Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 30
Hát valahol az NHH is előfizetőkért (értünk állampolgárokért) lenne. Igenis cserélje be, szerintem, ha leveszük a spéci számokat akkor is van vagy 8. 000. 000 szám, nem értem, hogy nem lehet ezt elosztani 3 - 3,5 m előfizető között?
Előzmény: Herr X (29)
Herr X Creative Commons License 2005.05.10 0 0 29
Azért a számozási terv nem olyan hamm buci megeszlek. Vannak bizonyos műszaki korlátok is, de ettől eltekintve szerinted mit kellene kezdeni a régi hívószámokkal?
Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 28
Aha, ez elsőre nem jött le, hogy nem csak egyszeri, hanem éves díja is van. Ettől függetlenül még mindig nem értem, ha van tartalékban új szabad szám, miért ad régit. Mondjuk egy jó hírem a Matávnak is van. Gondolom a következő években nem kell új tartományt venniük :)
Előzmény: Herr X (27)
Herr X Creative Commons License 2005.05.10 0 0 27

Mert az NHH-tól csak 10 000-es tarományokban, de inkább 100 000-esben lehet venni. Az NHH viszont nem veszi vissza a régi, nem használt számokat, pláne egyesével. Azért képzeld el, hogy mennyi régi hívószám után kellene éves díjat fizetni a hatóságnak, ha nem forgatnák vissza.

 

(És mint profitorientált cégnek muszáj az ilyen "aprópénzre" is figyelnie, különben jön a tulajdonosi irgum-burgum)

Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 26

Thanks, de gondolom nem egyesével veszik a számokat, vagy mégis?

Ha nem és van még fölös készlet akkor mi a pékrolóért adja ki a régit, föleg a meglehetősen elkoptatottakat is?

Előzmény: Herr X (25)
Herr X Creative Commons License 2005.05.10 0 0 25

A számok nem a Matáv tulajdonai. Az NHH (Nemzeti Hírközlési Hatóság) korábbi HIF adja a számokat számtartományban és persze nem ingyen a telco-knak.

 

Szóval ezért is forgatják vissza, mert nem óhajtanak a hatóságnak tejelni nem használt számokért.

Előzmény: Törölt nick (24)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 24

Szia Rainman!

 

Új vagyok itt, bocs ha már kérdezték. Ugye Te nem a fogyasztóvédőknek dolgozol?

Egyébként mekkora számmezővel dolgozik a matáv? Tényleg szükséges újra kiadni a számokat? Szerinted tényleg az alázatosság az egyedül üdvözitő megoldás? Ha ez nem megy jöjjön esetleg a borravaló? Ugye az csak hátrány, ha az ember esetleg tisztelettel, de keményen lép fel? Te így intézed a dolgaid más cég felé is?

 

Üdv: Zoltán

Előzmény: rainman (23)
rainman Creative Commons License 2005.05.09 0 0 23

Bármennyire is azt akarod hinni, én azt mondom, nem direkte veled való kiszúrásiból van ez.

 

Tudd: bármely visszaadott számot legalább fél évig pihentetnek. Viszont van arra esély, hogy fél év után megkapjad bármi becsődőlt, egyébként eredetileg nagyforgalú cég számát.

És ha bizony az az eredeti szám egy bármilyen cégadatbázisban szerepelt, amit csak évente frissítenek...

 

Általános szabály a féléves pihentetés! Na de az eseted rávilágít: talán érdemes lenne ezt a pihentetési időintervallunot a szám eredeti forgalma szerint is variálnia a telconak: nagyforgalmú, céges számot nem fél évig pihentetni, hanem akár egy-két évig is!

 

Vagy csak egy tévesen megjelent hírdetés? Sajtóhiba? És TE szívod, noha adott esetben nem is a mati a hunyó?

 

Viszont: szerintem igenis arra is látok esélyt, hogy ha normális hangnemben keresel megoldást a volt matávnál, akkor lesz megoldás! Jómagam valami olyan ügyfélkapcsolati ponttal keresném a kontaktust, aki kellően kompetens, akinek van rálátása az előzményekre - vissza tudja keresni, hogy kié volt eredetileg a szám, és az a bizonyos szám milyen forgalmas is volt eredetileg.

Ha látszik, hogy neked  - az előzményeket, illetve a jelen állapotot figyelembe véve -nem nyerő a jelen állapot, szerintem eltekinthetnek a számcsere egyszeri díjától.

