, bekötődik még egy cső, ami azt hivatott szolgálni, hogy az úgynevezett karter gázokat bevezesse a szívó rendszerbe. Ennél a bekötésnél nekem ez a gumi szépen elpuhult és szét szakadt, ennek következtében pedig a motor úgy is hozzájutott egy kis levegőhöz, hogy arról a légtömeg mérő nem szerzett tudomást(mivel a szakadás a légtömeg mérő és a turbó között volt) és ezáltal az üzemanyag keverési arányok nem sikerültek a legjobban. Most megragasztottam amíg nem érkezik meg az új cső és már is látványos a javulás pedig nem is sikerült 100%-ig megragasztani.
Egy 2009-es robotizált váltós Coltom van. Ma háromszor csinálta azt, hogy menet közben a műszerfalon a sebességfokozat jelzőn a 0 elkezdett villogni, és sípoló hangot adott.