Szép napot kivánok. Egy 1957 utáni kék csikós Túra kerékpár szeretnék venni.Váz és sárvédő villa szépen újra van festve a nyaktábla körül és az ülés alatti kék rész arany csikkal szépen körbehuzva. A kerékabroncs nem lett újrafestve . Sem a sárvédőn sem a láncvédőn sem a kerékabroncson sincs csík a villán sem . Arról érdeklődöm hogy volt-e csík illetve ha igen van-e valahol mérettáblázat ( csík minta).Választ várom és köszönöm tisztelettel Zoltán
Köszi a választ. Próbáltam már ütögetni, de inkább roncsolódik, mint lejön. Meg se moccan. Lehetséges, hogy ez olyan verzió, amelyik nem kiütögethető hanem valahogy másképp szerelhető vagy esetleg nem is bontható?
Pár fénykép jól jönne az azonosításhoz,különösen a homlokmuffokról. Mérd le a nyaktábla szegecsfuratainak középtávolságát, és akkor az alábbi linken böngészhetsz:
Tudnátok segíteni az alábbi vázszámú kerékpár beazonosításában?
F101955.
Az ülésnyak másik oldalán a csiszolás során nem került elő RM beütés.
Váznyaktábla hiányzik.
Eléggé be van ágyazva több lom közé, (még két kerékpárvázat látok, az egyik nyilasvázas, a másik talán a 80 as évekből.), de ha szükséges még valami a beazonosításhoz, kibányászom a kerékpárt.
Eléggé egyben van, de a korábbi években biztosan cseréltek rajta egy pár kopó alkatrészt.
A kormány gondolom eredeti lehet, mert famarkolatos.
Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy a képen látható régi Csepel Marathon pedált hogyan lehet szétszedni? A fedél levehető? Ha igen, hogyan? Menetes vagy kipattintós?
Golyókat zsíroznék-cserélnék benne. Előre is köszi!
Ismét mérföldkő érkezett el az alutáblás NIK Csepelem feltámadást követő életében. Egy ismerősnek köszönhetően végre elkészült a rég áhított, korabeli hangulatú, (és szerintem igen dekoratív) festett névtábla. Az alapot magam készítettem Lv1,5 vaslemezből, Very Well fényes fehér festékszóróval adva meg a hátteret.