Keresés

Részletes keresés

martinaxe7 Creative Commons License 2022.06.02 0 0 17003
gmarc Creative Commons License 2021.09.10 0 2 17002

:) Még Kőbányán laktam, amikor egyszer egy viharos estén jött a Cargolux 747-ese. Előbb 31-es irányból akart leszállni, átstartolt, jó alacsonyan tett egy kört fölöttünk, aztán megpróbálta megint 31-es irányból, ismét átstartolt, jó alacsonyan került egyet felettünk, és ezúttal 13-as irányból próbálta meg letenni, az végül sikerült. Nem volt rossz. :) Most meg a 31-es végső egyenes alatt lakom... :) 

Előzmény: wattafakk88 (17001)
wattafakk88 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 17001

Ahhoz túl rendszeresek az ilyen kitérők.

 Nem mondom, örülnék,  ha a közelemben mélyrepülésben húznának át a 747-esek... :)

Előzmény: gmarc (17000)
gmarc Creative Commons License 2021.09.10 0 0 17000

Amúgy ne legyünk igazságtalanok, előfordulhat, hogy indokolt ilyen cikk-cakkokat tenni. Pl. lehet, hogy a Gödöllőig elrepült gépnél még úgy volt, hogy 31-es irányból fog leszállni, aztán fordult a szél, irányt fordítottak, és inkább 13-as irányból szállt le. Vagy két leszálló gép közé kellett besorolni ezért kellett egy kis késleltetés, hogy a megfelelő helyre érkezzen a gép... 

Előzmény: wattafakk88 (16999)
wattafakk88 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 16999

Aranyos :)

Előzmény: gmarc (16998)
gmarc Creative Commons License 2021.09.10 0 0 16998

Munkalassítás a légiirányítóknál. Ha már nem sztrájkolhatnak, így okoznak kis késést...

Előzmény: wattafakk88 (16997)
wattafakk88 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 16997

Nézegetem a fr24.com oldalon az érkező,  induló gépeket.

Régebben többé-kevésbé egyenesen mentek a reptérre.

Mostanában nagyon gyakori, hogy mondjuk nyugatról érkezik, berepül Gödöllőig, ott 180 fokos forduló  és Újpest felett elrepülve száll le.

Vagy olyat is láttam, hogy a Balaton irányából érkező  gép S alakban repült kicsit, mintha meg akarta volna mutatni a Velencei tó környékét az utasoknak.

Stb

Ez miért?

zerberus Creative Commons License 2021.07.05 -1 0 16996

Újraforgatta Korda György Reptér című dalának 40 éves videóklipjét a Budapest Airport

 

Hatalmas meglepetéssel készült a Budapest Airport a retro slágerek szerelmesei és Korda György rajongói számára, egyben megünnepelve a járvány miatti utazási korlátozások enyhítését. A repülőtér üzemeltetője az ország egyik legelismertebb rendezőjének együttműködésével újraforgatta Korda György Reptér című dalának immár 40 éves videóklipjét, amelyet július 5-étől láthat a közönség. Az utazás izgalmait, a repülés hangulatát, a nagy találkozásokat és önfeledt mosolyokat felidéző ikonikus dal a már jól ismert helyszínek mellett a megújult repülőtéri környezetbe is betekintést enged, amellyel remélhetőleg egyre több utas találkozik majd a következő hónapokban a forgalom növekedésének köszönhetően.

 

https://www.bud.hu/budapest_airport/media/hirek/aktualis_sajtokozlemenyek/ujraforgatta_korda_gyorgy_repter_cimu_dalanak_40_eves_videoklipjet_a_budapest_airport.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=wDQ6pU5re-0

 

martinaxe7 Creative Commons License 2020.10.09 0 3 16995
similis Creative Commons License 2020.05.12 0 0 16994

Ez nagyon klassz lehetett, köszi :) Nem lehet még gyorsan benevezni egy hasonlóra?

