Keresés

Részletes keresés

Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18193

Es 250:

Amúgy az aksija sajna,

nem bírta, cserès lett...

Előzmény: abes (18184)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18192

Még a vita után is örülök Nektek!

Az meg kinek, mi esik le,

abból, hogy később elmegyek, 

mert szeretnék ..

Az már nem az én Saram,

főleg, amit hallok vissza rólam...

Az már a Ti bizonyítványotok..

Sajnos.

 

Túraról:

Néztem,  s alig várom hogy menjek.

S bízok benne, hogy megyek.

Mikor?

Lehetséges néhány hét múlva,

mert adtak szabit,

Meg kell értsem, "ez nem így megy,

hogy most ebben a hónapban "

de később meglátjuk "

S a vita, a telefon,

meg a többi rólam,

nem kellene ismétlem.

Jó a vidik, (első  nem megy),

képeket is várok, s remélem,

majd Ti is az enyémeket.

Gondolom...

Előzmény: Főnix 500 (18191)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18191

Nos, akkor beòllozom ide Teknőc Túrákbòl:

 

"Akkor jó túrát Nektek, 

jó érzés, ha egy tervezett túratervem

 nagyrészt megvalósul...

(Vaskapu rész lett volna külön Munthe része..)

Nem tudtam, hogy idén nyárra kerjek erre szabit..

(Április 20 előtt kellett volna írásban)

Részemről úgy néz ki, hogy máskor megyek el,

egyedül, ahogy Jelenleg látom, Valamikor... 

Ez van.

Ezért kell nekem előre latni.

Áprilisban elmondtam, Orfűn,

hogy az algoritmus dobott pár napot,

ki kellett használni ( igy lett az orfűi)...

Mert másképp nem tudok túrázni.

Nem én szabom a szabit,

csak kérhetek előre írásban,

s akkor se biztos."

 

Szerintem ez pozitív...

Később is egy ideig jól reagáltam...

Amíg nem ment félre...

Sztem.

Előzmény: abes (18190)
abes Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18190

Főnix!

Biztos, értem.
Tudod ilyenkor arra számítana az ember hogy:
Na meséljetek milyen volt?

Hova érdemes, hova nem.
Stb, stb.

Én is egy csomó helyre nem jutok el, de örülök más élményének.

abes Creative Commons License 2024.06.24 0 1 18189

Igen.
Majd ha lesz egy kis idő írok róla bővebben.
Még vissza kell menni, mert na van még látnivaló bőven.

Előzmény: Versity (18187)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18188

Azt pedig végképp

visszautasítottom:

Nem vagyok se "önző"..

Sem "azt várom hogy

meghajoljon előttem Bárki is!"

Sem azt, hogy "fizessen a túrámon "

Idézve a hozzám vágott telefon

részleteiből ...

Gondolom, ( nem)ez az összvèlmény

A megbeszélések után?

 

S attól függetlenül, ha túráimon

a részvevő egyenes kéréssel szólt,

igyekeztem mindig is figyelembe venni,

s teljesíteni a kérést .

Erre is minden túrán volt példa,

nem egy esetben.

 

Valamint nem vagyok" megsértődött" se.

(Hogy elmegyek oda, később, egyedül ,stb.)

Ha Ennyire nem tetszik,

avagy ha ennyire gond volt,

Akkor nem értem, miért kellett eljönni?

 

Ha nem tetszik?

Avagy akkor normálisan szólni?

(Volt változtatás, kihagyás ugyebár?)

S miért kellett ennyire elfajulni?

 

Előzmény: Főnix 500 (18186)
Versity Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18187

👌szép helyeken jártatok!

Előzmény: abes (18184)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18186
Előzmény: Főnix 500 (18185)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.24 0 0 18185

Ismétlem, egy túra megszervezése, tervezése, levezetése

igen komoly munka...

S igen, van aki szerint "ezért nem kapok pénzt, tény,..

akkor meg minek veszem ennyire komolyan? "

Másiknak ez hivatása, s részéről talán

túlzottan( is) érdeklődik, s jegyzi magának..

 

S igen, rossz, ha az embertől a saját túráját,

társaságát hirtelen elveszik. 

S utána még ha (!) csöndesen,

egyedül elmegy, még jobban meg bántják vele.

Meg hogy: "Hogy érjem be azzal, hogy nem valósítom meg". Társaságert.."

