....Más kérdés, hogyan hat mindez a felfújható rózsaszín flamingókkal hadonászó, betépett holland turistákra, akik leginkább Ilyés Gyula Puszták népének csatakos kis mezítlábasaira emlékeztetnek, mintsem elegáns EU-s cserediákokra......
Ezért is álltam bal oldalra inkább,igy kerültem a nyugi szekcióba:érdekes-jobbra volt némi mozgolódás,ugrabugra,balra elvétve,szinte semmi.Egész közel mehettem,amit nem is bántam,legalább láttam rendesen.azt hogy hátul hogy szólhatott nem tudom,nekem ott egy olyan 6/10.
Surrounded as we are by an ever-increasing number of cameras in our daily lives, we begin to lose ownership of our our own images. Anonymous technology is analyzing, categorizing and archiving our very existence.
Interpol, in collaboration with David Lynch, Andi Watson, HPX and Wieden & Kennedy present a visual juxtaposition of the seen and the unseen. As the observer becomes the observed, the performance explores the deepening layers of covert surveillance, morphing data acquisition into visual beauty and questioning the fine line between the viewer and the voyeur.
Featuring the premiere of the David Lynch animation “I Touch A Red Button Man” for the song “Lights”, and utilizing real-time visual manipulation from Seattle-based HPX, the performance will be streamed live to the internet as well as to the audience at Coachella."