Ha valakinek van mukodo komplett, vagy komplett kozeli SR43B blokkja ne tartsa magaban :) - sajnos letort egy rendes darab a dugattyubol es vitt magaval jopar dolgot, nem igen erne meg jelenlegi allapotaban helyrehozni ami van sajnos :(
Nagyon kicsi az esélye. Pár órát simán ki lehet még most is bírni motoron, de azért egy Szöged-Meskóc táv, kicsit is esőben, rendes egy napos túra - és 5-kor már setét is van... Két éve szakadó esőben indultunk 11-körül Miskolcról, egy óra ebéd - és Martfűre már sötétben értünk oda :-(
Olyan nálam nem fordul elő, hogy lemerül, valamin mindig rajta van az okostöltő. A motor mellett meg van egy külön, egy ilyen adapter kinézetű. Ezer éve vettem a lidibe, annyit tud, hogy 14Vot megcélozza, és ha eléri, akkor csökkenti az Ampert. Ha 20 mili alá csökken kialszik a ledje. Abból tudom, hogy még jó az akksi. Ez a mostani varta újkorában sem volt "jó". Volt egy bannerom 14,5eFt ért ami 7 évig bírta. A következő bannert ugyan abban az akkus boltban vettem 15,5eFt az meg 1 évig húzta. Aztán vettem egy jp moto-t 7500Ft ért, ő 3,5 évig bírta.
12,5Vot ha látok, már idegbaj kerülget és rombolok egy töltőért :-)
Haát, ennyire hamar azért nem tudnak/szoktak meghalni. Ha 12V ALÁ csökken a feszültsége és így áll - akkor naponta egy évet öregszik, egy hét után pedig KUKA a cucc :-( Ki tudja, hogy nálad mikor csökkent a kritikus érték alá a feszültség :-(
Fel tudod ölteni ugyan, de nem tarja meg, percek alatt képes lemerülni - elveszti a kapacitását.
Megtisztelő, hogy gondoltál rám, tényleg ott lenne a helyem, szeretek túrázni. Az olyan legális :-) De a szokásos, minden programot üti a hétvégi nyitva tartásom. Most meg nem olyan jó a helyzet, hogy el tudjak engedni egy hétvégét...
Maradra megyek csak pént szo vas. Most már legalább a motort összelapátoltam, mármeg kipállott belőle az idén vett akksi. Naon örültem neki. Tologatás meg végül bebikázás lett belőle egy benzinkúton, hogy hazaevickéljek az éjszakában. A semmi közepén remekül tette a dolgát, aznapi utolsó indítás nem jött össze, de annyira nem, hogy az üresjelző 2W izzó felvirítása is gondot jelentett, ahogy ráadtam a gyújtást. Szart már be útközben akksitok? Ez már a másodikom, az első ilyen szitu MZvel esett meg, de az meg is állt útközben, mert ott egy körön van a gyújtás.
Aki fórumot figyel, az nézi ezt is, meg azt is....... mondja ezt egy DR650RSE tulajdonos......
Restellem, hogy a BIG-es srácoktól nem köszöntem el, amikor vasárnap délelőtt eljöttünk Apátiból, de a fejemben az volt, hogy még úgyis visszamegyünk...... csak arra nem gondoltam, hogy akkor már nem lesz ott senki........
Úgyhogy utólag is elnézést, majd legközelebb bepótolom!!! :-)
Fölösleges is nekem fórumozgatni, valamikor januárban volt beindítva a motor, akkor egész velőseket sikerült kerülni aztán Pegasos haver motorját birizgáltuk , próba túra volt kb márciusban annyi biztos, hogy már meleg volt de a Tiszán jégtáblák úszkáltak.
Azóta nem is mentem egy tapottat se. Majd most lassan tető lesz a tákolmányunk fölött, idén már sok motorozást nem remélek, jövőre meg háztető csere. Úgy számolom, hogy ha minden így marad akkor 23 már jobb év is lehet :-)