Keresés

Részletes keresés

JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33437
Nem egyszerű, szét kell szedni a fél motort. Igen, túl lehet feszíteni.
Itt van leírás róla:
https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=28583&sid=5b2028071cde43c16211aea05df7b32f&start=15
De a gyári berakásával is vigyázz. Sűrítési felső holtpontra kell rakni a főtengelyt, hogy ne ugorjon el a vezérlés ...
Előzmény: Gévuska (33436)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33436

Szia!

Én a gyárit vettem meg (1db).

Az ilyen mechanikusan állító szerkezetet nem ismerem. Biztos olcsóbb kivitel mint a gyári.

Hogy kell az ilyen feszítőket beállítani. Nem lehet ezzel túlfeszíteni a láncot vagy annak feszítőjét?

 

Előzmény: JULES (33432)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33435

Ok

Köszönöm

Előzmény: JULES (33434)
JULES Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33434
12.7V az töltésnek kevés (egy jól feltöltött akksin lehet ennyit mérni). 13.2V-nál többnek kellene lennie (alajáraton még nem gond, de fordulaton már az), fordulaton mrg 14...14.8V között, hogy töltsön is. A riasztó biztosítékkal az akksin, a többi meg gyújtásra kap áramot. Még egy kamera lesz...
A menetfény szabályos bekötésssel nem mehet a tompítottal együtt... ;)
Előzmény: 1 Bandi (33433)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33433

Köszönöm :-) 

 

Ez már jó kiindulási alap. Sajnos nekem lemegy 12,7 v ra is. A kis fogyasztókat mindíg használod? A menetfény mellett, mindíg világít a tompítottad?

Előzmény: JULES (33431)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33432

Nekem meg éppen ma jött meg:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303791

 

Előzmény: Gévuska (33430)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33431

Lámpa lekapcsolva, menetfény (kb 8..10W) felkapcsolva (kis fogyasztók:riasztó, GPS, telefon töltő, láncolajzó): alapjáraton 14.8V, fordulaton (2..3000) 14.8V

Lámpa felkapcsolva (2x55W tompított, 2x5W helyzetjelző), menetfény 8..10W, plusz kis fogyasztók: alapjáraton 13.1V, fordulaton 14.7V

Előzmény: 1 Bandi (33428)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.21 0 0 33430

Köszönöm az ötleteket!

Én is megrendeltem a feszítőt. Nem volt olcsó mulatság!

A karbi problémám, megoldódott 2db tűszelep cserével.

köszönöm a segítséget.

Előzmény: JULES (33413)
**ADAM** Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33429

Az 54e-s szervíz az melyik?
Úgy tudom, hogy 48e-nél van egy nagyobb, szelepállításos szerviz, olaj és egyéb cserékkel.

54e-nél akkor mi jöhet? Egy plusz olajcsere 6e után? :) 

 

Előzmény: Bütyök91 (33414)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33428

Alapjáraton... igen erre gondolhattam volna, de akkor is gond van a töltéssel. Köszi ha + méred

Előzmény: JULES (33427)
JULES Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33427

Alapjáraton ennyi, vagy emelt fordulaton is?

Majd ha a gép közelében leszek mérek én is...

Előzmény: 1 Bandi (33426)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33426

Köszönöm az adatot.

 

A külön áramkört kiépítettem, arról megy a fogyasztók többsége. A GPS és a szivartöltő viszont nem. A töltőfesz. nekem csak 13,1-12,6v között van... Lehet, hogy túlterheltem és kinyírtam a generátort vagy a fesz. szabályzót? Terhelés nélkül ennyi. 4 plusz fogyasztót kötöttem be. Egy GPS t, telefont töltök, 2×9 w led ködlámpát és egy autómata láncolajozót (ez egy mágnestekercses szeleppel adagolja az olajat. Megyek szerelőhöz, de most nyaral. Addig tájékozódni szeretnék.

 

Üdv.

Bandi

Előzmény: Luska (33425)
Luska Creative Commons License 2019.07.20 0 1 33425

Nekem a beépített feszmérőm 13,7 - 14,1 V között mutat.

Egy jó tanács, hogy ne kerülj kellemetlen helyzetbe:

Ki kell építeni egy segédáramkört a Varán az utólagosan ráaggatott cuccokhoz. Ez közvetlenül kap ellátást az aksiról egy gyújtásról vezérelt relén keresztül.

E nélkül nekem folyamatosan csökkent az akkufesz! 

Előzmény: 1 Bandi (33424)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.19 0 0 33424

Tisztelt társak!

 

Valaki + tudná írni nekem, hogy az akkun mérve mekkora a töltőfeszültsége a motorjának? 2008 as ABS verzióm van. Van rajta GPS, ködlámpa, telefontöltő, elektromos  láncolajozó. Hasonló terheléssel terhelve volnék kíváncsi az eredményre, illetve terheletlenül is.

 

Köszönöm

szoucsek Creative Commons License 2019.07.18 0 0 33423

Sziasztok!