Elhiszem, s elfogadom,

hogy a túrámion több esetben résztvevők

már többet akarnak,

avagy már megváltozott az igényük...

(Általában ekkor engedem őket el, saját útjaira,

ha már az en utam nem jó..)

S ezért több esetben maguk részére formálni próbálták a túrákat.

 

Amit szerveztem, elsősorban az érdeklődésem,

s másodsorban szólt a társaság érdeklődéséről.

S igen, voltak akiket csak motorozás, sodródás érdekelt,

-S volt aki még nálam is ezerszer jobban igényelte a kultúrát a túrán színesebb látnivalókat...

S volt aki meg több fürdőt, Termált szeretett volna..

Egyénileg, egy társas túrán nem tudsz, s nem lehet mindenki igényeit megvalósítani Társas túrán. Csak egyénileg...

 

Persze, mindenki csak a maga oldaláról nézte, bírálta, befolyásolta volna, egyre jobban azt,

amit megcsináltam, megszerveztem, vagy lebonyolítottam.

Egyre "több kész p..sa, meleg Malé" visszajelzést, rossz megjegyzést, sőt , befolyást kaptam,

ami miatt egyre inkább megkeseredett a szám íze.

 

Ha megnézem jobban miről szóltak a saját túráim,

a saját érdeklődésem, -Saját kikapcsolódásomról- szólt.

Nem mások kikapcsolódását kerestem.

Igen, nem szolgáltatás, s nem pénzért.

Mert akkor az lenne..

Önmagamért volt a Teknőc Túrák, aki eljön,

leírtam, mire számolhat.

Aki eljött tudta, hogy erről szól. Le is van/ volt írva.(!)

Társaság, ha volt, a jó ráadás, a plusz volt.

S ha kihagytak, a saját által szervezet utamról,

mert hirtelen megcsinálja magának, saját társaságomban,

igen, akkor érthető, hogy kikugliztak, kiütöttek a saját tervezett, megszervezet turamròl.

 

 

Ezt( is) lazán vettem, hogy a magamnak tervezett utat

magamnak megcsinálom csöndesen egyedül. Legalább laza lesz. (Gondoltam, csak én és az út, nem kell túravezetőnek lenni saját túrámon) Nem volt ezzel se bajom.

Baj ott van, hogy aki lenyúlta, érezte, hogy nem volt fair.

S amit próbált tenni, az csak növelte azt, hogy ide jutott a helyzet..

 

Nem kérek mások sajnálatából,

avagy hirtelen más útból másféle,

mert a tervezett konkrét út érdekelt ,

azért építettem terveztem Oda!!

Se Románia, sem Horvát...

 

S ha más megcsinálja, -főleg egy hivatásos szakmabeli -

Akkor tuti, hogy nem rossz a túraterv, őszintén, főleg, hogy előtte sokszor mondta hogy mennyire színes, sokrétű, s mennyire ki tud kapcsolódni, mint szakmabeli)

ha így jobb, főleg, hogy ez a szakmája is)saját utam, saját tervem ez, évtizedek óta, mint Neki is.

Összetettük, hogy együtt, de Ő másképp döntött, tett.

Elfogadtam, megyek, ahogy tudok, s kész.

Saját utamon, saját tervemen.

Megértem, hogy már nem jön oda senki, "mert már volt".

Tudtam, tudom. Ennyi..

Én nem voltam rajta, menni fogok, mert Azért készítettem, készültem...Ahogy, aki most elment oda. Pontosan azért.

Nem harag, nem megbántás.

Aki annak érzi, saját gondja.

Nem tettem semmit hogy az legyen.

Csak a saját utamon megyek, aki volt azon, örömmel veszem.

(De jogom van elmenni a saját túratervemem, Nekem is.

Nem?)

Önmagam útjaira Aki eljött, eljött, szivesen, örömmel vettem.

De ha problémás ez, Akkor egyedül leszek,

s elfogadom, hogy már nem jó, az, ahogy Eddig jó volt.

Engem érdekel az út, látnivalók, kultúra, s okkal megyek arra, okkal nézek meg bármit is.

Van, hogy órák napok, hetek töltök egy egy túraterv készítésével.

Miért? Lásd a a mellékelt linket...

Igen, ez bizony, komoly szakma, s hivatás...

