Keresés

Részletes keresés

propilen Creative Commons License 2003.05.31 0 0 56
Érdekes így látni. De sacc erre számítottam mert van autóm...
(A jattot mondjuk vedd ki szerintem , bár elhanyagolható tétel a nagy egészben, de azért jó fuvart kapsz)

Meg tudod mondani Eu országokban mennyi a km díj? (Kiváncsiskodom)

Ezek szerint napi 65 km hasznos fuvarod van tomajer?( 13000/ 200) Nem kevés az egy kicsit? Már úgy értem, hoyg akkor túl sok a taxi a városban?

Előzmény: toporgo bivaly (54)
tomajer Creative Commons License 2003.05.31 0 0 55
Én mindig lehalkítom!:-)))
Szépen, óvatosan, hogy fel se tünjön, úgy, hogy azért én még halljam.
Bivaly: Ez DÖBBENET!:-( Így egyben látni! Én nem csinálok átlag 13000.- et naponta!!! Kb. 12-őt :-(((
Ezéé kell minden nap dolgoznom?
EZÉÉÉ!:-)))

tomajer, a zINDEX legnépszerűbb taxisa! :-) tel: 06 90 62 10 15 sms: 60044

Előzmény: váradibéla (53)
toporgo bivaly Creative Commons License 2003.05.31 0 0 54
Valóban nem megy! magunk részéről vártuk mikor lesz vége, mikor unja meg a tulaj, hogy csak viszi a pénzét egy szép elgondolás.
Itt megtalálod idei várható költségeimet, ha megnézed lehet,tisztábban látsz gazdaságossági kérdésben.

egy mezei taxis 2003. évi költségei. Ha van kedved, nézd meg légyszi.

Előzmény: Nikkelezett nikk (49)
váradibéla Creative Commons License 2003.05.31 0 0 53
Tagnapi (meglepő) pozitív taxis-élmény: lehalkította a rádióját, amikor megszólalt a mobilom, hogy nyugodtan tudjak telefonálni.

Több is lett a jatt, annyira meglepődtem.

vébé

Egyébként Nikkelezett nikknek sok mindenben igaza van. Multkor kb könyörögni kellett az egyiknek, hogy legyen már szives úgy beállítani az ülését, hogy 2-en beférjünk hátulra. Nagyon meg volt sértődve.

Ctrl+Alt+Del Pierro Creative Commons License 2003.05.31 0 0 52
Valószínűleg a taxisok között ugyanúgy van egy bizonyos arány, aki rosszul végzi a munkáját, mint minden más foglalkozásban. Csak míg mondjuk a pékek leggonoszabb tíz százalékával sosem fogunk összefutni, addig a legdörzsöltebb taxisokkal nyilván nap mint nap. És ugyanez igaz a rendőrökre, a kalauzokra, meg minden olyan foglalkozásra, akik "szem előtt vannak".
Na most ha valaki utasként a 10%-nyi dörzsölt taxissal kapcsolatos tapasztalatai miatt általánosít, az bizony nem az ő hibája. Joggal várja el, hogy minden taxis makulátlanul viselkedjen, és hogy működjön olyan algoritmus, amely a szakmából öntisztulással kitaszítja a visszaélőket. Csakhogy ez a régi kultúra már kihalt nálunk. Ugyanúgy, ahogy az ügyvédi kamara sem taszítja ki magából a lakásmaffia napszámosait, ugyanígy a taxisoknál sem működik ez. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy ha a droszton valaki megmutatja, hogy milyen patent kis átkapcsolóval tuningolta az óráját, akkor 3 emberből egy felkiált, hogy "mekkora trükk, add meg a vegyesbolt címét, ahol lehet ilyet kapni", és a másik kettő maximum fapofával sunnyog el, sőt, lehet hogy lelkiismeretfurdalása támad, hogy ő miért nem ilyen bátor, pedig a családnak nem jönne rosszul az a kis mellékes.
Mert ugye mindent lehet, túlélésre berendezkedő típusú társadalom vagyunk, abból élünk, hogy a minket ért anyagi károkat (magas adótól a gyümölcstolvaj szomszédig) más emberektől kompenzáljuk vissza magunknak. Ennek része, hogy egy olajban sül ki négyezerötszáz lángos, hogy komplett lakónegyedek működnek egyetlen HBO előfizetéssel, és hogy pörög a taxióra.
Biovadász Creative Commons License 2003.05.31 0 0 51
Sas, ezentúl csak téged foglak hívni! :)
Nekem még egyszer sem sikerült olyan taxist kifognom, aki nem panaszkodta végig az utat, hogy jaj de rossz neki. :)
Előzmény: Törölt nick (46)
tomajer Creative Commons License 2003.05.31 0 0 50
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.31 0 0 49
Igen. Ennyit írtam csak. SZÉP ELGONDOLÁS volt az Est Taxi. De a gazdasági körülmények közt ez ma nem megy. Ennyi.

