Keresés

Részletes keresés

JeeEm Creative Commons License 2025.03.03 0 0 5417

Internal server error :S mobilon, withkey, vagy mobilbank esetén...

dojcstomi Creative Commons License 2025.03.02 0 0 5416

Na... megnéztem a tavaly december 11-ei CIB bank online felhasználói kézikönyvet.

 

Ha menüből választom ki a megbízható partner törlését, akkor semmilyen adatot nem kér és törli. Ha a jelvényre kattintok, akkor követeli a kódok gépelését, amit nem fogad el.

 

A megbízható partner megjelölése nem megy se jelvényre kattintva, se menüből.

 

Viszont ezt a mondatot találtam a kézikönyvben:

 

A funkció hard tokennel rendelkező Ügyfelek esetén nem vehető igénybe.

 

Nem értem, hogy miért, hiszen eddig a loginos 6 jegyű jelszóval működött ez! Most valami transaction ID utolsó 3 jegyét jelöli ki meg egy másik 4 jegyű számot, de ezeket beírva, majd a generált kódot visszaírva, a rendszer csak karikázik... ezt loopolja addig, amíg ki nem dob.

 

A mobilegyenleg-feltöltés meg a tájékoztatójukkal ellentétben működik.

 

Idézem: CIB Hard Token nem használható.

 

Itt a telefonszám utolsó 4 számjegyét kérik és az összeget. Teljesen jól használható. Újabb funkció, amit tönkre lehet tenni... legalábbis e mondattal már tervezték.

 

Utóirat: Múltkori script továbbra is működik, csak egy kicsit módosítani kell.

Előzmény: Mutual Friend (5356)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.25 0 0 5415

Bocsánat elfelejtettem vigyorogni a végén ... :)

Előzmény: V.Gy. (5414)
V.Gy. Creative Commons License 2025.02.24 0 1 5414

Aki még nem talált bankot annak tudom ajánlani a mhb-t vagy az otp-t.

Remek a tulajdonosi összetétel és fillérekét nyujtanak fasza szolgáltatást.

 

Ne má. Az OTP messze a legdrágább, leglehúzósabb volt mindig. Mi változott?

Előzmény: Mutual Friend (5410)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5413

nyilván vannak akik hajlandóak többet fizetni és ezzel elvárják hogy működön is rendesen

 

Én inkább ebben a témában elviselek kicsivel több kellemetlenséget csak hogy olcsó vagy ingyen legyen.

szerintem rugalmas is vagyok nem csak koromhoz képest.

 

Lett egy hitelkártyánk ami a nejem nevén van de én beirtam a telefonomba és azzal fizetgetek a nevében. :)

Nála van a hitelkártya app és hó elején en utalok egy alkalommal a költést vissza rá.

 

Van fizikai CIB kártyám de talán ha 2 havonta egyszer veszem elő.

 

Előzmény: nyman (5409)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5412

Kekünk ennél valamivel több a kettőnk fizetése és mégsem ajánlották fel eddig.

 

Na majd bemegyek es letépem a szájukat. :)

 

Előzmény: nyman (5402)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5411

Amig alkalmanként 1200 körül fel tudok venni 800K forintot automatából nem iszgatom ezeken magam.

 

Ritka az a szerencsés ember vagyok akinek tényleg nulla a költsége havonta feltéve a 150K/2alkalom dolgot nem lépem tul.

Előzmény: zjakabfi (5400)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.24 -2 0 5410

Ma este 22 és 00 között megest buli lesz.

 

Aki még nem talált bankot annak tudom ajánlani a mhb-t vagy az otp-t.

 

Remek a tulajdonosi összetétel és fillérekét nyujtanak fasza szolgáltatást.

 

 

 

Előzmény: nyman (5409)
nyman Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5409

Nem állítom, hogy nincs probléma, de azért nem olyan kritikus.


"Ma elkezdtem bankot keresni....."

Itt majd oszt meg, hogy mi az amit sikerült találni. Köszi.

https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9196132

Bankszámlaválasztásnál a költségek szerepelnek a legmagasabb priorításon és ebben a CIB ha nem is a legjobb, de jó. Persze zavart, hogy reggel nem tudtam utalni. A netbank felületből amit használok, szerintem van jobb is (pl. Erste) és sz.rabb is (pl. Gránit). Az UX élmény szubjektív.  