Hogy ezért én sose kertem se pénzt, sem mást...

Azért mert Önmagamnak szerveztem elsősorban,

aki pedig eljött, az " tudta" hogy "Teknőc Túrán" vesz részt.

S volt is leírás, hogy ez miről szólt.. M

ár a társaság vissza jelzései szerint több kell,

csak akkor működne, ha Társaságnak(tagok igények szerint) szervezném, de az már nem Teknőc Túra...Nem?

Szervezet, társasági igényeket kielégítő szolgáltatás...

Túraszervező es lebonyolító által, akinek ez a szakmája.

De ez nem én vagyok, csak Teknőc Túrákat viszem, ami eddig a leginkább -magam- kikapcsolódásara, igényére terveztem, vittem, s örömmel vettem ha valaki eljött, s elfogadta a Túráim színvonalát.

Akiknek ez gond, elengedem általában, 

Részemről semmi harag,

ha akar, megtalál a saját kis utjaimon...

Teknőc Túrán.. Saját  túrán, ha akar,

feltételek eddig is ott voltak az oldalon...

 

Előzmény: abes (18184)
abes Creative Commons License 2024.06.23 0 0 18184

Simán.
Román oldal is megérne egy misét.

Majdnem kismotoros tempót tartottunk. ES250 jól bírta. Zoli előtt is le a kalappal.

V2 engem nagyon masszírozott, és a piros lámpáknál a jobb lábamra úgy tolta ki a meleget, hogy el kellett emelnem a burkolattól a lábamat.

Ezzel a motorral ez az 600 km környéke a limit.
Szélvédelem 110-120 körül még elviselhető, ott még a rezonancia is tűrhető.

Előzmény: Munthe (18181)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.23 0 0 18183

Viszont jó kis csapat alakult,

 

Lesznek még jó túrák ott...

Ideje leválnom Rólatok,

S elfogadni a helyzetet.

 

 

Előzmény: abes (18179)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.22 0 0 18182

Már el lett döntve...

-ha jól emlékszem.

Ahogy, azelőtt megbeszéltük...

Megirtuk... Nem baj.

S megértem. 

Beleuntam...

 

Jobb igy Mindenkinek.

Nincs lázadás,

se korai kelés miatt,

se a neten iras miatt..

(Mert telefonon nekem,

nehéz ugyebár)

 

S nem lesz baj, a többiben se..

Ami még elérhető a Túrákban, -tervek

használjátok, -akár lementhető-,

amíg még létezik.. .

 

Előzmény: Munthe (18181)
Munthe Creative Commons License 2024.06.22 0 0 18181

Azt még nem tudhatod. Simán visszamegyünk még egyszer.

Előzmény: Főnix 500 (18180)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.22 0 0 18180

Majd megyek én is, egyedül...

Előzmény: abes (18179)
abes Creative Commons License 2024.06.22 0 0 18179

Elmentünk csavarogni:

1. nap


https://www.youtube.com/watch?v=7L7IBP9F9KI

2. nap

https://youtu.be/re9Q_ZhRmgM

3. nap
https://youtu.be/gd-e14Z8c_g

 

Jól esett, jól elfáradtunk. :-)

 

Képek később.

Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.12 0 0 18178

 

 

Aki volt már a túráimon, tudja, hogy elég"csendes kisutakon,

kismotoros, tájnézős, de mégis haladós, tömegnélkülöző,

ritka látnivalók, túracélpontok, sajátos hangulatú, de élvezhető".

Jelzéseket kapok vissza.

Gyakran "némi belső út" is,

leginkább sátras, csöndes, kies, olcsó kempingekkel.

 

Szeretek egyedül is menni, szeretek időt adni a tájnak,

látnivalóknak, szeretek eltávolodni a "mókuskeréktől".

S bizony jól esik este egy kupa bor, esetleg szalonnasütés,

vagy némi +gasztronómia is, Tény.

Ahogy szeretem ha belefér, némi gyógyfürdő, termál,

vagy egy szép tó, mint ahogy nappal  kötelező a kávé is.

2-3, max 5 napba bele tervezve, külföld

(vagy nagyobb,országkerülő) esetén akár egy hét is.

 

Ahogy elnéztem, 50-500 cm3 elférnek az emberek, 

Ezeken a (Teknőc) túrákon, ha nem "speedes" vezető...