Hátha valakit érdekel, aki még nem tulajdonos :)! Sajátom, szép és igazán jó!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/xl_1000_v_varadero/honda_xl_1000_v_varadero-14625739

1 Bandi Creative Commons License 2019.07.10 0 0 33422

Adj + 1mailcimet vagy telszamot.

De kérlek tartsd be, amit megbeszélsz vele.

Előzmény: Bütyök91 (33421)
Bütyök91 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 33421

Tudnal elerhetoseget?

Előzmény: 1 Bandi (33420)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33420

Bp.-n tudok. 

Előzmény: Bütyök91 (33419)
Bütyök91 Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33419

Koszonom. Csak sajnos nekem heves-pest borsod megye vonzaskorzete lenne jo.

Előzmény: janoszeged (33417)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33418

Köszi,valami hasonló lesz.

Előzmény: 1 Bandi (33416)
janoszeged Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33417

Csongrád-Békés megyében tudok.

Előzmény: Bütyök91 (33414)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.09 0 0 33416

Heggesztettem rá egy 2 mm es alátéter acélbók és hidegen visszagörbítettem. Most jó.

Előzmény: aladar644 (33415)
aladar644 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 33415

Nincs valakinek elfekvőben egy oldalsztender kiegészítő talp? Úgy tűnik,hogy a támasztó láb elgörbült,és elég nagy döntésben támaszt. Félek,hogy így tovább hajlik.

Keresgéltem a neten de ehhez valót nem találtam. Gondoltam rákérdezek ,mielőtt magam összehozok valamit.

 

Előzmény: Bütyök91 (33414)
Bütyök91 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 33414

Sziasztok!

 

54.000-es szervizhez ki melyik szervizt ajanalana?

 

Elore is koszonom a valaszokat!

JULES Creative Commons License 2019.07.06 0 0 33413
Nekem is van hangja a vezérműláncnak. Motorféknél kb 4000-től lefelé csilingelő hang, majd alapjáraton elnémul. Ahogy olvastam a karbis VTR1000-ek és a karbis Varák automata vezérműlánc feszítője idővel elfárad, rosszabb esetben nem feszít eléggé és a lánc is átugorhat. Újabb Varákon már javítottak rajta. Az első hengernél szokott inkább előfordulni a hiba. A VTR-eket valószínűleg általában magasabb fordulaton használják, ezért lehet, hogy náluk sűrűbben fordul elő ez a hiba. Egyébként a karbis Vara eredeti láncfeszítőjét átdolgozta a gyár. Én már megrendeltem az új láncfeszítőket, ha megjön, nézek szelep hézagot és karbit is szinkronizálok... Pár idevágó VTR fórum: http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=19416#p157492 http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=22720#p186028 https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=28583 https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=34628 https://www.xrv.org.uk/forums/varadero/83980-varadero-1000-clacking-noises-2.html#/topics/83980?page=1 https://www.superhawkforum.com/forums/knowledge-base-40/warning-about-replacing-cam-chain-tensioner-8600/
Előzmény: Gévuska (33412)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.05 0 0 33412

Szia!

Azon már túl is vagyunk. Sajnos nem az volt. Olyan a tünet, mintha a vezérműlánc oldalán hallanánk.

Előzmény: Geri62 (33411)
Geri62 Creative Commons License 2019.07.05 0 2 33411

A második kérdésedre: Szerintem a kipufogó tömítés égett el.

Előzmény: Gévuska (33410)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.05 0 0 33410

Sziasztok!

Egy 2002-es XL1000-es két furcsaságot generált. 51.000km van csak benne.

- 1-2 órás állást követően a motor alatt, benzin nyom láthat, kb. két tenyér nagyságban (esetleg karburátor probléma?).

- Másik hiba hidegen és melegen is hallható, a hátsó hengernél (főleg alapjáraton) csattogó hangot produkál.

Van esetleg erre valami ötletetek? Mi is lehet a két probléma megoldása. 

Esetleg Budapest XVI ker közelében van jó motorszerelő ismeretségetek?

Köszönettel Csaba

DZolkó Creative Commons License 2019.07.02 0 0 33409

A fék légtelenítése ezen a motoron egy 13 lépéses folyamat ha jól emlékszem és a hátsó középső dugattyúhoz vákuumszivattyú is kell, mivel ez akkor működik, amikor az elsővel fékezel és a bal oldali féknyereg előremozdul. Keress hozzá szakirodalmat vagy vidd el szervizbe. ;) 

Előzmény: Marcel71 (33400)
DZolkó Creative Commons License 2019.07.02 0 0 33408

Szia!

 

Sajnos ez egy típushiba, ilyenkor tedd sebességbe, kuplung majd lökd meg a motort (miközben rajta ülsz), majd kuplung ráenged, utána már fog indulni. Többek között ezért is jó ha van fokozatkijelződ, mert ilyenkor villog rajta az F és ekkor bizony nem fog beindulni. 

Nekem az áramtalanítóval nincs bajom, mindig azzal állítom le a motort hiszen ezért van rajta.. 

Előzmény: Bear7712 (33397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!