Tegnap kalandvágyból kipróbáltam a Mazda navigációt, persze megint bevitt egy "behajtani tilos" táblás utcába. Pedig néhány hete frissítettem. Maradok az Android Autonál.
Ha már egyszer tettél bele kártyát, amit 3 évig tudtál frissíteni, utána már ez nem fog menni, de aktuális legfrissebbet mindig tudsz rendelni 10-20k között, viszont ezt már nem fogod tudni frissíteni, ha újabbat akarsz, mindig venni kell.
Vagy van még aranyáron a hivatalos út.
Kérdés hogy ér-e annyit?
Szerintem nem, érdemesebb megcsinálni/csináltatni a CP/AA upgrade-et.
Ez jól hangzik, akkor Osram vagy Philips lesz. 👍 Igen, a rádió zavarás lett volna még, amit kérdezni szerettem volna, de erre is kaptam választ!
Köszönöm !
Más!
Első parkoló radar beépítés. Kapható szett hozzá? Van kiépített kábelezés? Tolató kamera szetthez hasonlóra gondolok. Pikk- pakk 😁
Még valami!
2015- ös Mazda 3 challange. Navi Eu térkép elérhető valahogy? Amikor vettem az autót ( nem újonnan) a kereskedő egy hét múlva küldte a legfrissebb verziót, memória kártyán. De már gondolom van frissebb verzió.
Kínai szart ne vegyél, kb fél évet bírnak, nagy részük zavarja a rádió vételt.
Csak megbízható forrásból, Osram, vagy Philips, Pl Lumenetről. Mindegyik befér, elég nagy a hely, nem kell ellenállás se. Osramra valós 5 év gari van, nekem 3,5 évesen tönkrement az egyik, szó nélkül cserélték újra a szettet. Előtte egy év alatt 3 kínait próbáltam, mind tönkrement hónapok alatt, csak a rosszat cserélték, de azok is tönkrementek hetek alatt, utána már nem is akarták cserélni. Hagytam is francba. Drágának tűnik az Osram, de a kínai tanulópénz drágább. Illetve ha megveszel egy Osramot, gyakorlatilag többet nem kell az autóhoz újat venni, 5éven belül mindig cserélik újra ha rossz.
Erre nem lehet korrektül válaszolni! Menj be abba a szalonba ahol rendelted, és ott a rendszerben megnézik a konkrét rendelési szám alapján. Csak ott tudják megnézni ahol rendelted!
Sziasztok ! Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok-e valami infót a jelenlegi szállítási határidőkről. Tavaly augusztusban rendeltem meg a kocsit. Előre is köszönöm !
Megvan ám a megoldás: Ha magyarra váltod a kezelőfelületet, akkor feldob egy lehetőséget, hogy az angol nyelvű hangfelismerés továbbra is működhessen. Ha ezt választod, akkor a navi is angolul mondja be a szövegeit, ha nem, akkor magyarul.
Egy helyen lehet állítani a felhasználói központi felület nyelvét szerintem, ott magyarra van állítva, a feliratok, menük is magyarul vannak mindenhol. (2022-es modell.)
Beszél magyarul. Alapból angol volt. Nem csak a navi beállításban kel magyarra állítani a nyelvet, feliratot és hangot is, hanem az autó beállításaiban is, amit találsz állíts magyarra.
A Mazda navigáció nektek magyarul, vagy angolul adja a hangutasításokat? Nálam angolul megy, pedig a rendszert magyarra állítottam és a képernyőn is magyarul jelenik meg a menü, stb.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Megjött az új navi frissítés, de nem tudom megcsinálni, sajnos, mert amikor megnyitnám a Toolboxot, "KAPCSOLATI HIBA 104" problémát jelez egy ablakban és azt írja, hogy probléma keletkezett az internet kapcsolattal, ami pedig teljesen rendben van. Emiatt sajnos nem tudok tovább lépni. Volt valakinek ilyen gondja, mi lehet a megoldás? Tavaly sikerült a frissítés, most meg ez van...Köszönettel!
Az olyanokat maga az atyaúristen se védi meg, nem egy kis narancssárga visszajelző a műszerfalon. Én is ismerek olyanokat, akiknek az összes visszajelző világíthat, villoghat zenélhet, sípolhat, bármit csinálhat, akkor is addig hajtják a motort míg el nem füstöl. Nem is tudják értelmezni. Sajnos vezetői engedélyt mindenki kaphat.
Ja, és garantálom, hogy abban a 15 éves toyota yarisban nem volt keréknyomás-ellenőrző szenzor, de nem is értené a néni, hogy mi az a sárga jelzés a műszerfalon.
Jó, aki elindul lapos kerékkel, legkésőbb 30-40-es tempónál csak rájön, hogy valami nagyon nem stimmel. Szóval az emberek max. 5%-ának van szüksége erre a rendszerre. A többi 95% pedig hadd kapcsolhassa már ki :-)
(Valóban létezik az 5% egyébként... A napokban láttam egy nénit, aki a motort üveghangon felpörgetve tolatott ki a parkolóból egy kis autóval. Legalább egy percig tartott a mutatvány. Gondolom nem akarta, hogy lefulladjon, amikor ráereszti a kuplungot. Akkor nyugodott meg a környék és én is, amikor végre elindult egyenesen és teljesen kiengedte a kuplungot.)
Valóban biztonságtechnikai, de inkább felhívja a sofőr figyelmét a problémára, nem véd meg aktívan, mint a légzsák. Volt már defektem és nem nehéz észrevenni TPMS nélkül is.
Pontosan. A Mazda szervizben kapható Mazdára programozott cucc. De máshol sem olcsóbb. Erre mondják az okosak, hogy akinek van pénze majomra, tegyen félre a banánra is.
Nem értem, miért van erre a kütyüre szükség, 30 éve vezetek és még nem éreztem szükségét, hogy otthon nézegessem a telefonomon, hogy most 2.5, vagy 2.6 a nyomás a gumikban. Ha egyszer beállítottam, elég volt havonta ellenőrizni, de akkor is legfeljebb 1-2 tizeddel kellett korrigálni. Ha pedig majd lemerül benne az elem néhány év múlva, vihetem a gumishoz cseréltetni.
Közben változott a helyzet, mindenképpen új abroncsot veszek, szóval akkor már berakatok egy szenzort is. Azt tudjátok esetleg, hogy az előző generációs Mazda 3 felnije jó-e az új generációsba? (Netes keresgélés alapján 5 mm-rel közelebb van a féktárcsához a régi hármas felnije: ET50, az új pedig ET45)
Sziasztok, új Mazda 3 / CX 30 esetén mi van, ha nincs a kerékben nyomásellenőrző szenzor? Tenném fel a téli kereket, abban nincs, most akkor vihetem a gumishoz beszereltetni? Magamnak szoktam kereket cserélni, nem szeretek a gumisnál sorba állni. Ha csak annyi történik, hogy világít egy sárga lámpa a műszerfalon, lehet, hogy inkább azt választom...
No, kicseréltem itthon, mindenféle áthidalás nélkül VARTABlue Dynamic 65Ah 650A right+ akkura. Minden akkus azt mondta hogy ez jó Mazda 3-ba.
A trip-en és a fogyasztáson kívül semmi nem nullázódott, kedvenc csatornák, beállítások is maradtak. Start/stop is működik. Ablakokat kellett újra le/föl húzni, hogy működjön az automata ablakemelés.
Mentem 5-6 km-t, eltűnt az 1 hete már állandó hibaüzenet is.