Engem érdekelne kormánykerék, ha nincs leszakadva a bőr, vajon a klímakompresszor 2.2-es re jó e? Már vettem 2 db-ot, de nem működik, szeretném, ha végre menne a klíma megint.
Érdeklődöm, hogy az első C5 ben hol található a végfok? Ha van egyáltalán mindegyikben? Ha valaki rajzot is tudna adni, hogyan kell bekötni, az külön jó lenne.
Sziasztok! Egy fontos kérdésre szeretném ha valaki segítene és választ adna.2002 évj Citroën C5 2,2HDI Generátor valószinű elromlott mert büdös a szaga. 2,0 HDI Generátor egyezik a 2,2 HDI vel? Mert akkor kicserélném. Segítsetek . Köszönöm szépen.
C5 III 2.2 HDi-nál nem találom azt a biztosítéktáblát, amin az elektromos kézifék biztosítéka van. A kezelési kézikönyv csak felsorolja ezeket, de nincs mellette ábra (utastérben lévőt és az motortérbelit mutatja), a neten találtam egy olyan útmutatót, mely szerint az akku fölött találhatóak, de ott sincs semmi. Ebben tudnátok segíteni?
Az elektromos kézifélk manuális kioldása sem megy: a sárga szalag húzására nem történik semmi, ha be van indítva az autó, ha nincs.
Kormánykapcsolót kell majd cserélnem.., COM 2000 tipusút!!!
Egy ugyanilyen felszereltségü C5 - rõl való a haisznált kormánykapcsoló!! Ellentmondó veleményeket hallottam a COM2000 tipusú kormánykapcsoló kicseréléséről::: Egyik vélemény szerint csak fizikailag ki kell cserélni és kész.
A másik vélemény szerint kódólni kell majd diagnosztikával, és esetleg el se fog indulni a motor a kapcsolócsere után???
Nekem akkor hülyült meg az ajtózár, mikor az aksi kezdett öregedni és gyengülni. Még működött, de nem adta le azt a feszkót ami a vezérléshez kellett és megzavarta a központi egységet. A végén már nem lehetett bezárni semmit, az ablakokat is önkényesen leengedte. Aksi cserével azonnal helyreállt minden.
Ezt a kort en is megfutottam mar(a motor keresgelest) 140, 163(?) lovas 2.0 megbizhato, nem rossz, de gyenge, a 180 lovas (adblue) verzionak (2016+?) meg van egy csomo problemaja, nem egy kiforrott tipus. A 2.2-esbol a regi ket turbos 170-es volt en azt egy 407-esben hasznaltam, nem volt vele gondom, de a 2010 utani egyturbos 204-es verzio sokkal jobban megy, sokak szerint a legjobb diesel motor amivel a c5-ot gyartottak. Nekem most egy ilyen van aisin 6 sebesseges automata valtoval es tenyleg zsenialis darab. Halk, egyenletesen jar, keveset eszik, eros. A 2.7-es nem egy jol sikerult darab, eleve nem is psa gyartmany, hanem ha jol remlik ford. Ez mar V motor, a tipus hibaival egyutt. A hutes raadasul rosszul lett megtervezve es allitolag hajlamos pangani a hutoviz a hengerfejben ami rohadashoz meg tulmelegedo motorhoz vezet. A vizpumpa is alul van meretezve. Mindezek mellett ez is 204 loeros mint a 2.2, de legalabb tobbet is eszik.
A 3.0-as V motor, jobb mint a 2.7-es, de tobbet eszik, plusz a V motor miatt koltseges a fentartasa.
Sziasztok. C5 vásárlása előtt állok. Szeretnék érdeklődni melyik motoros a leg beváltabb? Dizel , és 2011 utáni modellt szeretnék és automatát. 2.0HDI próbáltuk autómatába de kicsit lomha erőtlennek tűnt. Illetve vásárlásnál mire érdemes odafigyelni? Valami tipp? Köszönöm a válaszokat.
Citroen C 5 II kombi 2.0 D (2004-2008) tulajdonosa vagyok már majdnem 5 éve.....Eddig nagyon meg vagyok elégedve vele,nem rozsdásodik,soha egy csepp olajat nem fogyaszt,(10.000.km-ént vagy évente cserélem)
Volt már pár dolog amit cserélni kellett,pl hátsóhíd csapágy,fűtő-hűtő motor lapát műanyag tengelye eltört,ezek típus hibák....halottam róluk,de most napok óta olyan hülye hibát produkál....
A hátsó ajtó zárat minden ajtónyitásnál kinyitja,tehát ha távirányítóval nyitom illetve ha bármelyik ajtót kézzel nyitom akkor már pattan is hátsó ajtó zárja....(Boot open)
Talán tud valaki segíteni hogy vajon mi okozhatja ezt a hibát?
Egyébként már nem csak ajtónyitásra,hanem néha csak úgy gondol egyet és kinyitja....
Kérem aki találkozott már ilyen problémával írjon.....
Maradt pár apróság a 2002-es C5 2.0 rhz kódos autómból, motorháztető és első lökhárító sötét szürke, jó klímaszivattyú, bevizsgált porlasztók, 7000km-t futott vezérlés kompletten vízpumpával és a főtengely gumiatárcsával együtt ami újonnan lett feltéve a vezérléssel, meg pár apróság ami össze kéne szednem, ha valakit bármi érdekel akkor elég olcsón megválnék tőlük.
Sziasztok. Kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy Citroën 2005-ös 2.0 HDI-im. Ahogy beinditom az autót, pár másodpercre rá elindul a hűtőventilátor is. Folyamatosan megy, néha néha nagyon rövid szünetre megáll ugyan, de állandóan forog. Na már most ha hosszabb távon megyek vele, akkor felmelegszik a víz ahogy kell, de hogy hidegen, a nap első inditásával is indul, hideg motorral, az már gyanús igencsak. Első körben szeretném a hőgombát cserélni, de nem tudom, hogy merre keressem, esetleg valaki meg tudná mondani, hogy merre találom?
Nem írtad mi a hibajelenség, miért kell cserélni, de ennyi idő alatt nem szoktak tönkre menni. Ha mégis csere akkor esetleg bontott alkatrész? Szerintem Bethlen Gábor tud benne segíteni Budapesten.
A leírásból én úgy értelmezem, hogy indításnál lassan forgatja az önindító a motort az új akkumulátor ellenére is. Üzemanyagrendszeri problémánál, izzítás hiányánál rendesen forgatná, csak nem indulna be. (bár a HDi-nek ilyenkor még nem kell izzítás)
Ha az a helyzet, amit írtam, akkor a lassú tekerésnek (a motorban levő esetleges szorulást első körben elvetném) az okai lehetnek: akkumulátor saru kontakthiba, táp- és testkábel kontakthiba, indítómotor hiba. Nyilván feltöltött, hibátlan akkumulátor esetén.
Dízelem nem volt soha, így lehet marhaság amit gondolok, de mivel itt öngyulladásról beszélünk és csak hidegben indul nehezen akkor az izzító gyertya környékén keresném először a hibát. Próbálj meg 2x izzítani hátha könnyebben indul, ha nem akkor érdemes megnézetni.
A másik gondolatom az üzemanyag rendszer lenne:
- üzemanyag szűrő
- magasnyomású szivattyú
- esetleg valamelyik cső elöregedett és fals levegőt kap
De ezek csak az én gondolataim, lehet köze nincs a problémához, mint mondtam nem értek hozzá :)