Az a baj Sas, hoyg gyanítom, hoyg te pont aza a taxis vagy akivel soha semmilyen gondom nem volt és nem lesz... Ezért is igyekeztem nem általánosítani.

Előzmény: Törölt nick (46)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.31 0 0 48
toporgo bivaly

Ne ess túlzásba, ha figyelmesen végigolvasol, nem ezt írtam. És ne hagyd figyelmen kívül a tisztelet a kivételnek mondataimat, nem viccből írtam. Arról nem is beszélve, hogy sajnos valószínűleg pont az a taxis nem olvassa az index fórumot, akinek kellene.

Senkit nem tartok sikkből bunkónak, volt gyerekszobám. Egyszerűen a taxisoknál jobban felszínre kerülnek a dolgok, mert:

1. Nem lehet forintra meghatározni előre, mennyibe fog kerülni a szolgáltatás. Ez sajnos ma Mo-n bizalmatlanságot szül, de ez már poltopic, hogy miért, mindannyian tudjuk.
2. Veletek, taxisokkal úton útfélen találkozunk, akkor is ha nem akarjuk.
3. Vannak (ezt te sem tagadhatod) hiénák. Biztos ez elenyésző, de sajnos az ember teljesen kiszolgáltatott velük szemben. (Fogyastóvédelem- haha). És bizony, az ember már csak ilyen, ha egyszer megszivatták, aggódni fog.
4. Szerintem sok ember látja, hoyg a 200 Ft/km kevés, nehezen tudtok ebből megélni. ez sokakban bizalmatlanságot szül, mert feltételezi, hogy valahogy növelitek a bevételt. (Erről megint nem ti tehettek, sajnos ez van)

ÉS végül: El tudom képzelni milyen utasokkal kerültök szembe, nem is merek belegondolni. Dehát ez a szakmátokkal jár...

Az, hoyg hol vagytok a ranglétrán: Nem hiszem azt, hoyg ennyire rossz lenne a helyzet. Ez is egy szakma, kész. Az emberekben egyrészt benne vannak a régi reflexek, amikor a taxisok sokkal jobban kerestek mint az átlag, másrészt 4.-es pontom , harmadrészt 3-as pontom.

Ja és a fodrászlányka, a plázashopos eladó, és az autószerelő van a lista alján:::)))))))))) (ezt vedd viccnek, mert az volt)

Előzmény: toporgo bivaly (47)
toporgo bivaly Creative Commons License 2003.05.31 0 0 47
Szia! 17. évemet kezdtem meg az utcán, pontosan tudom érzem alattunk a gyermek és anyagyilkos, valamint a pedofil szatír van a társadalmi ranglétrán. Elfogadom, tudom. Minden bajok forrása vagyunk, kár volt kitalálni a bérfuvarozást sokkal kerekebb lenne a világ nélkülünk. Van tapasztalatom, ebben a tevékenységben, (direkt nem írok szakmát), van rálátásom, megjártam minden részét. Céges urházástól, a hoteltaxizásig, a mezitlábaskodásig.

Bátran jelentem ki, egyetlen darabbal több bunkó taxis nincs, mint bármelyik más foglalkozási ágban. Neveletlen, fargatlan, kultúrálatlan EMBERből van sok hazánkban. Sikk bunkónak tartani a taxist, látjuk, érezzük, viseljük. (lásd vodafon reklám). Nem baj, azért mi ott leszünk mikor sietsz, mikor fáradt vagy, mikor nincs kedved buszozni, mikor nagy a hó és nem mered elővenni az autód, mikor jól esett egy pofa sör a haverokkal és nem akarsz vezetni.

üdvözöl egy egyszeri sötét taxis, akit ma azért bunkózott le az utasa mert nem kezdett beszélgetni vele.