És itt nem holni énvagyok a vevő álláspontot képviselnék, hanem valami olyat, hogy én vennék tőletek, de amit adtok az nekem zűrt okoz, kérek a segítő közreműködést a korrekt megoldás érdekében!

Nem Elek  otthoni számát kell fals faxokkal bombázni!  Szerintem higgadtan vázolni a tényeket, és kérni - szépen, nem anyázva(!) - az ésszerű megoldást, utalva, hogy segítő megoldást keresel!

És esetleg a tények ismertetésébe beleszőni egy javaslatot a számpihentetés célszerű belövésére! Szerintem ésszerű ötlet, tán még jogdíjat, ötletpénzt is fizetnének, ha megáll a javaslat. Márpedig megállana, lásd a te példádat....

 

Tudok olyanról, hogy egy óvoda kapta egy börtön volt számát! lecserélték seperc alatt!

 

Neked is le fogják szerintem, bízom benne!

 

És hát visszaemlékezem: anno én is egy becsődölt cég számát kaptam, vagy tizensok éve. Sokáig keresték nálunk a könyvelőt, az egyebeket. Már nem keresik....

Előzmény: 2N (22)
2N Creative Commons License 2005.05.08 0 0 22
Ez így van, ahogy mondod. Csak az a baj, hogy ha nappal küldöm, már nekem sincs ingyen, és a végén többe kerülne mint a számcsere. Ma reggel is fax-ra keltem. 06:22-kor. Egyre többen próbálkoznak. Sajnos nem tudok mindekivel kitolni aki zaklat, mert még csak egy céggel beszéltem közülük. (Akkor még azt hittem csak ők zaklatnak.) Marad a számcsere, mert úgy tűnik benne vagyok valamilyen céges adatbázisban. Most már csak az a kérdés ki fogja fizetni? Jó lenne átirányítani ezeket a kéretlen faxokat. Nem tudja valaki a Matáv (T-com?) vezérigazgatójának otthoni számát?
Előzmény: Phoneuser (21)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.08 0 0 21

 

... Eszembe jutott még valami: a válszfaxot mindenképp nap közben próbáld, mert ha ez egy automata fax, akkor vszeg egész este - éjjel küld rendületlenül, tehát mindig foglalt.

 

Üdv.:

 

PhU

Előzmény: 2N (19)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.08 0 0 20

Hi!

 

 

Ez a fekete alapon fehér szöveg nekem nagyon tetszik, bár lehet, hogy megtette volna a fekete alap szöveg nélkül is :-)))

Előzmény: 2N (19)
2N Creative Commons License 2005.05.07 0 0 19
Az ügyfélszolgálatra levél ment, kíváncsian várom a fejleményeket. Nem hiszek benne. Csak akkor cserélik ingyen ha előtte cégé volt a szám. Ezt (egyenlőre) nem tudom bizonyítani. Próbálkoztam válasz fax-szal (20 oldal, fekete alapon fehér szöveg, hátha nem számítógép veszi), sajna nem sikerült. Mindig foglalt volt :-(
Előzmény: Phoneuser (18)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.07 0 0 18

Hi!

 

 

Én kipróbálnám a helyedben álmatlan éjszakán, vagy ha éppen a telefon ébresztett fel, hogy valamelyik nagytudású ügyfélszolgálatosnak v vezetőnek a számát megadni a faxolni kívánónak, vagy csak simán odcsörögni, hogy faxot szeretnél küldeni.

Persze a végén udvariasan elnézést kérni, hogy ne tűnjön zaklatásnak.

 

Kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt derülne ki, hogy mégis meg lehet oldani a számcserét díjmentesen, méltányosságból.

 

Persze erre lehet, hogy elég lenne egy levél is az ügyfélszolgálatnak a helyzet leírásával, mert ugye szó elszáll....

 

Üdv.:

 

PhU

 

Előzmény: 2N (17)
2N Creative Commons License 2005.05.07 0 0 17
valaki = valakié
2N Creative Commons License 2005.05.07 0 0 16
Akármi az új neve, a szolgáltatás csapnivaló. 2-3 hónapja van előfizetésem, és rengeteg a téves hívás, éjszakánként arra kelek fel, hogy vadidegenek akarnak faxolni. Bejövő hívást nem lehet letiltani, az ügyfélszolgálatos szerint húzzam ki a telefont éjszakára, vagy fizessek a számcseréért 3500 forintot. Mindezt azért mert olyan számot kaptam ami valaki volt előtte, és céges adatbázisokban szerepel! BEKAPHATJÁK!
macilacibacsi Creative Commons License 2005.05.07 0 0 15
Na most jól megkaptam! De, ha akarod levezetem neked mennyi is mondjuk 100 perc helyi hívás a matávos bázisba és mennyi is a 2. díjcsomagba azt nem számolva, hogy egyik helyen perc alapú a másikon meg mp alapú a számlázás. Az meg hogy hol mennyi a belépési díj az szerintem szinte kevésbé lényeges mert mindenki sorra mondja fel a vezetékest és helyette mobilt használ. A szolgáltatók nem az új bekapcsolásokra hajtanak hanem más szolgáltató területén meglévő előfizetők forgalmának megszerzésére. Amúgy meg egy szóval sem mondtam hogy a htcc az isten.
Előzmény: rainman (13)
rainman Creative Commons License 2005.05.06 0 0 14

