Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2004.12.22 0 0 137
Hali!

Régi öreg Stylus 300-asom elromlott, help. Nem akarok újat venni.... a patron kiürült, legalábbis ezt jelezte, de a fekete totál elfogyott. Vettem új patront, és ebben sincs fekete szín! Minden szín OK-s, gyönyörű, csak fekete nincs sehol. Mi a fene baja van?
glad Creative Commons License 2004.11.25 0 0 136
Előzmény: ukillingmemekillingu (134)
Veszpremi Creative Commons License 2004.11.24 0 0 135
3 nap után cserére kötelezettek, a jótállási füzetben is le szokták írni. Kérd!
Előzmény: ukillingmemekillingu (134)
ukillingmemekillingu Creative Commons License 2004.11.24 0 0 134

Hii!Nem tud vki olyan honlapot, vagy linket ahonnét a munkajogi illetve fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ( hülyén hangzik de pillanatnyilag nem tudtam értelemsebben megfogalmazni) ill fogyasztó jogaival kapcsolatban tájékozódhatok, esetleg cseten vagy vmi hasonló módon hozzáértővel értekezhetek??

 

kicsit pontosabban fogalmazok: a törvényeket akarnám átttanulmányozni, munkavállaló és a fogyasztó szemszögéből

 

Konkrét kérdés: ha veszek 1 mobiltelt és három napon belül visszaviszem a márkakereskedésbe mert hamar lemerül, biztos kaki, akkor minek kellene egy jogállamban, vagy hazánkban akkor történnie ha hozzáértő ember megy be és tudja amit tudnia kell, ahhoz hogy ne vezzesse meg a szolgáltató. Nem akarom megnevezni. de ha ide kattintasz a honlapukra jutsz www.vodafone.hu :)

 

Thanxxxx

Veszpremi Creative Commons License 2004.11.19 0 0 133
Hová süllyed ez az ország!? A világon a legdrágábban a lexarabb árukat és szolgáltatásokat vagyunk kénytlelenek megvenni.
Előzmény: Tri-Con (132)
Tri-Con Creative Commons License 2004.11.19 0 0 132

Sziasztok

egy újabb rossz tapasztalat az Etele úti Sony szervízzel kapcsolatban...
Főnököm házimozi erősítőjét vittem be, mert magasabb hangerőn valamiért kikapcsolt..nem ez a lényeg...
Mivel már régi volt egyébkéntis az erősítő, főnököm meg jó anyagiak között van, úgy döntött, hogy vesz egy újat is...
Jól tette..Bevittem szeptember 20-án, ma megyek érte, november 19-én.

 

2 HÓNAP, vazze!!!!

 

Ennyi idő alatt egy vastömbből meg egy műanyag tömbből ollóval kifaragom...
Komolyan gondolják, hogy az ember 2 hónapig nem használja a házimoziját..2004-ben...szerintük ez így normális..
Közben persze telefonálgattam..szinte kikérték maguknak, hogy számonkérem rajtuk...mivel ők majd úgyis értesítenek.
Kiváncsi leszek, hogy legalább sikerült-e megjavítani...

Előzmény: Törölt nick (7)
csibra Creative Commons License 2004.10.09 0 0 131
fogyasztóvédelem.
Előzmény: simonos (130)
simonos Creative Commons License 2004.10.09 0 0 130
szia!

akkor mit tudok tenni ,ha mégis azt mondják ,hogy tisztítani kellett és fizessek!
Előzmény: csibra (128)
csibra Creative Commons License 2004.10.09 0 0 128
Oxi. Ebben az esetben biztos, hogy át akarnak verni, mert egyetlen papírtól csak akkor koszolódhat el, ha az a papír valami hihetetlenül rossz minőségű (gondolom nem töltesz ilyen papírt a nyomtatódba) és lemorzsolódik, miközben átmegy (igazából bele megy mert ki már nem jön) a nyomtatón. Egyébként csak akkor koszolódhat el, ha a toner hibás volt, és kijött belőle a festékpor.
Előzmény: simonos (127)
simonos Creative Commons License 2004.10.09 0 0 127
Szia!