Előzmény: Nikkelezett nikk (44)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.31 0 0 46
En vagyok a tulajdonos,s en vagyok a melos is,eleg jol ellenorzom magam,s megsem lopom ki a fonokom szemet.

Taxis vagyok,nem kepzelem magam Istennek vagy hasonlonak az utakon,sem valami felsobbrendu lenynek a volan mogott.
Probalok ugy kozlekedni,ahogy Nemetorszagban tapasztaltam,igaz nem sok eredmennyel,dehat ez Magyarorszag,elfogadom es kesz,s nem keszulok megvaltani a vilagot:)

Ja,Mercedesem van,de meg senkit nem toltam le vele az utrol,senkinek a seggebe nem nyomtam a csillagot+fenyszoro.
Soha a 9 ev alatt egy panaszom nem volt,igyekszem kulturaltan,normalissan viselkedni,meg az olyan palikkal szemben is,akik tele eloiteletekkel viszonyulnak hozzam,mint taxishoz.

EST taxi:
szep es jo elgondolas,az autokrol,a szervizrol,ezek tenyleg pozitiv dolgok.
De nem mukodik,a taxis ilyen arak es fuvarmennyiseg mellett nem kepes teljesiteni a napi,heti,havi kovetelmenyt,foleg,ha kezdo az illeto,mert szerintem nem volt kulonbseg ezekben a feltetelekben kezdo es tapasztalt sofor kozott.

tomajer Creative Commons License 2003.05.30 0 0 45
:-)))
Előzmény: Törölt nick (43)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 44
Ja arra hogy tomajer meglepődne??? .:)))

Hát az is igaz, gondolom nem nagyon lehet neki újat mutatni taxis múlttal.::::)))))

Előzmény: Törölt nick (43)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.30 0 0 43
"Meglepődnél, ha ismernél mennyire nincs kisebbségi komplexusom.:::)))))))) "
Azért mérget ne vegyél rá ;-)
Előzmény: Nikkelezett nikk (42)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 42
KOnkrétan ezelőtt 4 és 1 évvvel (na ebből a mondatból hogy jövö ki) tehát 1999-2002 között taxiztam sokat. előtte alig.

Ne érts félre, nincs nekem bajom a taxis szabadságával. Sőt mint utas, éntőlem olyan szabad amilyen csak akar lenni. Csak a baj ott kezdődik amikor a cég nem tudja vállalni a felelősséget a taxisáért. Ez túlzott szabadság. Én ezt érzem.

(Az hogy milyen autót kérek... szubjektív, nem olyan egyszerű azért. De igérem, ha legközelebb Bp-n taxizom, kipróbálom és beszámolok).

Az, hogy minden utasnak más az igénye: Persze. De azt gondolom, ha van egy átlag. Pl: A nemdohányzó, nagy légkondis autó, olyan sofőrrel aki udvarias és befogja a száját. (TUDOM utópia, mert ha nagy meg légkondis akkor drága). Ha meg más igényem van szólok. Én csak egy kis póluseltolódást érzek itt. Hogy mi az alap.

Meglepődnél, ha ismernél mennyire nincs kisebbségi komplexusom.:::))))))))

NEm akkora dráma ám azért, hoyg egy taxis mit képzel magáról meg mit nem. Csak én nem értem. És igazándiból csak azt sérelmeztem, amikor azt várja a taxis, hogy mint UTAS 1. hallgassam végig ÉS még ájuljam is össze magam, hogy ő mekkora nagy csávó. Ehhez már csak hozzácsaptam az utakon való viselkedését a taxisoknak. Lehet hogy TE személyesen jó pszihológus vagy és nem baszogatnál, de nem ez az átlag.

Mint mésik közlekedő autós:
Azon meg igencsak el kellene gondolkodnod (tok), hogy neked én az ezredik hülye vagyok aznap, akire érzékenyen reagálsz, nekem te adott esetben csak egy bunkó taxis aki egy egyszerű helyzetet túlreagál. És mint sofőr nem vagyok hajlandó megértést tanusítani az állat módon agresszívan közlekedő taxisokkal, "merthogy szegény egész nap vezet".

És megint csak. Akinek nem inge....

