Keresés

Részletes keresés

Fakopi Creative Commons License 2003.07.30 0 0 12
Egészen más, ha valaki "just by fun" utazik. Akkor nem zavarják a késések, a mocsok persze igen, de mégis egészen másra figyelnek. Pl.
- jót kuncogtam, amikor egy Gigant úgy gyorsult két személykocsival, hogy az ablaknál álló nemzetiségi megtántorodott, és visszahuppant az ülésre
- meglepődtem, hogy hétköznap a 82. sz. vonalon milyen iszonyatosan sok tehervonat van
- nekem az is érdekes volat, amikor Bz pótlásként M41+Bhv ment Komáromból Fehérvárra
- kíváncsi volnék, hogy hol mikor lehet jó fényképezni, hol mikor jók a fényviszonyok, hol lehet szép háttért találni, meg ilyenek

Azt meg ne kommentálgassa senki, hogy hogyan lehet a szar helyzeten segíteni, mert ha tudja, akkor jöjjön a MÁV-hoz dolgozni, ha meg nem, akkor minek...

Előzmény: Blöky (11)
Blöky Creative Commons License 2003.07.30 0 0 11
Sziasztok!

"aki unja az állandó okoskodást, politizálást és polemizálást"
"Nézzük a vasutat vasútbarát módon, rózsaszín szemüvegen át, nem kell folyton gazdasági szakember módjára viselkedni..."

Nem vagyok derűlátó.
Vasúti utazások... Lesznek majd, akik megírják késéseiket, a zsúfoltságot, a trutyis-retkes személykocsikat. Az itt ugye ON?
Lesznek akik megkommentálják a saját, vagy mások hozzászólását, hogyan lehetne a sz@r helyzeten segíteni. Ez is ON?
Aztán észre sem vesszük, máris elkanyarodtunk a vállalatirányítási, gazdasági kérdések felé.

Előzmény: Fakopi (-)
Btx 002 Creative Commons License 2003.07.29 0 0 10
István Gyuri válasz erre | adatok | e-mail 2003-07-16 20:46:25 (86811)

amikor vonat érkezett Szolnokról (7212)...
...Csörgővel az élén!!! Mögötte pedig komplett MD-szerelvény!
A szerelvény teljes összeállítása a következő volt:
MDmot 3021 + 10-05 038 Ax + 10-05 032 Ax + 27-05 002 Btx + M41 2202
Szóval Csörgő előfogattal jöttem le Szolnokról... :-)

Ez mindennap így van :((
A kétnapos fordája:
egyik nap éjfél körüli kezdése után:
70218 Szolnok-Martfű teher
70250 Martfű-Szentes teher
majd Szentesen napivizsga
7233 Szentes i. 16:00 Szolnokra személy előfogat
7208 Szolnok-Makó sebes

2.nap
7207 Szolnokig vissza a sebessel
7212 Szolnok Szentes személy előfogat
70215 Szentes-Szolnok tehervonat

[előzmény : (86781) Btx 002, 2003.07.16 17:02]

Előzmény: István Gyuri (5)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.29 0 0 9
Bocs: a link jó, csak a kép nem jött össze.
Szóval most szaladt az ÖBB 1116 009-0 fradiban.
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2003.07.29 0 0 8
Sziasztok!

Üdvözlöm az új topicot, bár nagyon egyetértek István Gyurival, én is utálom a topikdarabolást. Viszont tényleg jólenne ha nem arról szólna, hogy ma ezt a vonalat zárjuk be, holnap pedig a másikat.

"jsanyi mi mindent látot Saújhelyen, jó lenne, ha a képei mellett a gondolatait is megosztaná"

Sajnos nem vagyok a szavak embere és nem is értek annyira a vasúthoz (bár MÁV-os vagyok), ezért inkább csak fényképezgetek. Üdv.

A legújabb: ma 17.45-kor

Előzmény: Fakopi (-)
dyz Creative Commons License 2003.07.29 0 0 7
No, akkor igazán jól jönnek majd azok, akik megpróbálnak előre gondolkozni, hogy mit lehet (érdemes) megszüntetni, mely vonatokat lehet a legkisebb utasvesztéssel megszüntetni...
Na itt a bibi. Aki csak megszüntetéssel tud "javítani" valamin, az olyan, mint az az orvos, aki a beteg testrészt kapásból levágja. Milyen jó lesz utána! De azt hiszem néhányan nem ilyen nyomorék vasutat akarunk, amiből néhány év múlva újabb és újabb darabokat kell levagdosni, és aztán az se használ. Nem. Amputáció helyett gyógyítani kell, amíg lehet. Nehezebb, több gondolkodást (és sajna pénzt is) igényel, kockázatosabb is, de valódi eredmény (működő és egészséges vasúti infrastruktúra) csak így lehetséges.
Előzmény: István Gyuri (5)
Free Style Creative Commons License 2003.07.29 0 0 6
Pedig vonatozni jó!
Hollári, hollári hó!
Előzmény: Infomaker (0)
István Gyuri Creative Commons License 2003.07.29 0 0 5
No, én nem szívlelem a topikdarabolást, éppen ezért ez az első és utolsó hozzászólásom itt :))

Vagy hogy miért volt ugyanazon a napon az egyik délutáni Szentes - Szolnok vonat egyik végén az M41 2202, a másik végén pedig MDmot 3036.
Erről nem is olyan régen írtam a nagytopikba:
A délutáni Bp.-SZolnok-Makó sebesvonatért jön fel így a vonat, és ugyanígy délelőtt a Makó-Szolnok-(Bp) után előfogattal megy vissza az MD.

