Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2024.08.24 -3 0 30070

Bizt.ber àramkör ilyesmi.

Elég kemény volt az elmúlt pár nap, de ha jól figyeltem a főszezonban egy egy döglést leszámítva, a gázolást nem számítva, ez volt az első vasút hibája miatti összeomlás szerű esemény.

Előzmény: Down under (30067)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.08.24 -1 0 30069

KATICA

GEMENC

martinaxe7 Creative Commons License 2024.08.24 -1 0 30068

AGRAM

ARANYPART

EZÜSTPART

Down under Creative Commons License 2024.08.24 0 0 30067

Valaki le tudná itt írni, hogy ha van egy síntörés, akkor azt hogyan veszik észre?

Mert ha egy éppen arra járó vonat vezére veszi észre, akkor az már lehet, hogy késő, nem???

traxxtoto Creative Commons License 2024.08.19 0 0 30065

Néhány idióta kiugrott a mozgó vonatból. 

Előzmény: zjakabfi (30064)
zjakabfi Creative Commons License 2024.08.19 -1 0 30064

Tanúheggyel mi történt Györöknél?

martinaxe7 Creative Commons License 2024.08.18 -4 1 30063

Ágazati forrástól a 444 birtokába került a MÁV augusztus 13-án kelt dokumentuma, ami a komlói vasútvonal városon belüli szakaszának elbontásának tervét tartalmazza. A dokumentum bevezetője szerint az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) rendelte el a vasúti pálya és a hozzá tartozó létesítmények bontását, valamint a MÁV vagyongazdálkodásában lévő ingatlanok Komló városa részére történő átadását.

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.08.16 -1 0 30062

Most hétvégén hogy lesz a 46-oson a kiadás? Maradnak a Desirok?

M41 2180 Creative Commons License 2024.08.14 0 0 30061

Mellesleg régen is a leglehetetlenebb helyeken volt fekvemaradás. De ha helyben úgymond "megfelelő" is volt akkor is +40-60 percekbe telt a helyzet kezelése.

Emlékszem egyszer még a Déli-Dunaújváros-Bajai gyorsak idejében Dunaújvárosba volt a gépcsere. 1180-as Szili meghozta a 8304-et. Leállni már nem tudott róla,  az áramszedőt se bírta felemelni. Közben jött a 8305 Bajáról,  Csörgő leállt. 

Volt a 007-es Gigant az állomáson vezérrel, tehervonat élén. Tehát minden adott volt. De a tolatgatás, engedélyadás, a dög levétele stbstb, végül a 8304-nek +50, a 8305-nek +70-et jelentett. Szal' ha van tartalék az se úgy működik hogy ugrik aztán megy.

Előzmény: jbaal (30051)
r1232 Creative Commons License 2024.08.13 -1 6 30060

Dugig lesz.

Előzmény: Setrafan2 (30059)
Setrafan2 Creative Commons License 2024.08.13 -5 0 30059

Mindegy megpróbálom a 18502 InterRégiót, mivel sok helyen megáll, nem hiszem hogy sok utas lesz rajta. 

Izsó001 Creative Commons License 2024.08.13 -1 4 30058

Nincs olyan vonat, ami neked ne lenne kegyetlen.  ;-)

Előzmény: Setrafan2 (30057)
Setrafan2 Creative Commons License 2024.08.13 -5 0 30057

Sziasztok!

 

Szombat délelőtt a Balaton déli partra melyik vonatokon van a legnagyobb tömeg? Jól sejtem hogy a 18502 IR és a 862 ic a legkegyetlenebb lefelé? Köszönöm 

kslc Creative Commons License 2024.08.09 0 0 30056

A Citadellán viszont a gyorsvonati részbe is adnak el nemzetközi helyjegyet.
(Nem Bakony vagy Göcsej, de mégis azon vonatokhoz tartozik.)