Akarat, s Kompromisszum, ja,

meg a túravezető tudásán és csapat hozzáállásán múlik még.

Főleg, ha fél literen ketten vannak, + túrafelszerelés.

Akkor, bizony, az is "megszelídül," némileg.

 

S az 50-es gép legalább

(!) AM5-ös blokk,(AM6) (5, 7, 8, 10 ló)

avagy Tunnig simson,(5-11 ló)

-pláne, (egy) kissúllyú vezetővel.

Több esetben is igazolva...

Ezek a gépek csak nevük, és méretük miatt mopedek,

ezek már a kismotorokat súrolják erősen alulról.

Sőt, azok is..

 

S itthon, (a megyében) is,

van még olyan út,

ahol van mint még látni...

 

 

 

 

Előzmény: Munthe (18177)
Munthe Creative Commons License 2024.06.11 0 1 18177

Az biztos, hogy a mecseki túra, a kihalt utakon remekül sikerült és bőven elég volt a 125-ös motor. Még sok ilyen kirándulásra elmennék.

Őrültből, öngyilkos jelöltből pedig rengeteg van az utóbbi időben, csak az a baj, hogy épp ezek a jelöltek ölik meg a szembe jövőt, ők pedig megússzák élve.

Előzmény: Főnix 500 (18174)
Versity Creative Commons License 2024.06.11 0 0 18176

...otthonról...

Előzmény: Versity (18175)
Versity Creative Commons License 2024.06.11 0 1 18175

🙂persze igazad van,de ebből nem az "állandó harcot" akartam kihozni...ahogy írod,ez a magyar jelen. Igazából mindegy is,csak úgy végigfutott rajtam ez a gondolat,és igen,más szemszögből nézem most..,és rohadtul nem vagyok nyugodt,mikor egyedül távozik el othonról a motorral🫣,dehát ez van,ez az élet rendje! Tetszik neki egyenlőre,aztán majd megedződik,és tudja majd már a saját útját járni....viszont addig is kurva jó érzés "fogni a kezét"!

Előzmény: Főnix 500 (18174)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.06.11 0 0 18174

 

Mi az életbiztosítás?

Motorozás maga? Avagy kicsivel vagy nagy?

Kerékpár vagy autó?

Egyik sem..

Sőt maga a közlekedés, sőt az Élet sem.

Élni mindig is veszélyes volt, de..

Előbb útóbb Mindenki meghal...

 

Avagy Burt Monroe szerint:

 

A leggyorsabb Indián...részlet (5 perc....) (youtube.com)

 

 

Persze, mert magad már megszoktad a veszélyt,

-De most van Kit féltened…

Ez is ilyen téma.

Ugyanaz végül is, csak más szemszögből.

 

 

Állandó harc?

 

Attól függ hol mentek.

Moped, se kismotor sem (valljuk be) Pályára,

sem elsőrendű országútra való.

Mint ahogy a legtöbb kerékpár se a minden napra van,

avagy ha tudsz olyan kis utakat ahol zéró a forgalom,

vagy full védett kerékpárút,

vagy zéró forgalmú mellékút.

 

 

De nem olyan utakon,

 ahol 5-10 méterenként letolnak, vagy elütni akarnak.

Se kerékpár, se moped, sem kismotor, sem lassú chopper..

Ezt is sokan tagadják, még azok is(!!!)

 akik csak max hétvégén kerülő, menekülő utakon kerékpároznak…

De igazán nem mennek olyan utakon,

ahol Veszélyes, még akkor se ha felfestett útszéli kerékpárút van,

„mert veszélyes.. Persze, nem arra megyek”

Ez kb. ugyan az, hogy kismotorral felmész pályára,

mert lehet, de ott szinte letolják az embert 80-90 km/h val,

max 100 km/h... Ez ilyen téma.

Mindig az a fontos, merre mentek, s mivel.

Erre jön az erőltetett szakzsargon: forgalom ritmusa,

van kevés rész igazság, de könnyen elvihető.

Mert mindig van, aki gyorsabb a másiknál,

s az hogy menekül az ember a másik előtt,

az is ugyanolyan balesetveszély, avagy nagyobb, mintha előznének.

 

 

Legutóbbi tapasztalat amikor 55-ösön lassan mentünk Mecsekbe,

s volt velünk egy moped is, visszaakart fordulni,

s inkább jött volna egy nagyobb motorral.