Előzmény: zsoff08 (16991)
V.Gy. Creative Commons License 2020.05.09 0 0 16993

És ilyen is volt ehhez kapcsolódva: Kirakták a BUD:70 feliratot járművekből Ferihegyen

Előzmény: viricsi (16992)
viricsi Creative Commons License 2020.05.09 0 1 16992

Csodálkozom, hogy ide senki nem hozta el...no, majd akkor majd én. :-)
http://iho.hu/hir/ferihegy-70-csendtol-csendig-200507

zsoff08 Creative Commons License 2020.05.07 -1 1 16991

Sziasztok!

 

Március végén volt szerencsénk egy motoros vitorlázó repülővel keresztezni a ferihegyi reptér légterét 1500 lábon, illetve a Duna mentén átrepülhettünk Budapest belvárosa felett 4000 lábon. 

 

Ilyesmire esélyünk se lett volna a tornyos és közelkörzeti légiforgalmi irányítók rugalmassága és jófejsége nélkül, akiknek nagyon hálásak vagyunk! <3 :)

 

Ha van kedvetek, nézzétek meg a repülésről készült videót:

https://youtu.be/T0OFVpmRjuc

Zagara Creative Commons License 2020.04.08 -2 2 16990

A koronavírus-járvány miatt drámai mértékben, 57,9 százalékkal csökkent a Budapest Airport utasforgalma márciusban a tavalyi azonos hónaphoz viszonyítva. Az áruforgalom 7,1 százalékos növekedéssel, a gépmozgások száma 33,6 százalékos csökkenéssel zárta az év harmadik hónapját.

Bővbben: https://airportal.hu/a-forgalom-dramai-visszaeseserol-tanuskodnak-a-budapesti-repter-marciusi-adatai/

 

Utas2: Ne mond hogy nem tudtad azt, hogy "2014-ben Soros György alapítványától, az Open Society Foundationstól 49 500 dollár támogatást kapott a parlamenti választással kapcsolatos rendellenességek nagyközönséghez való eljuttatására."

A támogatás tényét Uj Péter főszerkesztő már 2014-ben elismerte a Magyar Nemzetnek. Bevéded őket, hiszel nekik, semmi baj ez a te dolgod. Szegény Hardy is a csapatukba tartozik.

 

Előzmény: Utas2 (16989)
Utas2 Creative Commons License 2020.02.24 -5 2 16989

Nem tudom, de a Croatia az ne legyen már Crotia a BUD Linkedin megnyilvánulásaiban.....avagy fidess trója legalább basic English-t megtanulhatott volna, mielőtt posztol. (Szegény Hardy, még ő hívta fel a figyelmet a correct spelling-re a kommentekben...)

 

De persze tessék bátran erre is sorosozni. Ha más nincs....

Előzmény: Grimdruid (16983)
Zagara Creative Commons License 2020.02.08 0 0 16988

Készek végrehajtani bármilyen szükséges lépést a mostani járvány miatt, de a reptér nem kezdheti el magától zaklatni az utasokat. A kormánnyal és fővárossal jó a viszonyuk, és teljesen a levegőbe beszéltek Tarlósék, amikor egy új reptér lehetőségével puhították volna őket. 2-300 méterre lesz az új vasúti megálló, ami négy-öt év alatt elkészülhet. A zaj ellen próbálnak segíteni, de egy reptér zajjal jár, különösen, ha valaki közel lakik hozzá. A taxisok nyomulásának egyszerűen nincs helye a reptéren, a drónozók pedig talán nem is tudják, milyen veszélyt okozhatnak. Rolf Schnitzlerrel, a Budapest Airport vezérigazgatójával interjúztunk.

 

https://index.hu/gazdasag/2020/02/07/interju_budapest_airport_rolf_schnitzler/

martinaxe7 Creative Commons License 2020.02.03 -1 0 16987
Előzmény: Grimdruid (16986)
Grimdruid Creative Commons License 2020.01.15 -1 3 16986

Taxist vert a Budapest Airport által szerződtetett magán biztonsági cég munkatársa

https://youtu.be/fZG1Q1DDWFQ

 

A taxishiénák reptérről történő kiszorítása céljából szerződtetett biztonsági szolgálat egyik munkatársa fizikailag bántalmazta az egyik budapesti taxitársaság gépkocsivezetőjét a repülőtéren. A megvert taxis utasért, rendelésre érkezett a reptérre.

