Az M100 miatt nem épül meg az M10 végig. A fővárost és az agglomerációt tehermentesítő M0 nyugattal lenne ez lehetséges.Így, hogy 2024 előtt nem épülhet az M100, nem lehet a Suzukinak az egyik útvonala Esztergomtól a főváros és a szélein elérhető autópályák felé. A másik a szlovák 63-as gyorsút lesz Komárom legrövidebb eléréseként, ha elkészül Egom Duna hídja. https://www.facebook.com/109658847261085/photos/a.109670480593255/109668727260097/
Bizony amíg a 10-es áll Hidegkútnak próbálnak kerülni..
A kötöttpályákban is hibásan gondolkodik a település. Verni kellene az asztalt, hogy az EU környezetvédelmi alapra az üröm állomásig jöjjön ki az egyes villamos. Ott hatalmas hely van Solymári területen a Bécsi út mellett parkolónak megfelelő. mezőgazdaságra eleve nem alkalmas a 10-es és a majdani M10 közé szorultan az ÖMV kút alatt..
Ráadásul ott nem csak a 10-es és a majdani m0 autói válthatnak villamosra és vonatra,hanem buszokkal az M0 nyugaton összeköthető a hűvösvölgyi villamos is,de akár Kelenföld iránya a budakalászi HÉV-től akár. Ez is csökkentené a Hidegkúti út terhelését és elvinné az érkező észak forgalmát ,mind a településről Budakeszin át a budaörsi csomóponthoz tartókat elterelve.
Nem csak azért az M0NY a legzöldebb megoldás,mert nem 100km-en kerengteti a Bécsi út- budaörsi CSP forgalmát, hanem csak 18km!de ezzel a villamos fejlesztéssel és a Nyugati elérésével Üröm állomásról is összefügg(ami Óbuda területén van).
Közben már elkezdődött a harc, hogy ki is nem akar M0 és kiMár azon megy a harc ki akarja jobban a városi M0-t!
A budakeszi polgármester asszony a II kerületre támadt! Nem hszem, hogy Örsi ott meg szeretné magyarázni mitől zöldebb a 100km-eses Pilisi kerengés a 18km-es helyett, Kesztölcnél az ország második legnagyobb barlangrendszerét fenyegetve, miközben neki is szüksége van a főváros elkerülőjére, ahogy az egész térségnek!
2022-re valamit építeni kell a fővárosnak a kormány részéről! Az M100 és az M0 észak pedig 2024 előtt nem fog épülni, csak az M0 nyugat amin ez lehetséges, épp ami a budai agglomerációnak is életbe vágó már!
Megjegyezném, hogy adott pillanatban már Solymáron is előáll az az állapot, hogy a vasútállomás / 10-es út felől érkezők a temető előtt feltorlódó forgalom miatt már annyian mennek el a Sport utca felé, hogy ott is áll a sor.
A kocsisor jelentős része nem Solymárra jön, hanem Hidegkút felé, és Szentiván felé, Solymáron csak átmenőforgalom keletkezik.
Ennél az Mnullás sokkal jobb lenne.
Arról nem is beszélve, hogy a rendszervááltás óta eltelt 30 év infrastruktúra fejlesztési elmaradásai miatt elég sok vezetőnek bele lehetne - kellene mászni az arcába.
Nem bezzegezni akarok, de az "átkos" első 30 évében nagyságrenddekkel nagyobb fejlődés történt, mint ennek az állítólago virágzó és szabad rendszernek az eddigi 30 évében.
( Nota bene: Az emnullást már akkor, abban az átkosban megtervezték a mérnökök.)
Senki nem menne arra a direkt Széll Kálmán-Moszkva tér környékére igyekvőkön kívül, ha lenne M0 nyugat! Telkinek ott lenne a lehajtó,amit Zsámbék is két irányból ér el. Ráadásul Páty is eléri a közvetlen oda vezető útján, nem csak az M1 felhajtóját tudja majd használni...A buszsávot tervezik a Szépilonáig már,ahol eleve ott van rég... Abban hinni,hogy több tízezren buszra szállnak és az M0 nyugatnál előbb épülne ott vasút....gyermeteg.
Az M0 észak pedig ide ömlik vagy a rakpartra,mert 7x hosszabb út a Pilisi,mint ma Solymáron és Hidegkúton át Budakeszinek tartani a budaörsi CsP.-hoz.
Szerintem ez az alapvető melléfogás az egész kérdéskör kezelésében: "az északi területek fejlődése máris megtorpant". El sem kellett volna kezdeniük "fejlődni". A fejlődés fedőnév alatt egy gyönyörű természeti adottságokkal rendelkező terület iparosítása lakozik. Az autópálya a világ szennyét vezeti be amerre csak kanyarog. Képletesen is, meg fizikailag is. A jármű-, főleg az irreálisra duzzadt kamionforgalom hozza a fizikait, az útról a légszennyező anyagok kiülepedését egy széles sávban, az ipari parkok megjelenését az új utak mentén, többlet forgalom generálását, az átvitt értelmű pedig azt rombolást, amit a megjelenő világ minden részéről származó népség okoz. Jól megfigyelhető a kamion terminálok, éjszakai parkolók környéki prostitúció, szemetelés, zaj növekedés, a környék lezüllése, állatok elüldözése, növényvilág pusztulása, főleg a ritkáké. Azt kellene tennünk a Pilisünkkel? Gigantikus trafóállomások építés, mint Pilisszántónál tervezik, meg bányafeltöltések szeméttel, stb.