Előzmény: tomajer (41)
tomajer Creative Commons License 2003.05.30 0 0 41
Ha nem akarsz megérteni szólj, mert akkor nem erőltetem magam!:-)))

Szépen elbeszélünk egymás mellett, pedig valahol tényleg mindkettőnknek igaza van!
Meggyőződésem, hogy minden rossz tapasztalatod több évvel ezelőttről van!!!
És azóta sem tudsz nekünk megbocsájtani!:-(

Ellenörzés: Tudod, én voltam Főtaxis, amikor az autók még a cég autói voltak. Minden újabb védelemnél, ellenörzési, pórázrakötési kisérletnél azt hitték, hogy nna ezzel már nem tudnak mit kezdeni a taxisok!!!:-)
Egy-két hét alatt mindenre volt megoldás!
Biztos hallottad már azt a mondást, ami az amerikai filmesek között terjedt el, : Ha egy Magyar lép mögötted a forgóajtóba, biztos lehetsz benne, hogy előtted fog kilépni!:-)))
Ez nem csak a filmesekre igaz!:-)))
Tehát a fegyverkezési verseny az ellenörzésben fölösleges!!!
Sokkal célravezetőbb úgy kialakítani a feltételeket, hogy meghagyom a taxis szabadságát, csak bizonyos bevételt termeljen nekem is:-)))

Természetesen nem a levegőbe beszélek, hiszen ezek a rendszerek működnek!
Csak az EST taxi vezetői akartak sokat az élettől:-)))

A rémes üldözési jeleneted, budapesten bármilyen másik autóssal is előfordulhatott volna!:-(((
Nem állítottam, hogy nincs közöttünk bunkó!!!

Azt már sokan leírták, hogy az igazi taxitársaságoknál olyan autó megy érted amilyet kérsz!
Tehát, ha te NAGY autót kérsz, akkor nagy fog menni, ha légkondist kérsz, akkor légkondis fog menni, ha nem dohányzót kérsz, akkor nemdohányzó fog menni, és ha kívánod akkor mindez egyszerre!!!
Viszont, ha dohányzót kérsz, / mert azért ilyen is van! / akkor az fog menni! Ezt az EST, hogy oldotta meg??? Vagy az utasnak szabad volt dohányozni, csak a sofőrnek kellett télvíz idején kiszállnia az autóból, ha rá akart gyújtani???:-)))
Értsétek már meg, ahány utas annyi kivánság! Nem lehet egyentaxit csinálni!!! vagyis lehet, de ez az eredménye!:-)
Pl. van aki beszélgetni akar / még olyan utas is van, aki politizálni:-))) És van aki nem akar!!!
Egy jó taxis, kicsit pszichiáter is, és ezt érzi, tudja, kivel, mikor mit kell, lehet!
Nna de nem mindenki jó taxis:-(((
Szvsz, ha a kedves utas ráutaló magatartással egyértelművé teszi, hogy Ő most éppen milyen suzolgáltatást vár, akkor azért a nagytöbbség nem erőszakoskodik!
Remélem!:-)))

És utoljára, de nem utolsósorban!
Nincs neked egy kis kisebbségikomplexusod???:-)))
Merthogy ez a mániád azzal, hogy mi nagy embernek képzeljük magunkat, kicsit nevettséges!:-(((
Talán tíz évvel ezelőtt! Úgy a taxisblokád körül!:-)))

tomajer, a zINDEX legnépszerűbb taxisa! :-) tel: 06 90 62 10 15 sms: 60044

Előzmény: Nikkelezett nikk (37)
chromax Creative Commons License 2003.05.30 0 0 40
kicsit mindenkinek igaza van...ma reggel 6*6:

jaj .....-ba? na az akkor 2-es meg ráadásul még csekkes is (pedig nem is csekkes). kedvem lett volna kiszállni és rábaszni az ajtót de már így is jól elvoltam késve, na nembaj, 1-2 hét és saját kocsi.

Előzmény: Nikkelezett nikk (39)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 39
JA és egy nagyon fontos dolog.

A HSZ eimben előfordult sokszor, hoyg Te TI stb.

Nem ismerlek benneteket. Nem akarok általánosítani és ezáltal bárkit megsérteni. Ha az amiket leírtam nem vonatkoznak rátok, természetesen ne vegyétek magatokra.

De amiket leírtam tapasztalataim.

