Ez volt A 61-26. Nagybetűvel. Az egyetlen 280.16-os helyiben. Bal oldalán egysoros ülések voltak benne és Prága váltós volt. A harmadik képen egy kulcsi törzskocsi van, a BV 61-46. Az egy snassz 280.17-es volt
KHA-780 vissza tért..... átmenetileg. A stabilizátort megcsinálták, de azon kívül semmi mást. 21.-én jár le a műszakija a 79' el és a 75' el egyszerre úgyhogy hamarosan vadvilág kálozon megint.
Ui: nem volt muszály ki hozni csak ha a gazdája nem hozta volna ki akkor oda adták volna másnak
Kipufogó szét van csúszva, úgy járnak vele június óta, kormol is, füstöl is. De megy mint a meszes és még a hangja is jó. Az hogy a szú is rágcsálja az meg mellékes
A már nemlétező Alba és KNYKK színezéssel rohangáló, össze-visszafoltozott járgányok nálam kibaxák a biztosítékot rendesen. Iszonyat igénytelen, nem beszélve arról, ahogy púposodik a festés a rohadó karosszérián.
A '90-es évek 2. felétől volt némi ütemezéssel a 16/19 és a 15/17 úgy összerakva, hogy kb. 15 perces követés volt azonos irányban a Kertvárostól befelé, csak az utolsó 2 megálló tért el. A képen látható évben és előtte a 19-es csupán 5 perccel jött a 16-os előtt, ami azért volt poénos, mert a 19-es a Békeváros miatt végig jobban terhelt járat volt, mint a 16-os. Az időrés emiatt sokszor csökkent, így a 16-os sűrűn ráfutott a 19-re. Ezek után érkezett a 20-as pár perccel, ami utol tudta érni őket. Ha még kell magyarázat a 4. gépre is, akkor valószínű műszakváltáskor készült a felvétel, így a 6 percenkként járó 3-as is befuthatott. A jobb időelosztás csak '96 körül jött, ekkor hangolták úgy, hogy Kertvárosból a 16/19, ellenirányban a 15/17 járt 15-15 percenként. Óvárosból szintén a 20/24, ellenirányban a 22/25 volt hangolva. Így elmondható volt, hogy a végállomás 2-3 megállóját kivéve a bő belváros mindenhonnan max. 15 percenként elérhető volt. Előtte a város fejlődésével együtt bővült a hálózat, a régebbi járatokhoz csak beszúrták az újakat, nem volt hangolás. Viszont ami ennek ellenére elmondható volt, hogy az itt 4 egyszerre érkező járatokon volt annyi utas, hogy a Dózsánál nem biztos, hogy jutott ülőhely.
A végállomásokból nem hogy akkor nem lett semmi, de a mai napig nincs olyan, ahol van tartózkodó/pihenő. Előtte arra is volt terv, hogy új autóbusz-állomás épül a Szórád-Néphadsereg-Apáczai alkotta háromszögben. Azon a helyen templom épült, ott áll közel 35 éve.