Helyette inkább épeszű alternatívákra kellene a pénzünket, az Únió pénzét költeni. Vasútvonalakat felújítani, úgy gyorsvasutat építeni és a kamionforgalmat arra irányítani rá. Visszafogottabb fogyasztásban és a természet megbecsülésében gondolkodni. Ipart telepíteni, a természettel harcolni minden hülye tud, de élhető környezetet, egészséges, csendes, üdülő jellegű természetet, flórát, faunát terermteni azt nem. Ha meg van ilyenünk akkor legalább becsüljük meg!
A legkritikusabb helyzetben az északnyugat-budai agglomeráció van. Az M0-s körgyűrűt, bármennyire drága is az alagutak miatt, mindenképpen be kell fejezni – hangsúlyozza az urbanisztikai szakember –, mert ennek hiányában az északi területek fejlődése máris megtorpant. Észak-Buda gyakorlatilag elérhetetlen. Az aquincumi híd feladása a Demszky-korszak legnagyobb bűne, tekintve, hogy volt rá uniós forrás, 2009-re el is készülhetett volna...
Total: 12 062 796 710 Ft (+ Áfa?) ...A kivitelezés becsült árairól is volt már szó, de szerintem az M100 még csak álomként került be az EU finanszírozású utak közé(Duna hídra még környezetvédelmi tanulmány sincs, míg a Komáromi hídtól már bővítik a szlovák tranzit útvonalát az M1-M7-M6 érintésével a Dunaújvárosi hídon át az M5-ig!: https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/331584937481100/
kizárólag 9 és 10 között lehet ezt megcsinálni, illetve 6 után a többi időszakban inkább 40-45 perc. Nem megyek gyorsan, csak a megengedett sebességgel. Szép a pjenő....
Valóban, a régi Kürt iroda alatti irodapark (ano Panon GSM), ami az Auchantó erre van, innen nézve a legelején van Budaörsnek, de ügyes vagy, ha ilyen hamar odaérsz.
Dehogy, ott nagyon lassan lehet haladni csak. Auchan környékére megyek, ott még nincs forgalom. (abban az időpontban 4 és 6 között és gondolom 7-9 között nagy a forgalom)
..volt a héten egy településvezetői találkozó a budakörnyéki agglomerációban,ahol elhangzott,hogy a térség közlekedési problémáját az M0 bezárás nélkül nem lehet megoldani..sőt Wittinghoff szervez a témában egy találkozót, ahol Karácsony is ott lesz! Az M0 nyugatra már 12 milliárd ment ki,ami elég lenne az Aquincumi hídra, a bécsi úti villamos hosszabbításra..
Gondolom nem a Budaörsi Tesco-nál, vagy a Színháznál vagy ott 30 perc alatt, mert ahhoz még hajnal kettőkor is gyorsabban kellene hajtani a megengedettnél.
Hát nyilván nem mindig jön össze (1x biztosan, mert odaértem), de sokáig jártam Üllői útra az kb 8kor indulva 9re értem oda. Keress rá forgalom alapján Google ezt dobja általában Ferihegyre is. Nyilván nem mindig ,valamikor másfél óra a városon át. 10 útra soha nem megyek rá amúgy az reggel fél hétkor elesik már sajnos....
Teljesen változó, hogy mikor merre érdemes, Waze-el megyek azzal nézem, hogy merre érdemes. Néha ezt dob néha meg azt, teljesen változó
Reggel negyed kilenckor Ferihegy autóval 55-60 perc? Quantumidőugrással?
Amikor a 10 es úton Budakalász kB 40 perc (időnként Pilisborosjenő 40-45 perc),
A város felé meg a Pasaréti tér/Kelemen L. utca 30-40 perc?
?
A nap melyik órájában érsz át 30 perc alatt Budaörsre Solymárról?
Mert én éveket dolgoztam ott a boldog békeidőkben, amikor Budakeszin nem volt reggel kifelé dugó, és 25-30 perc volt akkor is.
Ferihegy: amúgy ez is kipróbálva városon át reggel negyed kilences indulásra városon át kevesebb km (59km vs 37 km 55 perc vs 60 perc) ugyanannyi menetidő. Akkor lenne jó, ha nem kellene elvergődni Budakalászig...
Minden nqp erre járok, 30 perc és 45 perc között van a menetidő, m0-val max ugyanennyi lesz. A lentebb linkelt cikk szerinti használatra azz mondanám hogy oké, helyi közlekedésre és nem tranzit utvonalkent. Másképp idezudulna a jelenlegi M0 nagy része...