üdv

NN

Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 38
Gondoltam, hoyg erre akarsz kilyukadni. Nem vagyok multinál rabszolga, de voltam alkalmazott volt cégem is.

Tőlünk nyugatra, bizony nem csak kisvállalkozó taxisok vannak, vannak nagy cégek akik adják az autót és kilométerszázalékban fizetnek a pilótának.

Nagyon örvendek, hogy büszke vagy a szabadságodra, nincs is ezzel semmi gondom. Csak kérlek: Ha beülök a taxidba ezt ne osszd meg velem, mert nekem te ott egy szolgáltató vagy akinek fizetek azért, hogy A ból B-be vigyél. Ennyi. És nem légy megsértődve, hoyg nem nyúlok magamhoz, hogy egy mekkora ember autójába ülhettem.

Félreértés ne essék. Ettől Te, vagy akárki más lehetsz normális, jófej ember. Csak hadd ne nyúljak magamhoz attól, hogy taxis vagy.

Előzmény: pomazy (36)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 37
Biovadász!!! Olvasd el tomajer hozzászólását és láthatod, hogy álom marad!!!!

Tomajer! Ha nem AKARSZ megérteni szólj, mert akkor nem erőltetem magam. Ebben az esetben ne olvass tovább.

A hibajegyzékedet nem javítgatom tovább, mert...:-)))

--Kösz.

De miért is kéne ellenőrizni???
Kinek mi köze hozzá, hogy merre jár egy taxi?

--Ha én vagyok a tulajdonos és állandó alkalmazott a taxisofőröm, az ellenőrzéssel nincs tovább rabló pandúr.

Az utasoknak, a taxizás, ált. egyes eset!

--Ezt te jobban tudod. Viszont ha választanom lehet a pénzemért akkor egyedül is a nagyobb kényelmesebb légkondis autóval megyek.

Az s Mercim meg a többi autó akkor ér valamit, ha nem a garázsban áll, hanem az utcán van, és dolgozik.

--Az utast CSAK az érdekli, hogy érte milyen autó megy. Ez pedig többnyire NEM S merci.

A vérnyomásod, meg nem a magyar taxisoktól megy föl ezexerint, hanem a magyar autósoktól!!!

--A magyar taxisnak nagy az arca, mikor beszállok mellé. Az autós mellé nem szállok be neki nem fizetek. Az engem mint utast nem érdekel, ha az átlag magyar autós nagyképű.

Igenis a taxistól megy fel a vérnyomásom. Ő akarja nekem (mint utasnak!) bizonygatni, hogy ő valaki.

Ha nem tünt volna fel, itt a közlekedők, egy kicsit mások, mint európa boldogabbik felén:-(((

Az igaz. Viszont a taxisok még erre rátesznek egy lapáttal. És ezt mint utas sem szívesen felejtem.
(Csak egy példa (van még). Az utcán kétoldalt parkoló autók. Egyik oldalt a parkoló autók mellett még egy autó. Taxis (Asszem tele5, buzuki) megáll a másik oldalon PONT oda ahol a plusz egy autó állt. Úgy kellett elcentiznem köztük. Nyomtam egy dudát. Látom (Hegedűs S.u), jön utánam a körút felé. Kikanyarodáskor balesetveszélyesen kiszorít (nem értem miért érte volna meg neki, ha nem húzodok odébb és megsérül a kocsija), ablak le ordít. Kiszállok, hogy megérdeklődöm mi a gond (egyszerűen féltem, hoyg a körúton összetör). Ablak becsuk, rémült arccal CB-be ordít. Utána még én paráztam, hogy nehogy megjelenjen még öt ilyen barom és én húzzam a rövidebbet.

ez csak egy példa de sajnos sok van.

Nna nekünk ezek között kell lehúznunk a napi 12 óránkat!!!:-(((

Ne haragudj, nem tudlak sajnálni. Mindenki munkájának van előnye és hátránya. Semmivel nem rosszabb neked mint másnak.

Csoda, ha kiül az arcunkra a véleményünk?:-)))

Mint utas azt mondom: Ne üljön mert nem veszem igénybe a szolgáltatást.

Mint közlekedő: Én nem az a 100 hülye vagyok aki felidegesített aznap. ÉN akkor látlak először. És lehet, hogy neked én a mindenki hülye ma kategória vagyok, nekem csak egy ok nélkül bunkózó sofőr vagy.

