a pályafenntartási munkákhoz van amikor elég két villáskulcs, van amikor gépek, áramfejlesztő, talpfa is kell. a 40-es végsebesség mint adat nem segít. a többi kérdésre nem válaszoltál. megpróbáltam, nem ment...
reméljük egy hajtánygyár majd küld neked színes prospektust, amiből tetszés szerint választhatsz :-)
még az sem derült ki a kérdésből, hogy mire használnád, így tartok tőle, hogy akárhány topikba átkopizod is, nem kapsz választ.
van benzinmotoros hajtány 30 kilós és van 400 kilós is. az egyik is jó valamire a másik is.
nem derül ki, mennyit szánsz rá.
nem derül ki, jártas vagy-e fúrásban, hegesztésben, esztergálásban, így arra sem lehet válaszolni, hogy egyszerűbb/olcsóbb-e építeni.
nem derül ki, mi az az alap. egy hajtánynak van futóműve, váza, hajtásrendszere, számtalan alkatrésze. van amit be lehet szerezni a vastelepen, különböző üzletekben de van amit nem.
Nem tudom, melyik a kék hintó, én fekete személyautóra gondolok. :-) A fotóm nincs beszkennelve, de szerintem ugyanez lehet - akkor még fehér volt az eleje.
ha a kék hintóra gondolsz, akkor annak egy lekurblizható tappancsa volt (van) a jármű súlypontjában. addig kell kurblizni, míg a járművet megemeli, aztán ezen körbe lehet forgatni. a járművet 8 társával együtt a gvi javítóműhelyében gyártották az ötvenes évek elején.
Elnézést a profiktól, de van egy láma kérdésem. A sínautókat - mint pl. ami anno a bugaci kispöfögések alkalmával is rohangált* - hogyan fordították meg? Nem hinném, hogy üzemszerűen több tucat kilométert rükvercelt. Én most arra az időre gondolok, amikor még üzemszerűen használták, nem csak látványelem volt a nosziüzemet kiegészítendő.