Keresés

Részletes keresés

Rudó Creative Commons License 6 napja 0 0 89378

Meg a Fer1.

Előzmény: mojoska (89377)
mojoska Creative Commons License 2019.02.12 0 0 89377

Mező Jani volt a Motorrevü tesztmotorral, ott volt ilyesmi gond, ha jól emlékszem. A MR archívumban gondolom fent van.

Előzmény: c54435 szuvenirmajom (89372)
CsLacc Creative Commons License 2019.02.10 0 1 89376

Az enyémben 98500 van még nem volt szerencsére ilyen baja. 

Egyedi probléma minden típusnál lehet. Ezt hívják szopórollernek!

Előzmény: c54435 szuvenirmajom (89372)
Szattis_ Creative Commons License 2019.02.10 0 1 89375

Sziasztok! Ha nézegeti a fórumot xtz660 3yf tulaj: csináltatok oldalidomot, ami ugye érzékenyeny rész, kb 20-25 --eFt ra jön ki a  pár, ha többet csináltatok. 

Érdekel valakit?

ronya1 Creative Commons License 2019.02.10 0 2 89374

keringési problémába ha bele fele ember a világ fejlettebb részén

mégsem fél tőle senki sem.....inkább a cápáktól meg ilyenektől....

a motortól sem kell félni csak tartani némi pénzt a fiókban tartaléknak

Rudó Creative Commons License 2019.02.10 0 1 89373

Valóban volt egy ilyen eset, a sztori igaz, sőt később mechanikusan is széthullott 2x de ebből ne vonj le következtetést.

Minten tipusból fogsz találni egyet ami bekrepált. Még csoda at-ből is...

Előzmény: c54435 szuvenirmajom (89372)
c54435 szuvenirmajom Creative Commons License 2019.02.10 0 0 89372

udv mindenki, XT660Z Ténéré vasarlasan gondolkozok. tegnap sorozos kozben emlitette 1 ismeros, hogy volt egy magyar tag akinek ilyen gepe volt par eve viszont valami elektronikai/ECU problemaja volt. o se emlekszik a pontos reszletekre ezert hatha itt vki ismeri a story-t? mennyire kell felni az ilyen gepek elektronikai hibaitol? ha jol emlekszem vmi fel millias hibarol magyarazott, ami azert nem piskota. tenyleg kell felni, vagy csak egyedi eset volt?

Rudó Creative Commons License 2019.02.09 0 1 89371

Nem mindenkinek csak egy használati tárgy a motorja. A járművek szépítgetése is egy hobbi. ;)

Előzmény: ronya1 (89370)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 89370

főleg az utólagos "tuning" cuccokból

elég sok ktm-es ismerős van, csak néha nézek miket ki nem találnak 

narancs sárga fedél a fékfolyadék tartályra meg ilyenek 

mert most egy visszahajló karszett hasznos, de annak is miért kell hogy narancs színben pompázzon? 

 

a másik meg a "túra" kiegészítők, 6-8 ezer forintos dizájn bukócsövek 10x áron, meg még a többi kacat biszbasz, ami nélkül élni sem lehet

 

Előzmény: CsLacc (89369)
CsLacc Creative Commons License 2019.02.09 0 1 89369

Maga a motorozás igen költséges hobbi! Sokan élnek a hobbijikra szentelőkből!

Előzmény: Rudó (89368)
Rudó Creative Commons License 2019.02.08 0 0 89368

Xtz-be se olcsóbb ha rendesen meg van csinálva nem csak dobjunk bele szimeringet, új olajat és kész a komplett felújítás.

Előzmény: Mistral1 (89337)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.02.08 0 0 89367

az volt a baj, hogy a ház elöl nem tudtam kiállni mert forgott a kerék motor meg állt :D ha nincs sár akkor földút lett volna :) mert a motor tudja amit kell :D 

Előzmény: Mistral1 (89366)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.08 0 1 89366

Úgy élvezet, uccai' gumival! Krosszal még én is el tudok menni ...

 

Ezért tökös legények a bmw-sek: egy aszfaltos gumiban meglátnak egy barázdát, kinevezik enduro guminak - és úgy tolják vele terepen, mintha sose lenne holnap :-))))

Előzmény: Doomedsrac (89365)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.02.07 0 0 89365

Igen :) Felnéztem Dobogókőre ahol még hó is volt. Úgy volt, hogy terepezni megyek, de sajnos nagyon felolvadt a talaj és tiszta sár volt minden :( nekem meg még utcai gumim van XT-n.

Előzmény: Mistral1 (89364)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 89364

Pilis? 

Szentkereszten voltam katona a légvédelmi raketasoknal😁

Előzmény: Doomedsrac (89363)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.02.07 0 2 89363

Ma elmentem tankolni :D de csak egy kisebb kör után találtam benzinkutat :D

Mistral1 Creative Commons License 2019.02.05 0 1 89362

Nekem egy komplett blokkom van tartalékban :-)

(igaz, nem hordom mindig magamnál ...) (de kormányt egyszer már vittem - el is tört a motoros, kellett a tartalék :-))

Előzmény: ronya1 (89361)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 89361

jut eszembe a ténéréhez egy pót fesszab is volt nálam többnyire :)))

állítólag az a gyenge pontja, bár nekem stabil 14,4 volt a töltés

ez már lehet kicsit perverz;)

Előzmény: CsLacc (89359)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 89360

http://sefag.hu/tarsasag/hirek/erdolatogatasi-tilalom_340.html?fbclid=IwAR37zsUgULLYblFwoJGDy0hfTIkAHHlChNDVd1keSlZuoynOz15syppIF9o

 

Májusban már mehetünk... :-)

A biztonság kedvéért összefésülöm majd a tervezett nyommal, mert szeretném az összetűzést a halőrökkel elkerülni.

CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89359

A nagy átlaghoz képest már bőven igen!😋

Előzmény: ronya1 (89358)
ronya1 Creative Commons License 2019.02.04 0 2 89358

inkább túl öreg a bizonytalan dolgokhoz

pl a deko bowden egyik szála el volt pattanva meg rozsdás volt(szerintem sosem volt használva, csak a rezgés koptatta ki)

de biztos ami biztos mindből vettem újat, mert közel sem annyi mint egy erdélyi hazafuvar

ugyanígy gondolkodtam amikor a kerékcsapágy szettet rendeltem, teljesen jó volt, még most is hibátlan, de ha valami van vele akkor ismét cumi

a ténéréhez is volt másik kuplung és gáz bowden a többnaposokon, és kerékcsapágy is , meg egy csomó minden egyéb kacat ami sosem kellett, legalábbis nekem......

így legalább nyugodtan mentem mindenfelé, mert megtettem mindent amit lehetett, pl egy ecu hiba is lehet bármikor, de az ellen nem tudok tenni semmit sem

 

a karbantartás meg olyan hogy ha kimosom+átzsírozom 1-2 évente a lengőkar-himba-kormány-stb csapágyakat akkor nagyjából sosem megy tönkre és olcsóbb egy doboz zsír 10 évente mint egy bármilyen csapágyszett bármilyen motorhoz

de a féket is mindig szétszedem vétel után, csak magamban bízok meg....

szerintem ez még nem perverzió

Előzmény: CsLacc (89349)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89357

ok :-)
Volt nekem is ilyen időszakom - de kinőttem :-) Csak egy feszmérőm van, mert azzal volt több gondom is.

Előzmény: Gaborcz (89356)
Gaborcz Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89356

Mindíg ugyanolyan körülmények között néztem.... néha rálöttyintettem, akkor meg hol sok volt hol kevés...azért írtam,hogy random volt... utána már nem lesegettem állandóan, hála égnek jellegzetes hangja van, ha ,,kevés" van benne...

visszajelző buzi vagyok, szeretem látni mi van...és ennél sose produkált normáális eredményt, ezért nem szerettem ezt a rendszert. 

Előzmény: Mistral1 (89355)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89355

Látni is kell tudni, nem csak nézni :-)))
És ott lesz a megoldás...  Valsz ott volt a baj, hogy eltértek a mérés (a "látás") körülményei.

Leállítás után pivel szoktam - akkor még nincs ideje túl sok olajnak lefolyni. Ha fél-egy óra múlva nézed, akkor már lehet csalafinta eredmény :-(
Egyszer engem is megszívatott, reggel, indulás előtt néztem meg, öntöttem rá vagy 2-3 decit  - és ki is nyomta fülin-farkán :-(

 

Ennél a masinánál szerencsére nincs túl nagy jelentősége a PONTOS mennyiségnek. 3 lityi - elvileg - a teljes mennyiség, a min-max jelzés között nekem 2,2-2,7 deci a különbség! Ha már csak a pálca hegye ér bele az olajba, akkor esetleg 4-4,5 deci a hiány.  De még mindig van 2,5 liter a motorban!!

Amivel azért ne kerüld meg a Földet, de simán hazahoz bárhonnan...
Ez persze plusz súly, egy DRZ-ben van másféllityi, de ha abból elmegy fél, akkor már imádkozhatsz Mekka felé :-((
Pont az ilyenek miatt van a 6ekm-es csere (és nem 2 meg 3e :-) , az ilyenek miatt veszett tartósak az XT-k. (persze, ezekkel a tulajdonságokkal lehet élni - meg visszaélni :-(  Sajnos, a mi kezeinkbe általában a "visszaélt" járművek kerülnek :-((
Kíváncsi lennék, hogy mennyit bírnának a mostani tudásunkkal hajtott-karbantartott  vadiúj  1VJ / 3AJ / 3YF -ek...  Szerintem sokat!

Előzmény: Gaborcz (89354)
Gaborcz Creative Commons License 2019.02.04 0 1 89354
Tudom, hogy kell megnézni, csak sajnos random eredményeket produkált:(
Előzmény: Mistral1 (89353)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89353

A 3YF-en semmi szopás nincs az olajszinttel...  (mert ha már ismered a "dörgést", akkor nem számít szopásnak :-)

 

De tényleg... A száraz karter egyszerűen így működik. A visszafolyást záró golóbist kellene tudni egyszerűen takarítani - és akkor nem lenne semmi gond. De nem lehet - így marad a technika: min 5-10 perc járás UTÁN nézel olajszintet. Már, ha eljár eddig a motor, mert ha ennyi idő alatt megszorul, akkor ott korábban elrontottál valamit :-))

Ha nem fogyaszt olajat, akkor meg tökmindegy mit mutat - van benne elég :-)

Én havonta nézem csak meg.

Előzmény: Gaborcz (89347)
Mistral1 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89352

Grat ügyi vagy!

Benzin nélkül is megy a belsőégésű...

 

1. önindító

2. dízel

3. alkohol

 

:-))))))))))))))))

Előzmény: CsLacc (89350)
XTE Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89351

Köszi a hasznos tippeket !

Előzmény: Gaborcz (89347)
CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89350

Tegnap újra szembesülnöm kellett egy axiómával 

: a belsőégésű motor működéséhez elengedhetetlenül szükséges a BENZIN!

3 óra szopóka volt!😋

CsLacc Creative Commons License 2019.02.04 0 0 89349

Akkpr Te karbantartás perverz vagy!

Előzmény: ronya1 (89344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!