Előzmény: PSVT (5404)
LMzo Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5408

A válasz rém egyszerű: nagyon gyenge informatika. Spórolás eredménye.

nyman Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5407

pár perce tudtam utalni.

Előzmény: zjakabfi (5406)
zjakabfi Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5406

Bocs, belépni NEM tudok.

Előzmény: zjakabfi (5405)
zjakabfi Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5405

Fennakadások az elektronikus szolgáltatások és a CIB24 esetén

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy technikai okból fennakadásokat tapasztalhatnak elektronikus szolgáltatásaink esetében, valamint CIB24 telefonos ügyfélszolgálat hosszabb várakozási idővel érhető el. A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!

 

 

Belèpni tudok, de push jött jóváirásról.

PSVT Creative Commons License 2025.02.24 0 1 5404

A topik kérdésére válaszolva... Egyre rosszabb, egyre gagyibb.

 

A mobil app 3 napja folyamatosan nem működik (hiba 1002). Egyébként heti rendszerességgel vannak kisebb-nagyobb leállások, problémák.

Az app és a webes felület egyébként is borzasztó, mintha egy általános iskola informatika szakköre hozta volna össze és hetente toldozza-foltozza

 

A múlt héten -hosszú idő után- személyesen is be kellett mennem egy fiókba. Az "ügyintézők" átlagéletkora 20 év. Leülök, mondom, szeretném az egyik számlámat megszüntetni. Kislány szemében rémület. Belebújik a számítógépébe, majd pár perc múlva monitort kikapcsolja, feláll, elmegy. Hallom segítséget kér egy másik kezdőtől. Visszajön. Monitor bekapcs. Nyomkod. Pár perc, monitor kikapcs. Elmegy tanácsot kér. Jön. Monitor bekapcs. Nyomkod. Monitor ki. Elmegy. Idősebb kolléganővel vissza. Nem. nem... Ha bal fent random számok, az nem sms értesítés, nem kell csinálni semmit. Kislány megkönnyebbül. Majd ismét monitor ki. Elmegy. Másik idősebb kolléganővel vissza.

"Sajnos van a számlán egy kártyás fizetés, amit még nem könyveltek le (zárolt), így nem lehet megszüntetni. Jöjjön vissza 1-2 nap múlva." 

Túlzás nélkül fél órát ültem a banki ügyintéző előtt, akinek fogalma sem volt róla, hogy mit csinál... 

Majd dolgavégezetlenül távoztam....

 

Egy éve bankkártyát rendeltem telefonos ügyfélszolgálaton. Eltelt egy hónap, semmi. Ismét telefonálok. Nem látnak a rendszerben bankkártyarendelést, de most el tudják indítani... Ügyintéző megsértődik, amikor felhívom a figyelmét, hogy kollégája ugyanezt mondta 1 hónapja... Panaszt teszek, hallgassák vissza a korábbi beszélgetést. Újabb 2 hét és megérkezik a kártya. Majd egy hét múlva "jópofa" válaszlevél a panaszomra: Valóban rendeltem kártyát kb két hónapja, a megrendelés folyamata rendben végigment az ügyintézővel, de utána valahogy eltünt a rendszerükben. Így jártam. De látják, hogy végül megkaptam és átvettem a kártyát, remélik így minden rendben.... 

 

Folytathatnám........

 

És sajnos ezt a mélyrepülést évek óta látom és évek óta egyre rosszabb.  

 

Ma elkezdtem bankot keresni.....

tanárnéni kedvence Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5403

Éjszaka a webes még a logint sem töltötte be (hálózati hiba). Most már azt betölti, cserébe nem kapok belépési kódot (1002).

Előzmény: nyman (5397)
nyman Creative Commons License 2025.02.24 0 1 5402

Telefonos ügyfélszolgálatot ritkán hívom. Eddig zömében nekem is pozitív volt a tapasztalatom. Általában akkor hívtam, ha valami téves tranzakció volt. Tavaly volt egyszer olyan, hogy 2x elutasítottak egy tranzakciót - a curve-nek lehetett hibája - de csak az egyik ért vissza. A Curvnek írtam és megoldódott. Még a kezdetekor a mobilbank regisztrációs kódot is így kellett kérni. Gondolom ez olyan gyakran előfordult, hogy lefejlesztették az automata küldést. 