Előzmény: tomajer (34)
pomazy Creative Commons License 2003.05.30 0 0 36
Kedves Nikkelezett nikk vagy fénysnél fényesebb vagy okosnál okosabb vayg szebbnél szebb!

Ha már nem Mo-n dolgozol akkor remélem nem zavar tovább, hogy Mo-n vannak még kisvállalkozók vagy magánvállalkozó taxisok, de ha jól csalódom van ilyen tőlünk nyogatra és keletre is sőt még északra és délre is,csak akkor azt nem tudom te hol vagy? De nem ez lett volna lényeg hanem az, hogy remélem te egy multinál vagy rabszolga.

Előzmény: Nikkelezett nikk (21)
Biovadász Creative Commons License 2003.05.30 0 0 35
Nekem az az álmom, hogy beülök egy taxiba, a söfőr csöndben marad és nem traktál a hülye politikai nézeteivel... Lehet hogy ez csak álom marad? :)
Előzmény: tomajer (34)
tomajer Creative Commons License 2003.05.30 0 0 34
A hibajegyzékedet nem javítgatom tovább, mert...:-)))

De miért is kéne ellenőrizni???
Kinek mi köze hozzá, hogy merre jár egy taxi?

Az utasoknak, a taxizás, ált. egyes eset!

Az s Mercim meg a többi autó akkor ér valamit, ha nem a garázsban áll, hanem az utcán van, és dolgozik.

A vérnyomásod, meg nem a magyar taxisoktól megy föl ezexerint, hanem a magyar autósoktól!!!

Ha nem tünt volna fel, itt a közlekedők, egy kicsit mások, mint európa boldogabbik felén:-(((

Nna nekünk ezek között kell lehúznunk a napi 12 óránkat!!!:-(((

Csoda, ha kiül az arcunkra a véleményünk?:-)))

Előzmény: Nikkelezett nikk (30)
tomajer Creative Commons License 2003.05.30 0 0 33
Előzmény: hc (28)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 32
Ja. A Sierra nem kicsi csak öreg. És féléve egy tele5-ös Sierra jött olyan állapotban, hogy jobbérzésű teveidomár a tevecsordát nem terelte volna el mellette.
Előzmény: h_g (29)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 31
HIbajegyzék
abba a kis astrával kell utaznom=kell beülnöm/ abban a kis astrában

Hát private én nem vagyok jól el egy Ticoval. De ez az én egyéni mértetemből is következik. Ja és a 20 éves E klasse mercit hiába küldik, mert abban annyi hely van mint egy mai eggyel kisebb kategóriásban.

(Az meg zárójelben, hoyg alapjában nem érdekelnek az autók, és nem is biztos, hoyg meg tudnám mondani milyen tipust küldjenek. Arra meg gyanítom kiröhögnének, hogy csak S klasse Merci, vag A 8 Audi)

Előzmény: Nikkelezett nikk (30)
Nikkelezett nikk Creative Commons License 2003.05.30 0 0 30
Mindenek előtt.
Azzal zártam az előző hszem, hoyg tudom, hoyg amit leírtam utópia. 40-60 vagy több évről beszélek.

Amúgy a jövőben az ellenőrzés azért sem kizárt, mert a mai elektronikával telerámolt autókat pl , igen egyszerűen lehet ellenőrizni. (nem lennék meglepve, ha egyszercsak kitalálná valamelyik cég, hoyg ezt megteszi) Gondold csak el GPS- egyre olcsóbb, autó tele elektromos szarokkal, kompjuterrel. ezekután már nem egy nagy kunszt ellenőrizni a taxist, hogy mikor hány utast, honnan hova, mennyiért.

Az autópark:

Az hogy nincs Mercijük, Audi meg mittudoménmi, EGYES ESETEKBEN fontos lehet. De a nagy átlag utast ez nem érdekli. (Speciel én csak azt az esetet tudom itt elképzelni amikor ilyen prémium autókra van szükség, amikor fontos vendég, üzleti tárgyalás stb esete forog fenn)

Nekem mint egyszerű utasnak bizony szimpatikusabb egy Picasso, mert nagy és kényelmes, mint bármilyen személyautó.

És engem mint utast nem érdekel hány S klasse Merci áll a garázsban, nekem abba a kis szar astrával kell utaznom.