Aha! személyes tapasztalat, de úgy interpretált, hogy idézem: tömeges panaszáradat, miegymás....

Egyetlen csóka saját konfliktusát úgy interpretálja, hogy (mintha valahonnan idézné...) tömeges ügyfélpanasz. (ugye az, ami adott esetben egyedi személyes tapasztalat. De itt tömegesként és áradatként van megjelenítve...)

 

Mondjuk berágtam az UPC-re. És hát az én egyedi panaszomat szétkürtölöm a nagyvilágnak: tömeges panaszáradat,  mongyon le. Kiröhögnek, ha nem általános a konfliktus. Hiába jelentem fel őket. ha egyedül vagyok, azt nem mondhatom, hogy általános panaszáradat..... Max. egyedi konfliktus.

 

Szóval akkor általános panaszáradat, vagy személyes tapasztalat?.... Melyik is?

 

Előzmény: PREDATORS (6)
rainman Creative Commons License 2005.05.06 0 0 13

más árakat alkalmaznak de ezt mindenki tudja miért van

 

Esetleg ha elmagyaráznád, miért is van? Miért kerül többe a saját előfizetőt kiszolgálni, mint a másét?    Miért is? kérlek magyarázd el, szegény autistának....

 

Na most nem kézenfekvő, hogy mi is lenne az a 2.számú díjcsomag. Kerestem, de nem találtam termékismertetőt, mit is takar, milyen feltételekkel....

Mellesleg gyühettél volna az 1250 ft-ossal is, az még ütősebb lenne..... De arról sem taláni konkrétumot!

Nodehát: alap díjcsomag: 4500 Ft!!!!!!!! Mati bázisa? CSevegője kedvezményrendszerrel? Mati felezője másféle kedveznényrendszerrel?

 

Belépési díjilag hogyan állunk?

 

Ezekszerint a htcc az isten!

Na szolgáltasson bárkinek, aztán számoljon utána....

 

Előzmény: macilacibacsi (12)
macilacibacsi Creative Commons License 2005.05.06 0 0 12

Hali

"Mindezt úgy, hogy a saját házuk táján a saját ügyfelüknek drágábban mérik mindazt, amit mati területen olcsóbban ajánl"

Az igaz, hogy saját területén más árakat alkalmaznak de ezt mindenki tudja miért van. De tudtommal náluk a legalacsonyabb ef. díj 1438,-ft. A matávnál mennyi is ez?

Előzmény: rainman (5)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.05 0 0 11

Megdupáztak!

 

Én már ma szarul érzem magam, mert a tegnapi jó kis 512/96 (mérve kb 600/100) helyett ma 1432/128-cal döcög a szekér.

 

Üdv mindenkinek

 

PhU

rainman Creative Commons License 2005.05.05 0 0 10

Esetleg ha mégis megmagyaráznád, hogy miért is olyan nagyon rosz most nekem?

 

Csak tudod, olyan szájbarágósan, hogy én is megércsem....

 

Hogy miért rosz, ha többet kapok ugyanannyiért?

Esetleg ha valamiért kevesebbet kell fizetnem?

 

De ha te mondod, akkor most biztosan rossz nekem, rosszul járok...

Mert te mondod....

Előzmény: PapLan (9)
PapLan Creative Commons License 2005.05.05 0 0 9
hosszan lehetne ecsetelni, hogy miért is jártál rosszul, de aki csak hú baszki-ni tud annak még ez a két sor is sok volt reakciónak... pá
Előzmény: rainman (8)
rainman Creative Commons License 2005.05.04 0 0 8

Hú baszki! Az a csúnya világmonopol saját önös érdekéből megemelte nekem!

 

Hú baszki, hogy most milyen rosszul jártam! Megyek is oszt jól feljelentem őket emiatt... Töbet adnak ugyanannyiért! mongyanak le ezért!

