Keresés

Részletes keresés

Alfika Creative Commons License 2011.03.09 0 0 1692

Én ezt használom mp3 vágására, egyszerű éstud magyarul:

 

mp3DirectCut

Előzmény: Spanci (1691)
Spanci Creative Commons License 2011.03.09 0 0 1691

Köszönöm szépen. Végül nem sikerült kipróbálnom, mert a telefonomat nem ismerte fel a számítógép, pontosabban szar lehet a zsír új kábel, mert egyéb kütyüt meg felismert.

Nekem Spirom van, de idejöttem, mert itt nagyobb a mozgás és végül mégiscsak Ericsson. Eddig Nokiás voltam és nem is töltögettem soha, úgyhogy totál kezdő vagyok, minden segítségnek tudok örülni:o)

Abban tudnál segíteni, hogy mp3-as fájlt milyen progival tudnék szerkeszteni (lehetőleg magyar nyelvű), mármint hogy ne az egész zene legyen, hanem csak egy része, mert csengőhangnak szeretném? Vagy melyik topikba menjek, ha ide nem való ez a kérdés?

Előzmény: Laci6802 (1690)
Laci6802 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 1690
Szia. Megkeresed az adott zenét majd jobb egér billentyű kétszer és ott kiválasztod a küldés opciót majd a küldés helyét. A teló memóriakártyáját a legalsó sorban szokta mutatni, úgy mint "F , G , vagy H " meghajtó, külső memória, vagy memoricard. Ide katt és már megy is át.
Előzmény: Spanci (1689)
Spanci Creative Commons License 2011.03.09 0 0 1689

Sziasztok!

Még sosem töltöttem számítógépről mp3-at mobilra. Elmondanátok hogyan kell ezt csinálni? Adatkábelt ma vett a férjem, de valszeg nekem kell majd foglalkoznom a töltögetéssel.

Nagyon hálás lennék ha valaki segítene egy kezdő háziasszonykának:o))))))))

pene25 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 1688

Sziasztok!

 

Nekem egy Sony Ericsson K770i most járt le róla a garancia és a kijelzője csak fehéren villog nem jön be semmi kép.

Valaki tudna segíteni hogy milehet a baja??????

Elöre is köszi

Kcsita Creative Commons License 2010.12.23 0 0 1687

Szia!

 

Frissítve, már a 2.1-es van. Rendben, megnézem, hátha sikerül.

 

Köszi, és Kellemes Ünnepeket kívánok neked!