Én igazából az áramszedőket is féltem, nehogy azokat is "megtalálja" véletlenül valaki...mi a francnak kellett leszedni őket...:S egyébként nagyon is bután mutatnak szedő nélkül a kocsik, mint valami BHÉV - munkavonat kb... :-(((
Minden tiszteletem Meszleny Andrásé, de azért most már kezd az ő zugligeti kuplerájából elegem lenni. Egykor a villamosvégállomás és környéke egy kedvelt túristaközpont volt, mára pedig sikerült egy balkáni koszfészekké zülleszteni. Nem tudom elfogadni, hogy egy olyan szépségű völgy, mint Zugliget felső része, egy lakókocsikkal, és sátrakkal agyonzsúfolt, nyáron túristák elől elzárt terület legyen. Ki kellene füstölni onnan végre azt az egész bandát, vissza kellene vinni újra több túraútvonalat a végállomásig, az épületben pedig egy egész évben nyitvatartó vendéglőt kellene nyitni. Ez akár egy információs központ szerepet is kaphatna: árulni kellene mindenféle kiadványokat, szórólapokat a budai hegyekről, s ki kellene tenni az épület nyitott részén egy nagy térképet, úgy, ahogy az régen is volt.
A másik dolog, amely miatt újra meg újra felhúzom magam, az a két 1000-es ügye. Ha a tulaj valóban olyan nagy barátja volna a villamosoknak, mint ahogy azt korábban hangoztatta, valószínűleg nem hagyta volna ilyen állapotba jutni őket. 10 éve még minden megvolt a kocsik tetején: a tetőellenállások, az áramszedők, stb., mára már ezeknek vagy lába kélt, vagy a közelben hevernek félredobva, hasonlóan az egyik kocsi menetkapcsolójához! A belső tér állapotát, meg az egyre rohadó, több helyen horpadt, hiányos kasznit még nem is említettem...