Ez egy kétoldalas Panasonic nyomtató (60000Ft),és még talán 100 oldalt se nyomtattam vele,mindig le volt takarva ,hogy ne is porosodjon!a szervízben azt mondták ,hogy 1db papírlaptól is elkoszolódhat!!!Egyébként a karbantartását én is el tudnám végezni (megfelelő végzettségem van hozzá), de mivel 2 év garancia van rá ,ezért én nem tehetem.
Előzmény: csibra (125)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.08 0 0 126

Na decsak nem megint a kerülendő RÁday u. 49?

csibra Creative Commons License 2004.10.08 0 0 125
Nem írtad pontosan milyen típusú a nyomtatód, így csak tippelni tudok, hogy ha nem volt olcsó, akkor nem a legolcsóbb márkás lézernyomtatót vetted meg. Ebből azt lehet leszűrni, hogy a havi terhelhetősége legalább 10000 oldal, ami 3 hónap alatt 30000 oldal. Ha ennyit nyomtattál vele, akkor jelentős mennyiségű kosz lehet a nyomtatóban, amit tényleg nem kötelességük ingyen kitisztítani. Már csak azért sem, mert munka van vele. Ha azt akarod, hogy a nyomtatód sokáig kiszolgáljon, akkor nem szabad csak úgy a saját szakálladra szétszedni, és pucolni (hacsak nem vagy magad is szervizes, bár akkor nem lenne gondod ezzel) mert lehet, hogy rosszb lesz miután összeraktad. Szakszerűen szétszedni és összerakni legyen kb fél óra, megtisztítani, megkenni amit meg kell, másik fél óra. Ezt a munkát valakinek ki kell fizetnie, és gyaníthatod, hogy nem a szervíz akarja a saját pénzéből fizetni.
Viszont, ha nem nyomtattál vele ilyen sokat, csak havi néhány száz oldalt (magyarul 3 hónap után még lealább félig van a nyomtatóhoz kapott toner) akkor nem kell aggódnod, nem lesz olyan mennyiségű kosz a nyomtatóban, hogy azért jogosan számítsanak fel tisztítási díjat (illetve lehet, ha mondjuk egy cementgyárban dolgozol vagy amellett laksz, és ennyi idő alatt súlyosan elkoszolódott a cucc, de ez megint nem a szervíz hibája, mert nem olyan környezetben használtad a nyomtatót amilyenbe tervezték). Karbantartási munkának számít még a kopó alkatrészek (gumigörgők pl.) cseréje, természetesen ez sem garanciális, de kevés használat esetén ezek sem kophatnak el ennyi idő alatt.
A nyomtató számolja a kinyomtatott lapokat, ezt általában az önteszten meg is jeleníti, így egyszerűen meg tudják állapítani, hogy kinek van igaza.
Ha úgy érzed, hogy neked, és ennek ellenére szerintük nem, akkor megvannak a hivatalos fórumok (fogyasztóvégelem pl.) az igazad bizonyítására.
Előzmény: simonos (124)
simonos Creative Commons License 2004.10.08 0 0 124
Sziasztok!

a problémám a következő:

3 hónapja vásároltam egy márkás lézernyomtatót ,nem volt olcsó ,de gondoltam ez gazdaságosabb.a készülék meghibásodott, nem akarta felszívni a papírt,vagy ha mégis akkor többnyire elakadt benne (csak nagy ritkán jutott el a nyomtatásig).elvittem a hivatalos szervizébe (akik egyébként forgalmaznak is számítástechnikai dolgokat,de ez nem tőlük való).a nyomtatóra két év garancia van.a szervizben azt mondták,hogy szétszedik és ha valami meghibásodott benne ,akkor azt garanciával cserélik,de ha karbantarási munka van vele (pl:tisztítás a tök új nyomtatóban!!!), akkor azt ki kell fizetni, 7500-Ft. !!!!de persze én nem tarhatom otthon karban,mert 2 évig garanciális!
még nem tudom,hogy mi lesz a dologból ,de nem tartom fairnek hogy olyanért akarnak szemtelenül lehúzni, amit szerintem kötelességük elvégezni.
Kérem aki tud segítsen! hogy mit tegyek, kihez fordulhatok ezzel a problémával?
simonos Creative Commons License 2004.10.08 0 0 123
Sziasztok!

a problémám a következő:

3 hónapja vásároltam egy márkás lézernyomtatót(nem epson) ,nem volt olcsó ,de gondoltam ez gazdaságosabb.a készülék meghibásodott, nem akarta felszívni a papírt,vagy ha mégis akkor többnyire elakadt benne (csak nagy ritkán jutott el a nyomtatásig).elvittem a hivatalos szervizébe (akik egyébként forgalmaznak is számítástechnikai dolgokat,de ez nem tőlük való).a nyomtatóra két év garancia van.a szervizben azt mondták,hogy szétszedik és ha valami meghibásodott benne ,akkor azt garanciával cserélik,de ha karbantarási munka van vele (pl:tisztítás a tök új nyomtatóban!!!), akkor azt ki kell fizetni, 7500-Ft. !!!!de persze én nem tarhatom otthon karban,mert 2 évig garanciális!
még nem tudom,hogy mi lesz a dologból ,de nem tartom fairnek hogy olyanért akarnak szemtelenül lehúzni, amit szerintem kötelességük elvégezni.
Kérem aki tud segítsen! hogy mit tegyek, kihez fordulhatok ezzel a problémával?
lolka02 Creative Commons License 2004.09.11 0 0 122

Úgy látszik ez az Epson nyomtatók típushibája (ami valójában nem is nagy hiba):

nekem is Epsonom van (photo750), előfordult már párszor, hogy csíkosan nyomtatott, de fejtsztítás után megoldódott a probléma. Amikor tisztítás után is rosszul nyomtatott elvittem egy márkaszervizbe, ahol azt mondták, hogy ki kell cserélni a fejet nemtom hány tízezer Ft-ért. Természetesen nem cseréltettem ki, hazahoztam és amikor legközelebb újra nyomtattam vele semmi baja nem volt!

Ugyanezt a történetet valamelyik újságban is olvastam, és annak is ugyanez lett a vége (csere nélkül megjavult).

Azóta már többször előfordult, hogy fejtisztítás után se javult a nyomat. Ilyenkor kikapcsolom, hagyom "pihenni" egy pár percig és újra bekapcsolom. Ilyenkor már általában tökéletesen nyomtat, ha mégsem, akkor még pár órát pihentetem.

Egyszóval én nagyon meg vagyok elégedve a nyomtatóval, szervizbe pedig akkor sem vinném, ha elromlana mert annyit kérnének a javításért, hogy egy új nyomtatót vehetnék belőle.

Előzmény: _Bunya (117)
balazs999 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 121
Sziasztok! Az ország szervizeit a http://www.szervizajanlo.hu oldalon megyékre és 46 kategóriára osztottuk, ingyenes apróhirdetés is található a honlapunkon.Több, mint 1000 szerviz van jelenleg az adatbázisunkban. Itt biztos megtalálod, amit keresel! Üdv:Balázs .......
balazs999 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 120
Az ország szervizeit a http://www.szervizajanlo.hu oldalon megyékre és 46 kategóriára osztottuk, ingyenes apróhirdetés is található a honlapunkon.Több, mint 1000 szerviz van jelenleg az adatbázisunkban. Itt biztos megtalálod, amit keresel! Üdv:Balázs........................
balazs999 Creative Commons License 2004.08.17 0 0 119
Az ország szervizeit a http://www.szervizajanlo.hu oldalon megyékre és 46 kategóriára osztottuk, ingyenes apróhirdetés is található a honlapunkon.Több, mint 1000 szerviz van jelenleg az adatbázisunkban. Itt biztos megtalálod, amit keresel! Üdv:Balázs
Veszpremi Creative Commons License 2004.06.17 0 0 118
Apafej, akkor az ára is olyan legyen, hogy 2-3 év alatt amortizálhassd! De nem olyan! Pláne nálunk nem, ahol tán a világon legdrágább még mindig a műszaki cikk! A kkínai cuccok is lassan csont nélkül ki fognak bírni 2-3 évet, és nem kerülnek annyiba, mint a buzi szoni.
Előzmény: Hajaj (116)
_Bunya Creative Commons License 2004.05.23 0 0 117
Hali!

Nekem az Epson Stylus 1000-emmel (A/3-as, csak fekete patron) esett meg, hogy elkezdett csíkozni egy idő után. Süllyesztőbe vele. Ez már 4-5 éve volt. Most előszedtem, gondoltam, hogy csak mozgatni fogja a fejet, mivel beszárad már mindene. De nem, csak ugyanannyira szőrözött, mint mikor elraktuk. Szóval valami csak megvédte őkelmét. Egyébként szebben nyomtatnak az epsonok, mint az egybe-patron-fej társai. Csak foglalkozni kell velük. (Ki akar vesződni folyton??)

