Keresés

Részletes keresés

D 20 Creative Commons License 6 napja -1 1 31129

Kutató közléskényszer a tv archívumból jelenti, hogy a volt PIV végállomás 1999 tavaszán lett elrakva a jelenlegi helyre.

(Ami szerintem is sokkal kellemetlenebb a dolgozóknak, mint az addigi helyén volt...)

https://mediatar.jakd.hu/index.php?p=video&v=ngXeevZx

Persze a telisárga kocsi nem lett közelebbről. Gondolom a 453, vagy a 464 volt...

D 20 Creative Commons License 6 napja -1 1 31128

Nem meghirdetett fotósmeneten sikerült lencsevégre kapni az EVL-961 replikáját...

Lelkes amatőrök egy Ikarus 435 troli és egy Moskovit 6222 autóbusz felhasználásával alkották újra.

Nemám, ez egy modell, s poénnak szándékomat idejében jelezzem. 😁

Buszos2007 Creative Commons License 2024.09.11 -1 1 31127

KHA-772 harmadik napja van kint eddig kétszer robbant le, jó arány...

Kislángi KXW-195 helyett JUD-102, és végre közel 1 év után a motorcserés 194 vissza került. Úgyhogy kisláng megint 3/1

bi-02 Creative Commons License 2024.09.10 0 1 31126

Ez volt A 61-26. Nagybetűvel. Az egyetlen 280.16-os helyiben. Bal oldalán egysoros ülések voltak benne és Prága váltós volt. A harmadik képen egy kulcsi törzskocsi van, a BV 61-46. Az egy snassz 280.17-es volt

Előzmény: D 20 (31122)
f_k Creative Commons License 2024.09.09 0 4 31125

2008-ban az év első napján Orosházán át utaztam, akkor fotóztam ezt az Albás kocsit::

 

 

D 20 Creative Commons License 2024.09.09 -1 1 31124

Hibrid autóbusz a la Shakesfehervar... 🤗💩

Előzmény: Buszos2007 (31123)
Buszos2007 Creative Commons License 2024.09.09 -2 2 31123

KHA-772 visszatért a kálozi viszonylatra. Oldala fehér, teteje alba volán csíkos, lökhárítók szürkék. Köszönjük volánbusz

D 20 Creative Commons License 2024.09.08 0 4 31122

Voltak már ezek a néhai helyis, 3 ajtós hogycsodák is, de egy kommentben még talán nem...

 

A 3.-ban nem vagyok biztos.

Penik anno az is meg lett szakértve, csak már nem emléxem arra se...

DUD-554 Creative Commons License 2024.09.08 0 0 31121

A mai napon kimaradt a  12:43-kor induló 8272/846 Szabadhídvég-Sárbogárd járat. Unokaöcsém 1 órát várt a megállóban, de nem jött a járat.

D 20 Creative Commons License 2024.09.07 0 4 31120

Anno mit nem morogtam, hogy a 448/2 lakat+fényénél elspórolták a sárga festéket...

 

Buszos2007 Creative Commons License 2024.09.06 -2 2 31119

KHA-780 vissza tért..... átmenetileg. A stabilizátort megcsinálták, de azon kívül semmi mást. 21.-én jár le a műszakija a 79' el és a 75' el egyszerre úgyhogy hamarosan vadvilág kálozon megint.

Ui: nem volt muszály ki hozni csak ha a gazdája nem hozta volna ki akkor oda adták volna másnak

D 20 Creative Commons License 2024.09.06 0 4 31118

Nagyobb poén lett volna, ha gépesen is van reklám átfestéskor.

Buszos2007 Creative Commons License 2024.09.06 0 0 31117

Kipufogó szét van csúszva, úgy járnak vele június óta, kormol is, füstöl is. De megy mint a meszes és még a hangja is jó. Az hogy  a szú is rágcsálja az meg mellékes

Előzmény: DUD-554 (31112)
D 20 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 31116

Az itteni lakatológián is tudnak, a nyár elején megkókányolt oldtürMB-ek rohadásai átsejlenek, folynak a festett részeken, s volt eső ketszer kb...

 

A Fv-on besárgított peLkátai 3hidas rettenet is egy hónapon belül elkezdett látványosan korrodálni a B, C tengely között.

 

De a kifehérített kocsik egy részénél poén, hogy megfelelő szögből es fényben látszanak az átlós csíkok.

Ké, telibecsiszolni sokkal nagyobb zseton lett volna, de biztosan csak az ökológiai lábnyom minimalizálása a cél...

Előzmény: DUD-554 (31115)
DUD-554 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 31115

A már nemlétező Alba és KNYKK színezéssel rohangáló, össze-visszafoltozott járgányok nálam kibaxák a biztosítékot rendesen. Iszonyat igénytelen, nem beszélve arról, ahogy púposodik a festés a rohadó karosszérián.