Mélykútnál, mikor említettem, hogy kevesebb,

mint 10 km után már nem 55-ös nagy forgalmú,

s nem kamionok között haladunk majd,

hanem nulla forgalmú úton.. maradt.

 

S láttam Tataháza után már élvezte a táj,

s a kis út forgalommentességét...

Majd Mecsekben is a kis utakat.

Mindannyian.

Ez tehát ilyen bicikli.

Nektek szimplán csak a kisutak

jöjjenek szóba, mellék utak..

S idővel majd ha Akar,

lesz nagyobb, vagy terepmotor, avagy bármi..

 

Annak meg semmi értelme, hogy adok-kapok: megelőződ,

Ő visszaelőz, majd lelassít, mert észre sem veszi,

hogy mikor utánad ment 1,2-1,3* volt gyorsabb..

Mert beelőz, s belassul sokszor a te sebességedhez

képest már csak 80%-ában megy előtted.

 

Számokkal:

mikor mögötted van, azon van, hogy meg előzzön,

pedig Te is 90 km/h-val haladsz országúton.

Ő 110-130 km/h megy, majd beelőz, elmegy,

majd szűk 10 km-en belül utoléred, mert alig megy 80 km/h körülivel.

S most te előznéd meg, de ekkor gyorsít, mert „jajaj, ne már..”

Ergo, a lassú kétkerekezés kis utakra, mellékutakra, kis forgalomra

s biztonságos helyekre(kerékpárút, elkerített) való.

Ez egy ilyen bicikli, szó szerint.

 

Hiszen Te is a nagy forgalom és minden napra vetted a 300-ast..

Nem? ;) :)

 

Arról meg hogy milyen a "forgalomritmusa"

meg a "vezetési kényszer", arról elég saját Hazánk "kis flusztráltságát"

nézni, olyan a "közlekedési morál" is.

Azaz nevezhetjük bárhogy, egy s ua. ..

Előzmény: Versity (18173)
Versity Creative Commons License 2024.06.11 0 0 18173

Ismét tekeregtünk egy jót a Gerecsében,és a végén a Pilisben kötöttünk ki😀! Ez a kép a Dobogókőre felvezető uton készült. Azért nem egyszerű a kismotoros élete...nem egy életbiztosítás...A sok hülye autós,meg a rengeteg idióta motoros...Néhányan életveszélyesen közlekednek. Szörnyű ezt így végignézni a gyerek háta mögött menve. Mikor egyedül motorozok,akkor ez annyira nem tűnik fel,mert hiszen munkámra való tekintettel már annyi mindent láttam,tapasztaltam,hogy már meg sem lepődök,szinte közönyössé váltam a közlekedési morál helyzetén. Viszont így,hogy látom magam előtt a fiam közlekedni,így tűnik fel igazán,hogy mennyire is kiszolgáltatott egy kismotoros. Így egy kicsit megérintett ez a rálátás módja a közlekedésnek.  A türelmetlen autósok..persze valahol megértem azt az oldalt is,de akkor az a módja,hogy már szinte tol a lökhárítóval?...vagy a kanyarból szembe közöli a záróvonalat,mert mondjuk keménynek érzi magát?.vagy az idióta motoros szembe...nyélennnél is gyorsabban...szó szerint fekszik a kanyarba...baszki,...a Rossi sehol sincs hozzájuk...de ugye a fizikát megbaszni ők sem tudják,vagy a csaj,a felmálházott túraendúróval...gondolom,hogy csaj volt,mert rózsaszínű mintás ruhája volt(vagy egy meleg gender),aki még a kanyar előtt ránkelőzött,majd a gyereket hangyányira leszorítva alíg bírta bevenni a kanyart....Azért mondjuk szerencsére nem ez volt a nagy átlag. Hazafelé például a héregi szerpenti előtt utolért minket egy személyautós csapat,és egészen Tarjánig szépen követtek minket,nem próbáltak életveszélyes manőverrel elénk kerülni,hogy mondjuk öttel gyorsabban menjenek. Bár ott a fiam is csapta neki rendesen😄,úgy a lehetőségekhez képest! Úgyhogy levonva tanulságot,jó ez a kismotorozás,de ez állandó harc lesz még 2 évig a közlekedő káros "elemekkel" szemben🤣! Nemsokára egy egy ismét tartalmas útra készülünk. Tetszik neki ez a "túrásabb" kerülés. Igazából nekem is jólesik. Legalább a Versity is kimozdul egy picit a mókuskerékből. 