És végül:

Csak néhány országban ültem taxiban M.o-n kívül, nem tudom máshol hogy van, de nem is lényeges. DE: egyszerűen fel tud menni a vérnyomásom a magyar taxisok " én vagyok az isten" és "ne nézzé' le, mert én vagyok az utak királya" stb, arckifejezésétől (a jobbik esetben. rosszabikban ez szóban is megnyilvánul) (természetesen itt vannak kivételek, őket megkövetem, de sajnos többnyire ez jellemző).

Én elhiszem, hoyg egy taxis önérzetének rettenetesen fontos, hogy minden utas lássa rajta, hogy ő nem csak egy taxis, hanem ő VALAKI. De engem mint utast aki fizet, ez nem hoyg csak nem érdekel, de adott esetben irritál.

És hogy ON legyek. Az estes pilóták nem voltak ilyen nagyképűek, valószínűleg azért mert (szerintetek, én nem tudhatom) lúzereket alkalmaztak

Előzmény: tomajer (27)
h_g Creative Commons License 2003.05.30 0 0 29
Ilyen értelmetlen topikindítást is rég láttam! Soxor nincs semmi jelentősége a méretnek, ha egyedül megyek vhová, akkor jól elvagyok 1 Ticóban is. (Egyébként meg a Sierra nem kis autó.) Másrészt sok társaságnál rendelhetsz típust - a nénikém, aki sokat taxizik, mindig azzal hívja a Tele 5-öt, hogy Mercedest küldjenek és úgy is történik. És igenis vannak megbízható társaságok -- az égvilágon semmi baj nincs sem a Tele 5-tel, sem a City Taxival, sem a "kockással".
Előzmény: Nikkelezett nikk (-)
hc Creative Commons License 2003.05.30 0 0 28
Egy kitsit ellenkezek veled:
Ha saját autóimmal tacciztatok, akkot természetes, hogy egységes flottát fogok csinázni, mint a Zest. Könnyebb a javítás, könnyebb cserélni, frissíteni a kocsikat. Asztat persze feel kell mérni, hogy 100 hívásból hány extraigény érkezik. Ha mán lenne pénzem 100 Pikacsúra, akkor telne 5-6 extra talicskára iss, ami hívásra indul a zudvarból - persze illenkor a gyors kiállás bukta, de gondolom a többi cégnél iss.
A droidokat viszont - ne mtom, hogy a Zest, hogy csinázta - minimálbér+teljesítmény alapon fizetném.
Azé Neked is könnyebb életed lenne, ha meló után letennéd a zótót és nem kéne szervízbe vinni, mosni, takarítani, tankolni.
Előzmény: tomajer (27)
tomajer Creative Commons License 2003.05.30 0 0 27
"de őszintén remélem, hogy még én meg fogom élni, hogy a magánvállalkozó taxisok eltűnnek és csak ilyen nagy cégek lesznek a placcon. (Fix árról már álmodni sem merek)"

A nagy cégek ebben a szakmában életképtelenek!
Tood, mint a cocializmus:-)))
Az anyagilag nem érdekelt, minimálbérért dolgoztatott gépkocsivezetőt, bátran ellenőrizheted!!! Mást nem is tehetsz:-)))
Arra fog elmenni az összes bevételed, hogy rabló-pandúrt játszol velük, és mégis kilopják a szemed!!!
Vagy mindig kirugod azokat, akik már kezdenek kicsit kapisgálni a szakmához, de annak az a következménye, amit itt a többiek leírtak!
A szép nagy szocialista Főtaxi is ettől ment csődbe!!! Már mincs egyetlen darab saját autójuk se!
Mellékesen az összes többi taxicég /autóminőségi átlaga ilyen fogalom nincs, most találtam ki:-)))/ jobb, mint az EST taxié volt. Merthogy nekik nem volt egyetlen Mercijük , Audijuk, Volvójuk, Hétszemélyes buszuk, tetőrácsos kombi autójuk, stb stb.
Érted már???
Sok sok egyforma autó, amik elkezdtek volna öregedni, és már jó autónak se igazán lehetett volna nevezni őket, nna ez nem autópark!
Az igazi autópark az, amivel minden igényt ki lehet elégíteni!
És TAXIS az, akinek érdeke, hogy minél több fuvart csináljon adott idő alatt, lehetőleg elégedett utasokkal!

Előzmény: Nikkelezett nikk (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!