Előzmény: D 20 (31113)
D 20 Creative Commons License 2024.09.05 0 3 31114

Ha nem haladunk a tv archívummal, akkor jó a 10+ éves msdc is...

D 20 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 31113

A cég és országállapot tükre...

Előzmény: DUD-554 (31112)
DUD-554 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 31112

A JXF-381 névre hallgató paripának igen ergya hangja van, a külleméről nem is beszélve.

D 20 Creative Commons License 2024.09.04 0 1 31111

A közléskényszer a 457-et is szerette...

 Volt reklám,  Nincs reklám.

trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 0 0 31110

Így már érthető.

Köszi.

Előzmény: f_k (31109)
f_k Creative Commons License 2024.09.04 0 0 31109

Bemegy a vasútra. Nekem is pont ez a jó...

Veszprém-Székesfehérvár-Dunaújváros-Solt-Szeged

 

Előzmény: trizs77 (31108)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.04 -2 0 31108

A harmadik képen lévő távolsági Neoplan (?) mit keres a vasútállomásnál ?

 

be kell oda  mennie ?

 

Előzmény: f_k (31107)
f_k Creative Commons License 2024.09.04 0 3 31107

2400 Újváros ma délelőtt..

f_k Creative Commons License 2024.09.04 0 2 31106

f_k Creative Commons License 2024.09.04 0 2 31105

Pár ma reggeli fotó Székesfehérvárrról...

"Öreg" kívánságára feliratozva. Sajnos nem a legjobb képszerkesztőm ehhez...

 

 

D 20 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 31104

Sokminden rovására érek rá ennyire.

Nah, előette a fene a 10+ éves msdc-t.

Csak nehány hétig voltak reGlámosak, aztán gondolom valami gond lett, mert hirtelen leszedték róluk és sose többet...

A negyedik exGE is szeLintem reklamos lehetett, de az nem lett meg elv matricántosan.

Am hiperrövid ideig kettőnek biztosan a zajtó és a pilotwindow felett voltak a számaik, de az is valakinek faxta a szemét...

Előzmény: Scatty29 (31103)
Scatty29 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 31103

Riszpekt, hogy ennyire ráérsz. :)

Előzmény: D 20 (31101)
HumbiZozo Creative Commons License 2024.09.01 0 2 31102

A '90-es évek 2. felétől volt némi ütemezéssel a 16/19 és a 15/17 úgy összerakva, hogy kb. 15 perces követés volt azonos irányban a Kertvárostól befelé, csak az utolsó 2 megálló tért el. A képen látható évben és előtte a 19-es csupán 5 perccel jött a 16-os előtt, ami azért volt poénos, mert a 19-es a Békeváros miatt végig jobban terhelt járat volt, mint a 16-os. Az időrés emiatt sokszor csökkent, így a 16-os sűrűn ráfutott a 19-re. Ezek után érkezett a 20-as pár perccel, ami utol tudta érni őket. Ha még kell magyarázat a 4. gépre is, akkor valószínű műszakváltáskor készült a felvétel, így a 6 percenkként járó 3-as is befuthatott. A jobb időelosztás csak '96 körül jött, ekkor hangolták úgy, hogy Kertvárosból a 16/19, ellenirányban a 15/17 járt 15-15 percenként. Óvárosból szintén a 20/24, ellenirányban a 22/25 volt hangolva. Így elmondható volt, hogy a végállomás 2-3 megállóját kivéve a bő belváros mindenhonnan max. 15 percenként elérhető volt. Előtte a város fejlődésével együtt bővült a hálózat, a régebbi járatokhoz csak beszúrták az újakat, nem volt hangolás. Viszont ami ennek ellenére elmondható volt, hogy az itt 4 egyszerre érkező járatokon volt annyi utas, hogy a Dózsánál nem biztos, hogy jutott ülőhely. 

Előzmény: D 20 (31101)
D 20 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 31101

De remekül mennek a dolgok...

Szóval a videotár nyöszörgetése közben tapasztalom, hogy sokszor felhasználják ugyanazokat az utcai felvételeket.

Bánatunkra...

A mostani felvétel is egyreszt volt már, de most nem vágta el ott, ahol a már megtalált anyagban.

Oké, nem érték, de mittudomén...

Az a durvi, hogy 3 busz állt a megállóban, de messzebb jött már a negyedik is...

Több lakó, kevesebb kocsi...

Előzmény: HumbiZozo (31100)
HumbiZozo Creative Commons License 2024.09.01 0 0 31100

A végállomásokból nem hogy akkor nem lett semmi, de a mai napig nincs olyan, ahol van tartózkodó/pihenő. Előtte arra is volt terv, hogy új autóbusz-állomás épül a Szórád-Néphadsereg-Apáczai alkotta háromszögben. Azon a helyen templom épült, ott áll közel 35 éve.

Előzmény: D 20 (31099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!