Előzmény: PapLan (7)
PapLan Creative Commons License 2005.05.04 0 0 7
"És hát: Márkaváltás okán: sebességnövelés az ADSL-en, alacsonyabb nagyker. ár az ISP-k felé. Azt a monopolkapitalista mindenkit lehúzós mindenüket!!!!"

nehogymár azt hidd, hogy a te kedvedért növelték a sebességet :D

ennyire ne legyél naív...
Előzmény: rainman (5)
PREDATORS Creative Commons License 2005.05.04 0 0 6
Az idézet SAJNOS saját személyes tapasztalat.
Előzmény: rainman (5)
rainman Creative Commons License 2005.05.04 0 0 5

.......csak az ügyfélkifogások tömegesek...................különböző hangnemben,de tömeges a negatív visszajelzés................

 

Ez tökre olyan, mitha beidézted volna. A cikkből ugye nem, mert akkor látnám. Na akkor honnanis? forrás esetleg?

 

Éshát: Van más szolgáltató is

 

Igen, van. Olyan aki csak és kizárólag az üzleti szegmenst célozza.

Meg van olyan, aki rátelepül valami egyéb szolgáltatásra. Aztán ha az az egyéb szolgáltatás beszarik, hárít, hogy hát addig nem szolgáltathat, amig az az egyéb nem megy.

Meg van aki rátelepül a mati szolgáltatására.

Ékes példa erre a hivogató.hu ajánlata! A mati forgalomból akar kiszakítani egy szeletet, nem feltétlenül jobb ajánlattal, mint a mati eredetije!

Mindezt úgy, hogy a saját házuk táján a saját ügyfelüknek drágábban mérik mindazt, amit mati területen olcsóbban ajánl.

Na azok a bizonyos "saját" ügyfelek többnyire vágynának a mati ügyfeleinek lenni....

 

És hát: Márkaváltás okán: sebességnövelés az ADSL-en, alacsonyabb nagyker. ár az ISP-k felé. Azt a monopolkapitalista mindenkit lehúzós mindenüket!!!!

 

Nomeg: márkaváltás okán nemzetközi hívások árának csökkentése T-s irányokba! Azt a monopolkapitalista mindenit! Fújjjj!....

 

 

Fővonalvesztés? Hát pl. a Tesco átpártolt a pannonhoz. Fasza csávók, hűde költséghatékonyak! Az, hogy ezzel azokat szívatják, akik vezetékesről hívnák őket, egyelőre számukra érdektelen, a pillanatnyi tel.számla csökkenést látják, szemellenzősen. Hogy ennek okán majd kevesebben hívják őket vezetékesről, emiatt esetleg egyéb bevételtől esnek majd el, az majd később derül ki. És majd talán mégiscsak kérnek vissza néhány vezetékes vonalat is.

Előzmény: PREDATORS (2)
rainman Creative Commons License 2005.05.04 0 0 4

talán elég lett volna egy link is.  :-(

 

Mert mi lenne, ha nyitnék egy topikot, hogy elemezzük a háború és békét, és hát topikindítónak beidézném a művet....

Előzmény: PapLan (-)
sneaxx Creative Commons License 2005.05.03 0 0 3

Nagy változásokra nem kell számítani, a T-Mobilenál is csak a cégtáblát festették át, meg ráeröltették a munkatársakra az új vállalati kultúrát. (ez az ún. T-Spirit = több tíz oldal rizsa, hogy tolerancia, meg együtt, meg stb, ami senkit nem érdekel, talán még a németeknél sem).

 

 

Előzmény: PREDATORS (2)
PREDATORS Creative Commons License 2005.05.03 0 0 2

.......csak az ügyfélkifogások tömegesek...................különböző hangnemben,de tömeges a negatív visszajelzés................

 

Ordas hozzászólásán meg lehet botránkozni ,de az üzenet egyértelmű:Van más szolgáltató is,mivel pedig ő a fogyasztó ezért ő a második Isten után..................

 

Fővonalvesztés téren nem kellene álltatni magát a Matávnak.........

Előzmény: Herr X (1)
Herr X Creative Commons License 2005.05.03 0 0 1
Mielőtt így ítélkezel kicsit nézz szét a többi vezetékes szolgáltató háza táján. Na azok még disznóbbak, csak mindenki a Matávot tekinti A vezetékes szolgáltatónak. (Még az is Matávot mond, aki más szolgáltatónál van.)
Előzmény: Ordas (0)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!