Lexmark nyomtatókkal kapcsolatban milyen tapasztalataitok vannak?

Hajaj Creative Commons License 2004.05.04 0 0 116
Helló Mindenki!

Nem akarok vérig sérteni senkit sem, de a gyártó szemével nézve a dolgot másként áll a világ:
Ha tuti jó cuccokat árulnának (most mindeggy ki a gyártó), ami 1.000.000 üzemórát működik hibamentesen, akkor ki venné meg a 2004-es fejlesztéseket?
Az én véleményem:
A mérnők egy műanyag perselyben forgó fém tengelyről simán megmondja még a gyártás előtt, hogy az hány üzemórát fog működni hibamentesen, utánna kuka és jöhet a 2004-es modellév.
Ezen kívül a minőségellenörzés sem olyan precíz. Lásd.:Made in Malaysia. (SONY) Meghát azért lássuk be: attól lesz megfizethető árú bármilyen cucc (TV,WALKMAN,MINI HIFI,VIDEO,MD, de még egy porszívó is), mert sok van belőle!!!.
A profi cuccoknál egészen más a helyzet. Kevesebbet, több odafigyeléssel gyártanak. Ezért kerülnek nagyságrendekkel többe. Azt is kell tudni azért, hogy a profi cucc sokat megy, de legalább évente a tényleg szakszervízben szétborítják, és megzsíroznak mindent ami mozog, meg kicserélik a gumialkatrészeket, megmég kitudja. De az más világ.
Ki hallott olyat, hogy valaki beviszi a mini-hifijét éves karbantartásra a szervízbe?!?!?!
Merthogy ez hülyeség lenne! Tessék 2-3 évente megvenni az újat a régi meg kitenni a konyhába, vagy egyenesen a kukába!!!
Ez a tézis kivétel nélkül MINDEN műszaki cikkre igaz legyen az telefon tv videó vagy mosógép.
A cél tehát az, hogy a tartós fogyasztási cikk olyan nagyon tartós ne legyen má' mer' beledöglik a sunyi + a parasonic.

UI.: Azért úgy 15-20 éve nem volt ennyire vad a helyzet, de hát akkor még csak nyíladoztak a rizsszemekért dolgoztató népi üzemek. Viszont az is igaz, hogy akkor nem kellett ennyi videjó + DéVéDé 5.1-es hanggal!

Haszprus Creative Commons License 2004.01.20 0 0 115
nem, nekem d-ej 925 van.

a problémám nem fog megoldódni mert a garanciaidő rég lejárt.

Előzmény: Zoolios (114)
Zoolios Creative Commons License 2004.01.14 0 0 114
Haszprus!

Szerintem ugyan az a DiscMan ed van mint nekem. Én egy Sony DNE1 -et vettem és egy nagy kalap szar. Volt mar szervizbe, kaptam egy uj távirányítót, és még szarabb lett. Iszonyatosan elegem van Sony-ból. A héten újra viszem vissza.
1, Eltűnik a kijelzőről a kép+ recsegve szól.
Igen mérges vagyok és fel vagyok háborodva, hogy az ember a pénzéért, nem is kevésért, nem kapja meg amit vár és érdemel. NAgyon csúnyán lefogom baszni Őket most e-mail ben és a héten még személyesen is, ha rövidesen nem intézkednek ebben az ügyben!

Remélem neked megoldódik a problémád!

SONY_T ne vagyen senki, kalap fosok!

Előzmény: Haszprus (112)
Bubódoctor Creative Commons License 2004.01.07 0 0 113
Mi történt? Megoldottad a problémát? Oszd meg tapasztalataidat, ha van.
Előzmény: Törölt nick (99)
Haszprus Creative Commons License 2003.12.24 0 0 112
1.) Sony discmanem van, távirányítós, rövid kábelű fülhallgatóval. Mennyibe kerülne egy ilyenből egy új darab? (Csak maga a fülhallgató) 15 ezer forint bazzeg. És semmi szpesöl, csak annyi, hogy rövid a kábele.

Nos nekem elromlott a fülhallgatóm, még jó régen. Elvittem szervízbe, garanciapapírral, a gari utolsó hetén. Mondtam, hogy a basszus szarul szól, recseg, valami baja lehet a bal fülhallgatónak.