Versity Creative Commons License 2024.06.11 0 1 18172

Én és a fiam😉!

Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18171

"Egyszerűen a mechanika és a nők

nem kompatibilisek egymással.... ;-)"

Ja- ja.. Tapasztalom Én is...

Főleg mióta, van yaris a feneke alatt..

Hatványozottan azóta, főleg!!!

Előzmény: motorbubus (18168)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18170

 

Erről beszéltél:

 

"Akkor inkább CBF125.

Kis kerék nagy hátrány, de"

Az a régi modell 17", 

Az új 18".

 

Ebben szegmensben sok van...

Honda: monkey, dax... még.

Brixtonnak crossfire xs.

Bennelli TNT...

Sok "kis élmény motor" van,

vagy "városi kanyarvadász .."

12" kerék mind.

 

Előzmény: abes (18169)
abes Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18169

12" Gromhoz képest bármi nagy. :-D

Előzmény: Főnix 500 (18166)
motorbubus Creative Commons License 2024.05.24 0 2 18168

Itt nem a Ducatival volt a probléma.... :-)  És ami volt, az sem műszaki vagy minőségbeli.... inkább a felhasználói oldalon jelentkeztek a bajok... :-)

 

Az új tulaj imádja, pár napon belül már többszáz km-t motorozott vele, bármiféle probléma nélkül.  Egyszerűen a mechanika és a nők nem kompatibilisek egymással.... ;-)

Előzmény: Főnix 500 (18167)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18167

Azért meg bejáratva sincs.

Ducati? 

Azt hittem, jobb minőségű.

Ktm Duke 390 M0 ingázni jó.

Pályára is. 

Nekem már sok volna,

a nem létező motoros stílusomra.

😉😄😁

Előzmény: motorbubus (18165)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.24 0 0 18166

Azért a régiek se kiskerekűek...

Viszont az új cb125f ek 18".

A motron x nord 17"....

Előzmény: abes (18164)
motorbubus Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18165

Bizony 390-es.... :-) 

Sikerült rábeszélnem az asszonyt, hogy az öreg Ducati-t cserélje valami fiatalabbra. Persze volt előzménye is a dolognak. A Ducati idén már 24+ éves volt, karburátoros... 70.000+ km-el...

Minden tavasszal volt vele valami macera, ezért az asszony már alig merte hasznáni, mert tartott tőle, hogy lerobban vele... 

 

Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a kezdeti macera után, a Ducati általában végigcsinálta a szezont probléma nélkül. Lényeg a lényeg, hogy sikerült meggyőznöm...

Ilyen KTM (az újabb) már volt egyszer nálunk kölcsönben, kipróbálásra. Akkor is tetszett neki, de még eléggé drágák voltak.

 

Beígértem neki, hogy ha választ az öreg Ducati helyett valami jóval fiatalabb gépet, akkor beszállok én is.... mert ha a városba kellett menni, akkor én is szívesebben ültem a kisebb gépre.

 

A Ducati két nap alatt elkelt...

 

Elkezdtük nézegeti a Duke-okat...először a 200-as példányokat. Leharcolt példányokat találtunk, jó  drágán. Meg az tényleg csak ideig-óráig felelt volna meg az elvárásoknak (M0-ás, néha autópálya is...)

Szóval inkább áttértünk a 390-esekre. Néhányat megnéztünk, aztán az ismeretségi körben bukant fel a képen látható példány. 

 

Örök igazság, hogy ami valakinek szerencsétlenség...az másnak szerencse. Ezt a példányt egy hölgy vásárolta, a férjével együtt.... a férj egy 790-est vett. Sajnos egy-két évvel később kiderült, hogy a férj beteg.... ezért mindketten lerakták a motort. Most a férj motorja is eladó.... alig ~6000km-el.

Mi pedig kedvező áron elhoztuk a 390-est.... 1820km-el.... 

Előzmény: Főnix 500 (18157)
abes Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18164

Akkor inkább CBF125.
Kis kerék nagy hátrány, de így biztos nagyobb volt a móka.

Előzmény: Munthe (18163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!