Nézzük a vasutat vasútbarát módon, rózsaszín szemüvegen át, nem kell folyton gazdasági szakember módjára viselkedni...

Ezzel csak az a baj, hogy ha egyszer már tényleg megunják a vasúti pénzpocséklást és azonnali műtétre lesz szükség!
No, akkor igazán jól jönnek majd azok, akik megporóbálnak előre gondolkozni, hogy mit lehet (érdemes) megszüntetni, mely vonatokat lehet a legkisebb utasvesztéssel megszüntetni, hogy pl. a Bp.-i elvárosi forgalomba minmden vonatra ki lehessen adni a kocsikat.

Szerintem az összes felvetett kérdések nyugodtan jöhetnek a nagytopikba is.

Üdv, IGy

Előzmény: Fakopi (-)
Infomaker Creative Commons License 2003.07.29 0 0 4
Hát egy monori dzsárek.

Te is az vagy? Akkor írj emailt.

Előzmény: Hálózati Adapter (2)
sínbohóc Creative Commons License 2003.07.29 0 0 3
Sok sikert hozzá, bár illúzióim nincsenek, a másik így indult:

Arthur Dent válasz erre | adatok | e-mail 1999.08.13 11:36 (0)

Division by zero és Matiz kolléga segítségével egész szép vasutaskolónia alakult ki a Hol leszel augusztus 11-én topicban... IMHO kialakítok egy vasúttal foglalkozó topicot. Vasútbarátok ide!!! Friss híreket, élményeket várunk!
Mi meg beszámolunk a legutóbbi túráról... Meg miegymás....
Szóval: AKIKET A MOZDONY FÜSTJE MEGCSAPOTT...

És mi lett belőle???

Hálózati Adapter Creative Commons License 2003.07.28 0 0 2
Hát te kivagy, kedves honfitárs?
Előzmény: Infomaker (0)
Fakopi Creative Commons License 2003.07.28 0 0 1
Teljesen megértelek, én a 82A-t utálom, mert én meg azzal abszolválom minden nap a KöKi - Alacska távot. Vonatra akkor szállok, amikor éppen valamilyen kalandra vágyok, és akkor sem Monorra megyek. Sokkal jobb mondjuk a Veszprém - Győr vonal, és ha szerencséd van, akkor még a mozdonyra is felengednek. De ha nem vagy vasútbarát, akkor ezt a topicot jobb, ha nem olvasod, mert úgysem értenéd meg, hogy miért jó vonatozni.
Ja, és mi az, hogy abszolválni? Azt hittem, hogy ilyen szavakat csak Palik Laci használ...
Előzmény: Infomaker (0)
Infomaker Creative Commons License 2003.07.28 0 0 0
B0csi, de utál0m a máv0t, ha tehetem, k0csival jár0k, de a m0n0r Bp táv0t mindennap absz0lvál0m v0nattal.
Előzmény: Fakopi (-)
Fakopi Creative Commons License 2003.07.28 0 0 topiknyitó
Vasúti utazások

Azért nyitottam ezt a topicot, hogy ide beírhassa vasúti élményeit az is, aki unja az állandó okoskodást, politizálást és polemizálást a "Vonatbuzulls" topicban. Itt nem szeretnék semmilyen vitát, személyeskedést (szeretnék majd innen minden ilyet kimoderáltatni) - traffic topictárs ezért távol is maradhat.

Nagyon kíváncsi lennék pl. arra, hogy jsanyi mi mindent látot Saújhelyen, jó lenne, ha a képei mellett a gondolatait is megosztaná. És jó lenne, ha az is írna ide, aki úgy érzi, hogy csak egy kis kezdő vasútbarát. Szeretném, ha ez egy igazi vasútbarát topic lenne, amely arról szólna, hogy ki merre járt, mit látott, esetleg látta-e azt valaki más is, és hogy mi történt a vasúton. Hová és miért vitték pl. M62 117-et és M44 434-et csütörtökön - Újszászig M44 165 húzta, onnan Szolnokig pegig már egy Szili. Látta esetleg más is? Vagy hogy miért volt ugyanazon a napon az egyik délutáni Szentes - Szolnok vonat egyik végén az M41 2202, a másik végén pedig MDmot 3036. Az ilyen hozzászólásokra gondoltam, amikor ezt a topicot létrehoztam, nem pedig arra, hogy mekkora juatalmat kapott a vezérigazgató, és hogy "jobbító" szándékkal mely vonalakat kellene bezárni.

Nézzük a vasutat vasútbarát módon, rózsaszín szemüvegen át, nem kell folyton gazdasági szakember módjára viselkedni...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!