Bevették, 2 hét múlva mentem érte. Nem találták hibásnak, szerintük tökéletesen műxik. Ilyennel nem tudok mit kezdeni. :( Újat nyilván nem veszek, _annyira_ nem szól szarul. De mégis szarul szól, és rohadjanak el hogy egy 65e Ft-os discmanhez szar alkatrészt adnak alapból [mindig hibás volt csak lusta voltam elvinni] és nem cserélik le.

2.) Haveromnak szintén ugyanilyen típusú fülhallgatója van, csak nem discmanhez hanem minidischez. Az meg olyan szarul szól, hogy _semmi_ basszus nincs benne. [ő később sem vitte el szervízbe]

3.) Elvittük CRT monitoromat Sony szervízbe, mert szar volt a képe. Visszaadták ugyanolyan szar képpel és felszámoltak 5000 Ft bevizsgálási díjat + nemtomennyi óradíjat mert állítottak rajta vmit amitől gyorsabban kapcsolódott be utána, ez tény.

Törölt nick Creative Commons License 2003.12.06 0 0 111
Köszönöm figyelmedet: esetleg valami szakmai beszélgetésekben, eszmecserékben említsd meg - nem feltételenül a boltot, hiszen azt megteszem én, hanem a jelenséget, az esetet. És ha emondhatom ötletem: olasz nyelvű, olasz gyári XP volt rajta, esetleg a Ráday u. boltvezetőt zavarta, ezért törölte. (Ez sem menti szerintem, sőt: ez zavarja a szakembert?) Stb stb - azt hiszem, a sok hozzászólásban már mindent elmondtunk, elmondtam. Sok üdv: T.R.
Előzmény: Notebook-Szerviz (110)
Notebook-Szerviz Creative Commons License 2003.12.06 0 0 110
Kedves T.R.!

Értem. A fent említett fórumakat már korábban is átnéztem és nagyjából osztom is a véleményed. Ezért sem tértem ki, kifejezetten erre a floppy-s dologra, mert az számomra is nyílvánvaló, hogy annak javítása miatt, teljesen értelmetlen a merevlemez adatait törölni. Az is nyílvánvaló, hogy hibáztak, mivel tőled engedélyt erre nem kértek. Én csupán próbáltam rávilágítani arra, hogy az ember saját józan eszénél fogva, hogyan tudja a hasonló helyzeteket elkerülni.

Szerencsére velünk ilyen nem fordulhat elő, mert hasonló esetben ha a javításhoz arra szükség van, hogy leteszteljük a gép merevlemezét is, és próbaképp új operációs rendszert telepítsünk, ezt minden esetben megbeszéljük a megrendelővel. De ha nem fontos, hogy az adott gép saját merevlemeze is a konfigurációban szerepeljen, akkor természetesen inkább másik merevlemezt használunk erre a célra, a sajátjaink közül. Erre a célra mindig van. (Sok esetben inkább át sem vesszük a merevlemezt.) De persze a fent említett műveletek szükségtelenek mondjuk egy egyszerű hajlékonylemez probléma megoldásához. Tehát az eseted számomra is egyszerűen érthetetlen. és elképesztő.

Előzmény: Törölt nick (107)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.06 0 0 109
Mégegyszer: a fenti helyeken elképedve felháborodók közül hárman maguk is gyakorlati szakemberek, szervizelők vagy más módon profik.
Előzmény: Törölt nick (108)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.06 0 0 108
Részletek sokasága, szakértők felháborodása: IndexFórumok Windows-rovat, WindowsXP topik a 9157.sz. hozzászólástól kezdve több napon át (egy nap szünettel) Ezenkivül a Prohardver.hu Fórumainak "NOtebook" rovatában.
Előzmény: Notebook-Szerviz (106)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.06 0 0 107
A dolog lényege, hogy nem figyelmeztettek sem szóban, sem írásban, hogy floppy-meghajtó javítás miatt leadott gépemnek törölhetik a winchesterét. Mind a Prohardver.hu, mind az Index Windows (WinXP-topik) rovataiban levő szakemberek - mind néhány más szakember, akivel beszéltem - nemcsak ezért vannak elképedve, de azon is csodálkoznak, hogy ehhez a javításhoz mentés nélkül letörölték. A részleteket lásd a fet említett topikokban.
A meglevő szabályok és rendelkezések szerint mindenképpen vagy előzetesen, vagy amikor szükségessé vált - bár a fenti szakértők szerint nem szükséges - értesíteniük kellett volna. Ez a lényeg.
Előzmény: Notebook-Szerviz (106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!