Három évvel ezelőtt hitelkártya hitelkeret emelést is telefonon kértem. A CIB-hez érkezik a fizetésem. Az is pár nap alatt végig ment. Volt egy hosszú beszélgetés, mert fel kellett olvasni szerencsétlen ügyintézőnek egy hosszabb szöveget. 

 

A CIB-nél már mióta bevezették, Magnificia ügyfél vagyok, külön dedikált telefonszám van. Relatíva gyorsan fel szokták venni, illetve ha visszahívást kérek, akkor is hamar vissza szoktak hívni. Persze szerintem a Magnificia = Premium csak marketing fogás, túl sok minden nem kell ehhez. Átlag havi 800 ezer jóváírás vagy 10M megtakarítás. Mivel (szerintem) nem nézik, hogy honnan jön, ezt ping-pongozással is lehet teljesíteni. Lásd: https://www.cib.hu/magnifica/premium_banki_szolgaltatas.html Ami előnye van még, a bankfiókban a gyorsabb kiszolgálás. Ebben az évtizedben már voltam egyszer vagy kétszer. 

Előzmény: dojcstomi (5396)
nyman Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5401

Tegnap jött értesítés, mert volt bejövő utalás. Ma már nem megy.

Előzmény: zjakabfi (5400)
zjakabfi Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5400

A vasárnap esti terhelést még elbírta, a mai reggelit már nem, és megfeküdt.

Estére biztos meggyógyul.

Nálam sem megy, nem telohiba.

Előzmény: Mutual Friend (5398)
bakibaby Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5399

"Hiba történt. #1002, Kérjük próbálja meg később."

Előzmény: nyman (5397)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5398

telo már este beengedett, most nem.

Előzmény: nyman (5397)
nyman Creative Commons License 2025.02.24 0 0 5397

Kinél mi van a hétvégi leállással kapcsolatban? Úgy érzékelem, hogy nem sikerült megugrani még, mert nálam nem megy sem a mobil, sem az online felület. Bejelentkezésig eljut, de utána hiba. Persze lehet a készülékemben a hiba.

dojcstomi Creative Commons License 2025.02.23 0 1 5396

Én a múltkor már rákészültem, hogy 45 perc múlva kapcsolnak, ehhez képest 2 perc után már mondta is a beszélgetés sorszámát. Mondom nocsak!

 

Vezetékesről hívom, mert onnan bármely belföldi hívás nekünk ingyenes. Csak havi díja van.

Előzmény: Veszpremi (5384)
V.Gy. Creative Commons License 2025.02.23 0 0 5395

Igen, megoldottam! ;-D

Előzmény: Mutual Friend (5394)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.22 0 1 5394

Akkor marad a sex vagy a netflix ... :)

Előzmény: V.Gy. (5393)
V.Gy. Creative Commons License 2025.02.22 0 0 5393

Köszi.

 

Annyira azért nem fontos ez a vásárlás, meg semmi más sem, hogy másik bankos kalandokba bonyolódjak. :-) Ölég nekem ez az egy bank jó bőven.

Előzmény: Mutual Friend (5392)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.22 -1 0 5392

Mondjam a megoldást?

 

Revolutod ha lenne akkor "vasarolsz" a revolutnál azaz igy küldöd a pénzt át.

Majd egy revolut "instant" azaz virtuális kártyával megveszed amit akarsz.

 

Előzmény: V.Gy. (5391)
V.Gy. Creative Commons License 2025.02.22 0 0 5391

Annyira granulálok magamnak, mikor még itt értekeztem is a leállás témájában, ma fél háromkor jöttem rá, hogy neten kéne vásárolnom, de ahhoz pénzt kéne rakni a netkártyámra. De ugye - a netbankot elérni nem lehet már kettő óta.

 

Ügyes! :-D :-)

Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.22 -1 0 5390

Nyilván, hisz millióan dolgoznak éjjel is néha én is ... :)

 

Csak ugye sokan adj uram azonnal akarnak mindent ...

Előzmény: Veszpremi (5387)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.02.22 0 0 5389

nyilván ha a föld tuloldalán van az ugyfél akkor ott nappal van ... :)

Előzmény: blueye (5388)
blueye Creative Commons License 2025.02.22 0 1 5388

Ha szükség van rá, netán komoly időeltolodásból hívod akkor ez nem pofa kérdése :)

Előzmény: Mutual Friend (5385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!