Előzmény: Setrafan2 (30053)
Lovrin Creative Commons License 2024.08.09 0 0 30055

Úgy ahogy írod, csak ic kocsiba van helyjegy

Előzmény: Setrafan2 (30053)
zjakabfi Creative Commons License 2024.08.09 -2 0 30054

Csak,ha kimaradt balatoni vonatot segélyez.

Előzmény: Setrafan2 (30053)
Setrafan2 Creative Commons License 2024.08.09 -2 0 30053

Sziasztok 

 

A Bakony és Gocsej gyorsvonati részébe VÁLTHATÓ helyjegy, vagy nem is lehet váltani, csak az ic részébe?

Magyarul ha leulok a déliben egy helyre, onnan nem állíthat fel senki ugye? 

traxxtoto Creative Commons License 2024.08.08 0 0 30052

Régen lehet volt tartalék mv, de már biztosan nincs. 

Előzmény: jbaal (30051)
jbaal Creative Commons License 2024.08.08 -2 0 30051

Régebben amúgy volt ilyen, hogy egy-egy nagyobb csomópontban ücsörgött egy tartalék mozdonyvezető, aki ugrasztható volt bárhova, ha baj van? Vagy akkor is máshonnan kellett már elvenni, ami mondjuk a mávos tehervonatos korszakban még nem volt akkora gond?

Előzmény: traxxtoto (30050)
traxxtoto Creative Commons License 2024.08.08 0 1 30050

Nincs túl sok legelésző mozdonyvezető. 

Előzmény: H_CS (30048)
traxxtoto Creative Commons License 2024.08.08 0 0 30049

053, ha jól rémlik. Cirmos ment segélyezni és az is ment vele Zalaegerszegig. 

Előzmény: rom templom (30046)
H_CS Creative Commons License 2024.08.08 -1 2 30048

Ez a tipikus öntökönlövés helyzetze, ha egyébként van mozdonyvezető is a helyszínen.

Előzmény: M41 2180 (30047)
M41 2180 Creative Commons License 2024.08.08 -1 1 30047

Zalaegerszegen mindig van 1,2,3 legelésző Szili.

Ilyenkor nem lehet operatívan kezelni a helyzetet és felvenni egy gépet? Vagy a személyzetforduló is annyira kötött, hogy semmiféle rugalmasságot nem enged a rendszer?

Előzmény: Gale Jose (30044)
rom templom Creative Commons License 2024.08.08 0 0 30046

Elvileg végig V 43. Tegnap Gigant volt?

Előzmény: Gale Jose (30045)
Gale Jose Creative Commons License 2024.08.07 -1 0 30045

Melyik Gigant feküdt meg?

Előzmény: traxxtoto (30043)
Gale Jose Creative Commons License 2024.08.07 0 0 30044

Gép és személyzetforduló miatt

Előzmény: Barry Unger (30042)
traxxtoto Creative Commons License 2024.08.07 0 0 30043

A páros (246) több órás késéssel ment a pétfürdői szolgálatképtelenség miatt és elvileg az a gép fordul a 247-re. 

Előzmény: Barry Unger (30042)
Barry Unger Creative Commons License 2024.08.07 0 0 30042

a mai citadella 20 perccel lépett be, majd állt több, mint egy órát Zalaegerszegen. ilyenkor mi történik? nem indul a mozdony, amit ráraktak?

zjakabfi Creative Commons License 2024.08.04 -2 1 30041

Elrettentés.

Előzmény: Setrafan2 (30040)
Setrafan2 Creative Commons License 2024.08.04 -2 0 30040

Nem vészes 9603...sokan vannak, de nincs álló utas

 

Viszont.. 

Ennek mi a lóf... értelme, hogy csak Kaposvár és Pécs közt kell helyjegy?? Így aki pl Győrből Kaposvárig utazik, vagy a Balatonra, át kell adja örökké a helyét a felszálló és Pécsig utazóknak. Nem ártana a teljes vonalon helyjegyessé tenni! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!