Grimdruid Creative Commons License 2020.01.13 -1 1 16985

Január 15-én reggel nyit az új fapados terminálrész 1 járattal, majd 16.-án, 17.-én 6-6 kapuval fog üzemelni.

Előzmény: md11 (16984)
md11 Creative Commons License 2020.01.12 0 1 16984

Január 15-én reggel nyit az új fapados terminálrész 5 kapuval

Grimdruid Creative Commons License 2020.01.04 -2 3 16983

Ért hozzá? Ugye nem a soross média (MDIF) ex-munkatársára gondolsz?

Előzmény: Utas2 (16982)
Utas2 Creative Commons License 2020.01.04 -7 0 16982

Érdekes. Mármint az, hogy a fidess trójai falova (katika) mellé egy 444-es zsurnalisztával kompenzálnak. Mondjuk, legalább az egyikük ért a sajtóhoz....

Előzmény: Grimdruid (16979)
giornalista Creative Commons License 2019.12.27 -3 0 16981

kollégától, néhány napja voltam nálunk

Előzmény: KozO (16980)
KozO Creative Commons License 2019.12.27 -1 0 16980

Honnan hallottál erről a 6 milliós számról? A napi átlag 16,500 fő utasforgalmat kicsit soknak tartom, ennek a fele is csoda lenne.

Előzmény: giornalista (16978)
Grimdruid Creative Commons License 2019.12.23 -2 0 16979

Laci több mint 10 éve a BUD-nál van. Jelenleg Albert Ákos (a 444-től) és a kormányzati tapasztalattal is rendelkező Valentinyi Katalin áll a kommunikáció élén.

https://novekedes.hu/hr/valentinyi-katalin-a-budapest-airport-kommunikacios-vezetoje

Előzmény: V.Gy. (16974)
giornalista Creative Commons License 2019.12.23 -1 0 16978

most 6 millióra tervezik. az, hogy mi volt 15 éve, nem igazán releváns. nem csak az épületen, hanem a technikán is múlik, hogy hány utast tudnak kezelni.

Előzmény: Pitta2 (16977)
Pitta2 Creative Commons License 2019.12.23 -3 0 16977

Hova lett a hajnali hozzászólásom. Tálaltam egy a fapadosok miatti újranyitásról egy cikket. Ott 2,5 millió utas kapacitást írtak. Pici

Előzmény: giornalista (16976)
giornalista Creative Commons License 2019.12.23 0 0 16976

tehermentesítést jelentene a 2-re, ha csak 2-3 millió utast elvisz, az is óriási előrelépés. 

 

illetve a képek nem mondanak semmit. belső burkolatokat látunk rajta. igen, azok szépek, hiszen az épületet folyamatosan használták. de egy repülőtérhez "picit" más is kell, mint szép belső burkolatok :) és abból viszont sehogy sem áll az 1-es. picit én is kérdezősködtem most, nem túl rózsás a kép, ahogy hallom. iszonyat pénzbe lenne újranyitni. nem biztos, hogy megéri majd, bár a további bővülés T2-n nehezen képzelhető el. 

Előzmény: Pitta2 (16975)
Pitta2 Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 16975

Az állapot szép, a méret nagyon pici. Nyitható, de nem jelent valódi kapacitásbővítést. Arra a 2C/3-s terminál lenne a megoldás.

Előzmény: Geodo (16969)
V.Gy. Creative Commons License 2019.12.22 -1 0 16974

akkor most ki a repülőállomás szóvivője?

 

Passz, de ma többször is mutatták, mármint nyalatkozott is, az m1 Híradóban ez az (általam még sose látott) ember, Kurucz László, mint "kommunikációs vezető, Budapest Airport":

 

erre tessék, 22:31-től beszél

Előzmény: altset (16973)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!