Hello!
Nekem az OTPnél van számlám, de nagyon nem vagyok megelégedve velük. Gondoltam, hogy átmegyek a CIBhez, mert róluk még nem hallottam rosszat, igaz lehet, hogy ez csak véletlen...
Aki esetleg használ CIB bankot az mondja meg, hogy mennyire jó, jobb-e az OTPnél, magyarul nem esek-e csöbörből vödörbe, ha bankot váltok? Ja, lakossági számlám van.
Kösz!
Sztak@rva, ebben a sz@r böngészősben nem tudom elmenteni a kedvezményezettet.
Eseti utalás, megcsinálta rendben, de nincs olyan, hogy hozzáad partnerlistához (elkezdtem újra), utólag sem lehet, csak másolás van, vagy ismétlés.
Már azt is elszarták, ami eddig működött, vagy én nem találom?
(Mondjuk én - mivel a QR beolvasásos ordasbaromság nem működik - úgy szoktam*, hogy felveszem böngészőben, elmentés későbbre, majd appban jóváhagyom. Lehet, hogy annyi eszük van, hogy csak a jóváhagyás utolsó lépésben elhet elmenteni? De az appban ott sem, szóval mégsem.)
Ha valakinek sikerült egyszerre több (kettő) utalást aláírnia a tokennel, legyen kedves megírni, mi a titok.
Mivel az első, amit a token kér a belépés után, a célzott számlaszám vége, így nem teljesen tudom, hogy mire gondolt a költő (hiszen két utalásom van, és a szokott segítség, azaz a számjegyek helyén csak egy kocka van. Nice). Így persze nem tudom beírni a számokat, ha pedig az utalandó összeggel kezdem, azt nem fogadja el.
Most jut eszembe, hogy lehet, hogy a két utalandót kellett volna beírni, de mivel a token kiköpte az azonosítót, csak a netbankos csoda nem fogadta el, így három próbálkozás után inkább abbahagytam, nehogy a végén még kitiltson.
Aki ezt csinálta, így, azt egy péklapáttal kéne addig verni, amíg csak nem hajlandó 0/24-ben használni ügyfélként egy hétig.
Most megpróbálom egyenként beállítani, hogy fordulónapra utaljon, hátha úgy megy...
Sajnos egybehangzó, az eBroker miatt be kell majd talicskáznom a városba, semmiképp nem megy, csak személyesen. Mindegy, telefonon sikerült ma elintézni, ami az állampapírokkal sürgős volt, most kicsit ráér a broker leszerződése. Amit ingyen kapok, mondta a telefonos segítség - meg is lepődtem, mér, amúgy fizetős a broker? Igen. Nahát. Azt hittem, olyan, mint a netbank, hogy jár mindenkinek ingyen (csak épp nem automatikusan).
1. A tranzakció típusát nem képes szűrni rendesen, mert bizonyos jóváírásokat átutalásként mutat, amit meg átutalásnak kéne mutatnia, azt egyéb terhelésnek. Természetesen "egyéb terhelés" típusú tranzakciókra nem lehet szűrni.
2. Ha bejelölöm szűrésnél, hogy csak terhelések, pl. január 1-től 31-ig, addig OK, hogy csak terheléseket mutat, de a -tól -ig határt képtelen tartani a "mutass többet" baromság miatt. Így gyakorlatilag folytatja tovább a listázást, mert "kötelességének érzi" a végtelenítést.
Ha letöltesz egy pdfet az egyik tranzakció visszaigazolásáról, akkor újra összeugrik a lista és megint szerepelnek benne a jóváírások is.
Eszedbe ne jusson OTPről CIBre váltani!!! A feleségemnek OTPben van számlája, és százszor jobb az Internet bankjuk, meg úgy általában a kiszolgálás is. Ott 0% nál nagyobb eséllyel kapsz lényegi segítséget.
Mondjuk az OTP is cserélni fogja az Internet bankját - nekünk nyilván a jelenlegivel van tapasztalatunk.
Na lehet, hogy az OTP is sokkal szarabbat fog hozni - de legyünk optimisták-
Már voltak hasonló tapasztalataim. Próbáltam bejelenteni a cib-nek, de mintha a süketek (elnézést a szó használatért) beszélgetnének.
Mindig állítok be időszak szúrőt és általában banki időben. Igy szokott működni, és tényleg nagyon bosszantó, ha egy fogalom forgalom lekérdezés csak úgy üzenet nélkül kidob.
A jávásban lehetett simán kezelni. Megkérdezem a kapcsolattartómat, tud-e valami 21. századibb megoldást a bankba beszambázás helyett.
(más, de hasonló (remélem, nem írtam még ide): tönkrement a hitelkártyám, nem nagyon akart már paypassolni. be kell menni fiókba (nooormális? a 21. század közepén??), ott kell kérni újat, díjmentes. aztán kiderült, 1700 Ft "büntetés" mellett lehet kérni telefonon is a cseréjét. azt választottam, nyilván, a benzin többe kerül, mire bemegyek fiókba, meg hát egyébként is, ne már, hogy oda kelljen ilyen miatt mászkálni...)
És állampapírt? A jávásban simán vehettem ki állampapírból pénzt, itt ebben a fasza netbankban nem találtam ilyet, pedig nagyon igyekeztem. Tényleg létezhet, hogy telefonálni vagy bankba menni kell emiatt??? Ne már, ennyire nem mehetünk vissza az őskorba... :-(
Internetes vásárlásokhoz van egy külön kártyám, az eddig rendben működött.
A dombornyomott kártyát - amit ugye az ember nap mint nap használ - érzem fizikailag sérülékenynek (elvesztés, ellopás, benyeli valami automata, aztán valahogy mégis használatba kerül ... stb.).